98% van de posts zijn idd negatief, maar om hoeveel verschillende users gaat het? Dat zijn er relatief weinig. Verder is het zo dat mensen die niets te klagen hebben doorgaans hun mond houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Boef het volgende:
En dan is er ook nog het argument dat veel mensen gewoon doorposten alsof er niks aan de hand is. Dat kan wel zo wezen maar alle mensen die om hun mening gevraagd worden (dit topic) en die ook GEVEN zijn voor (wat zal het zijn, 98%?) negatief over de sluiting van centrale topics.
Als ik het centrale topic open (Xbox360 voor het gemak) verwacht ik geouwehoer, afgewisseld met nieuwtjes, screenshots, ge-hype, ervaringen van gebruikers over de console en andere toebehoren en spellen plus weet ik veel wat. Dat is maar een paar pagina's per dag met alle info die ik maar wens. Klinkt een stuk beter dan de potentiële 30 (ik noem maar wat) topics die ik door zou moeten spitten om dezelfde informatie te vergaren. Als het dan ook nog allemaal zakelijk moet is er ook geen lol aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dit nog steeds verfrissend, en de discussie word nu al minder om de centrale topics.
Topics zijn van betere kwaliteit en je leest dingen die je verwacht in een bepaald topic..
Dat is nou een mooi karwei voor Heintje, ga es tellen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Danny het volgende:
[..]
98% van de posts zijn idd negatief, maar om hoeveel verschillende users gaat het? Dat zijn er relatief weinig. Verder is het zo dat mensen die niets te klagen hebben doorgaans hun mond houden.
Daarmee zeg ik niet dat er geen kritiek is, maar wel dat het enigszins in perspectief moet worden gezet.
Nee, dat klopt. Het is alleen hoe ik het interpreteer. Vergeleken met één, grotendeels gezellig, ratatouilletopic met alle, voor mij, relevante informatie vind ik voor elk wissewasje een apart topic zakelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
ik heb nergens terug kunnen vinden dat alles zakelijk moet, Boef, en had je al gelezen dat ze TIJDELIJK dicht zijn?
Dat je niet overal rekening mee kan houden snap ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Heel rot voor je, maar we kunnen niet overal rekening mee houden. Er zijn vast en zeker autisme forums waar ze wel rekening houden met mensen die strakke regels, regelmaat etc nodig hebben, maar hier op FOK! gaan we uit van het gezond verstand van onze users. Dat bedoel ik niet lullig, maar is wel de werkelijkheid.
Dus gewoon 1 game 1 topic?quote:
Nu alleen nog wachten tot de centrale topics weer open gaan.quote:
Dat wel, maar dit ziet er wel beter uit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nu alleen nog wachten tot de centrale topics weer open gaan.
Niet echt, dit is wat Danny in zijn eerste post al zij. Heeft niks met de users te maken maar meer met hoe fok gerunt wordt/dient te worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef BroesWillems het volgende:
een stap in de goede richting, fijn om te horen dat er toch naar de gebruikers wordt geluisterd.
Netjes van je om dat te zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Rossdale het volgende:
Boeit niet, verschillende users (waaronder ikzelf) hebben hier ook dingen niet al te tactisch verwoord
Je zeikt echt om het zeiken, zo kom je over. Ik vind ook dat mensen onnozele posts moeten laten zoals [Nintendo Wifi] Centraal topic voor alle Wifi Gebruikers! . Dat soort posts horen in dit topic terwijl ze overal gepost worden zonder toevoeging aan een topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Oksel het volgende:
En ook jammer dat Danny himself zich hier mee moet bemoeien.. dat zou niet moeten gebeuren. Mods zouden zelf beter moeten overleggen en naar de gebruikers moeten luisteren. De koningen komt ook niet bij de gemeenteraad een woordje doen over hoe de stoeptegels in de dorpsstraat gelegd moeten worden. Dan luistert de gemeenteraad naar de lokale winkeliers, die zeggen dat het zo-zo moet gebeuren omdat anders het water hun winkel binnenstroomt.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
ik heb al een paar dagen niet gepost of gelezen hiero... want ik las altijd alleen de centrale topics. Ik denk er meer zijn die hetzelfde hebben...
En het probleem?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
ik heb al een paar dagen niet gepost of gelezen hiero... want ik las altijd alleen de centrale topics. Ik denk er meer zijn die hetzelfde hebben...
Ik ook, maar dat is geen punt. Er zijn ook wel andere plekken om heen te gaan. Als men besluit dat het genoeg is geweest met die dingen, dan is het genoeg geweest. Ik snap niet dat er voor sommigen zoveel vanaf hangt. Bovendien is het niet alsof er geen andere threads zijn.quote:
Het probleem is dat als je alleen een topic leest waar een slotje op zit dat dat vrij snel gaat vervelen.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |