"Muggen worden aangetrokken door zweetlucht. Bacteriën zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken. Het is deze lucht die muggen aantrekt."quote:Op zondag 6 mei 2007 19:29 schreef Nesle het volgende:
Als ik IETS rotbeesten vind, zijn het muggen.
Op de een of andere manier vinden ze mijn bloed gewoon lekker.
Nog gewonnen met voetbal?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
nee niet meer, maar t is ook niet echt meer weer om buiten te zitten
Nee, bestolen door de scheidsquote:
Ja en zo zijn er nog 100 mogelijke aanleidingen voor muggen wiens bloed ze lekker vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"Muggen worden aangetrokken door zweetlucht. Bacteriën zetten het zweet om in stoffen die naar kaas ruiken. Het is deze lucht die muggen aantrekt."
omgquote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, bestolen door de scheids![]()
1-1 gespeeld.
Zij scoorden de 0-1 terwijl er van ons iemand kermend van de pijn in de middencirkel lag, maar er mocht vrolijk doorgespeeld worden.
Een andere speler van ons had een zware hersenschudding nadat hij met z'n achterhoofd op de grond viel, resultaat was dat hij alles wat hij meemaakte meteen weer vergat en hij nog maar 1 zin kon zeggen. Ik heb hem wel 40 keer 'Ik weet ff niet meer wat er gebeurt is' horen zeggen en na 10 keer wordt dat best eng dus hebben we hem maar ff naar t ziekenhuis gebracht voor controle. Hij is inmiddels weer thuis dus 't lijkt mee te vallen.
Verder werd er nog iemand in z'n gezicht geraakt door de bal wat resulteerde in een behoorlijke bloedneus, kortom, het was weer gezellig![]()
Zelf heb ik ook de laatste 3 minuten niet meegespeeld vanwege ultieme kramp in m'n kuit.
of broeken lezenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat mensen beter kunnen gaan schaken
Ik heb ook vrij snel last van muggen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er nog 100 mogelijke aanleidingen voor muggen wiens bloed ze lekker vinden
Jij gemenerik!![]()
ik stink niet als ik zweet![]()
quote:
Duhquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie nu pas dat er ban aanvraag bedoelde![]()
quote:
Mag ik ook meedoen dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hem door hoor.Maarja, we zijn alletwee misschien wel wat wazig en een raar clubje.
![]()
![]()
Nog dezelfde taferelen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
spinnen zijn tof, want spinnen eten vliegen. Jullie weten hoe ik over vliegen denk
Ben je bang voor spinnen?quote:
Het is nu door het iets minder warme weer en de behoorlijke wind wel wat afgenomen, maar ja, ik zit nu ook niet lekker buitenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
Nog dezelfde taferelen?
Dan moet ik even met etcetera overleggenquote:
Moderne versie van de kikkerprins.quote:
* Soemp snel boek pakt en gaat lezenquote:
Zegt me niks en zo te zien ook niet echt bekend. Uit Duitsland?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
Wie kent hier de band/groep/zanger She Says?
Weet niet. Speelt in het voorprogramma van Bryan Adamsquote:Op zondag 6 mei 2007 20:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zegt me niks en zo te zien ook niet echt bekend. Uit Duitsland?
Warm iets erop/blijven bewegen/tijgerbalsem/masserenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat moet ik trouwens doen om te zorgen dat ik morgen niet zoveel last heb van m'n kuit? Ik weet namelijk nu al dat ik morgen amper de trap op en af ga komen
blijven bewegen heb ik geen zin inquote:Op zondag 6 mei 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Warm iets erop/blijven bewegen/tijgerbalsem/masseren
werkt allemaal
Tijgerbalsemquote:Op zondag 6 mei 2007 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
blijven bewegen heb ik geen zin in![]()
tijgerbalsem stinkt![]()
dan maar met warme handen masseren
Ik zou er toch maar tijgerbalsem of een andere spierencreme op doen als je dat hebt hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
blijven bewegen heb ik geen zin in![]()
tijgerbalsem stinkt![]()
dan maar met warme handen masseren
ja maar de kramp schoot er juist in omdat ik mezelf helemaal leeggelopen hadquote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tijgerbalsem
Maar blijven bewegen is wel echt een heel goeie remedie hoor.
Je kunt ze ook enigszins bewegen terwijl je stilzit hèquote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja maar de kramp schoot er juist in omdat ik mezelf helemaal leeggelopen had
Heb nu totaal geen zin meer om ook maar iets aan beweging te doen![]()
Benen ronddraaien en druktherapie toepassenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja maar de kramp schoot er juist in omdat ik mezelf helemaal leeggelopen had
Heb nu totaal geen zin meer om ook maar iets aan beweging te doen![]()
Het kan best leuk zijn hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, dan de beste oplossing: beter naar je lijf luisteren en niet zo'n gekke sport gaan doen
quote:
Ook veel te weinig gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik baal ook best wel van mezelf vandaag.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Zal ik een topic openen?
Groningen Stad #33 - Samen in bad![]()
Zeg maar gerust niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |