Dat zei de dokter ookquote:
ik hoef niet door de regenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie nu pas dat er ban aanvraag bedoelde![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga eindelijk de beloofde foto's van the Veils posten!
En omdat het zo lang heeft geduurd doe ik die van the View er ook bij
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Sheep! De oplossing!
[..]
snel, naar Opa Kakadoris
Met je handen pakken lukte niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
Er liep een dikke spin, dus ik ging even wat pakken om hem in te vangen. En nu zie ik hem nergens meer.![]()
![]()
![]()
Had dan ook iemand zonder ijzerwol geliktquote:Op zondag 6 mei 2007 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ookThe shock and horror, heb er nog steeds nachtmerries van
![]()
![]()
dat was post 6000!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar goed dat ik niet drachtig ben, voor zover ik weet
![]()
Watquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik begreep er ook al niks van toen ik het terug lasquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou ja dat hoop ik dan, ga tegen een uur of 8 wegquote:
quote:
Ik ben bang voor spinnen.quote:
join the clubquote:
Ik had hem door hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:ben ik nou zo wazig dan
![]()
heb wel vaker humor waarvan mensen denken:
ha-ha
dus het kan aan mij liggen hoor
maar vond het zo overduidelijk
Haha, serieus? Wat grappig, en dan stond jij ook lekker vooraanquote:Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:ik stond dan achter je. Die jongen met dat oranje shirt en die krullen, daar stond ik een paar meter achter.
Maar ik ben daar gebleven. Jij bent echt helemaal naar voren gegaan. Die laatste fotoquote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, serieus? Wat grappig, en dan stond jij ook lekker vooraan![]()
Jaaaaaa dat meisje is zeker tof!!!quote:
Ik ben alleen niet bang voor spinnetjes van een millimeter of 2. En voor hooiwagens ook niet. Die zijn juist grappig om op te pakken.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat je bang bent voor grote spinnen kan ik nog wel inkomen, maar ook die beestjes van 1 cm?
En net zeg je nog dat je hem niet aan hebt gesproken/ gesproken hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa dat meisje is zeker tof!!!
Maar wie echt de coolste was, was een van de roadies die ik in Simplon zag, wat een leuke jongen
En aan het eind bood ie me ook nog muntjes aan die die over had...... *zucht*
Que? Ik heb hem niet aangesproken inderdaad, hij vroeg mij of ik die muntjes wou hebben!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat je hem niet aan hebt gesproken/ gesproken hebtHeb je de muntjes aangenomen/ geweigerd en that's it?
![]()
Sja.... such is life.quote:
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mag die dikke vieze spin in spoilertags? Ik schrik me elke keer rot als ik er langs scroll
Nee, na Goose nog even blijven hangen en geouwehoerd. De rest is daarna de stad in gegaan en vanmorgen om 6 uur thuisgekomen, hoorde ik net. Maar ik dus niet, thank God.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Sja.... such is life.
Ben jij verder nog in de stad geweest gisteravond, was er nog wat? Ik wist alleen van de Puddingfabriek en Simplon.
Ha, het is maar 1x bevrijdingsdag tochquote:Op zondag 6 mei 2007 19:01 schreef Soempie het volgende:
Nee, na Goose nog even blijven hangen en geouwehoerd. De rest is daarna de stad in gegaan en vanmorgen om 6 uur thuisgekomen, hoorde ik net. Maar ik dus niet, thank God.![]()
![]()
Nu voel ik me saaiquote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, het is maar 1x bevrijdingsdag tochIk was ook eigenlijk gesloopt na een week Madrid en een dag van ruim 40 uur, maar ik ben toch maar gebleven. Als je maar niet gaat zitten
Wat je zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan serieus balen als je toch echt weer op moet staan.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
spinnen zijn tof, want spinnen eten vliegen. Jullie weten hoe ik over vliegen denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |