abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45527178

• Wii Sports
    Veel mensen hadden niet veel verwacht van dit compilatie van 5 spellen, aangezien ze als tech demos waren gedemonstreerd op de afgelopen E3 2006. Maar nu het spel eindelijk verkrijgbaar is in de VS zijn er veel gamers, en nongamers, die er helemaal weg van zijn.

Het spel bevat:

• Tennis (max. 4 spelers)
  • Golf (max. 2 spelers)
  • Honkbal (max. 2 spelers)
  • Bowlen (max. 4 spelers)
  • Boxen (max. 2 spelers)

Je krijgt Wii Sports gratis met aankoop van een Wii, behalve de Japanners.

• You and Mii
    Het spel wordt gespeeld met een Mii, een personage of poppetje die je zelf ontwerpt op je Wii. Wii Sports is de eerste spel die gebruik maakt van een Mii. In de toekomst zullen er andere spellen Mii\'s gebruiken, waaronder Wario Ware: Smooth Moves.

Ben je niet overtuigd? Denk je dat de gameplay niet te diep is en de graphics te bagger? Lees de volgende reacties eensch van gamers die hun Wii al hebben in de VS:
    quote:
    I didn't think it was possible for bowling game to make me start grinning like a maniac but this just feels too damn good. I've played a bit of baseball, tennis and bowling thus far and while they are limited they're still crazy fun. The potential in a baseball and golf game are incredible, with more options and a closer 1:1 ratio these games could be amazing. I'm so psyched, can't wait to see the first batch of baseball and tennis games.
    quote:
    Bowling is amazing. It's so ridiculously intuitive, so genius; high score is 134 on my first run, not too terrible for my first time.

Baseball is doing well with guests at the moment, and it works fine...but it's a tad too easy, I won 13-3 in Two Innings (Mercy Rule) first time out.

Tennis is fantastic, especially for others. A lot of fun, some good times overall, I'm enjoying it.
    quote:
    I love this game. I've played it almost non-stop today, taking about an hour and a half break to play Zelda.

My fitness age is fifty. My high score in bowling is 167. I have around a seven hundred ranking thing in boxing and haven't lost a bout yet. I'm getting better at tennis finally, sweeping my last two best out of fives.

I really want to play Zelda, I just can't bring myself to do it.
    quote:
    I expected to hate this game. Or at least be completely disinterested in it. With the exception of Camelot's sports-themed RPGs, I've never enjoyed or found any appeal in a sports game at all, and I especially didn't think I'd like one as limited as Wii Sports.

But, I figured I'd try it out for a bit, just to get a little bit of my money's worth on the game being forced on us, and to familiarize myself with some of the controls (seems to be a standard story here). A few minutes, tops. I'd try it, be bored with it / hate it, move on to Zelda or Trauma Center.

Instead, I ended up playing it for a good forty minutes or so, at least. I tried one sport, moved on to the next. I don't know why -- I really don't -- but I just had an incredible amount of fun playing these games. My favorites were tennis and boxing (despite its semi-randomness), though I also liked golf quite a bit. It's a really amazing, and extremely fun game. Not at all what I expected.

[ Bericht 22% gewijzigd door ikookhier op 20-01-2007 09:07:02 ]
  • Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_45527192
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 09:00 schreef ikookhier het volgende:
    Gisteren 300p met bowlen
    Nice....

en de OP is verneukt....
    mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
    pi_45527199
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 09:05 schreef mschol het volgende:

[..]

Nice....

en de OP is verneukt....
    waar
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_45527204
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 09:07 schreef ikookhier het volgende:

[..]

waar
    niet editten dan
    mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
    pi_45528080
    Kan je met tennis met het voorste poppetje ook richten?
    Als ik met die voorste sla gaat de bal altijd recht op de tegenstander af.
      zaterdag 20 januari 2007 @ 10:52:16 #6
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_45528115
    Hoe kan je met tennis zo'n harde service slaan? Bij mij gebeurt dat af en toe per ongeluk maar ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar krijg... En hoe sla je lobs? Want dat lukt me ook niet altijd.
      zaterdag 20 januari 2007 @ 10:53:15 #7
    161111 Mortale
    Quasi-Intellectueel
    pi_45528127
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:49 schreef Viaviqra het volgende:
    Kijk met welke hand je slaat, backhand of forehand.
    Hoe 'eerder' je de bal raakt hoe erger hij cross gaat.
    Hoe 'later' je de bal raakt hoe rechter hij gaat.
    Ik heb nu de theorie wel aardig door dus ik win bijna ieder potje.
    The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
      zaterdag 20 januari 2007 @ 10:54:21 #8
    79837 Lemming22
    pi_45528138
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:49 schreef Viaviqra het volgende:
    Ja dit kan, heeft ook alles met timing te maken. Ben je linkshandig en raak je de bal eerder, dan gaat ie naar rechts, als je de bal later raakt, gaat ie naar links. Voor rechtshandigen is het andersom.
    pi_45528140
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:52 schreef Lemming22 het volgende:
    Hoe kan je met tennis zo'n harde service slaan? Bij mij gebeurt dat af en toe per ongeluk maar ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar krijg... En hoe sla je lobs? Want dat lukt me ook niet altijd.
    als de bal bij het opgooien op zn hoogst is slaan..
    Dan sla je zo'm harde bal
    pi_45528164
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:54 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ja dit kan, heeft ook alles met timing te maken. Ben je linkshandig en raak je de bal eerder, dan gaat ie naar links, als je de bal later raakt, gaat ie naar rechts. Voor rechtshandigen is het andersom.
    andersom juist maar dan ligt het er weer aan of je het over een backhand hebt of forehand
    pi_45528167
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef Mortale het volgende:

[..]

Kijk met welke hand je slaat, backhand of forehand.
    Hoe 'eerder' je de bal raakt hoe erger hij cross gaat.
    Hoe 'later' je de bal raakt hoe rechter hij gaat.
    Ik heb nu de theorie wel aardig door dus ik win bijna ieder potje.
    Dat probeer ik wel telkens, maar vaak lukt het niet.
    Potjes winnen lukt wel, maar punten maken duurt zo lang. Sta nu wel 3 minuten te spelen voor 1 punt
      zaterdag 20 januari 2007 @ 10:57:15 #12
    79837 Lemming22
    pi_45528178
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:56 schreef realbase het volgende:

[..]

andersom juist maar dan ligt het er weer aan of je het over een backhand hebt of forehand
    Haha ja ik had het ondertussen al ge-edit, maar te laat

Maar inderdaad, backhand en forehand maakt ook nog verschil.

En hoe zit het met effect en lobjes?
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:56 schreef Viaviqra het volgende:

[..]

Potjes winnen lukt wel, maar punten maken duurt zo lang. Sta nu wel 3 minuten te spelen voor 1 punt
    Mijn tactiek, als je retourneert: sla de return heel cross terug en sla dan met je netspeler de volley de andere hoek in. Dan moet het sneller gaan!
      zaterdag 20 januari 2007 @ 10:58:52 #13
    163039 SHOOOTO
    ottokukukara shooto!
    pi_45528206
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:56 schreef Viaviqra het volgende:

[..]

Probeer met je voorste pop te spelen, daarmee kan je snel punten maken.
    pi_45528302
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:57 schreef Lemming22 het volgende:

Mijn tactiek, als je retourneert: sla de return heel cross terug en sla dan met je netspeler de volley de andere hoek in. Dan moet het sneller gaan!
    Cross slaan met de achterste speler en daarna met de voorste speler de andere hoek in probeer ik telkens. De bal de andere hoek in slaan lukt niet. Maar ik blijf oefenen
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 10:58 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Probeer met je voorste pop te spelen, daarmee kan je snel punten maken.
    Doe ik vaak genoeg Alleen dat richten
      zaterdag 20 januari 2007 @ 11:28:26 #15
    157234 Jonnyboy
    Niet geschoten altijd mis
    pi_45528673
    Lob doe je als je met een 'opgaande' beweging slaat, dan gaat de bal hoog de lucht in.

Je kan trouwens ook makkelijk een return slaan die voor een echte (niet-cpu) tegenstander niet te halen is. Verticale positie beginnen en dan (als je aan de rechterkant staat en rechts bent) naar links beneden slaan. Dan gaat de bal snel en laag links over het net en is hij niet meer te halen . Het werkt alleen niet als de tegenstander keihard serveert...

Is het trouwens iemand al gelukt om op de baan naast je kegels om te gooien? Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar om hem op de andere baan te krijgen moet je zo hard gooien dat er geen spin meer aan te pas komt.
    A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
    The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
    'Arrr, it's driving me nuts!'
    pi_45529003
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 11:28 schreef Jonnyboy het volgende:
    Is het trouwens iemand al gelukt om op de baan naast je kegels om te gooien? Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar om hem op de andere baan te krijgen moet je zo hard gooien dat er geen spin meer aan te pas komt.
    Wel is geprobeerd, maar bij mij belanden de ballen meteen in de goot
    pi_45529651
    tvp
    Zo niet.. dan toch!
      zaterdag 20 januari 2007 @ 12:20:53 #18
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_45529788
    tvptje
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
      zaterdag 20 januari 2007 @ 18:08:04 #19
    146480 Spees_Eend
    in mijn nopjes
    pi_45538205

[ Bericht 100% gewijzigd door Spees_Eend op 20-01-2007 18:08:12 ]
      zaterdag 20 januari 2007 @ 18:08:25 #20
    79837 Lemming22
    pi_45538214
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 11:28 schreef Jonnyboy het volgende:
    Lob doe je als je met een 'opgaande' beweging slaat, dan gaat de bal hoog de lucht in.
    Okee dat moet lukken. En hoe sla je met effect? Gewoon een beetje draaien met de controller?
    pi_45538382
    hoeveel gaat wii sports wel niet kosten in VS?
    pi_45541153
    tvp
      zaterdag 20 januari 2007 @ 19:59:00 #23
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_45541539
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 18:08 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Okee dat moet lukken. En hoe sla je met effect? Gewoon een beetje draaien met de controller?
    2 effecslagen welke ik ken (ik ben linkshandig) :

Forehand: Op het moment van slaan je pols naar achter laten vallen. Bal gaat dan superhard, vlak over het net heen (wil het net ook wel eens raken)
    Backhand: Op het moment van slaan je pols naar boven draaien. Bal gaat dan iets naar rechts maar met VEEL effect, stuitert ook naar rechts weg.
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      zaterdag 20 januari 2007 @ 20:50:09 #24
    79837 Lemming22
    pi_45543418
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 19:59 schreef ChOas het volgende:

[..]

Forehand: Op het moment van slaan je pols naar achter laten vallen. Bal gaat dan superhard, vlak over het net heen (wil het net ook wel eens raken)
    Backhand: Op het moment van slaan je pols naar boven draaien. Bal gaat dan iets naar rechts maar met VEEL effect, stuitert ook naar rechts weg.
    Thanks, ga ik eens proberen!
    pi_45544376
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 19:59 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dat ga ik ook eens proberen dank je!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')