God straft je omdat je in Stilburg woontquote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb hoofdpijn van de bieren en whiskeys. En er zit een lek in ons dak.
Dat jullie t ff weten ja!
Brandweer bellen!!!einz en dan zeggen van wtf ik heb wateroverlast stuur de 6135 en 6171 even!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb hoofdpijn van de bieren en whiskeys. En er zit een lek in ons dak.
Dat jullie t ff weten ja!
Ok. Nu ga ik een deal met jullie allemaal aan. Ik blijf 3 maanden alcohol vrij.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:09 schreef veldmuis het volgende:
Hoi Kuukske.
Mag ik even?
HAHAHAHHAHAHA
Groetjes,
veldmuis
We houden geen orgies bij die meets hoor. Dat andere SC's dat nou doenquote:
Op jouw kosten?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok. Nu ga ik een deal met jullie allemaal aan. Ik blijf 3 maanden alcohol vrij.
Als ik win, houden we een mega meet met bier.
Daar ga ik nog even over nadenken.quote:
Dat is je geraden.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:32 schreef timmeeeh het volgende:
Over een paar jaar woon ik weer in Breda ja!!
Ja en of ze onderweg veldmuis even oppikken voor de lollerpics!!!!!!!!11quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef veldmuis het volgende:
Brandweer bellen!!!einz en dan zeggen van wtf ik heb wateroverlast stuur de 6135 en 6171 even!
Je bent ook niet nuttigquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me niet nuttig. Wel fit thoo.
Gegroet, mede lotgenoot.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:32 schreef timmeeeh het volgende:
Over een paar jaar woon ik weer in Breda ja!!
Kom maar halen hoor. Geen zin om heul naar jou te fietsen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Frazz het volgende:
Was je maar eens nuttig voor mij. Door mn rode wodka terug te brengen bijv.
Er zou een frazzterrazz meet komenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kom maar halen hoor. Geen zin om heul naar jou te fietsen.
Jij hebt echt niks nuttigs te doen hè?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef Kuukske het volgende:
Ojee.
En de hele tijd je MyAT refreshen?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. Iets met MyAT als startpagina hebben
Ja dan hoef ik tenminste niet iedere keer een topic te refreshen.quote:
Ja, woensdagmiddag pas weer weekendquote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef travelman het volgende:
zo, dag één van de week zit er alweer op; het weekend is weer een dagje dichterbij![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Ritchie het volgende:
luie kutstudent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |