Pingels? Of Pringels?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef Ritchie het volgende:
nondeju, ik haat pingels!
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Ritchie het volgende:
mooie pic idd!
Stiekem had ik 'm al in gedachten voor 43, maar Rizzo was me voor.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Asics het volgende:
wow! JD vette plaat in de OP!
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stiekem had ik 'm al in gedachten voor 43, maar Rizzo was me voor.
Waarom zijt gij of uwe wederhelft niet op msn eigenlijk?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor.
Nee het was gewoon een vraag!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
Is dat nu ook al verplicht dan?
Dat houd mn huis nietquote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Helemaal vanaf de Frazzplek in Breda? Sowee. Dan heeft Frazz nogal staan springen.
Hoe kon ik dat wetenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
Welke buren? de oude autowrakken of de chinees die al dicht is?
Aha!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Clauw het volgende:
Frazz en ik reageerden niet in dit topic omdat we op MSN al druk bezig zijn!
Wie zegt dat ik doordacht.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Frazz het volgende:
Nee niet meteen door denken jij.
Citroen is nog steeds de enige![]()
Ga je derheen?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef MdO82 het volgende:
Heeft net maar even besloten dat ik donderdagochtend even vrij benMoet bijkomen van een avondje NAC
![]()
En nu maar hopen dat ze winnen![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Koekjes drenken door. Als je ze in koffie sopt.quote:
Duh. Positiviteit de gekste. Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef MdO82 het volgende:
Nee, ik heb geen kaarten dus ik ga niet,
En Kuuk altijd positief blijven![]()
Stopt JD jou in de koffie danquote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koekjes drenken door. Als je ze in koffie sopt.
Ja hehe, natuurlijk had ik dat ook doorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Duh. Positiviteit de gekste. Ik maakte maar een grapje hoor
Nee.quote:
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |