abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:40:39 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49164400
Game on.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:42:01 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49164472
Toch lijk het nu rommeliger dan voorheen. Neem aan dat het tijdelijk is.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:43:41 #3
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49164554
had je mn laatste post ook nog gelezen?
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 22:47:32 #4
159915 -Menn0-
MNO
pi_49164726
Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen

• KUT MUZIEK!!!!
  • Iets minder kutte muziek!
  • Goede muziek!
  • Vette shizzle!!!

En dan alle topics over bandjes sluiten
    En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg
    Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen

I'm a fucking genius!!!
  • ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:49:29 #5
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49164806
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    had je mn laatste post ook nog gelezen?
    [..]

Yes. Zal waarschijnlijk wel eens een topic omhoog schoppen.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:51:00 #6
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49164882
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
    Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen

• KUT MUZIEK!!!!
  • Iets minder kutte muziek!
  • Goede muziek!
  • Vette shizzle!!!

En dan alle topics over bandjes sluiten
    En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg
    Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen

I'm a fucking genius!!!
  • genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    pi_49164977
    GAM nieuwe stijl! Vind je het ook beter slechter? #3

.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:52:53 #8
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49164980
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    Bij MUZ spelen ze namelijk hele andere spelletjes..
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 22:53:39 #9
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165019
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    Ja t lukt ze alleen niet

Zoals geen tvp's in een centraal topic Laat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:56:06 #10
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49165148
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja t lukt ze alleen niet

Zoals geen tvp's in een centraal topic Laat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
    Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 23:00:21 #11
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165340
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
    Nee jij was het niet, geen id hoe die andere heet
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:02:37 #12
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49165440
    Voor zover ik weet is er in MUZ nog nooit een modje weggegaan omdat hij niks aan tvptjes deed , maar is dat gewoon niet off-topic?
    pi_49165532
    Ik vind het dus niks Alsof het superdruk was in GAM
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 23:04:42 #14
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165548
    Nee is niet gestopt met modereren maar gaf alle hoop in het topic op
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:05:17 #15
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49165576
    Komen er nog meer subsubfora?
    Het zou wel makkelijk zijn als elk topic onder een filter kan vallen.
    Dat ik voor 360 topics het xbox subsub kan gebruiken is wel makkelijk. Alleen voor bijvoorbeeld dit topic moet ik toch een lijst met alle topics hebben.
    ik zou graag een subsub "Algemeen" zien.
    En multi platform spellen? Worden die nou in twee topics gesplits?
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:06:28 #16
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49165630
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het slaat gewoon nergens op dat de centrale topics dicht moeten. Als je het anders wilt kun je makkelijk regels opstellen dat nieuwtjes/screenshots etc in aparte topics moeten en dat er vanuit de centrale topics alleen naar die topics gelinkt mag worden. Dan kunnen we wel lullen over onze consoles maar de nieuwtjes enz staan dan toch apart zoals jullie dat nu proberen te forceren. Op die manier krijgen de losse nieuwtjes topics ook nog meer aandacht en sterven ze niet allemaal na een comment of 10.

Maak desnoods een filter voor centrale topics, hoeven mensen ook geen tvp's meer te posten als ze hun centrale topic makkelijk kunnen vinden.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:15:46 #17
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49166055
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]
    wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
    pi_49166196
    Eerste indruk ... waardeloos. Ik ben iemand die niet continue op het forum zit en lekker via de myAT wat centrale topics bijhoudt. CT's zijn juist heel fijn.

De lol is er zo wel af. If it ain't broke, don't try to fix it.

[boegeroep]
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:25:47 #19
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49166461
    tvp.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:30:57 #20
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49166687
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
    Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?

Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.

En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.

Ja nee, dat is lekker... *zucht*
    Please sir. When moon? When Mustang?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:34:29 #21
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49166824
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.

Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
    En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:36:55 #22
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49166938
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?

Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.

Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-05-2007 23:42:08 ]
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:32 #23
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49166963
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
    En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
    Je zou bijna zeggen dat ze menselijk zijn..
    pi_49167059
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:

[..]
    Ijsmijs heeft hier inmiddels wel patent op ja .
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:54:35 #25
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49167568
    Cyb jij ook hier

We zullen het maar een kans moeten geven dan zit toch niets anders op
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')