quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sharkie ik heb nagenoeg alle topics die de laatste 2 maanden omhooggeschopt zijn en in een van de subfora filters passen daarin gezet dus het verdient alleen een kickje om omhoog te schoppen , en als ze niet in de subfora verschijnen doe dan ff een berichtje in de FB.
Yes. Zal waarschijnlijk wel eens een topic omhoog schoppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
had je mn laatste post ook nog gelezen?
[..]
genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik stel voor om in MUZ ook filters toe te passen![]()
KUT MUZIEK!!!! Iets minder kutte muziek! Goede muziek! Vette shizzle!!!
En dan alle topics over bandjes sluiten![]()
En dingen zoals gitaristentopic kan eigelijk ook wel weg![]()
Elke keer dat iedereen iets nieuws te melden heeft over zo'n ding kan je best een nieuw topic openen![]()
I'm a fucking genius!!!![]()
Bij MUZ spelen ze namelijk hele andere spelletjes..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
Ja t lukt ze alleen nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
genius schmenius, de userbase in MUZ is ook actief genoeg om dingen aan de kaak te stellen als dat hun eigen hokjes betrefd en niet als users die vrolijk mee gaan baggeren in hun eigen topic, daarnaast heb ik eerder al meerdere malen gehoord dat ik een Forum als MUZ niet met een Forum als GAM mocht vergelijken.
Als je op mij doelt heb je het echt mis hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja t lukt ze alleen niet![]()
Zoals geen tvp's in een centraal topicLaat ik het zo zeggen na een tijdje was het weg met het modje
Nee jij was het niet, geen id hoe die andere heetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je op mij doelt heb je het echt mis hoor
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op dat de centrale topics dicht moeten. Als je het anders wilt kun je makkelijk regels opstellen dat nieuwtjes/screenshots etc in aparte topics moeten en dat er vanuit de centrale topics alleen naar die topics gelinkt mag worden. Dan kunnen we wel lullen over onze consoles maar de nieuwtjes enz staan dan toch apart zoals jullie dat nu proberen te forceren. Op die manier krijgen de losse nieuwtjes topics ook nog meer aandacht en sterven ze niet allemaal na een comment of 10.
Maak desnoods een filter voor centrale topics, hoeven mensen ook geen tvp's meer te posten als ze hun centrale topic makkelijk kunnen vinden.
wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.quote:
Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat wil je nou? Dat ik een samenvartting geef van de 2 mods en de FA die er vanmiddag mee bezig geweest zijn ofzo? Wacht gewoon ff af en zie hoe het gaat lopen. Als je over een weekje of 2-3 nog kritiek hebt ofzo praten we er wel over verder. Ik heb geen zin om nu al dingen te evalueren terwijl ze nog niet eens de kans gekregen hebben nl.
Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.
Ja nee, dat is lekker... *zucht*
Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is het nou echt niet duidelijk wat ik wil? Wat een heleboel mensen hier willen?
Dat jullie open staan voor andere dingen! Wij worden zomaar iets nieuws opgelegd, maar samen werken om het voor zowel de users als mods prettig te maken ho maar. Ik zeg niet dat wat jullie proberen niet goed is, maar de manier waarop zuigt aan alle kanten. Waarom niet geleidelijk met centrale topics open, stel regels, kijk daarna of de centrale topics nog nodig zijn. Niet alles zomaar afschaffen, mensen dingen opleggen en maar hopen dat het gezeur over gaat. Zo werkt het niet, als je denkt van wel dan vraag ik me echt af hoe zo iemand mod is geworden.![]()
En een samenvatting van de mods? Niet zeiken, ons idee is beter en probeer het maar. Wij hebben gelijk en jullie niet. Ben je het er niet mee eens, ga dan maar weg.
Ja nee, dat is lekker... *zucht*
Je zou bijna zeggen dat ze menselijk zijn..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt nog even die topics doorlezen. We passen het niet direct aan op jullie wil, klopt, maar dat wil niet zeggen dat we niet open staan voor jullie argumenten.
En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
Ijsmijs heeft hier inmiddels wel patent op jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef NJ het volgende:
[..]
En inderdaad, op het moment dat het een herhaling van zetten voor de zoveelste keer gaat worden, willen mods ook nog wel eens kortaf reageren.
Ik blijf erbij dat er per console gewoon een topic voor nieuwsberichten en screens moet komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach toen ik 2 maanden geleden vroeg om FB van diezelfde users om gebagger in de SCs aan te pakken vonden ze dat ik maar zelf op die topics moest zitten, aangezien ik mod was (ik spreek je daar niet persoonlijk op aan aangezien ik jou niet in die topics gezien heb) en ze vertelden mij vrolijk dat ik mod was en dat zijzelf geen zin hadden om dat te melden (of het nou het vriendjes verlinken was, of dat ze zelf ook aan het gebagger meededen maakt niet uit), nu doen we zelf iet om iets aan de opzet te veranderen en dan word het al de grond ingeboord zonder dat er zelfs resultaten gezien kunnen worden.
Closedquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck jullie admins/mods whoever dit besloten heeft.
Centraal 360 topic
Inderdaad, ook nog eens zonder vermelding ofzo. Gewoon hop, nieuwe format erop die niemand wiltquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:18 schreef devv05 het volgende:
Wat een teringzooi hebben jullie er weer van gemaakt. Geen centraal 360 topic meer, terwijl je daar zo lekker kon lullen en overal van op de hoogte bleef. Nu moet ik zeker elke dag 100 topics gaan checken en kan je niet meer even relaxed lullen.. echt waardeloos!
Snap echt niet wat jullie hiertoe heeft doen besluiten. Misschien dat het aantal topics omhoog gaat, maar het aantal posts en de tevredenheid zeer zeker niet. Ook is het nu veel rommeliger geworden. Geef de centrale topics terug
Ik heb het in deze vorm in ieder geval gehad met GAM.
Iedereen vindt de sub- subfora wel okee, maar is tegen het sluiten van de centrale topics. De mods vinden dat we het eerst maar een maand moeten aankijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:45 schreef devv05 het volgende:
Kan iemand trouwens een samenvatting geven van de eerste twee delen?
Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
Jaja, en na een maand hoor je er niks meer van. Hebben ze ook gezegd wat de reden is dat centrale topics niet meer mogen? Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe opzet, ze willen dat voor elk nieuwsbericht een apart topic geopend wordt, zodat je per platform overzichtelijk alle topics over verschillende onderwerpen hebt.
Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAMquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef devv05 het volgende:
Wie heeft dit trouwens bedacht, of durft diegene daar niet voor uit te komen?
Because they can.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, maar wat is de gedachte erachter? Niemand zit er blijkbaar op te wachten, waarom dan zo aandringen?
Ik toch wel minstens 2 keer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onze grote vriend NJ, Forum Administrator van FOK. Een persoon die ik nooit heb gezien hier op GAM.
Nee nee, daarvoor ook wel eens volgens mij. De beste man heeft vast ook wel een paar computerspelletjes.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:57 schreef devv05 het volgende:
Weet niet hoor, hij heeft wel een vrij ouderwetse computer
[afbeelding]
Sweet dreams.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Oke, maar goed ik ga maar eens mijn nest in. Kijken of ik de NEOGAM fiasco eens kan ontlopen in mijn droom. Gentlemen, good night.
Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zijn geen slowchattopics...
Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zijn geen slowchattopics..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
Gezeik allemaal.
Ik ben positief over NeoGAM
Moedig van de mods
Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 04:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ehm kuch, in principe is het wel zo dat de laatste 40 Wii en 360 topics vrijwel geen echt nieuws meer hadden, maar meer gebagger was. Wat dat betreft kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar het kind wordt nu met het badwater weggegooid, en het nut van het ontmantelen van centrale gametopics ontgaat me volkomen.
En je denkt dat die nu achterwege blijven?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, het zijn topics met 100 tvp`s en 100 "leuk" posts en 100 echte posts als je het positief bekijkt. Dat helpt met een postcap @ 300
Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:10 schreef Heintje het volgende:
Ik kwam niet in het wii topic. Dus daar kanik niet over mee praten.
Doe jij dat dan ook niet over de 360 topics.
Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet in de 360 topics kwam?
Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
Niemand maar dat blijkt wel. Er werdt daar echt vaak een nieuwtje of zo gepost.
Enkele nieuwtjes per dag valt in dit geval bij mij onder de noemer "vaak".quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je 'vaak' noemt. Een nieuwtje per vijf posts, of vijf nieuwtjes per topic.
Gelukkigquote:Op woensdag 9 mei 2007 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
Gezeik allemaal.
Ik ben positief over NeoGAM
Moedig van de mods
Die subfora zijn een oplossing van een probleem dat je zelf hebt geschept. Als iedereen zomaar topics mag openen heb je wel een duidelijke verdeling van topics nodig. Natuurlijk zijn subfora is goed idee als zoekmiddel. Maar ik verwacht dat het hier binnenkort gebruikt moet worden om überhaupt een overzicht van het forum te krijgen. Meer klikken = minder gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GelukkigDat is er al één
En zelfs twee
Ik zie dat het nieuwe systeem nu ook al in de andere subsubs goed op gang komt
![]()
Geef het een maand de tijd op zn minst!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef devv05 het volgende:
Ja het is echt een ongelooflijk succes..
wie hou je nu voor de gek?
Ik zou niet weten waarom, zonder centrale topics heb ik hier niets meer te zoeken, en 90% van de posters in die topics met mij denk ik. En die maand wordt gewoon gebruikt om het er doorheen te pushen, daarna hoor je er niks meer over.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef het een maand de tijd op zn minst!
Wat is er precies mis met dat topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?
Mooi voorbeeld van het perfecte systeem.
Het enige pluspunt is dat er nog wat nieuwe mensen de SC zijn. Dat maakthet daar wel wat gezelliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |