abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:40:39 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49164400
Game on.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:42:01 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49164472
Toch lijk het nu rommeliger dan voorheen. Neem aan dat het tijdelijk is.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:43:41 #3
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49164554
had je mn laatste post ook nog gelezen?
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 22:47:32 #4
159915 -Menn0-
MNO
pi_49164726
Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen

• KUT MUZIEK!!!!
  • Iets minder kutte muziek!
  • Goede muziek!
  • Vette shizzle!!!

En dan alle topics over bandjes sluiten
    En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg
    Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen

I'm a fucking genius!!!
  • ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:49:29 #5
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49164806
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    had je mn laatste post ook nog gelezen?
    [..]

Yes. Zal waarschijnlijk wel eens een topic omhoog schoppen.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:51:00 #6
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49164882
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
    Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen

• KUT MUZIEK!!!!
  • Iets minder kutte muziek!
  • Goede muziek!
  • Vette shizzle!!!

En dan alle topics over bandjes sluiten
    En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg
    Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen

I'm a fucking genius!!!
  • genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    pi_49164977
    GAM nieuwe stijl! Vind je het ook beter slechter? #3

.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:52:53 #8
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49164980
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    Bij MUZ spelen ze namelijk hele andere spelletjes..
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 22:53:39 #9
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165019
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
    Ja t lukt ze alleen niet

Zoals geen tvp's in een centraal topic Laat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:56:06 #10
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49165148
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja t lukt ze alleen niet

Zoals geen tvp's in een centraal topic Laat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
    Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 23:00:21 #11
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165340
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
    Nee jij was het niet, geen id hoe die andere heet
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:02:37 #12
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49165440
    Voor zover ik weet is er in MUZ nog nooit een modje weggegaan omdat hij niks aan tvptjes deed , maar is dat gewoon niet off-topic?
    pi_49165532
    Ik vind het dus niks Alsof het superdruk was in GAM
      FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 23:04:42 #14
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49165548
    Nee is niet gestopt met modereren maar gaf alle hoop in het topic op
    ,,/
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:05:17 #15
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49165576
    Komen er nog meer subsubfora?
    Het zou wel makkelijk zijn als elk topic onder een filter kan vallen.
    Dat ik voor 360 topics het xbox subsub kan gebruiken is wel makkelijk. Alleen voor bijvoorbeeld dit topic moet ik toch een lijst met alle topics hebben.
    ik zou graag een subsub "Algemeen" zien.
    En multi platform spellen? Worden die nou in twee topics gesplits?
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:06:28 #16
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49165630
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het slaat gewoon nergens op dat de centrale topics dicht moeten. Als je het anders wilt kun je makkelijk regels opstellen dat nieuwtjes/screenshots etc in aparte topics moeten en dat er vanuit de centrale topics alleen naar die topics gelinkt mag worden. Dan kunnen we wel lullen over onze consoles maar de nieuwtjes enz staan dan toch apart zoals jullie dat nu proberen te forceren. Op die manier krijgen de losse nieuwtjes topics ook nog meer aandacht en sterven ze niet allemaal na een comment of 10.

Maak desnoods een filter voor centrale topics, hoeven mensen ook geen tvp's meer te posten als ze hun centrale topic makkelijk kunnen vinden.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:15:46 #17
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49166055
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]
    wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
    pi_49166196
    Eerste indruk ... waardeloos. Ik ben iemand die niet continue op het forum zit en lekker via de myAT wat centrale topics bijhoudt. CT's zijn juist heel fijn.

De lol is er zo wel af. If it ain't broke, don't try to fix it.

[boegeroep]
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:25:47 #19
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49166461
    tvp.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:30:57 #20
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49166687
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
    Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?

Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.

En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.

Ja nee, dat is lekker... *zucht*
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:34:29 #21
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_49166824
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.

Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
    En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:36:55 #22
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49166938
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?

Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.

Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-05-2007 23:42:08 ]
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:37:32 #23
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_49166963
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
    En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
    Je zou bijna zeggen dat ze menselijk zijn..
    pi_49167059
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:

[..]
    Ijsmijs heeft hier inmiddels wel patent op ja .
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:54:35 #25
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_49167568
    Cyb jij ook hier

We zullen het maar een kans moeten geven dan zit toch niets anders op
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_49167723
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.
    Ik blijf erbij dat er per console gewoon een topic voor nieuwsberichten en screens moet komen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_49167749
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
    Cyb jij ook hier
    He AQuila jij ook hier .
      woensdag 9 mei 2007 @ 00:14:48 #28
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_49168189
    Mhhh wat een rommel zeg, geef me mijn fucking centrale topics terug

Beetje jullie nieuwe regels aan ons opleggen, nu moet ik zeker naar dat kuttopic op tweakers ?

KUT
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_49168299
    Wat een teringzooi hebben jullie er weer van gemaakt. Geen centraal 360 topic meer, terwijl je daar zo lekker kon lullen en overal van op de hoogte bleef. Nu moet ik zeker elke dag 100 topics gaan checken en kan je niet meer even relaxed lullen.. echt waardeloos!

Snap echt niet wat jullie hiertoe heeft doen besluiten. Misschien dat het aantal topics omhoog gaat, maar het aantal posts en de tevredenheid zeer zeker niet. Ook is het nu veel rommeliger geworden. Geef de centrale topics terug

Ik heb het in deze vorm in ieder geval gehad met GAM.
    pi_49168368
    Had ik al gezegd dat het kut is?

Het is kut.
      woensdag 9 mei 2007 @ 00:22:22 #31
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_49168443
    Fuck jullie admins/mods whoever dit besloten heeft.

Centraal 360 topic
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_49168560
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef MMaRsu het volgende:
    Fuck jullie admins/mods whoever dit besloten heeft.

Centraal 360 topic
    Closed .
    pi_49168597
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef devv05 het volgende:
    Wat een teringzooi hebben jullie er weer van gemaakt. Geen centraal 360 topic meer, terwijl je daar zo lekker kon lullen en overal van op de hoogte bleef. Nu moet ik zeker elke dag 100 topics gaan checken en kan je niet meer even relaxed lullen.. echt waardeloos!

Snap echt niet wat jullie hiertoe heeft doen besluiten. Misschien dat het aantal topics omhoog gaat, maar het aantal posts en de tevredenheid zeer zeker niet. Ook is het nu veel rommeliger geworden. Geef de centrale topics terug

Ik heb het in deze vorm in ieder geval gehad met GAM.
    Inderdaad, ook nog eens zonder vermelding ofzo. Gewoon hop, nieuwe format erop die niemand wilt

Slaat nergens op dit
      woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:20 #34
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49168626
    De centrale topics waren gelukkig nooit zo'n succes natuurlijk, dus er was enorm veel aanleiding om het forum in stukken te hakken en er een soort slap aftreksel van FOK!Games van te maken.

Chapeau aan degene die dit heeft bedacht.
    pi_49169065
    Kan iemand trouwens een samenvatting geven van de eerste twee delen?
    pi_49169103
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:45 schreef devv05 het volgende:
    Kan iemand trouwens een samenvatting geven van de eerste twee delen?
    Iedereen vindt de sub- subfora wel okee, maar is tegen het sluiten van de centrale topics. De mods vinden dat we het eerst maar een maand moeten aankijken.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_49169161
    U vraagt, wij draaien:

- Ijsmeis die schijt heeft aan de users.

- BMH die nu verwijst naar NeoGAM, het broertje van NeoGAF.

- De users dienen geduld te hebben, want dit is maar van tijdelijke duur.

- De moderators staan gigantisch onder druk.

- Het enorme ongeloof bij de users die maar blijven protesteren dmv polls welke binnen no-time alweer worden verwijderd, etc. etc.

Heb je nog even?
    pi_49169165
    Jaja, en na een maand hoor je er niks meer van. Hebben ze ook gezegd wat de reden is dat centrale topics niet meer mogen? Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
    pi_49169182
    Had wel een goede 1 april grap geweest, maar 1 april is alweer een tijdje voorbij.
    pi_49169193
    Dat is dus het meest merkwaardige eraan, we zijn nu ruim 2 topics verder en nog steeds is de reden onbekend.
    pi_49169207
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
    Jaja, en na een maand hoor je er niks meer van. Hebben ze ook gezegd wat de reden is dat centrale topics niet meer mogen? Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
    Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.
    pi_49169214
    Misschien hebben ze liever 100 topics met 3 posts dan 10 topics die goed lopen?
    pi_49169233
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.
    Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?
    pi_49169234
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
    Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
    Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAM .
    pi_49169243
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?
    Because they can.
    pi_49169247
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAM .
    Ik toch wel minstens 2 keer!
    pi_49169284
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik toch wel minstens 2 keer!
    Let me think, today?
    pi_49169304
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Let me think, today?
    Nee nee, daarvoor ook wel eens volgens mij. De beste man heeft vast ook wel een paar computerspelletjes.
    pi_49169326
    Weet niet hoor, hij heeft wel een vrij ouderwetse computer

pi_49169337
    Oke, maar goed ik ga maar eens mijn nest in. Kijken of ik de NEOGAM fiasco eens kan ontlopen in mijn droom. Gentlemen, good night .
    pi_49169338
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:57 schreef devv05 het volgende:
    Weet niet hoor, hij heeft wel een vrij ouderwetse computer

[afbeelding]
    pi_49169347
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
    Oke, maar goed ik ga maar eens mijn nest in. Kijken of ik de NEOGAM fiasco eens kan ontlopen in mijn droom. Gentlemen, good night .
    Sweet dreams.
      woensdag 9 mei 2007 @ 01:00:40 #53
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49169386
    Wat een ongekend debiele beslissing .
    Waarom zou je in godshemelsnaam de centrale consoletopics willen sluiten.
    Waar slaat dit op? , , !!!
    Het zijn geen slowchattopics...
    Welke randdebiel heeft dit bedacht? !!
    -
    pi_49169477
    De mods vonden steeds een slotje erop gooien makkelijker dan het topic daadwerkelijk doorlezen.
    pi_49170028
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Het zijn geen slowchattopics...
    Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      woensdag 9 mei 2007 @ 04:42:46 #56
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171126
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Het zijn geen slowchattopics..
    Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 9 mei 2007 @ 04:44:28 #57
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171129
    Overigens mag er wel iets rustiger gereageerd worden op de mods, ze bedoelen het ongetwijfeld goed. Alleen vraag ik me wel af waarom iets dat niet bepaald broken was toch afgebroken wordt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 9 mei 2007 @ 06:29:57 #58
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_49171260
    Gezeik allemaal.
    Ik ben positief over NeoGAM

Moedig van de mods
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:00:28 #59
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49171311
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Gezeik allemaal.

Moedig van de mods
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:10:27 #60
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49171340
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 04:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.
    Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.
    Doe jij dat dan ook niet over de 360 topics.
    Daar kwam best veel best veel nieuws in te staan. Niet echt veel van echte waarde, daar is tenslotte FOK!games voor. Maar gewoon kleine dingentjes, die vaak ook geen appart topics waard zouden zijn.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:11:32 #61
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_49171344
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef disjfa het volgende:

[..]

Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300
    En je denkt dat die nu achterwege blijven?
    -
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:11:59 #62
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171346
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:10 schreef Heintje het volgende:
    Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.
    Doe jij dat dan ook niet over de 360 topics.
    Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:24:08 #63
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49171389
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?
    Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:55:31 #64
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_49171596
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
    Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.
    Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.
      woensdag 9 mei 2007 @ 07:57:25 #65
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49171615
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 07:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.
    Enkele nieuwtjes per dag valt in dit geval bij mij onder de noemer "vaak".
    iig vaak genoeg om het topic interesant te houden.
      woensdag 9 mei 2007 @ 09:47:51 #66
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_49173659
    Wat ik niet niet snap is...

De centrale topics liepen te snel, right? Waarom snappen de mods dan niet dat deze topics dus succesvol zijn en mensen het fijn vinden om deze te hebben? Er was een reden waarom die topics zo succesvol waren en er nu zoveel mensen chagrijnig zijn...
    pi_49173826
    Dit lijkt overigens wel verdacht veel op een centraal topic.
    pi_49173877
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Gezeik allemaal.

Moedig van de mods
    Gelukkig Dat is er al één En zelfs twee Ik zie dat het nieuwe systeem nu ook al in de andere subsubs goed op gang komt
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_49173911
    Ja het is echt een ongelooflijk succes..

wie hou je nu voor de gek?
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:00:36 #70
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_49174046
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Gelukkig Dat is er al één En zelfs twee Ik zie dat het nieuwe systeem nu ook al in de andere subsubs goed op gang komt
    Die subfora zijn een oplossing van een probleem dat je zelf hebt geschept. Als iedereen zomaar topics mag openen heb je wel een duidelijke verdeling van topics nodig. Natuurlijk zijn subfora is goed idee als zoekmiddel. Maar ik verwacht dat het hier binnenkort gebruikt moet worden om überhaupt een overzicht van het forum te krijgen. Meer klikken = minder gebruiksvriendelijk.

Ik wacht rustig tot de centrale topics weer open zijn. Wat er verder met het forum gebeurd kan mijn reet roesten.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:04:37 #71
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_49174159
    [Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?
    Mooi voorbeeld van het perfecte systeem.

Het enige pluspunt is dat er nog wat nieuwe mensen de SC zijn. Dat maakthet daar wel wat gezelliger.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:05:42 #72
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_49174199
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef devv05 het volgende:
    Ja het is echt een ongelooflijk succes..

wie hou je nu voor de gek?
    Geef het een maand de tijd op zn minst!
    The truth was in here.
      woensdag 9 mei 2007 @ 10:06:07 #73
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_49174211
    Ach, dan geen GAM. Ik vermaak me wel in VBL.
    pi_49174235
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geef het een maand de tijd op zn minst!
    Ik zou niet weten waarom, zonder centrale topics heb ik hier niets meer te zoeken, en 90% van de posters in die topics met mij denk ik. En die maand wordt gewoon gebruikt om het er doorheen te pushen, daarna hoor je er niks meer over.
    pi_49174305
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
    [Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?
    Mooi voorbeeld van het perfecte systeem.

Het enige pluspunt is dat er nog wat nieuwe mensen de SC zijn. Dat maakthet daar wel wat gezelliger.
    Wat is er precies mis met dat topic .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')