Ja doet ze ook. Maar als j toch echt ook voor jzelf wou stoppen, zoals je mij aldoor voorkauwdequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef teigan het volgende:
misschien rookt zijn nieuwe "liefde" ook wel joh, of zij vindt het niet erg om een asbak te zoenen..
Dankjewel!quote:
maar jij bent ook niet vreemdgegaan, en dat maakt al een verschil denk ik..quote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik kan nog goed met mijn ex door een deur. Mits breed genoeg natuurlijk.
Dat is waar, dan kan ik het me idd wel voorstellenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:34 schreef teigan het volgende:
[..]
maar jij bent ook niet vreemdgegaan, en dat maakt al een verschil denk ik..
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:43 schreef Noca het volgende:
Ow, voor de mensen die ergens in Groningen een paar donkere sneakers tegenkomen; die zijn van mij... ben sinds vrijdagnacht mn sneakers kwijt...kan me toch niet voorstellen dat ik op mn sokken naar huis ben gegaan![]()
Ow, voor de mensen die ergens in Groningen een paar donkere sneakers tegenkomen; die zijn van mij... ben sinds vrijdagnacht mn sneakers kwijt...kan me toch niet voorstellen dat ik op mn sokken naar huis ben gegaan![]()
Ik heb twee blikken Hollandia mee kunnen smokkelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:45 schreef S-Two het volgende:
Bevrijdingsfestival was wel tof! Opgezwolle was goed, U-niq en Jawat ook wel mooi. En skiczukie, nog gelukt je drank mee te nemen? Bij ons was 1 iemand vooruit gegaan, hebben we drank over een sloot gegooit, en heeft hij het toen opgehaald, najah, we hoefden toen iig niet zoveel te betalen voor ons bier
.
En oja, sterkte aan alle net-verlaten-zijnde vrouwen (maar ook vrouwen kunnen zich, helaas, zo gedragen)..
Ik ga misschien ook nog een paar daagjes naar Antwerpen. Ik ga naar Budapest met het vliegtuig va Brussel, dus misschien dat ik er een paar dagen Antwerpen aanvast plak. Waneer ga jij?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef Renesite het volgende:
Van t zomer met vrienden 3 nachten Antwerpen... waarschijnlijk + 1 dagje bobbejaanland![]()
Wel tofheid
Was er een pit bij Opgezwolle dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Ewaldus het volgende:
wow.. wat een dag gister
van 's middags 13.00 tot 23.15 in het park geweest.. Zelf nog 2 sixpacks Jupiler naar binnen kunnen smokkelen in mijn broekzakkenComfortabel lopen is anders..
's Avonds even naar huis geweest om te eten en samen met een vriendin iedereen een hele fles wijn opgedronken. Toen weer naar het park.. Weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan maar het was leuk.
Opgezwolle was toch het beste van de dag. Stond in de pit vooraan, heb ik nog mensen uit dit topic lopen beuken?
20 augustus waarschijnlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook nog een paar daagjes naar Antwerpen. Ik ga naar Budapest met het vliegtuig va Brussel, dus misschien dat ik er een paar dagen Antwerpen aanvast plak. Waneer ga jij?
Jah, wij hebben onderweg nog even geMact in Hoogveenquote:
Mijn armen vallen mee, maar mijn kuiten doen wel pijn, wordt morgen nog leukquote:Op zondag 6 mei 2007 18:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah, wij hebben onderweg nog even geMact in Hoogveen
Heb jij ook overal spierpijn? Ik strompel echt een beetjeGeen kuiten en armen meer over.
IN het vervolg elke maandag spierpijn?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn armen vallen mee, maar mijn kuiten doen wel pijn, wordt morgen nog leuk
moet je maok niet vergeten....quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef Tangarine het volgende:
ow fuck, dat krijg je ervan als je niet helemaal terugleest
hai Maok![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef Soempie het volgende:
Oke, wie was die jongen met heel groot: FOK! achterop z'n shirt en konijnenoren op? Liep gister door de Peperstraat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |