Ja, ga maar snelquote:
Moet je maar vaker langskomenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie het een beetje over Londen terwijl ik er niet bij ben![]()
Geef me voortaan even een seintje dan kan ik mee zwijmelen
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel geld me dat gekost heeft
[..]
Dat zou zo maar kunnen
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie het een beetje over Londen terwijl ik er niet bij ben![]()
Geef me voortaan even een seintje dan kan ik mee zwijmelen
En Iamredleader, dat desmiley Asmo is heeft ie zelf per slot van rekening bedacht
![]()
Dit viel mij ineens op, staat in de OP van deeltje 120, en sindsdien elke keer. Waarom? Door wie?quote:3. Gij zult de naam van de afvalligen, MaJo en asmo, niet gebruiken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:21 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, zijn jullie allemaal nog aan het slapen? Nou, ik ga me aankleden en de auto van m'n broer ophalen voor vandaag, straks het huwelijk van een goede vriendin, aansluitend paintballen voor het vrijgezellenfeest van een goede vriend die over 2 weken gaat trouwen, en daarna het avondfeest van het eerdere huwelijkwat een dag...
heb er enorm veel zin in
en tot morgen...
Have fun in Madridquote:Op zondag 6 mei 2007 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen! (Lang niet geweest hier!)
Ik ga vandaag naar Madrid!Wohoooo!!
Mensen, fijne week en ik kom nog wel langs!![]()
![]()
Ja, enorm vervelend. Is eigenlijk al bijna een jaar zo. Daarvoor sliep ik netjes acht uur per nacht, maar nu word ik of tig keer per nacht wakker of na 6 uur. En daarna lukt het niet meer om te slapen.quote:
omdat ik moe ben, maar tegenwoordig ben ik de hele dag door moe.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je naar bed omdat je moe bent of ga je naar bed omdat het tijd is?
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
omdat ik moe ben, maar tegenwoordig ben ik de hele dag door moe.![]()
Denk het niet.quote:
ik vond ze goedquote:Op zondag 6 mei 2007 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, wat vond je van de Veils? Ik vond het echt laf dat ze meteen weg waren na het optreden!!!!!
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond ze ook goed![]()
Ik stond ook best wel vooraan, moet zo de foto's nog even bekijken, die zanger.....
Na de Veils zijn we weggegaan want ik had veel te koude kleren aan, later zijn we naar de afterparty in Simplon gegaan, en wie liepen daar? De roadies + toetsenist + gitarist van de Veils!!
Hilaaaaaaaarische kerels echt(helaas was ik te schijterig om ze aan te spreken)
Hehe, sure, ik ga zo mn camera even halenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je de foto's plaatsen hier? Of doorsturen naar m'n email: keetepeet@hotmail.com
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
Goose komt ook op Pinkpop toch? Ik overweeg serieus om maar naar Pinkpop te gaan omdat alle leuke Lowlandsbands die ik vorig jaar gemist heb, nu daar gaan spelen.....
Maarja, Radiohead wordt genoemd voor Lowlands.... dilemma!
Best okay, klein beetje hoofdpijn. Misschien gisteravond iets te veel gedronkenquote:
Wat wil je allemaal doen in je vrije dagen?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, zal ik 3 dagen vrij nemen van werk of gelijk maar een hele week?
Kamer zoeken in Leeuwarden. Ik weet niet precies hoe lang dat gaat duren en ik had nog plenty vakantieuren, dus maar gelijk een week gedaan. Al denk/hoop ik niet meer dan 2 dagen nodig te hebbenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat wil je allemaal doen in je vrije dagen?![]()
Bestel er 50, je raakt er vast wel een paar kwijt. En dan bedoel ik niet aan andere mensenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:53 schreef Soempie het volgende:
Ik zoek zo'n polsbandje met rits, maar via internet kun je ze alleen in aantallen van minimaal 50 bestellen. Ik wil er één.
Oja, spannendquote:Op zondag 6 mei 2007 12:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kamer zoeken in Leeuwarden. Ik weet niet precies hoe lang dat gaat duren en ik had nog plenty vakantieuren, dus maar gelijk een week gedaan. Al denk/hoop ik niet meer dan 2 dagen nodig te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |