Wie verdedig ik nou weerquote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe kun jij iemand verdedigen die je niet kent, maar waarvan je wel de feiten kent die er niet om liegen?
Verbaast mij niet, aangezien die raakvlakken met die hoek heeft.quote:
Ja, hij is al eerder opgekomen voor mensen die nertsenfokkers aanvallen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verbaast mij niet, aangezien die raakvlakken met die hoek heeft.
En handtasjes en sportschoenen donateursquote:Op maandag 14 mei 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, hij is al eerder opgekomen voor mensen die nertsenfokkers aanvallen.
Heeft al iemand gedaan, inmiddels: 14 Mei, 2007: Internet af tap dag!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:00 schreef Xith het volgende:
Kan een mod de topic
14 Mei, 2006: Internet af tap dag!
veranderen in
14 Mei, 2007: Internet af tap dag!
Is al dicht, valt ook niks meer aan te reddenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
'Ambtenaren verdienen meer dan gewone man'
Ik zou de TS vragen óf de TT te laten veranderen, óf de OP, want zo slaat het nergens op
Of een dappere mod sluit het topic gewoon
Chewie de dapperequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is al dicht, valt ook niks meer aan te redden
Ja na een verzoek van TS om deze weer terug te zetten.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Mogen advocaten glashard liegen?
Een enkeltje GC blijkt een retourtje? Ik zou wel willen dat ze bij de NS zo dachten![]()
TS is volgens mij ook niet meer online geweest, via PM gaf TS er wel een goede politieke draai aanquote:Verzoek aan TS om het meer politiek te maken is niet opgepakt, OP is niet POLitiek gemaakt (lees : niet aangepast) Ook geen aanvullende post geplaatst door TS om discussie naar POl te doen buigen...![]()
Het verzoek van TS met daarin zijn uitleg, jammer dat hij/zij deze nog niet in het topic zelf heeft geplaatst ging namelijk over een interessant wetsvoorstel.quote:Wat maakt dit topic nu dat het weer POL mag heten?
Is het ook nog niet maar topic zakt al aardig weg en ik verwacht na de uitleg van TS dat deze nog wel politiek gemaakt kan worden en daar hoeft de OP niet voor aangepast te worden, kan prima in de volgende reactie'squote:Ik vind het topic nog steeds niets met POl van doen heeft.![]()
Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik vraag me echt af wat je tegen liegende advocaten zou kunnen uitrichten bij wet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef Chewie het volgende:
Het verzoek van TS met daarin zijn uitleg, jammer dat hij/zij deze nog niet in het topic zelf heeft geplaatst ging namelijk over een interessant wetsvoorstel.
Heb jij die info over dat wetvoorstel? Dat maakt het wel boeiend anders...quote:Is het ook nog niet maar topic zakt al aardig weg en ik verwacht na de uitleg van TS dat deze nog wel politiek gemaakt kan worden en daar hoeft de OP niet voor aangepast te worden, kan prima in de volgende reactie's
Hij heeft een bepaalde insteek. Die is behoorlijk duidelijk bij m. Van 9 vd 10 fokkers kan je vantevoren wel voorspellen hoe ze er tegenaan kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
HO verkloot weer eens een topic België beboet Nederlanders voor niet-stemmen.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk. Maar elk mogelijk topic 1 richting uit kapen is nou ook niet echt de bedoeling lijkt me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij heeft een bepaalde insteek. Die is behoorlijk duidelijk bij m. Van 9 vd 10 fokkers kan je vantevoren wel voorspellen hoe ze er tegenaan kijken.
kloptquote:Het is niet zo dat je er niet omheen kan in een topic. Zoveel post hij nou ook weer niet.
Daar heb je een punt. Ik zal er op letten dat het niet een vastgelopen plaat wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar natuurlijk. Maar elk mogelijk topic 1 richting uit kapen is nou ook niet echt de bedoeling lijkt me.
[..].
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:02 schreef SCH het volgende:
Wilders over journaille: zoals gewoonlijk heeft hij gelijk
Waarom is dit niet dicht gegaan? Rock zinspeelt er nog op.
Laat die liberaal extremist toch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
HO verkloot weer eens een topic België beboet Nederlanders voor niet-stemmen.
Het is on-topic. On-topic een mening geven is geen topic kapen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar natuurlijk. Maar elk mogelijk topic 1 richting uit kapen is nou ook niet echt de bedoeling lijkt me.
Een tirade tegen de democratie is on-topic in een topic over Nederlanders die een boete moeten betalen omdat ze in België vergaten te stemmen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is on-topic. On-topic een mening geven is geen topic kapen.
En als het discussie oproept is het blijkbaar een on-topic discussiepunt. Lijkt me niets mis mee.
Ja dat is ook wel weer zo inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laat die liberaal extremist toch.
Zijn argumenten verschillen per onderwerp. De conclusies lijken alleen op elkaar.
Op zich is die houding niet verschillend van de meeste POL-bewoners.
Een mening over de plicht te stemmen; en de dwangmiddelen die ingezet worden, de waarde van het doel en de heiliging van de middelen, ja, dat is ontopicquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een tirade tegen de democratie is on-topic in een topic over Nederlanders die een boete moeten betalen omdat ze in België vergaten te stemmen?
Dat is een misverstand. Je kunt heel erg ontopic in ieder topic over moslims beginnen of over belastinggeld. Daarmee doe je wel pogingen het topic te kapen. Zoals PJO deed in een topic over christenen in Amerika wat hij op pagina 1 nog probeerde om te buigen naar een topic over moslims, en dat is geen uitzondering. En het valt altijd zo uit te leggen dat het ontopic is, als je het een beetje creatief doet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is on-topic. On-topic een mening geven is geen topic kapen.
Ja en nee. Ja, dat valt altijd te proberen, maar ik ben het er niet altijd mee eens. Zie bijvoorbeeld hier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een misverstand. Je kunt heel erg ontopic in ieder topic over moslims beginnen of over belastinggeld. Daarmee doe je wel pogingen het topic te kapen. Zoals PJO deed in een topic over christenen in Amerika wat hij op pagina 1 nog probeerde om te buigen naar een topic over moslims, en dat is geen uitzondering. En het valt altijd zo uit te leggen dat het ontopic is, als je het een beetje creatief doet.
Het is een oprecht en gewogen oordeel, geen formaliteit. Du_ke klaagt vaker over de libertariërs; hij heeft eens geklaagd over een topickaping door HenriO waarin welgeteld één post van HenriO in stond. Het strijkt du_ke gewoon héél snel tegen de haren is, hij is overgevoelig op dit punt. Ik verlies dat niet uit het oogquote:Volgens mij vraagt du_ke jullie er een beetje op te letten en gelukkig geeft Rock aan dat hij dat doet. Dat vind ik een goede insteek, beter dan de puur formele reactie die jij nu hanteert.
Het is erg formeel geformuleerd. Maar merkwaardig om te horen dat je de persoon van de user in ogenschouw neemt en niet de aard van de klacht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Het is een oprecht en gewogen oordeel, geen formaliteit. Du_ke klaagt vaker over de libertariërs; hij heeft eens geklaagd over een topickaping door HenriO waarin welgeteld één post van HenriO in stond. Het strijkt du_ke gewoon héél snel tegen de haren is, hij is overgevoelig op dit punt. Ik verlies dat niet uit het oog.
Nee, de aard van de klacht. De aard van de klacht is overgevoeligheid.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is erg formeel geformuleerd. Maar merkwaardig om te horen dat je de persoon van de user in ogenschouw neemt en niet de aard van de klacht.
Nee, dat is jouw interpretatie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de aard van de klacht. De aard van de klacht is overgevoeligheid.
Dat was absurd, en dat heb ik onderbouwd ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Ja en nee. Ja, dat valt altijd te proberen, maar ik ben het er niet altijd mee eens. Zie bijvoorbeeld hier.
quote:Het is een oprecht en gewogen oordeel, geen formaliteit. Du_ke klaagt vaker over de libertariërs; hij heeft eens geklaagd over een topickaping door HenriO waarin welgeteld één post van HenriO in stond. Het strijkt du_ke gewoon héél snel tegen de haren is, hij is overgevoelig op dit punt. Ik verlies dat niet uit het oog.
Dat was ontopic omdat het hypocriet is om te zeiken over extremisten elders terwijl je hier een veel groter probleem met religieuze gekken hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Zoals PJO deed in een topic over christenen in Amerika wat hij op pagina 1 nog probeerde om te buigen naar een topic over moslims, en dat is geen uitzondering. En het valt altijd zo uit te leggen dat het ontopic is, als je het een beetje creatief doet.
Jij wil toch alleen maar censuur voor jou ongevallige meningen. Meer niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Maar neem de users vooral niet serieus verder, dat gaat je prima af!
Ok dat kan, jammer dat je het toestaat dat hij als het even kan discussies kaapt maar goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Ik neem HenriOsewoudt serieus. Du_ke ook, maar ik vind zijn klacht ongegrond: HerniO is een serieuze deelnemer aan serieuze POL-discussies.
Hij kaapt topics, die klacht zou je serieus moeten nemen. Je gaat niet in op wat ik daarover schrijf. Je hebt het ineens over overgevoeligheid en libertariers en plotseling daarmee over de karakters van de users. Onzinnige insteek. Maar de crew is het dus oneens, Rock vindt het wel een punt en die is hier gelukkig een stuk vaker aanwezig dan jij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Ik neem HenriOsewoudt serieus. Du_ke ook, maar ik vind zijn klacht ongegrond: HerniO is een serieuze deelnemer aan serieuze POL-discussies.
Ik ben het eens met wat jij schrijft: het is mogelijk dat iemand meent ontopic te reageren, maar feitelijk een topic op een heel ander, eigen spoor zet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kaapt topics, die klacht zou je serieus moeten nemen. Je gaat niet in op wat ik daarover schrijf.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Precies, dit had meteen dichtgegooid moeten worden. Ten eerste omdat dit topic dubbel is en ten tweede omdat het vooral GeenStijl achtige uitlatingen katalyseert en verder niks toevoegt.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We zijn hier niet de gedachten gestapo. We houden liever topics open dan dat ze gesloten worden.
Het heeft voldoende stof op geworden, iedereen heeft z'n ei kwijt gekund. Daarnaast is het niet onnodig kwetsend of racistisch.
Dat het overgrote deel van de users het totaal niet eens is met Wilders en de TS, maakt niet dat je een topic hoeft te sluiten.
Laatste off-topic reacties naar FB verplaatst
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik die houding (om een je onwelgevallig topic dicht te laten gooien) wel heel erg des wilders
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wel dat het een dubbeltopic is toch? Normaal gesproken was het daarmee direct dicht geweest. Maar misschien was de tax aan Wilderstopics in POL deze maand anders niet gehaald?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb in POL geen dubbeltopic gezien. Het zou best kunnen dat in een ander subforum een topic al loopt, bijvoorbeeld nws. Ik ga niet dagelijks langs om dat te controleren.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja die heb ik gelezen en ik heb hierboven daar ook opgereageerd. Waar het mij omgaat is de melding dat het topic dubbel zou zijn. Die kan ik dus niet vinden, daarnaast kan ik in POL en NWS geen dubbeltopic vinden.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Sidekick, heeft daar in de derde of vierde post in dit topic al op gewezen en even verder reageer jij met een opmerking waarvan ik dacht dat die daar op sloeg. IN ieder geval ging ik er vanuit dat je die post van Kofi gezien had.
Zo is ongeveer alles verplaatst. Wat een werk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die heb ik over het hoofd gezien, misschien wel gelezen, maar het is niet tot me door gedrongen. Dit topic is iig een stuk meer bezocht dan zijn tegenhanger in NWS. Het voelt als mosterd na de maaltijd om m nu nog dicht te gooien. Bovendien is het niet altijd erg als er topics in subfora elkaar overlappen.
Wat wel zonde is dat de laatste posts het topic vervuilen. Ik kopieer de hele boel ff naar FB.
Een mod met verstandquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
...... Je gaat niet in op wat ik daarover schrijf. ...
Het is ontopic. Als jij stelt dat homofobie een belangrijke Poolse waarde is, en het daarom geoorloofd onderscheid is om homo's beroepsverboden op te leggen, dan is dat jouw goed recht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 05:08 schreef Gabry het volgende:
De discussie tussen mij en wonderer is hoofdzakelijk middernacht gebagger.
Petitie tegen homofobie in Polen # 2
Zie maar of het behouden dient te worden.
Daar kan ik mij in vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is ontopic. Als jij stelt dat homofobie een belangrijke Poolse waarde is, en het daarom geoorloofd onderscheid is om homo's beroepsverboden op te leggen, dan is dat jouw goed recht.
Dat was niet mijn motivatie om het hier te posten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:36 schreef sigme het volgende:
's Nachts een vent; 's ochtends ook een vent.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:36 schreef sigme het volgende:
's Nachts een vent mietje; 's ochtends ook een vent mietje
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Waarom nemen mods alle opmerkingen altijd zo serieus? Ik weet niet meer precies wat er stond, maar opmerkingen als "Ga es deaud" en "Sterf" zijn eerder uitdrukkingen dan doodsverwensingen.
En wat je zegt, er wordt zovaak ongestraft op de persoon gespeeld.
Gelly gedraagt zich regelmatig off-policy en wordt zelden aangepakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Goed hoor Chewie, Martijn_77 en al die engerds hier hun gang laten gaan en gelly laten bannen.
Het is duidelijk dat het forum inmiddels helemaal naar jou en M_77 gemodeleerd is. Blijkbaar wil sigme dat zo en legt de rest van de moderatie zich daarbij neer. Het valt op en het is erg jammer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gelly gedraagt zich regelmatig off-policy en wordt zelden aangepakt.
En volgens mij gedrag ik mij nergens off policy dus waarom zou ik aangepakt moeten wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gelly gedraagt zich regelmatig off-policy en wordt zelden aangepakt.
Jij bent een van de grootste trollen van POL maar ze durven je niks te maken omdat je blauw bent. Zo werkt het hier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En volgens mij gedrag ik mij nergens off policy dus waarom zou ik aangepakt moeten worden
Je zit in dat topic wel een ontzettende partij te zuigen en te mieren. Niet echt modjes-gedrag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Martijn_77 het volgende:
En volgens mij gedrag ik mij nergens off policy dus waarom zou ik aangepakt moeten worden
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar ja jij denkt er anders over als ik kijk naar deze post
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef SCH het volgende:
Het is duidelijk dat het forum inmiddels helemaal naar jou en M_77 gemodeleerd is. Blijkbaar wil sigme dat zo en legt de rest van de moderatie zich daarbij neer. Het valt op en het is erg jammer.
Eensch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef Specsavers het volgende:
Kan een mod onderhand iets aan de gehuild van SCH doen in de diverse topics hier
Zelfs Wilders jankt minder vaak over het onrectht wat de media hem aan doet. Maar ja SCH zal wel overal een excus voor hebbenquote:
Nou zeg, jij hebt humorquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef Specsavers het volgende:
De vervanger voor het Eurosongfestival forum
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het forum inmiddels helemaal naar jou en M_77 gemodeleerd is. Blijkbaar wil sigme dat zo en legt de rest van de moderatie zich daarbij neer. Het valt op en het is erg jammer.
Voelt zeker wel lekker he, weer zo'n linksche laten bannen.quote:
Het begint een naargeestig subforum te worden. Daar heeft sigme wel voor gezorgd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]Omdat men niet topics sluit die jou niet uitkomen? Laat naar je kijken man.
M_77 mag hier net zoveel als de rest, en zoals bekend mogen doodsverwensingen niet en dat had Gelly ook moeten weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Voelt zeker wel lekker he, weer zo'n linksche laten bannen.
Stoer hoor Chewie. Waarom mag iemand als M_77 hier bijna alles?
Erg kinderachtig van jou juist. Je zoekt stokken om de hond te slaan. Het soort opmerking dat gelly maakte valt in het niet bij al die bagger die de enge rechtse meute hier plaatst. Maar die hebben een streepje voor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
M_77 mag hier net zoveel als de rest, en zoals bekend mogen doodsverwensingen niet en dat had Gelly ook moeten weten.
Jij begint nu wel heel erg kinderachtig te worden.
Ik heb zoiets nog nooit geflikt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
Erg kinderachtig van jou juist. Je zoekt stokken om de hond te slaan. Het soort opmerking dat gelly maakte valt in het niet bij al die bagger die de enge rechtse meute hier plaatst. Maar die hebben een streepje voor.
quote:Als je wilt dat het een eng bruin forumpje wordt waar types als PJO het voor het zeggen krijgen
Dat is hier ook al even aangestipt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
Het is op deze manier niet leuk meer Chewie.
Gelly is met heel veel weggekomen en gaat nu een keer voor de bijl. That's life.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef TNA het volgende:
Toch blijf ik het flauw vinden hoe snel overduidelijk overdreven opmerkingen mensen op een ban komen te staan.
Shit je hebt me doorquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Erg kinderachtig van jou juist. Je zoekt stokken om de hond te slaan. Het soort opmerking dat gelly maakte valt in het niet bij al die bagger die de enge rechtse meute hier plaatst. Maar die hebben een streepje voor.
quote:Het begint nu echt eng te worden als er op die manier gemodereerd wordt. Waarom die Martijn zo veel mag is me een raadsel maar jullie zullen wel de afspraak hebben elkaar niet af te vallen maar dat nooit hardop te zeggen .Dat boeit me nog het minst al is het nogal dom van je om het zo opzichtig te doen. Je laat die kleuter een beetje baggeren en trollen totdat iemand eens door het lint gaat, en wie pak je aan.......? Juist ja. Ik zal de volgende wel zijn.
Ja enkele van jouw klachten waren domweg onterecht, enkele niet en daar is goed op ingesprongen.quote:Het is op deze manier niet leuk meer Chewie. En dat meen ik serieus. Als je wilt dat het een eng bruin forumpje wordt waar types als PJO het voor het zeggen krijgen en daarmee FOK-POL op een gegeven moment onmogelijk maken dan moet je dat zelf weten. Ik probeer af en toe te waarschuwen maar dat wordt genegeerd tot dat iemand van boven echt in moet grijpen omdat er anders problemen ontstaan.
dit forum draait prima, iedereen van links tot rechts, van homofoob tot homofiel kan hier zijn zegje doen.quote:Je hebt blijkbaar niet helemaal door welke kant het uitgaat.
Dat is dan wel weer goed om te horenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Shit je hebt me door![]()
Overigens vond ik Gelly's verwensing niet echt banwaardig, editten vond ik voldoende.
[..]
Volgens mij heb jij maar weinig te klagen over de moderatie, als ik kijk naar wat er de afgelopen tijd verwijderd of geedit is komt links er beter vanaf dan rechts. Ontkennen heeft weinig zin aangezien je eigen topicreports dit bewijzen.
[..]
Ja enkele van jouw klachten waren domweg onterecht, enkele niet en daar is goed op ingesprongen.
[..]
dit forum draait prima, iedereen van links tot rechts, van homofoob tot homofiel kan hier zijn zegje doen.
Dat denk ik niet. Het zal binnenkort wel een keer op slot gegaan. Er is al een keer ingegrepen omdat jij niet inzag hoe racistisch je bezig was en het zou me niet verbazen als het op deze manier echt uit de hand loopt. Je hebt het gewoon niet door of niet in de hand of het interesseert je niet. Of alledrie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Chewie het volgende:
dit forum draait prima, iedereen van links tot rechts, van homofoob tot homofiel kan hier zijn zegje doen.
Ben jij tegenwoordig jurist?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef SCH het volgende:
Het is een bruin subforumpje aan het worden waar de walgelijkste racistische xenofobe strafbare dingen worden gezegd
Dat lijkt me wel. We hebben hier geen echte vrije meningsuiting, maar het is wel een juridisch mijnenveld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:14 schreef SCH het volgende:
Moet je daar jurist voor zijn???
Of de meesten het daar over eens zijn betwijfel ik, gezien de reacties die jij teweeg brengt scoor je ook vrij hoog in dat klassementquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef SCH het volgende:
Wat sigme zegt is helemaal triest. Martijn_77 is de grootste baggeraar van POL, daar zijn de meesten het over eens alleen juffrouw Ooievaar die er vrijwel nooit is, denkt da het wel goed gaat. Slaap zacht meisje
Nou, ik vind hem wel een punt hebben. Het speelt al maanden. martijn is er achter de schermen ook regelmatig op aangesproken, al in mijn mod-tijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of de meesten het daar over eens zijn betwijfel ik,
Dat zal best, maar de reacties van M_77 overschrijden de policy niet. De redenen waarom SCH graag ziet dat bepaalde users hier geweerd worden zijn niet valide anders was hij hier ook al een zeer lange tijd niet meer welkom.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem wel een punt hebben. Het speelt al maanden. martijn is er achter de schermen ook regelmatig op aangesproken, al in mijn mod-tijd.
Welk punt? Dat men vindt dat Martijn_77 geen goede OP's maakt, de Gonny van Oudenallen trofee draagt, de Elsevier leest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem wel een punt hebben. Het speelt al maanden. martijn is er achter de schermen ook regelmatig op aangesproken, al in mijn mod-tijd.
OP's zonder eigen mening, gebash om het bashen (neem een willekeurig topic over een willekeurig links politicus, over een willekeurig onderwerp wat vaag op links te betrekken is).. Ik vind het nog al wat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zal best, maar de reacties van M_77 overschrijden de policy niet.
Dat jij dat als bashen ziet maakt het nog niet zo, overigens maak jij jezelf ook regelmatig schuldig aan dat gedrag. Ook niet banwaardig net zoals dat van M_77, dat je moeite hebt met een bepaalde user prima maar negeer die dan gewoon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
OP's zonder eigen mening, gebash om het bashen (neem een willekeurig topic over een willekeurig links politicus, over een willekeurig onderwerp wat vaag op links te betrekken is).. Ik vind het nog al wat.
Volgens mij ws over de reden van de ban geen discussie mogelijk als je kijkt naar de policyquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef TNA het volgende:
Toch blijf ik het flauw vinden hoe snel overduidelijk overdreven opmerkingen mensen op een ban komen te staan.
Heb je zelf al wel eens naar je eigen post gedrag gekeken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
blijft de boel verzieken met je domme getroll en geflame.
Net of jij zelf geen gebash naar rechts doet....quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OP's zonder eigen mening, gebash om het bashen (neem een willekeurig topic over een willekeurig links politicus, over een willekeurig onderwerp wat vaag op links te betrekken is).. Ik vind het nog al wat.
Sterker nog, pak een willekeurig topic over 'rechts' en M_77 maakt er wel een bash-links-topic van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Overigens vond ik Gelly's verwensing niet echt banwaardig, editten vond ik voldoende.
[..]
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij ws over de reden van de ban geen discussie mogelijk als je kijkt naar de policy
[..]
Als we alle sarcastische opmerkingen letterlijk gaan nemen zijn heel veel users voor de policy banwaardig. Het is maar net hoe strict je met regels bent.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is mijn mening, volgens de policy is het wel banwaardig.
Klachten moeten op hun merites worden beoordeeld en niet op de afzender. Daarom vond ik die opmerkingen van sigme over du_ke en zijn overgevoeligheid van gisteren ook al zo gek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:17 schreef Chewie het volgende:
Vind je het gek dat jouw klachten blijkbaar minder serieus genomen worden met de manier waarop jij hier als klein kind in FB loopt te reageren?
Je hoort je net zo te gedragen als andere users, maar het valt op dat je meer krediet hebt. Als je niet blauw was, zou je anders worden aangepakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Sommige users vergeten dat ik buiten het CUL forum ook maar gewoon een user ben.
Maar sommige mensen hechten nog al veel waarde aan mijn kleurtje ook buiten CUL. Ik moet me dan ook schijnbaar anders dan andere users gedragen
Moet pol daar niet een beetje voor veranderen, het glijdt de laatste jaren alleen maar verder af heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Klachten moeten op hun merites worden beoordeeld en niet op de afzender. Daarom vond ik die opmerkingen van sigme over du_ke en zijn overgevoeligheid van gisteren ook al zo gek.
Martijn_77 is er onlangs nog door yvonne keihard op aangesproken. Toen stuurde hij mij ineens een mea culpa huil mailtje uit schrik omdat hij bang was dat er maatregelen zouden volgen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik spreek Chewie daar serieus op aan maar krijg dan alleen maar een badinerende reactie in de sfeer van: jij moet helemaal niet zeiken want jij bent nog veel erger enz. Ja tuurlijk, ik erger me rot aan al die racistische en trollende reacties en ga dan niet ineens de brave Hendrik uithangen. M-77 en de PJO's lokken het uit, dan volgt een reactie als van gelly vandaag en die wordt dan ineens geband. Echt ranzig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Moet pol daar niet een beetje voor veranderen, het glijdt de laatste jaren alleen maar verder af heb ik het idee.
Hou mij er buiten. Ik vind gelly een enorme loser, maar ik was er niet bij betrokken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik spreek Chewie daar serieus op aan maar krijg dan alleen maar een badinerende reactie in de sfeer van: jij moet helemaal niet zeiken want jij bent nog veel erger enz. Ja tuurlijk, ik erger me rot aan al die racistische en trollende reacties en ga dan niet ineens de brave Hendrik uithangen. M-77 en de PJO's lokken het uit, dan volgt een reactie als van gelly vandaag en die wordt dan ineens geband. Echt ranzig.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
Martijn_77 is er onlangs nog door yvonne keihard op aangesproken. Toen stuurde hij mij ineens een mea culpa huil mailtje uit schrik omdat hij bang was dat er maatregelen zouden volgen.
Klopt en dat gebeurt ook, alleen schijn jij te denken dat jij wat minder serieus genomen wordt en dan kan ik alleen maar concluderen dat dat komt omdat jij je hier als kleuter gedraagt wat je hier wederom weer eens een keer bewijst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Klachten moeten op hun merites worden beoordeeld en niet op de afzender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |