Beetje onzinnige reactie. Het is een objectief nieuwsbericht (als het FD is gekleurd is is het zelfs rechts gekleurd) en het lijkt me niet meer dan normaal dat TS zijn mening geeft om de discussie te openen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die zal ontkennen dat rechts er een keer naast kan zitten, Alleen zit rechts er minder vaak naast dan links. Links slaat veel vaker de plank mis. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld dit topic.
Snackbareigenaar door marokkanen weggetreiterd
[..]
Dan trekt de kleur de toon van jouw reactie door in de rest van de OP. Of heb jij dit artikel toevallig voor het FD geschreven?
Ja, maar ik heb liever een partij die haar eigen zwakte erkent (ook al is het om stemmen te trekken) dan een partij die nooit fouten toegeeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef fokthesystem het volgende:
Het leed is al geleden.
Krokodillentranen dus om in kiezersgunst te komen.
Kiezersgunst ruim na alsook ruim voor de verkiezigen? :Squote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef fokthesystem het volgende:
Het leed is al geleden.
Krokodillentranen dus om in kiezersgunst te komen.
Maar dat is in het kader van de progressieve zelfstandigheid en de geforceerde volwassenwording, en heeft toch niks met de grootte van scholen te doen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef xman het volgende:
Veel mensen gaan al naar Belgie voor een fatsoenlijke technische opleiding.
Hier krijg je huiswerk en zeggen ze veel succes! Dat begrijp ik niet. Je moet toch wat leren? Leren doe je door iemand het voor te zien doen. Doordat iemand energie in je steekt en je begeleid. Je vragen kan stellen en je stimuleert.
Nee hier krijg je de 4 uur les en de rest is vrij.
plus vraag ik mij af op welke TU je zit want hier is het gewoon 36 uur les in de weekquote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef xman het volgende:
Veel mensen gaan al naar Belgie voor een fatsoenlijke technische opleiding.
Hier krijg je huiswerk en zeggen ze veel succes! Dat begrijp ik niet. Je moet toch wat leren? Leren doe je door iemand het voor te zien doen. Doordat iemand energie in je steekt en je begeleid. Je vragen kan stellen en je stimuleert.
Nee hier krijg je de 4 uur les en de rest is vrij.
Wat dit betreft zou ik weleens willen weten hoe de TS de openlijke spijtbetuiging van de PvdA wenst te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:02 schreef ExTec het volgende:
Leuk voorbeeld van splinter-balk, deze topic.
Nu nog een dikke mea-culpa van de PvdA, want alhoewel de TS die waanzinige schaalvergroting natuurlijk intergraal bij de VVD in de schoenen schuift, waren onze sociaal-democraten er ook niet vies van.
En dan zou een mea-culpu voor dat andere drama, de multiculti samenleving ook wel mogen.
Dat is ook het erge eraan.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat dit betreft zou ik weleens willen weten hoe de TS de openlijke spijtbetuiging van de PvdA wenst te zien.
Dit topic gaat over de VVD, jezus, wat een pavlovreactie. Maar waar moet de PvdA spijt voor betuigen. Het is mijn partij niet verder en ze hebben zat domme dingen gedaan, zoals de meeste partijen trouwens.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat dit betreft zou ik weleens willen weten hoe de TS de openlijke spijtbetuiging van de PvdA wenst te zien.
Waarom lukt het je niet het gewoon bij de VVD te houden in dit topic? Wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:11 schreef ExTec het volgende:
Ik heb van de PvdA nog nooit zoiets gezien...
Heel moeilijk, het zat er wel een beetje in door de manier van organisatie van die instellingen natuurlijk, maar toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef TNA het volgende:
Joh! Hoe moeilijk is het nou om zoiets van tevoren te voorspellen?
Ik denk dat je dat van de PvdA ook niet zult krijgen. Kijk maar eens naar het hele onderwijs ik geloof dat het merendeel van de veranderingen onder het beleid van PvdA ministers uitgevoerd zijn. Maar ja daar krijg je natuurlijk geen excuses voor. Want het is een linkse partij en die hoeven dat nietquote:Op zondag 13 mei 2007 15:11 schreef ExTec het volgende:
De PvdA is nog steeds afgeladen met mensen die niet willen weten dat de 'droom' over is. Onze "weghamerende" kamervoorzitter is een treffend voorbeeld. Niet gehinderd door het inzicht dat de tijdgeest veranderd is, als vanouds op automatische piloot niet welvallige boodschappen weg proberen te moffelen.
Rute zegt hier duidelijk dat'ie voorheen fout was.
Ik heb van de PvdA nog nooit zoiets gezien...
Maar zijn daar al publieke excusses van geweest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
Daarom hoor ik PvdA-politici de laatste tijd zo vaak zeggen dat er mede door toedoen van de PvdA zoveel mis is gegaan in het onderwijs de laatste decennia???
Dit topic gaat inderdaad over de VVD én over schaalvergroting.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de VVD, jezus, wat een pavlovreactie. Maar waar moet de PvdA spijt voor betuigen. Het is mijn partij niet verder en ze hebben zat domme dingen gedaan, zoals de meeste partijen trouwens.
Dat schrijf ik toch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:34 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Maar zijn daar al publieke excusses van geweest?
En al die opmerkingen van M_77 op de persoon dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:38 schreef gelly het volgende:
[edit]op persoon en doodsverwensing[/edit]
Waarom nemen mods alle opmerkingen altijd zo serieus? Ik weet niet meer precies wat er stond, maar opmerkingen als "Ga es deaud" en "Sterf" zijn eerder uitdrukkingen dan doodsverwensingen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
En al die opmerkingen van M_77 op de persoon dan?
Het benoemen van een overtuigde staliniste in het kabinet, bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:17 schreef SCH het volgende:
Dit topic gaat over de VVD, jezus, wat een pavlovreactie. Maar waar moet de PvdA spijt voor betuigen.
Ach hoor de grootste huillie weer. Vroeger vaak gepest zeker en na strijden tegen elk onrecht wat ie denkt te zienquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
En al die opmerkingen van M_77 op de persoon dan?
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2007/5/12/120507_vvd.htmlquote:VVD-leider Mark Rutte vraagt zich "ernstig" af of zijn partij er goed aan heeft gedaan de schaalvergroting in de publieke sector te steunen. De VVD heeft als regeringspartij meegewerkt aan aan het samenvoegen van scholen en ziekenhuizen.
Dat had moeten leiden tot meer efficiency, meer kwaliteit en minder kosten. "Maar wat is daar in de praktijk van terecht gekomen?", vroeg Rutte zich gisteravond af op de algemene vergadering van de VVD in Rotterdam.
"Er zijn scholen ontstaan waar geen leerling de directeur nog kent en waar de leraren en het onderwijs er niet beter op zijn geworden", zei Rutte.
Mislukte poging sigme.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:30 schreef sigme het volgende:
En terug naar het onderwerp, gaarne.
[..]
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2007/5/12/120507_vvd.html
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:33 schreef Tup het volgende:
Ze menen er geen reet van. Dit is popi gepraat om wee in de gunst van de kiezer te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |