Dat zei de dokter ookquote:
ik hoef niet door de regenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie nu pas dat er ban aanvraag bedoelde![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga eindelijk de beloofde foto's van the Veils posten!
En omdat het zo lang heeft geduurd doe ik die van the View er ook bij
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Sheep! De oplossing!
[..]
snel, naar Opa Kakadoris
Met je handen pakken lukte niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
Er liep een dikke spin, dus ik ging even wat pakken om hem in te vangen. En nu zie ik hem nergens meer.![]()
![]()
![]()
Had dan ook iemand zonder ijzerwol geliktquote:Op zondag 6 mei 2007 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ookThe shock and horror, heb er nog steeds nachtmerries van
![]()
![]()
dat was post 6000!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar goed dat ik niet drachtig ben, voor zover ik weet
![]()
Watquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik begreep er ook al niks van toen ik het terug lasquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou ja dat hoop ik dan, ga tegen een uur of 8 wegquote:
quote:
Ik ben bang voor spinnen.quote:
join the clubquote:
Ik had hem door hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:ben ik nou zo wazig dan
![]()
heb wel vaker humor waarvan mensen denken:
ha-ha
dus het kan aan mij liggen hoor
maar vond het zo overduidelijk
Haha, serieus? Wat grappig, en dan stond jij ook lekker vooraanquote:Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:ik stond dan achter je. Die jongen met dat oranje shirt en die krullen, daar stond ik een paar meter achter.
Maar ik ben daar gebleven. Jij bent echt helemaal naar voren gegaan. Die laatste fotoquote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, serieus? Wat grappig, en dan stond jij ook lekker vooraan![]()
Jaaaaaa dat meisje is zeker tof!!!quote:
Ik ben alleen niet bang voor spinnetjes van een millimeter of 2. En voor hooiwagens ook niet. Die zijn juist grappig om op te pakken.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat je bang bent voor grote spinnen kan ik nog wel inkomen, maar ook die beestjes van 1 cm?
En net zeg je nog dat je hem niet aan hebt gesproken/ gesproken hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa dat meisje is zeker tof!!!
Maar wie echt de coolste was, was een van de roadies die ik in Simplon zag, wat een leuke jongen
En aan het eind bood ie me ook nog muntjes aan die die over had...... *zucht*
Que? Ik heb hem niet aangesproken inderdaad, hij vroeg mij of ik die muntjes wou hebben!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat je hem niet aan hebt gesproken/ gesproken hebtHeb je de muntjes aangenomen/ geweigerd en that's it?
![]()
Sja.... such is life.quote:
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mag die dikke vieze spin in spoilertags? Ik schrik me elke keer rot als ik er langs scroll
Nee, na Goose nog even blijven hangen en geouwehoerd. De rest is daarna de stad in gegaan en vanmorgen om 6 uur thuisgekomen, hoorde ik net. Maar ik dus niet, thank God.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Sja.... such is life.
Ben jij verder nog in de stad geweest gisteravond, was er nog wat? Ik wist alleen van de Puddingfabriek en Simplon.
Ha, het is maar 1x bevrijdingsdag tochquote:Op zondag 6 mei 2007 19:01 schreef Soempie het volgende:
Nee, na Goose nog even blijven hangen en geouwehoerd. De rest is daarna de stad in gegaan en vanmorgen om 6 uur thuisgekomen, hoorde ik net. Maar ik dus niet, thank God.![]()
![]()
Nu voel ik me saaiquote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, het is maar 1x bevrijdingsdag tochIk was ook eigenlijk gesloopt na een week Madrid en een dag van ruim 40 uur, maar ik ben toch maar gebleven. Als je maar niet gaat zitten
Wat je zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan serieus balen als je toch echt weer op moet staan.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
spinnen zijn tof, want spinnen eten vliegen. Jullie weten hoe ik over vliegen denk
"Muggen worden aangetrokken door zweetlucht. Bacteriėn zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken. Het is deze lucht die muggen aantrekt."quote:Op zondag 6 mei 2007 19:29 schreef Nesle het volgende:
Als ik IETS rotbeesten vind, zijn het muggen.
Op de een of andere manier vinden ze mijn bloed gewoon lekker.
Nog gewonnen met voetbal?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
nee niet meer, maar t is ook niet echt meer weer om buiten te zitten
Nee, bestolen door de scheidsquote:
Ja en zo zijn er nog 100 mogelijke aanleidingen voor muggen wiens bloed ze lekker vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"Muggen worden aangetrokken door zweetlucht. Bacteriėn zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken. Het is deze lucht die muggen aantrekt."
omgquote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, bestolen door de scheids![]()
1-1 gespeeld.
Zij scoorden de 0-1 terwijl er van ons iemand kermend van de pijn in de middencirkel lag, maar er mocht vrolijk doorgespeeld worden.
Een andere speler van ons had een zware hersenschudding nadat hij met z'n achterhoofd op de grond viel, resultaat was dat hij alles wat hij meemaakte meteen weer vergat en hij nog maar 1 zin kon zeggen. Ik heb hem wel 40 keer 'Ik weet ff niet meer wat er gebeurt is' horen zeggen en na 10 keer wordt dat best eng dus hebben we hem maar ff naar t ziekenhuis gebracht voor controle. Hij is inmiddels weer thuis dus 't lijkt mee te vallen.
Verder werd er nog iemand in z'n gezicht geraakt door de bal wat resulteerde in een behoorlijke bloedneus, kortom, het was weer gezellig![]()
Zelf heb ik ook de laatste 3 minuten niet meegespeeld vanwege ultieme kramp in m'n kuit.
of broeken lezenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat mensen beter kunnen gaan schaken
Ik heb ook vrij snel last van muggen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er nog 100 mogelijke aanleidingen voor muggen wiens bloed ze lekker vinden
Jij gemenerik!![]()
ik stink niet als ik zweet![]()
quote:
Duhquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:
Mag ik ook meedoen dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hem door hoor.Maarja, we zijn alletwee misschien wel wat wazig en een raar clubje.
![]()
![]()
Nog dezelfde taferelen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
spinnen zijn tof, want spinnen eten vliegen. Jullie weten hoe ik over vliegen denk
Ben je bang voor spinnen?quote:
Het is nu door het iets minder warme weer en de behoorlijke wind wel wat afgenomen, maar ja, ik zit nu ook niet lekker buitenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
Nog dezelfde taferelen?
Dan moet ik even met etcetera overleggenquote:
Moderne versie van de kikkerprins.quote:
* Soemp snel boek pakt en gaat lezenquote:
Zegt me niks en zo te zien ook niet echt bekend. Uit Duitsland?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
Wie kent hier de band/groep/zanger She Says?
Weet niet. Speelt in het voorprogramma van Bryan Adamsquote:Op zondag 6 mei 2007 20:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zegt me niks en zo te zien ook niet echt bekend. Uit Duitsland?
Warm iets erop/blijven bewegen/tijgerbalsem/masserenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat moet ik trouwens doen om te zorgen dat ik morgen niet zoveel last heb van m'n kuit? Ik weet namelijk nu al dat ik morgen amper de trap op en af ga komen
blijven bewegen heb ik geen zin inquote:Op zondag 6 mei 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Warm iets erop/blijven bewegen/tijgerbalsem/masseren
werkt allemaal
Tijgerbalsemquote:Op zondag 6 mei 2007 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
blijven bewegen heb ik geen zin in![]()
tijgerbalsem stinkt![]()
dan maar met warme handen masseren
Ik zou er toch maar tijgerbalsem of een andere spierencreme op doen als je dat hebt hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
blijven bewegen heb ik geen zin in![]()
tijgerbalsem stinkt![]()
dan maar met warme handen masseren
ja maar de kramp schoot er juist in omdat ik mezelf helemaal leeggelopen hadquote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tijgerbalsem
Maar blijven bewegen is wel echt een heel goeie remedie hoor.
Je kunt ze ook enigszins bewegen terwijl je stilzit hčquote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja maar de kramp schoot er juist in omdat ik mezelf helemaal leeggelopen had
Heb nu totaal geen zin meer om ook maar iets aan beweging te doen![]()
Benen ronddraaien en druktherapie toepassenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja maar de kramp schoot er juist in omdat ik mezelf helemaal leeggelopen had
Heb nu totaal geen zin meer om ook maar iets aan beweging te doen![]()
Het kan best leuk zijn hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, dan de beste oplossing: beter naar je lijf luisteren en niet zo'n gekke sport gaan doen
quote:
Ook veel te weinig gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik baal ook best wel van mezelf vandaag.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Zal ik een topic openen?
Groningen Stad #33 - Samen in bad![]()
Zeg maar gerust niks.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg maar gerust niks.![]()
Heb de was gedaan en wilde m'n ramen lappen, maar de emmer per ongeluk omgeschopt in m'n kamer. Daarna had ik de pest in en ben ik weer achter de computer gegaan.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg maar gerust niks.![]()
Heb de was gedaan en wilde m'n ramen lappen, maar de emmer per ongeluk omgeschopt in m'n kamer. Daarna had ik de pest in en ben ik weer achter de computer gegaan.![]()
gelukkig, mijn hoop was op jou gevestigdquote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hem door hoor.Maarja, we zijn alletwee misschien wel wat wazig en een raar clubje.
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
*eenschquote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet ik even met etcetera overleggen![]()
doen doen doen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Zal ik een topic openen?
Groningen Stad #33 - Samen in bad![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkig, mijn hoop was op jou gevestigd
[..]
[..]
[..]gelukkig
heldin
(ja van Soemp wist ik het wel zo'n beetje zeker
) jij mag ook bij het Rare Wazige Mensen Clubje
[..]
*eensch
[..]
doen doen doen!!
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommige dagen kun je beter in bed blijven
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo graag in m'n gezelschap bent..
Anders ga ik m'n heil wel bij Bertha zoeken hoor.
Dat had je zelf natuurlijk ook kunnen bedenkenquote:
* Inquisitie driedubbel neerhoektquote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een comploteen bolwerk van gespuis zeg ik je
*Inquisitie er bij haalt*
Geloof ook nooit dat dat werkt.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Meerdere personen op een pc dat wķl je toch nietik zou steeds naar de andere helft gluren
Paranoļde, Yuri?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een comploteen bolwerk van gespuis zeg ik je
*Inquisitie er bij haalt*
Zelfdequote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is toch geen dumpen? Ik werd weggestuurd!
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera wappert met witte vlaggen en herstelt de vrede
Lijkt me geen zak aan om de hele dag alleen in bed te liggen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had je zelf natuurlijk ook kunnen bedenken
Ik bedenk me dat iedere dag maar besluit dan wat anders te doen
zou het niet kunnen, ik krijg honger, wordt onrustig, krijg last van m'n rug etc etcquote:Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me geen zak aan om de hele dag alleen in bed te liggen.![]()
ik zeg Settlers IIquote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Meerdere personen op een pc dat wķl je toch nietik zou steeds naar de andere helft gluren
computer spelquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:52 schreef Etcetera het volgende:
ik zeg queja settlers ken ik wel, maar dan multiplayer op 1 scherm ofzo
Daarbij kon je 2 muizen aansluiten en dan tegen elkaar spelenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:52 schreef Etcetera het volgende:
ik zeg queja settlers ken ik wel, maar dan multiplayer op 1 scherm ofzo
ah okquote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daarbij kon je 2 muizen aansluiten en dan tegen elkaar spelen
Dat is het ook niet..maar soms is dat gewoon verstandigerquote:Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me geen zak aan om de hele dag alleen in bed te liggen.![]()
"Hey Van Gaal, geen beker en geen schaal"quote:
Gewoon kruipenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
ik wil douchen en dan op bedmaar ik heb geen zin in op staan
kan ook op bed en morgen douchtendilemma
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Hey Van Gaal, geen beker en geen schaal"
ik ben zo ontzettend brakquote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Mikkie het volgende:
Nu al naar bed? Ik ga zo maar ff wat te eten maken.
Heb nog iets van ragout in blik staan, beetje brood erbij, en dan heb ik tenminste nog iets van een maaltijd
kruipen is bewegenquote:
Trap af kun je hoepenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kruipen is bewegen
en een trap op kruipen vind ik niet echt tov denk ik
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het AZ wel gegundvan Gaal is een
dat is wel jammer
Nee. Nooit van gehoord. Wel vandaag een cd gekocht van The Shins en dat is een leuk bandjequote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Soemp kent She Says ook niet?
Wil weten of het iets is..
Zoveel werk is ragout niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
Door die voetbalwedstrijd en nu de snookerfinale heb ik nog steeds geen eten gemaakt
Niet met je eten gooienquote:
Dat heb ik niet standaard op voorraad hoor.quote:
Heb ik liggenquote:
Nog steeds nasi?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoveel werk is ragout niet.Ik eet al drie dagen hetzelfde.
![]()
Nee, rijst met vanalles erdoor. Koud. Als salade. 't Komt m'n neus uit ondertussen.quote:
Morgen weer opwarmen en hoppa, variatie!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, rijst met vanalles erdoor. Koud. Als salade. 't Komt m'n neus uit ondertussen.![]()
mwa, rijst met tonijn, olijven, groen/ rood/ gele paprika, augurk, tomaat, kappertjes, ed. opwarmen lijkt me niet te eten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Morgen weer opwarmen en hoppa, variatie!
Op dit moment loopt het water me ervan in de mond...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwa, rijst met tonijn, olijven, groen/ rood/ gele paprika, augurk, tomaat, kappertjes, ed. opwarmen lijkt me niet te eten.
Ik geloof dat de meeste mensen het koud al niet eens te pruimen vinden.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwa, rijst met tonijn, olijven, groen/ rood/ gele paprika, augurk, tomaat, kappertjes, ed. opwarmen lijkt me niet te eten.
Zonde van de tonijn, dat je al die zooi erbij gooit. Tonijn isquote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die zooi van Soempie erop smeertquote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
bah, olijven
ik kan nergens de tijgerbalsem vinden
Stiekum was het best lekker.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
het klinkt niet echt lekker allemaal samen nee
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die zooi van Soempie erop smeert
olijvenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
bah, olijven
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
olijven![]()
Eerder moest ik ze ook niet.
Weet nog dat iemand me een zwarte olijf gaf en ik dacht dat het een druif was.![]()
![]()
![]()
![]()
Reken maar. Ik was een jaar of 4 of 5 en ik weet het nog steeds. Gatver, wat was dat goor.quote:
misschien ook nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die zooi van Soempie erop smeert
Netjes dat je ze nu wel lust dan!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Reken maar. Ik was een jaar of 4 of 5 en ik weet het nog steeds. Gatver, wat was dat goor.![]()
![]()
Heeft een tijd geduurd. Was een tijdlang dat we thuis veel met olijven aten en ze er steeds uitvissen gaat wel als je salade hebt, maar op een gegeven ogenblik hadden we ook gerechten waarbij dat gewoon niet ging. Tja en als je het vaak genoeg eet...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Netjes dat je ze nu wel lust dan!
Mensen die olijven niet op waarde weten te schatten![]()
Heb ik met paprika en champignons, tot voor een jaar geleden moest ik ze niet, nu welquote:Op zondag 6 mei 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft een tijd geduurd. Was een tijdlang dat we thuis veel met olijven aten en ze er steeds uitvissen gaat wel als je salade hebt, maar op een gegeven ogenblik hadden we ook gerechten waarbij dat gewoon niet ging. Tja en als je het vaak genoeg eet...
Ongeveer een jaar geleden had ik opeens heel veel trek in olijven en heel wat olijven los gegetenBizar, daarvoor moest ik ze dus echt niet los.
![]()
ik had dat met bier, toen ik 6 was moest ik daar niks van hebben, maar vanaf m'n 7equote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik met paprika en champignons, tot voor een jaar geleden moest ik ze niet, nu wel
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had dat met bier, toen ik 6 was moest ik daar niks van hebben, maar vanaf m'n 7e![]()
die heb ik al gewassen en ruiken nu naar zeepquote:
als het niet werkt gebruik ik het nooit meer hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
het voelt iig wel lekker, of het nou werkt of niet. Morgen douchen, want iedereen ruikt het
Apart.. Kan best trouwensquote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Men zegt dat je smaak eens in de 7(?) jaar verandert.
Ik lustte vroeger kroten en spruiten maar daar moet ik nu ook niets van hebben.
Ik at vroeger ook geen pindasaus maar ik vind het nu geweldig lekker. Dat geldt ook voor tandoorisaus.
Ik heb ook een periode gehad van enkele jaren dat ik geen tomatensoep meer kon eten zonder te kokhalzen. Het was niet vies ofzo maar het gaf gewoon een vage reactie. En dat terwijl het voorheen mijn lievelingssoep was. Nu kan ik het gewoon weer eten
Trustenquote:
Oh Yeahquote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Is er eigenlijk ooit een Worms geweest die je via internet kon spelen?
really?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Is er eigenlijk ooit een Worms geweest die je via internet kon spelen?
Trustenquote:
Er is een 3D versie?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Worms World Party
Tevens de laatste 2d (en ook goede) Worms![]()
Zo begin ik nu verse tomaten wel te eten te vinden. Misschien dat ik ze ooit nog echt lekker vind... eerst luste ik alles wat gemaakt was van tomaten, behalve verse tomaatquote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik met paprika en champignons, tot voor een jaar geleden moest ik ze niet, nu wel
Dat heb ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo begin ik nu verse tomaten wel te eten te vinden. Misschien dat ik ze ooit nog echt lekker vind... eerst luste ik alles wat gemaakt was van tomaten, behalve verse tomaat
Commander Keenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Duke Nukem (2D natuurlijk he)
Commander Keen
Stunts
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nerdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nerd
Keen grits his teeth and enters Sand Yego
Ik ook. Echt verslaafd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het echt zó vaak gespeeld. Maar ik heb het nog nooit uitgespeeld
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn plantjes gaan goed
Mijn andere peperplantjes (die dus rechts zaten) zijn nu ook boven de grond en er zijn er al meer van
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wél, al zou ik het nu niet meer kunnen
En de komende dagen krijgen ze water zatquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Oja, Nem, die botte jongen uit m'n fotoboekblijkt toch wel aardig.
quote:
quote:Op 05-05-2007 11:45 schreef kless
zet die viooltjes dan ook niet in de volle zon...
waarom alleen die buitenlandse steden er op? Nederland niet goed genoeg voor je met dit prachtige weer.
Met 5 mei kan je volgends mij in groningen ook prima cultuur snuiven.
quote:
quote:Op 05-05-2007 12:34 schreef kless
ach misschien is het ook wel mijn lompe manier van zeggen dat de rest eigenlijk best ok is ofzo![]()
Waarschijnlijk zou ik TMNT 1 en 2 ook niet meer redden... Megaman 2 wordt ook wat lastigerquote:Op maandag 7 mei 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wél, al zou ik het nu niet meer kunnen
Zo, he? Wat? Vaagquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, he? Wat? Vaag
Maar eens even doorlezen morgen ofzo want ik ben nu gewoon de draad kwijt
Slaap ze!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
Goed, best vermoeiend zo'n dag helemaal niks doen.![]()
Slaap lekker
iedereen is al naar bed, maar oke
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
Hotmail:
We apologize, but the server that holds your account information is temporarily unavailable. This delay is not due to a problem with your account. You may notice that other users can sign in and get their mail, but this is because their accounts are on different servers.
Ik heb nu 6 mailtjes en ik kan er niet bij.Reuze nieuwsgierig
![]()
![]()
En ik moest vandaag nog iemand mailen, maar dat gaat nu ook niet.Hele dag uitgesteld, met het idee dat dat vanavond wel kwam.
![]()
Mocht er een God bestaan, dan moet hij wel steeds mij hebben.quote:
Gister niet, maar vandaag wel.quote:
Ja, ik neem mijn woorden terugquote:
Leuk zo'n onderonsje.quote:
En dan blijkt het spam te zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nu 6 mailtjes en ik kan er niet bij.Reuze nieuwsgierig
![]()
![]()
Dat zit er dik in.quote:
Het lijkt de server van de SGP wel...quote:We apologize, but the server that holds your account information is temporarily unavailable. This delay is not due to a problem with your account. You may notice that other users can sign in and get their mail, but this is because their accounts are on different servers.
In Amerika nog welquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het lijkt de server van de SGP wel...
Maar het is al geen zondag meer, dus dat kan niet.
Dat had ik laatst ook. Men heeft me verteld dat ik gewoon wat vaken moet Fok!ken, dan zou alles goedkomen.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:42 schreef MaJo het volgende:
Ik haat mijn internetverbindingBen aan het downloaden en de ETA (
) veranderd steeds, net zou het over 30m klaar zijn, nu opeens over 9 uur
Verder gaat alles goed hoor
Torrents zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:42 schreef MaJo het volgende:
Ik haat mijn internetverbindingBen aan het downloaden en de ETA (
) veranderd steeds, net zou het over 30m klaar zijn, nu opeens over 9 uur
Verder gaat alles goed hoor
3 mailtjes van m'n neefje. Allemaal doorstuur troep. 2 mailtjes van zijn vrienden of hij dat niet meer wil doen.quote:
Ik kan mij zoiets niet herinneren nee, terwijl het me toch best memorabel lijktquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat jij dat nog nooit gehad hebt?
Dan moet je hem natuurlijk ook hier even neerzetten: Man klaagt ziekenhuis aan omdat hij blijft levenquote:
Goed zo!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
Tim, ik heb een afspraak bij de tandarts gemaakt.![]()
Ik ook wel.quote:
en heb je al koude voeten?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
Tim, ik heb een afspraak bij de tandarts gemaakt.![]()
Koude voeten?quote:
30 mei, kwart over 3. Maar de afspraak maken vond ik het 'engst'. En dat is nu lekker achter de rug.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wanneer heb je die afspraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |