quote:Op zondag 6 mei 2007 16:54 schreef Nesle het volgende:
Hoe heette dat ene ook alweer met zon zwart kuiken? in zon ei?
Ik weet ff niet meer hoe het heet.
Buurman en Buurman was ik ook niet bij weg te slaan
Niksquote:Op zondag 6 mei 2007 16:54 schreef Etcetera het volgende:
heu Soemp
wat voor nuttigs heb jij gedaan vanmiddag
typischquote:Op zondag 6 mei 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik heb die cd van Johan opgehaald bij iemand. Kwam er achter dat het koopzondag is en heb daarna wat cd's gekocht.![]()
En nu heb ik geen zin meer om iets nuttigs te doen.![]()
3 dvd'squote:
daaromquote:
a je to zeggen buurman en buurman altijd aan het eindequote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
a je to
ik ben echt zo brakniet leuk eigenlijk
was vannacht trouwens zo melighad alleen cassis gehad, maar kreeg onderweg naar huis toch de slappe lach
is niet mijn laptop (had ik maar een laptop ja) en ben nu naar de achterste tafel verhuisd, maar daar lig ik ook half onder hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
daarom![]()
En jij hangt dus lekker op de bank. Ik wil ook een laptop![]()
ah!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
a je to zeggen buurman en buurman altijd aan het einde
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:48 schreef Nesle het volgende:
Ik moest beginnen om 14.00 volgens mijn planning,.
Maar ik begin nu, en ook echt nu!
Tot vanavond.
als in dat ze dan niet meer kan fokken, en jij wilde blauw worden toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:07 schreef Nesle het volgende:
Weetje wat zo kut is,
als je dingen op internet moet opzoeken en als je dan internet aanklikt hij meteen naar fok floept.
dan stop je ook meteen met zoeken naar je onderwerp
om niks zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
a je to
ik ben echt zo brakniet leuk eigenlijk
was vannacht trouwens zo melighad alleen cassis gehad, maar kreeg onderweg naar huis toch de slappe lach
quote:
uiteraard om niksquote:Op zondag 6 mei 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
om niks zeker
Ik kom er net achter dat ik gister wel heel duf was. Kwam in het stadspark een bekende tegen en even mee staan praten. De rest vroeg later wie het was, dus ik zo: 'oooh, het zusje van..'. Maar nu voegt ze me net toe aan hyves en blijkt het dus helemaal niet 'het zusje van..' te zijn, maar een oud klasgenoot.![]()
![]()
pfffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaahaaaaaquote:
Ik ben uitgelezen en gelachen. Men, tranen over m'n wangen. Geniaal die OP.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, als ik linkjes post vergeet ik wel 's dat er dan een stilte volgt omdat iedereen klikkerdekliklklik doet
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben uitgelezen en gelachen. Men, tranen over m'n wangen. Geniaal die OP.![]()
![]()
uiteraard is het nep, iig dat van z'n vriendinquote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef Nesle het volgende:
Ik heb alleen de posts van hem gelezen. Dit is echt nep van hem
Oh God, alweer blauwtong.quote:
't zal weer eens niet.quote:
Zal ik wel zijn dan, ik schijn nogal besmettelijk te zijn momenteelquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:45 schreef Soempie het volgende:
Blauwtong:
Symptomen:
verhoogde temperatuur voor 6 tot 8 dagen;
ontstoken en verzweerde slijmvlies in de bek;
afbraak van het slijmvlies in de bek;
opgezwollen en blauwgekleurde tong;
kreupelheid;
drachtige dieren kunnen aborteren;
problemen met de luchtwegen;
vermagerde dieren;
binnen 8 tot 10 dagen overlijden de dieren of herstellen ze volledig;
bij herstel hebben dieren een duidelijke groei-achterstand en zijn regelmatig niet vruchtbaar meersheep..
Houd je tong even binnenboord danquote:Op zondag 6 mei 2007 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik wel zijn dan, ik schijn nogal besmettelijk te zijn momenteel
snel, naar Opa Kakadorisquote:van blauwtong ga je dood! Wiehet krijgt, overleeft het niet zonder suikerspinnenweb...eenkrachtig maar uiterst zeldzaam medicijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |