Vooral de zombies met gasflessen moet je ontwijken. Daar gaat je voertuig snel van kapot.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Die had ik in 1 keer. Maar had kennelijk mazzel dat m'n motor het zo lang uithield. Ging kapot bij de laatste bom en die is vlak bij de uitgang dus kon ik zo naar boven lopen.
Misschien moet je wat minder zombies kapotrijden met dat ding.
Hoe wordt de rest van het spel makkelijker door Adam the Clown te verslaan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar zou je een topic over kunnen openen natuurlijk.
Maar het enige wat lastig is in dit spel is Adam the clown verslaan. Als je dat in het begin doet is de rest simpel.
Dat zou voor jou alleen wel betekenen dat je opnieuw moet beginnen.
dan krijg je een mini chainsaw. Die je met de juiste boeken 27 keer zolang mee kan laten gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe wordt de rest van het spel makkelijker door Adam the Clown te verslaan?
toch is eens onthouden voor als ik spel ooit weer een keer oppak...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
dan krijg je een mini chainsaw. Die je met de juiste boeken 27 keer zolang mee kan laten gaan.
Daarmee kun je echt iedereen zo dood maken.
Ook bazen heb je dan in een paar slagen dood.
Wat ben jij een vervelend mannetje zeg. Wil je ook een stoere MOD worden ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Bastard het volgende:
Euh is dit het [LIVE] topic nou of zit ik verkeerd
Dat snap ik niet want als je je niet aanmeld gebeurd er helemaal nix en heb je ook nergens last van!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Doe jij eens liev
het was maar een garpje, jeweetsch...
Ontopic:
Ik ga straks de update eens proberen voor live, ben benieuwd.. wel al veel klagenden mensen gezien over het MSN gedeelte
Iedereen heeft gewoon behoefte aan een centraal topic!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Bastard het volgende:
Ga eens wijn drinken ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Bastard het volgende:
Mensen op Live kunnen toch zien hoever je al met DR bent. Dus volgens mij is het gewoon ontopic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iedereen heeft gewoon behoefte aan een centraal topic!
Dat ben ik al geweest hier.. maar ik was het zat om met kinderen te werken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend mannetje zeg. Wil je ook een stoere MOD worden ofzo?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik al geweest hier.. maar ik was het zat om met kinderen te werken.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
jij bent uit 1975quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat los staat van je ondertitel en avatar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb daar vanavodn om een uur of 10 wel zin in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer gaan we weer UNO doen ? ja op Live! ja, dus deze vraag is ook ontopic![]()
Dat is 1 van mijn 2 dochtersquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat los staat van je ondertitel en avatar.
Ja zal ook es kijken vanaaf danquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb daar vanavodn om een uur of 10 wel zin in.
Als er nog 2 andere mee willen doen....
Helaas vanavond pokeren... maar ik ben wel een keer in voor een Potje Uno Online tegen "bekenden"quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb daar vanavodn om een uur of 10 wel zin in.
Als er nog 2 andere mee willen doen....
Mijn gamertag is mijn forum naam + 1.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Helaas vanavond pokeren... maar ik ben wel een keer in voor een Potje Uno Online tegen "bekenden"
wat is je Gamertag? Mijne is gewoon m'n Forum naam...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zal ook es kijken vanaaf dan![]()
Webcam wijnkom er weer ff bij zoeken.
d'oh!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn gamertag is mijn forum naam + 1.
Zie sig
Wat is UNO? Ik heb de demo gedwonload maar snap er geen hol vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer gaan we weer UNO doen ? ja op Live! ja, dus deze vraag is ook ontopic![]()
Oud hollands pesten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is UNO? Ik heb de demo gedwonload maar snap er geen hol van
Een soort van 4 persoons kaartspel..soort van pesten inderdaad.. zelfs als je stomdronken bent kan het niet missen. (en ik weet het)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is UNO? Ik heb de demo gedwonload maar snap er geen hol van
vind je het gek met die 5 liter wijnglazen van jou?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een soort van 4 persoons kaartspel..soort van pesten inderdaad.. zelfs als je stomdronken bent kan het niet missen. (en ik weet het)
Webcam ondersteund, dus je ziet nog wel eens wat.
Ah.. maar toen was ik niet echt dronken.. want ik weet nog dat ik met dat glas heb lopen zwaaienquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
vind je het gek met die 5 liter wijnglazen van jou?![]()
en ja, ik blijf erover doorgaan
GAM nieuwe stijlquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef Theamerican het volgende:
waarom zit iedereen hier te hangen
Snel!! zet het woordje "live" even in je post!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef Theamerican het volgende:
waarom zit iedereen hier te hangen
Hoi renz0rquote:
Jezus, doe eens relaxed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
Ja hoi, het is de bedoeling dat jullie hier over Live praten, niet over de Xbox over het algemeen. Als er gewoon over Xbox in het algemeen (dus zoals ik het oude centrale topic gebeurde) praten, dan gaat dit topic ook op slot.
Who cares, desnoods gooi je alle topics op slot. Jullie hebben er alleen jullie zelf maar mee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
Ja hoi, het is de bedoeling dat jullie hier over Live praten, niet over de Xbox over het algemeen. Als er gewoon over Xbox in het algemeen (dus zoals ik het oude centrale topic gebeurde) praten, dan gaat dit topic ook op slot.
Beetje kinderachtig is het wel..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef jpg97 het volgende:
Sinds wanneer wordt er bepaald dat er trouwens *strikt* en alleen over live gesproken MOET worden in een topic..
Niveau van moddereren is wel erg laag gezonken hier
Doe maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
Kijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef Theamerican het volgende:
ik vind live leuk
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kijk!
Dat soort posts willen we hier
hulde!
-edit- ik vergat "live" te zeggen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|