God straft je omdat je in Stilburg woontquote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb hoofdpijn van de bieren en whiskeys. En er zit een lek in ons dak.
Dat jullie t ff weten ja!
Brandweer bellen!!!einz en dan zeggen van wtf ik heb wateroverlast stuur de 6135 en 6171 even!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb hoofdpijn van de bieren en whiskeys. En er zit een lek in ons dak.
Dat jullie t ff weten ja!
Ok. Nu ga ik een deal met jullie allemaal aan. Ik blijf 3 maanden alcohol vrij.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:09 schreef veldmuis het volgende:
Hoi Kuukske.
Mag ik even?
HAHAHAHHAHAHA
Groetjes,
veldmuis
We houden geen orgies bij die meets hoor. Dat andere SC's dat nou doenquote:
Op jouw kosten?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok. Nu ga ik een deal met jullie allemaal aan. Ik blijf 3 maanden alcohol vrij.
Als ik win, houden we een mega meet met bier.
Daar ga ik nog even over nadenken.quote:
Dat is je geraden.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:32 schreef timmeeeh het volgende:
Over een paar jaar woon ik weer in Breda ja!!
Ja en of ze onderweg veldmuis even oppikken voor de lollerpics!!!!!!!!11quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef veldmuis het volgende:
Brandweer bellen!!!einz en dan zeggen van wtf ik heb wateroverlast stuur de 6135 en 6171 even!
Je bent ook niet nuttigquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me niet nuttig. Wel fit thoo.
Gegroet, mede lotgenoot.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:32 schreef timmeeeh het volgende:
Over een paar jaar woon ik weer in Breda ja!!
Kom maar halen hoor. Geen zin om heul naar jou te fietsen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Frazz het volgende:
Was je maar eens nuttig voor mij. Door mn rode wodka terug te brengen bijv.
Er zou een frazzterrazz meet komenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kom maar halen hoor. Geen zin om heul naar jou te fietsen.
Jij hebt echt niks nuttigs te doen hè?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef Kuukske het volgende:
Ojee.
En de hele tijd je MyAT refreshen?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. Iets met MyAT als startpagina hebben
Ja dan hoef ik tenminste niet iedere keer een topic te refreshen.quote:
Ja, woensdagmiddag pas weer weekendquote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef travelman het volgende:
zo, dag één van de week zit er alweer op; het weekend is weer een dagje dichterbij![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Ritchie het volgende:
luie kutstudent!
Ik zit wel op het orange netwerk maar kan niet bellen of gebeld wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef MdO82 het volgende:
En zo te zien heeft Orange weer storing in onze omgeving![]()
Ben nu weer belg![]()
Tis weer hopeloosquote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zit wel op het orange netwerk maar kan niet bellen of gebeld worden.
Kutzooi.
Yup, hier ook weer!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier ook orange, kreeg al boos telefoontje op de huistelefoon waarom mijn mobiel uit staat .....
nu doet hij t weer overigens
Ach, in ons landje is het van het ene uiterste naar de andere toch in 24 uurquote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef JDude het volgende:
Tering hee, moeten we even in 1 dag anderhalve maand regen inhalen ofzo?
Nou hequote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis, wat zie je er leuk uit als Nijntje achtig dingetje.
We gaan voor het eerst samenwonen .. Eerst ff huren .. Kopen is meer een toekomstplanquote:Op maandag 7 mei 2007 22:13 schreef Asics het volgende:
hey DB wil je per se huren? voor dat geld kun je ook kopen he
en dan zijn er best mogelijkheden . . . .
Via wat en waar precies ? Heb altijd in deze buurt gewoond ook namelijk !quote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef travelman het volgende:
Hoppa, komt 'ie (wel iets boven je budget):
Te huur tot 01.01.2008 (evt. langer):
Het gaat om een huurhuis net buiten het cetrum van Breda (7 min. fietsen).
Indeling: gang, toilet, ruime keuken (koelkast, oven enz.), grote L-vormige woonkamer met parketvloer (hoge plafonds en glas in lood ramen) en tuin (met berghok).
1. verdieping: overloop, 3 slaapkamers, ruimte voor wasmachine en een badkamer.
Om de hoek ligt een grote supermarkt en je bent zo op de uitvalswegen van Breda.
Inschrijven mogelijk. De kale huur bedraagt ¤710,-
mail is onderwegquote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
misschien ff msn-en ? Ik ben oprecht geinteresseerd
Ik kwam gisteren uit Antwerpen rijden rond 22.30u.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef MdO82 het volgende:
Ik zie net dat het ongeveer nog wel een uur zal blijven regenen, dus als mensen nog naar buiten moeten sterkte
Nou, wij zagen de bomen verderop in de straat niet meer door die regen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:31 schreef Dalamar het volgende:
Ik kwam gisteren uit Antwerpen rijden rond 22.30u.
Zoeen mega hoosbui op de snelweg!
En verder, goedemorgen weer iedereen.
De Piet Paulusma van het Breda topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef MdO82 het volgende:
Handig hoor die buienradar kan nu net zo goed als paulusma voorspellen![]()
quote:
Vraag het M.! Die is sinds heden onze Piet Paulusma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
goeiemorgen Breda!
Wat een regen gisteren zeg ... hopelijk is het vandaag rond 12 droog want dan moet ik op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |