abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49372229
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hoe kun jij iemand verdedigen die je niet kent, maar waarvan je wel de feiten kent die er niet om liegen?
Wie verdedig ik nou weer
pi_49372246
Kan een mod de topic

14 Mei, 2006: Internet af tap dag!

veranderen in

14 Mei, 2007: Internet af tap dag!

† In Memoriam † maandag 14 mei 2007 @ 18:02:13 #103
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49372291
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef PJORourke het volgende:

[..]

SCH kan dat, punt.
Verbaast mij niet, aangezien die raakvlakken met die hoek heeft.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 14 mei 2007 @ 18:04:09 #104
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49372341
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verbaast mij niet, aangezien die raakvlakken met die hoek heeft.
Ja, hij is al eerder opgekomen voor mensen die nertsenfokkers aanvallen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_49372496
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, hij is al eerder opgekomen voor mensen die nertsenfokkers aanvallen.
En handtasjes en sportschoenen donateurs
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49372567
Wie verdedig ik nou, schatjes van me?
pi_49377599
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:00 schreef Xith het volgende:
Kan een mod de topic

14 Mei, 2006: Internet af tap dag!

veranderen in

14 Mei, 2007: Internet af tap dag!

Heeft al iemand gedaan, inmiddels: 14 Mei, 2007: Internet af tap dag!
(zet de volgende keer er even het linkje bij, is handig).

Volgens mij zou jij, als Fransoos, niet moeten lijden aan Engelse ziekte. Als je geen bezwaar hebt haal ik de overbodige spaties uit de titel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_49377632
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_49379035
Mogen advocaten glashard liegen?

Een enkeltje GC blijkt een retourtje? Ik zou wel willen dat ze bij de NS zo dachten

Verzoek aan TS om het meer politiek te maken is niet opgepakt, OP is niet POLitiek gemaakt (lees : niet aangepast) Ook geen aanvullende post geplaatst door TS om discussie naar POl te doen buigen...

Wat maakt dit topic nu dat het weer POL mag heten?

Ik vind het topic nog steeds niets met POl van doen heeft.
  maandag 14 mei 2007 @ 21:17:19 #110
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49379189
Misschien is de TS nog niet weer online geweest of heeft hij geen tijd gehad.

Daarnaast is de insteek POL.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_49398094
Wilders over journaille: zoals gewoonlijk heeft hij gelijk

Waarom is dit niet dicht gegaan? Rock zinspeelt er nog op.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:19:43 #112
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49400757
'Ambtenaren verdienen meer dan gewone man'
Ik zou de TS vragen óf de TT te laten veranderen, óf de OP, want zo slaat het nergens op

Of een dappere mod sluit het topic gewoon
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_49401319
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
'Ambtenaren verdienen meer dan gewone man'
Ik zou de TS vragen óf de TT te laten veranderen, óf de OP, want zo slaat het nergens op

Of een dappere mod sluit het topic gewoon
Is al dicht, valt ook niks meer aan te redden
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:35:12 #114
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49401344
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is al dicht, valt ook niks meer aan te redden
Chewie de dappere
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_49401669
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Mogen advocaten glashard liegen?

Een enkeltje GC blijkt een retourtje? Ik zou wel willen dat ze bij de NS zo dachten
Ja na een verzoek van TS om deze weer terug te zetten.
quote:
Verzoek aan TS om het meer politiek te maken is niet opgepakt, OP is niet POLitiek gemaakt (lees : niet aangepast) Ook geen aanvullende post geplaatst door TS om discussie naar POl te doen buigen...
TS is volgens mij ook niet meer online geweest, via PM gaf TS er wel een goede politieke draai aan
quote:
Wat maakt dit topic nu dat het weer POL mag heten?
Het verzoek van TS met daarin zijn uitleg, jammer dat hij/zij deze nog niet in het topic zelf heeft geplaatst ging namelijk over een interessant wetsvoorstel.
quote:
Ik vind het topic nog steeds niets met POl van doen heeft.
Is het ook nog niet maar topic zakt al aardig weg en ik verwacht na de uitleg van TS dat deze nog wel politiek gemaakt kan worden en daar hoeft de OP niet voor aangepast te worden, kan prima in de volgende reactie's
pi_49425310
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef Chewie het volgende:

Het verzoek van TS met daarin zijn uitleg, jammer dat hij/zij deze nog niet in het topic zelf heeft geplaatst ging namelijk over een interessant wetsvoorstel.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik vraag me echt af wat je tegen liegende advocaten zou kunnen uitrichten bij wet...
quote:
Is het ook nog niet maar topic zakt al aardig weg en ik verwacht na de uitleg van TS dat deze nog wel politiek gemaakt kan worden en daar hoeft de OP niet voor aangepast te worden, kan prima in de volgende reactie's
Heb jij die info over dat wetvoorstel? Dat maakt het wel boeiend anders...
pi_49450477
HO verkloot weer eens een topic België beboet Nederlanders voor niet-stemmen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:52:26 #118
Stranger than fiction
pi_49450790
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft een bepaalde insteek. Die is behoorlijk duidelijk bij m. Van 9 vd 10 fokkers kan je vantevoren wel voorspellen hoe ze er tegenaan kijken.

Het is niet zo dat je er niet omheen kan in een topic. Zoveel post hij nou ook weer niet.
pi_49450849
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Hij heeft een bepaalde insteek. Die is behoorlijk duidelijk bij m. Van 9 vd 10 fokkers kan je vantevoren wel voorspellen hoe ze er tegenaan kijken.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk. Maar elk mogelijk topic 1 richting uit kapen is nou ook niet echt de bedoeling lijkt me.
quote:
Het is niet zo dat je er niet omheen kan in een topic. Zoveel post hij nou ook weer niet.
klopt .
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:56:31 #120
Stranger than fiction
pi_49450917
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer waar natuurlijk. Maar elk mogelijk topic 1 richting uit kapen is nou ook niet echt de bedoeling lijkt me.
[..]
.
Daar heb je een punt. Ik zal er op letten dat het niet een vastgelopen plaat wordt.
pi_49451108
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:02 schreef SCH het volgende:
Wilders over journaille: zoals gewoonlijk heeft hij gelijk

Waarom is dit niet dicht gegaan? Rock zinspeelt er nog op.

TT is in Iedergeval correct gespeld, niet verbogen, en waar.
In tegenstelling tot: Balkenende: "I have a stendpoint"
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:04:54 #122
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49451134
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
Laat die liberaal extremist toch.

Zijn argumenten verschillen per onderwerp. De conclusies lijken alleen op elkaar.
Op zich is die houding niet verschillend van de meeste POL-bewoners.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_49451184
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is on-topic. On-topic een mening geven is geen topic kapen.
En als het discussie oproept is het blijkbaar een on-topic discussiepunt. Lijkt me niets mis mee.
pi_49451374
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef sigme het volgende:

[..]

En als het discussie oproept is het blijkbaar een on-topic discussiepunt. Lijkt me niets mis mee.
Een tirade tegen de democratie is on-topic in een topic over Nederlanders die een boete moeten betalen omdat ze in België vergaten te stemmen?
pi_49451382
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:04 schreef Gabry het volgende:

[..]

Laat die liberaal extremist toch.

Zijn argumenten verschillen per onderwerp. De conclusies lijken alleen op elkaar.
Op zich is die houding niet verschillend van de meeste POL-bewoners.
Ja dat is ook wel weer zo inderdaad.
pi_49451905
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een tirade tegen de democratie is on-topic in een topic over Nederlanders die een boete moeten betalen omdat ze in België vergaten te stemmen?
Een mening over de plicht te stemmen; en de dwangmiddelen die ingezet worden, de waarde van het doel en de heiliging van de middelen, ja, dat is ontopic .

Dit is geen NWS; het gaat hier over de politieke aspecten rondom een nieuwsbericht, niet over het kale feit dat een stel landgenoten in een buitenland geld moeten betalen wegens een wetsovertreding.
pi_49453684
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is een misverstand. Je kunt heel erg ontopic in ieder topic over moslims beginnen of over belastinggeld. Daarmee doe je wel pogingen het topic te kapen. Zoals PJO deed in een topic over christenen in Amerika wat hij op pagina 1 nog probeerde om te buigen naar een topic over moslims, en dat is geen uitzondering. En het valt altijd zo uit te leggen dat het ontopic is, als je het een beetje creatief doet.

Volgens mij vraagt du_ke jullie er een beetje op te letten en gelukkig geeft Rock aan dat hij dat doet. Dat vind ik een goede insteek, beter dan de puur formele reactie die jij nu hanteert.
pi_49454134
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is een misverstand. Je kunt heel erg ontopic in ieder topic over moslims beginnen of over belastinggeld. Daarmee doe je wel pogingen het topic te kapen. Zoals PJO deed in een topic over christenen in Amerika wat hij op pagina 1 nog probeerde om te buigen naar een topic over moslims, en dat is geen uitzondering. En het valt altijd zo uit te leggen dat het ontopic is, als je het een beetje creatief doet.
Ja en nee. Ja, dat valt altijd te proberen, maar ik ben het er niet altijd mee eens. Zie bijvoorbeeld hier.
quote:
Volgens mij vraagt du_ke jullie er een beetje op te letten en gelukkig geeft Rock aan dat hij dat doet. Dat vind ik een goede insteek, beter dan de puur formele reactie die jij nu hanteert.
Het is een oprecht en gewogen oordeel, geen formaliteit. Du_ke klaagt vaker over de libertariërs; hij heeft eens geklaagd over een topickaping door HenriO waarin welgeteld één post van HenriO in stond. Het strijkt du_ke gewoon héél snel tegen de haren is, hij is overgevoelig op dit punt. Ik verlies dat niet uit het oog .
pi_49454236
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Het is een oprecht en gewogen oordeel, geen formaliteit. Du_ke klaagt vaker over de libertariërs; hij heeft eens geklaagd over een topickaping door HenriO waarin welgeteld één post van HenriO in stond. Het strijkt du_ke gewoon héél snel tegen de haren is, hij is overgevoelig op dit punt. Ik verlies dat niet uit het oog .
Het is erg formeel geformuleerd. Maar merkwaardig om te horen dat je de persoon van de user in ogenschouw neemt en niet de aard van de klacht.
pi_49454332
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is erg formeel geformuleerd. Maar merkwaardig om te horen dat je de persoon van de user in ogenschouw neemt en niet de aard van de klacht.
Nee, de aard van de klacht. De aard van de klacht is overgevoeligheid.
pi_49454524
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, de aard van de klacht. De aard van de klacht is overgevoeligheid.
Nee, dat is jouw interpretatie.
pi_49454549
Maar neem de users vooral niet serieus verder, dat gaat je prima af!
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:46:04 #133
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49454804
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Ja en nee. Ja, dat valt altijd te proberen, maar ik ben het er niet altijd mee eens. Zie bijvoorbeeld hier.
Dat was absurd, en dat heb ik onderbouwd ook.
quote:
pi_49454830
Ik neem HenriOsewoudt serieus. Du_ke ook, maar ik vind zijn klacht ongegrond: HerniO is een serieuze deelnemer aan serieuze POL-discussies.
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:47:19 #135
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49454871
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Zoals PJO deed in een topic over christenen in Amerika wat hij op pagina 1 nog probeerde om te buigen naar een topic over moslims, en dat is geen uitzondering. En het valt altijd zo uit te leggen dat het ontopic is, als je het een beetje creatief doet.
Dat was ontopic omdat het hypocriet is om te zeiken over extremisten elders terwijl je hier een veel groter probleem met religieuze gekken hebt.
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:48:06 #136
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49454911
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Maar neem de users vooral niet serieus verder, dat gaat je prima af!
Jij wil toch alleen maar censuur voor jou ongevallige meningen. Meer niet.
pi_49454916
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Ik neem HenriOsewoudt serieus. Du_ke ook, maar ik vind zijn klacht ongegrond: HerniO is een serieuze deelnemer aan serieuze POL-discussies.
Ok dat kan, jammer dat je het toestaat dat hij als het even kan discussies kaapt maar goed .
pi_49454935
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Hij kaapt topics, die klacht zou je serieus moeten nemen. Je gaat niet in op wat ik daarover schrijf. Je hebt het ineens over overgevoeligheid en libertariers en plotseling daarmee over de karakters van de users. Onzinnige insteek. Maar de crew is het dus oneens, Rock vindt het wel een punt en die is hier gelukkig een stuk vaker aanwezig dan jij.
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:53:31 #139
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49455155
Hij is tegen verplicht stemmen omdat je daarmee vrijheden inperkt. Wat is daar offtopic aan?
pi_49455357
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij kaapt topics, die klacht zou je serieus moeten nemen. Je gaat niet in op wat ik daarover schrijf.
Ik ben het eens met wat jij schrijft: het is mogelijk dat iemand meent ontopic te reageren, maar feitelijk een topic op een heel ander, eigen spoor zet.

Maar dat gaat in dit geval niet op. Het is ontopic, gewoon, ontopic, en het trekt de discussie dús niet van het onderwerp af. Als de zienswijze of kanttekeningen reacties of vragen van anderen opleveren is dat dús prima.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:04:33 #141
Stranger than fiction
pi_49455694
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Precies, dit had meteen dichtgegooid moeten worden. Ten eerste omdat dit topic dubbel is en ten tweede omdat het vooral GeenStijl achtige uitlatingen katalyseert en verder niks toevoegt.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We zijn hier niet de gedachten gestapo. We houden liever topics open dan dat ze gesloten worden.

Het heeft voldoende stof op geworden, iedereen heeft z'n ei kwijt gekund. Daarnaast is het niet onnodig kwetsend of racistisch.

Dat het overgrote deel van de users het totaal niet eens is met Wilders en de TS, maakt niet dat je een topic hoeft te sluiten.

Laatste off-topic reacties naar FB verplaatst
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef gronk het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik die houding (om een je onwelgevallig topic dicht te laten gooien) wel heel erg des wilders
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar wel dat het een dubbeltopic is toch? Normaal gesproken was het daarmee direct dicht geweest. Maar misschien was de tax aan Wilderstopics in POL deze maand anders niet gehaald?
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik heb in POL geen dubbeltopic gezien. Het zou best kunnen dat in een ander subforum een topic al loopt, bijvoorbeeld nws. Ik ga niet dagelijks langs om dat te controleren.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja die heb ik gelezen en ik heb hierboven daar ook opgereageerd. Waar het mij omgaat is de melding dat het topic dubbel zou zijn. Die kan ik dus niet vinden, daarnaast kan ik in POL en NWS geen dubbeltopic vinden.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Sidekick, heeft daar in de derde of vierde post in dit topic al op gewezen en even verder reageer jij met een opmerking waarvan ik dacht dat die daar op sloeg. IN ieder geval ging ik er vanuit dat je die post van Kofi gezien had.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Die heb ik over het hoofd gezien, misschien wel gelezen, maar het is niet tot me door gedrongen. Dit topic is iig een stuk meer bezocht dan zijn tegenhanger in NWS. Het voelt als mosterd na de maaltijd om m nu nog dicht te gooien. Bovendien is het niet altijd erg als er topics in subfora elkaar overlappen.

Wat wel zonde is dat de laatste posts het topic vervuilen. Ik kopieer de hele boel ff naar FB.
Zo is ongeveer alles verplaatst. Wat een werk.
pi_49455883
pi_49464393
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef SCH het volgende:

[..]

...... Je gaat niet in op wat ik daarover schrijf. ...
Een mod met verstand ....hij laat je bij je politiek liggen
  donderdag 17 mei 2007 @ 05:08:09 #144
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49470654
De discussie tussen mij en wonderer is hoofdzakelijk middernacht gebagger.
Petitie tegen homofobie in Nederland # 2

Zie maar of het behouden dient te worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gabry op 17-05-2007 05:28:29 ]
pi_49470919
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 05:08 schreef Gabry het volgende:
De discussie tussen mij en wonderer is hoofdzakelijk middernacht gebagger.
Petitie tegen homofobie in Polen # 2

Zie maar of het behouden dient te worden.
Het is ontopic. Als jij stelt dat homofobie een belangrijke Poolse waarde is, en het daarom geoorloofd onderscheid is om homo's beroepsverboden op te leggen, dan is dat jouw goed recht.
's Nachts een vent; 's ochtends ook een vent.
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:00:35 #146
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49471455
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 08:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is ontopic. Als jij stelt dat homofobie een belangrijke Poolse waarde is, en het daarom geoorloofd onderscheid is om homo's beroepsverboden op te leggen, dan is dat jouw goed recht.
Daar kan ik mij in vinden.
quote:
's Nachts een vent; 's ochtends ook een vent.
Dat was niet mijn motivatie om het hier te posten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gabry op 17-05-2007 11:08:08 ]
pi_49473233
quote:

's Nachts een vent mietje; 's ochtends ook een vent mietje
pi_49482537
Goed hoor Chewie, Martijn_77 en al die engerds hier hun gang laten gaan en gelly laten bannen.

Nee, echt hulde. Petje af. Zo ga je echt strak en stoer om met je users. Heel volwassen.

En het dan gek vinden dat de mods niet serieus worden genomen.

Alles mag en kan hier als het om buitenlanders en moslims gaat maar als iemand een keer zo'n afschuwelijke trollende Martijn aanspreekt, is de wereld te klein. Zoals ik zei: hulde

Goed bezig. Je hebt echt de goede te pakken.
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:53:28 #149
139330 TNA
For the stars that shine
pi_49482728
Ik quote mezelf maar even dan hier...
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef TNA het volgende:

[..]

Waarom nemen mods alle opmerkingen altijd zo serieus? Ik weet niet meer precies wat er stond, maar opmerkingen als "Ga es deaud" en "Sterf" zijn eerder uitdrukkingen dan doodsverwensingen.

En wat je zegt, er wordt zovaak ongestraft op de persoon gespeeld.
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:50:42 #150
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49484431
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Goed hoor Chewie, Martijn_77 en al die engerds hier hun gang laten gaan en gelly laten bannen.
Gelly gedraagt zich regelmatig off-policy en wordt zelden aangepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')