Pingels? Of Pringels?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef Ritchie het volgende:
nondeju, ik haat pingels!
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Ritchie het volgende:
mooie pic idd!
Stiekem had ik 'm al in gedachten voor 43, maar Rizzo was me voor.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Asics het volgende:
wow! JD vette plaat in de OP!
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stiekem had ik 'm al in gedachten voor 43, maar Rizzo was me voor.
Waarom zijt gij of uwe wederhelft niet op msn eigenlijk?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor.
Nee het was gewoon een vraag!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
Is dat nu ook al verplicht dan?
Dat houd mn huis nietquote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Helemaal vanaf de Frazzplek in Breda? Sowee. Dan heeft Frazz nogal staan springen.
Hoe kon ik dat wetenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
Welke buren? de oude autowrakken of de chinees die al dicht is?
Aha!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Clauw het volgende:
Frazz en ik reageerden niet in dit topic omdat we op MSN al druk bezig zijn!
Wie zegt dat ik doordacht.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Frazz het volgende:
Nee niet meteen door denken jij.
Citroen is nog steeds de enige![]()
Ga je derheen?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef MdO82 het volgende:
Heeft net maar even besloten dat ik donderdagochtend even vrij benMoet bijkomen van een avondje NAC
![]()
En nu maar hopen dat ze winnen![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Koekjes drenken door. Als je ze in koffie sopt.quote:
Duh. Positiviteit de gekste. Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef MdO82 het volgende:
Nee, ik heb geen kaarten dus ik ga niet,
En Kuuk altijd positief blijven![]()
Stopt JD jou in de koffie danquote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koekjes drenken door. Als je ze in koffie sopt.
Ja hehe, natuurlijk had ik dat ook doorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Duh. Positiviteit de gekste. Ik maakte maar een grapje hoor
Nee.quote:
Gelukkigquote:
Dus jij kan ook alles tegelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef Frazz het volgende:
Ik werd door rizzo vandaag ook voor vrouw uitgemaakt!
M'n nachtrust. Wat doe je.quote:
Mja, dat is waar.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ja je was er ook niet gisteren. Melden bij Frazz zou ik zeggen
Shit. Sorry Dalquote:
Het is toch gewoon TE kansloos voor woorden?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef Frazz het volgende:
Nee wij moeten jou gaan vermaken omdat jij niet naar Engels mag
Avans?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is toch gewoon TE kansloos voor woorden?
Kom jij eens heel snel verplicht naast mij zittenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Alle bovenstaande opties.
En dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:33 schreef Frazz het volgende:
Kom jij eens heel snel verplicht naast mij zitten![]()
Haha, maar je moet ook geen docenten geloven op hun woord.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat er docenten zeggen dat het keuzevak openstaat voor BI'ers en als je daar aankomt dat niet het geval is
Deze quote ik even voor een eventueel Avans medewerkers topic!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha, maar je moet ook geen docenten geloven op hun woord.
Okee.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef Frazz het volgende:
Deze quote ik even voor een eventueel Avans medewerkers topic!
Kut-schoolquote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha, maar je moet ook geen docenten geloven op hun woord.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
BIER!! Over 3 maanden weer.
Ik zat er op te wachten. Neen. Ik heb mezelf op dieet gezet met ingang van vandaag. En over 3 maanden is Lowlands dus komt mooi uit.quote:
Dat ga je niet volhouden!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Wat krijg ik als ik het wel volhou?quote:
Een krat bier.quote:
Het verbaast me lichtelijk dat je NIET zwanger bentquote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten. Neen. Ik heb mezelf op dieet gezet met ingang van vandaag. En over 3 maanden is Lowlands dus komt mooi uit.
Ok. Tof.quote:
Zeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:48 schreef Frazz het volgende:
Het verbaast me lichtelijk dat je NIET zwanger bent![]()
Neequote:
Hoi Kuukske.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten. Neen. Ik heb mezelf op dieet gezet met ingang van vandaag. En over 3 maanden is Lowlands dus komt mooi uit.
Ja pfff, al die meets...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:48 schreef Frazz het volgende:
[..]
Het verbaast me lichtelijk dat je NIET zwanger bent![]()
Sterkte!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Lijkt me toch duidelijk?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:18 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ja pfff, al die meets...
Wie is de vader?
God straft je omdat je in Stilburg woontquote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb hoofdpijn van de bieren en whiskeys. En er zit een lek in ons dak.
Dat jullie t ff weten ja!
Brandweer bellen!!!einz en dan zeggen van wtf ik heb wateroverlast stuur de 6135 en 6171 even!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb hoofdpijn van de bieren en whiskeys. En er zit een lek in ons dak.
Dat jullie t ff weten ja!
Ok. Nu ga ik een deal met jullie allemaal aan. Ik blijf 3 maanden alcohol vrij.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:09 schreef veldmuis het volgende:
Hoi Kuukske.
Mag ik even?
HAHAHAHHAHAHA
Groetjes,
veldmuis
We houden geen orgies bij die meets hoor. Dat andere SC's dat nou doenquote:
Op jouw kosten?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok. Nu ga ik een deal met jullie allemaal aan. Ik blijf 3 maanden alcohol vrij.
Als ik win, houden we een mega meet met bier.
Daar ga ik nog even over nadenken.quote:
Dat is je geraden.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:32 schreef timmeeeh het volgende:
Over een paar jaar woon ik weer in Breda ja!!
Ja en of ze onderweg veldmuis even oppikken voor de lollerpics!!!!!!!!11quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef veldmuis het volgende:
Brandweer bellen!!!einz en dan zeggen van wtf ik heb wateroverlast stuur de 6135 en 6171 even!
Je bent ook niet nuttigquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me niet nuttig. Wel fit thoo.
Gegroet, mede lotgenoot.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:32 schreef timmeeeh het volgende:
Over een paar jaar woon ik weer in Breda ja!!
Kom maar halen hoor. Geen zin om heul naar jou te fietsen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Frazz het volgende:
Was je maar eens nuttig voor mij. Door mn rode wodka terug te brengen bijv.
Er zou een frazzterrazz meet komenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kom maar halen hoor. Geen zin om heul naar jou te fietsen.
Jij hebt echt niks nuttigs te doen hè?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef Kuukske het volgende:
Ojee.
En de hele tijd je MyAT refreshen?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. Iets met MyAT als startpagina hebben
Ja dan hoef ik tenminste niet iedere keer een topic te refreshen.quote:
Ja, woensdagmiddag pas weer weekendquote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef travelman het volgende:
zo, dag één van de week zit er alweer op; het weekend is weer een dagje dichterbij![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Ritchie het volgende:
luie kutstudent!
Ik zit wel op het orange netwerk maar kan niet bellen of gebeld wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef MdO82 het volgende:
En zo te zien heeft Orange weer storing in onze omgeving![]()
Ben nu weer belg![]()
Tis weer hopeloosquote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zit wel op het orange netwerk maar kan niet bellen of gebeld worden.
Kutzooi.
Yup, hier ook weer!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier ook orange, kreeg al boos telefoontje op de huistelefoon waarom mijn mobiel uit staat .....
nu doet hij t weer overigens
Ach, in ons landje is het van het ene uiterste naar de andere toch in 24 uurquote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef JDude het volgende:
Tering hee, moeten we even in 1 dag anderhalve maand regen inhalen ofzo?
Nou hequote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis, wat zie je er leuk uit als Nijntje achtig dingetje.
We gaan voor het eerst samenwonen .. Eerst ff huren .. Kopen is meer een toekomstplanquote:Op maandag 7 mei 2007 22:13 schreef Asics het volgende:
hey DB wil je per se huren? voor dat geld kun je ook kopen he
en dan zijn er best mogelijkheden . . . .
Via wat en waar precies ? Heb altijd in deze buurt gewoond ook namelijk !quote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef travelman het volgende:
Hoppa, komt 'ie (wel iets boven je budget):
Te huur tot 01.01.2008 (evt. langer):
Het gaat om een huurhuis net buiten het cetrum van Breda (7 min. fietsen).
Indeling: gang, toilet, ruime keuken (koelkast, oven enz.), grote L-vormige woonkamer met parketvloer (hoge plafonds en glas in lood ramen) en tuin (met berghok).
1. verdieping: overloop, 3 slaapkamers, ruimte voor wasmachine en een badkamer.
Om de hoek ligt een grote supermarkt en je bent zo op de uitvalswegen van Breda.
Inschrijven mogelijk. De kale huur bedraagt ¤710,-
mail is onderwegquote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
misschien ff msn-en ? Ik ben oprecht geinteresseerd
Ik kwam gisteren uit Antwerpen rijden rond 22.30u.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef MdO82 het volgende:
Ik zie net dat het ongeveer nog wel een uur zal blijven regenen, dus als mensen nog naar buiten moeten sterkte
Nou, wij zagen de bomen verderop in de straat niet meer door die regen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:31 schreef Dalamar het volgende:
Ik kwam gisteren uit Antwerpen rijden rond 22.30u.
Zoeen mega hoosbui op de snelweg!
En verder, goedemorgen weer iedereen.
De Piet Paulusma van het Breda topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef MdO82 het volgende:
Handig hoor die buienradar kan nu net zo goed als paulusma voorspellen![]()
quote:
Vraag het M.! Die is sinds heden onze Piet Paulusma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
goeiemorgen Breda!
Wat een regen gisteren zeg ... hopelijk is het vandaag rond 12 droog want dan moet ik op de fiets
he he ... het is de laatste dag van mijn vakantie ... wil je daar wel wat respect voor hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:44 schreef Ritchie het volgende:
wat zijn dat voor ambtenaren tijden?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Breda is de enige stad die telt in dat deel van het land
Je koffieplan sluit ik me dan wel weer bij aan.
ik hou rsd wel in de gaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
EUHJ FRATSKEHH.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:10 schreef Frazz het volgende:
ik hou rsd wel in dr gaten.
Nee, want ik werk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef Frazz het volgende:
weet je hoe moeilijk typen is als je in bed ligt?
Tja tikken kan soms zo vermoeiend zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Beginnen jullie nu ook al met die smilies hype?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Tja tikken kan soms zo vermoeiend zijn![]()
En als je op belt ligt is smilies makkelijk dan tikken toch Frazz![]()
Mooi, dan hoeven wij ons niet met dat uit de hand gelopen dorp bezig te houden!quote:
Ik hou enkelt maar een aantal aspecten van RSD in de gaten hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven wij ons niet met dat uit de hand gelopen dorp bezig te houden!
Ik zie het ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:31 schreef MdO82 het volgende:
Kijk daarom gebruiken we dus smilies, tikken kan zo moeilijk zijn![]()
Zie je nou wel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef MdO82 het volgende:
Ik ben dus een echter Piet P. Regen voorspelt en er is geen druppel gevallen![]()
Sjaggo mensen. Bah.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
Overmatig smiliegebruik. Bah.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag nu zeker niets zeggen over JDude's ofwel.
Zou niet eerlijk zijn he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag nu zeker niets zeggen over JDude's ofwel.
Te laat.quote:
Je hebt al gezegd dat je van JDude's houd?quote:
Je slaat Tique over. Zal ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Frazz het volgende:
Je hebt al gezegd dat je van JDude's houd?
Verschrikkelijk. Dit kan niet. Ik ga het tegen Danny zeggen
En de FA's. Zo boos ben ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je slaat Tique over. Zal ze leuk vinden.
"Veel scootmobielers zijn bang in het verkeer. Ze durven te weinig. Neem het voorsorteren. Uit angst blijven ze veilig aan de rechterkant van de weg rijden, zo kunnen ze nooit linksaf."quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef MdO82 het volgende:
Je zal maar examen moeten doen met je scootmobiel![]()
Dan was je gisteren ook niet echt gelukkig
http://www.bndestem.nl/roosendaal/article1390675.ece
Net in het ziekenhuis ter controle geweest.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef MdO82 het volgende:
Net in het ziekenhuis ter controle geweest.
Ik heb gehoord dat mijn operatie 2 weken geleden is mislukt.
Tuurlijk mag je dat vragen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Mja. Logisch.
Wat hebben ze gedaan? Als ik vragen mag?
Oh gets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef MdO82 het volgende:
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik heb al jaren een gaatje in mijn trommelvlies, waardoor ik nog maar 20% hoorde links.
Doormiddel van een operatie probeerde men dit gaatje te dichten, dit was gelukt, echter is de sluiting
weer opengesprongen.
Al is het gaatje wel kleiner, ik mag bijvoorbeeld niet met open oor zwemmen enzo
Heeft helaas geen zin, want dan springt ie weer open.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh gets..
En nu gaan ze het opnieuw proberen?
Mooi klotequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef MdO82 het volgende:
Heeft helaas geen zin, want dan springt ie weer open.
Raar medisch verhaal, maar in ieder geval is de kans van slagen niet groot![]()
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Alweer wat gemeen. Nu moet je ophouden.
Als nijntje zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis is een schatje.
Jij bent binnenkort beroemd om bier!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis is een schatje.
Oh god. Want?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent binnenkort beroemd om bier!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Wacht af!
Ik word ook nieuwsgierig!quote:
Ik was gister anders best blij met die lift naar huis toen de trein niet verder dan Gilze-Rijen kwam.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Vrouwen in het verkeer
Maar kan jouw chauffeuze autorijden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was gister anders best blij met die lift naar huis toen de trein niet verder dan Gilze-Rijen kwam.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar kan jouw chauffeuze autorijden?
Zoeen breezersnol zeker?quote:Vandaag weer bijna de neus van m'n 205je ingekort, omdat er een tutje vlak voor me op de rotonde vloog, en dan geeft die trut nog mij een middelvinger als ik claxoneer![]()
hart is nu gelucht![]()
vuile hoer!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Maar kan jouw chauffeuze autorijden?
Niet om minderwaardig te doen, maar de meesten kunnen dat ECHT niet
Vandaag weer bijna de neus van m'n 205je ingekort, omdat er een tutje vlak voor me op de rotonde vloog, en dan geeft die trut nog mij een middelvinger als ik claxoneer![]()
hart is nu gelucht![]()
Jaar of 25 in een Ford Ka (quote:
Dat zie je verkeerd ze DENKEN te kunnen rijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jaar of 25 in een Ford Ka ()
Kunnen mensen tegenwoordig niet meer kijken ofzo?
Maar die achterlijke kuthoer keek niet, totdat ik claxoneerde vervolgens krijg ik een middelvinger ik maakte stiekem wel een gebaar dat ze voortaan moest kijken, jammergenoeg krijgen ook de meest kansloze mensen een rijbewijs tegenwoordig.
Gewoon bij het CBR hier in Breda, hoezo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef MdO82 het volgende:
Ik wil niet beweren dat ik kan superieur kan rijden hoor.
Maar ik zie soms figuren dat ik denk van waar heb jij je rijbewijs gehaald![]()
Veldmuis heeft ook een Ford K zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef veldmuis het volgende:
In een Ford Ka zitten trouwens ALTIJD lekkere wijven. Gegarandeerd. Meestal, dan.
Niet in een Clio?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef veldmuis het volgende:
In een Ford Ka zitten trouwens ALTIJD lekkere wijven. Gegarandeerd. Meestal, dan.
Dat betekend maar één ding:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |