Dat lijkt me wel. We hebben hier geen echte vrije meningsuiting, maar het is wel een juridisch mijnenveld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:14 schreef SCH het volgende:
Moet je daar jurist voor zijn???
Of de meesten het daar over eens zijn betwijfel ik, gezien de reacties die jij teweeg brengt scoor je ook vrij hoog in dat klassementquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef SCH het volgende:
Wat sigme zegt is helemaal triest. Martijn_77 is de grootste baggeraar van POL, daar zijn de meesten het over eens alleen juffrouw Ooievaar die er vrijwel nooit is, denkt da het wel goed gaat. Slaap zacht meisje
Nou, ik vind hem wel een punt hebben. Het speelt al maanden. martijn is er achter de schermen ook regelmatig op aangesproken, al in mijn mod-tijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of de meesten het daar over eens zijn betwijfel ik,
Dat zal best, maar de reacties van M_77 overschrijden de policy niet. De redenen waarom SCH graag ziet dat bepaalde users hier geweerd worden zijn niet valide anders was hij hier ook al een zeer lange tijd niet meer welkom.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem wel een punt hebben. Het speelt al maanden. martijn is er achter de schermen ook regelmatig op aangesproken, al in mijn mod-tijd.
Welk punt? Dat men vindt dat Martijn_77 geen goede OP's maakt, de Gonny van Oudenallen trofee draagt, de Elsevier leest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem wel een punt hebben. Het speelt al maanden. martijn is er achter de schermen ook regelmatig op aangesproken, al in mijn mod-tijd.
OP's zonder eigen mening, gebash om het bashen (neem een willekeurig topic over een willekeurig links politicus, over een willekeurig onderwerp wat vaag op links te betrekken is).. Ik vind het nog al wat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zal best, maar de reacties van M_77 overschrijden de policy niet.
Dat jij dat als bashen ziet maakt het nog niet zo, overigens maak jij jezelf ook regelmatig schuldig aan dat gedrag. Ook niet banwaardig net zoals dat van M_77, dat je moeite hebt met een bepaalde user prima maar negeer die dan gewoon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
OP's zonder eigen mening, gebash om het bashen (neem een willekeurig topic over een willekeurig links politicus, over een willekeurig onderwerp wat vaag op links te betrekken is).. Ik vind het nog al wat.
Volgens mij ws over de reden van de ban geen discussie mogelijk als je kijkt naar de policyquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef TNA het volgende:
Toch blijf ik het flauw vinden hoe snel overduidelijk overdreven opmerkingen mensen op een ban komen te staan.
Heb je zelf al wel eens naar je eigen post gedrag gekeken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
blijft de boel verzieken met je domme getroll en geflame.
Net of jij zelf geen gebash naar rechts doet....quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OP's zonder eigen mening, gebash om het bashen (neem een willekeurig topic over een willekeurig links politicus, over een willekeurig onderwerp wat vaag op links te betrekken is).. Ik vind het nog al wat.
Sterker nog, pak een willekeurig topic over 'rechts' en M_77 maakt er wel een bash-links-topic van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Overigens vond ik Gelly's verwensing niet echt banwaardig, editten vond ik voldoende.
[..]
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij ws over de reden van de ban geen discussie mogelijk als je kijkt naar de policy
[..]
Als we alle sarcastische opmerkingen letterlijk gaan nemen zijn heel veel users voor de policy banwaardig. Het is maar net hoe strict je met regels bent.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is mijn mening, volgens de policy is het wel banwaardig.
Klachten moeten op hun merites worden beoordeeld en niet op de afzender. Daarom vond ik die opmerkingen van sigme over du_ke en zijn overgevoeligheid van gisteren ook al zo gek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:17 schreef Chewie het volgende:
Vind je het gek dat jouw klachten blijkbaar minder serieus genomen worden met de manier waarop jij hier als klein kind in FB loopt te reageren?
Je hoort je net zo te gedragen als andere users, maar het valt op dat je meer krediet hebt. Als je niet blauw was, zou je anders worden aangepakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Sommige users vergeten dat ik buiten het CUL forum ook maar gewoon een user ben.
Maar sommige mensen hechten nog al veel waarde aan mijn kleurtje ook buiten CUL. Ik moet me dan ook schijnbaar anders dan andere users gedragen
Moet pol daar niet een beetje voor veranderen, het glijdt de laatste jaren alleen maar verder af heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Klachten moeten op hun merites worden beoordeeld en niet op de afzender. Daarom vond ik die opmerkingen van sigme over du_ke en zijn overgevoeligheid van gisteren ook al zo gek.
Martijn_77 is er onlangs nog door yvonne keihard op aangesproken. Toen stuurde hij mij ineens een mea culpa huil mailtje uit schrik omdat hij bang was dat er maatregelen zouden volgen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik spreek Chewie daar serieus op aan maar krijg dan alleen maar een badinerende reactie in de sfeer van: jij moet helemaal niet zeiken want jij bent nog veel erger enz. Ja tuurlijk, ik erger me rot aan al die racistische en trollende reacties en ga dan niet ineens de brave Hendrik uithangen. M-77 en de PJO's lokken het uit, dan volgt een reactie als van gelly vandaag en die wordt dan ineens geband. Echt ranzig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Moet pol daar niet een beetje voor veranderen, het glijdt de laatste jaren alleen maar verder af heb ik het idee.
Hou mij er buiten. Ik vind gelly een enorme loser, maar ik was er niet bij betrokken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik spreek Chewie daar serieus op aan maar krijg dan alleen maar een badinerende reactie in de sfeer van: jij moet helemaal niet zeiken want jij bent nog veel erger enz. Ja tuurlijk, ik erger me rot aan al die racistische en trollende reacties en ga dan niet ineens de brave Hendrik uithangen. M-77 en de PJO's lokken het uit, dan volgt een reactie als van gelly vandaag en die wordt dan ineens geband. Echt ranzig.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
Martijn_77 is er onlangs nog door yvonne keihard op aangesproken. Toen stuurde hij mij ineens een mea culpa huil mailtje uit schrik omdat hij bang was dat er maatregelen zouden volgen.
Klopt en dat gebeurt ook, alleen schijn jij te denken dat jij wat minder serieus genomen wordt en dan kan ik alleen maar concluderen dat dat komt omdat jij je hier als kleuter gedraagt wat je hier wederom weer eens een keer bewijst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Klachten moeten op hun merites worden beoordeeld en niet op de afzender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |