Ja doet ze ook. Maar als j toch echt ook voor jzelf wou stoppen, zoals je mij aldoor voorkauwdequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef teigan het volgende:
misschien rookt zijn nieuwe "liefde" ook wel joh, of zij vindt het niet erg om een asbak te zoenen..
Dankjewel!quote:
maar jij bent ook niet vreemdgegaan, en dat maakt al een verschil denk ik..quote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik kan nog goed met mijn ex door een deur. Mits breed genoeg natuurlijk.
Dat is waar, dan kan ik het me idd wel voorstellenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:34 schreef teigan het volgende:
[..]
maar jij bent ook niet vreemdgegaan, en dat maakt al een verschil denk ik..
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:43 schreef Noca het volgende:
Ow, voor de mensen die ergens in Groningen een paar donkere sneakers tegenkomen; die zijn van mij... ben sinds vrijdagnacht mn sneakers kwijt...kan me toch niet voorstellen dat ik op mn sokken naar huis ben gegaan![]()
Ow, voor de mensen die ergens in Groningen een paar donkere sneakers tegenkomen; die zijn van mij... ben sinds vrijdagnacht mn sneakers kwijt...kan me toch niet voorstellen dat ik op mn sokken naar huis ben gegaan![]()
Ik heb twee blikken Hollandia mee kunnen smokkelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:45 schreef S-Two het volgende:
Bevrijdingsfestival was wel tof! Opgezwolle was goed, U-niq en Jawat ook wel mooi. En skiczukie, nog gelukt je drank mee te nemen? Bij ons was 1 iemand vooruit gegaan, hebben we drank over een sloot gegooit, en heeft hij het toen opgehaald, najah, we hoefden toen iig niet zoveel te betalen voor ons bier
.
En oja, sterkte aan alle net-verlaten-zijnde vrouwen (maar ook vrouwen kunnen zich, helaas, zo gedragen)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |