wycciequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ga slapen, ik word scheel hier.
Welterusten
Flink blijven oefenen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen!
en wat vonden jullie van de buik van DaviniaHR?
[afbeelding]
![]()
neuhquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:54 schreef Mikkie het volgende:
Soemp, had je daar nou per se een nieuw topic voor nodig?
Kindjes komen toch van de ooievaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]Gek idee dat er een kindje in zit.
Nog even..![]()
Echt?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kindjes komen toch van de ooievaar![]()
Constipatie van de spanningquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?!Dan heeft iedereen me altijd voorgelogen
![]()
Hoe komt ze dan aan die buik?![]()
In de tuin werken denk ik. Maar ik ben vandaag in een luie buiquote:
ik weet niet meer zeker of ik wel wil meeten hoorquote:
Vind je het gekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:![]()
[..]
ik weet niet meer zeker of ik wel wil meeten hoorik ben niet zo kinky
![]()
ik ga zo naar m'n vriend en dan naar het centrum wat dingen kopen enzo
maar straks eerst snert eten. ik heb geen zin in snert
quote:
Van al het eten dat iamreadlear en tinuviel ons gisteren gevoerd hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?!Dan heeft iedereen me altijd voorgelogen
![]()
Hoe komt ze dan aan die buik?![]()
ik kook niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
snert met dit weer.daar zou ik ook geen trek in hebben
Dat begreep ik.quote:
Geen flauw benul. Ik ben helemaal m'n gevoel voor tijd/ data kwijt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand enig idee hoe het zit met de winkeltijden vandaaggaan ze eerder dicht?
Solliciteren op bevrijdingsdagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef Etcetera het volgende:
staat niks in de planning, behalve dat m'n vriend net is gebeld voor een sollicitatiegesprekwordt ws just another ordinary saturday
maar ik heb niet zoveel met bevrijdingsdag hoor, zal het ook van komen
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:en ik heb totaal geen zin meer om iets te doen op werk
het is echt een baggerdag geweest, non-stop telefoon, rete-grote hoeveelheden werk, m'n afspraak van vanmiddag ging niet door en het is mooi weer.
De keuze lijkt me simpel. Kort boodschapjes halen en daarna uitgebreid genieten van het weer op je balkonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
Dan zwaai ik even terug
Ik twijfel tussen boodschappen doen en op m'n balkon zitten.![]()
Ja, dat ga ik inderdaad doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De keuze lijkt me simpel. Kort boodschapjes halen en daarna uitgebreid genieten van het weer op je balkon![]()
Vanavond rustig aan, even bijkomen en op tijd naar bed. Morgenavond naar Spider Man 3 met m'n vrouw, zondag is een drukke dag: om 12:00 een huwelijk in Leiden, na de receptie snel door naar Amsterdam voor een bachelor-party-paintballenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna weekend.Wat ga je dit weekend doen?
Spider Man was tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond rustig aan, even bijkomen en op tijd naar bed. Morgenavond naar Spider Man 3 met m'n vrouw, zondag is een drukke dag: om 12:00 een huwelijk in Leiden, na de receptie snel door naar Amsterdam voor een bachelor-party-paintballenen daarna weer naar Nieuw Vennep voor het avondfeest van eerder genoemd huwelijk
![]()
quote:
Nee hoor, de 14e is een B-quiz, dus de week daarna zouden we het etentje kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:25 schreef MaJo het volgende:
@iamredleader: ja is goed. Alleen de 14e is er geen quiz toch? hoop in ieder geval van niet want dan kan ik niet
werken in de Blokkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Solliciteren op bevrijdingsdagWat voor werk wil hij gaan doen?
Ik heb ook niet echt iets met bevrijdingsdag, maar er komen wel leuke bandjes en er gaan leuke mensen heenWelke muziek houd je eigenlijk van?
Oeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel kost een goede digitale camera ongeveerEven voor Nem is die vraag. En of je ook tips hebt waar ik op moet letten en wat je me aan raadt.
![]()
Toevallig zat ik net naar die Canon Powershots te kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef wyccie het volgende:
Soempie, over de digitale camera's.
Wil je een handig zakformaatje, zo één die je altijd in je zak kan stoppen om zomaar wat foto's onderweg te maken met 1 druk op de knop. Of één die wat groter is, maar wel erg goed voor échte foto's, waarbij je zelf veel kan experimenteren.
In het eerste geval is inderdaad de Canon Ixus-lijn wel erg praktisch. Ook de kleinere camera's van Sony zijn aan te raden. In het tweede geval zijn de Canon Powershots erg goed. Je kunt zelf bijna alle instellingen kiezen. Zijn wel wat groter en duurder, maar de kwaliteit is erg hoog.
Als je iets wilt afdrukken op A4-formaat of kleiner is 3 Megapixel voldoende. Denk je dat je ooit foto's wilt uitvergroten om aan de muur te hangen, dan kun je tegenwoordig ook al aan de 10 Megapixels komen (!). Maar let er vooral op hoe sterk de optische zoom is; de digitale zoom is bij uitvergroten echt waardeloos (blurry).
Waar je op kunt letten: batterijen of accu, draaibaar schermpje, sterkte van de flitser etc. Kijk anders even op een vergelijk-site.
Prijzen: voor een leuk cameraatje waar je echt wat aan hebt ben je tussen de 150 en 350 euro kwijt. Afhankelijk van wat je ervoor wilt geven en wat je eisen zijn, natuurlijk.
En als je voor de digitale spiegelreflex gaat; volgens mij zijn die van Nikon erg goed. Maar daar betaal je een paar honderd euro's meer voor.
Ik moet er ook voor sparenquote:
Holy shit, jij gaat gelijk voor groot! Ik heb daar nog nooit naar gekeken, aangezien mijn studentenbudget niet toereikend is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
Canon EOS 350D zit ik nu even naar te kijken.![]()
Ik had al bij de karwei gekeken, daar staan op de verpakkingen de type auto's op, maar mijn auto is denk ik te oud om nog op de lijst voor te mogen komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij kun je bij de ruitenwisserswinkel kijken welk merk/type auto je hebt, en kun je dan kiezen uit verschillende soorten ruitenwissers, maar dat weet ik niet helemaal zeker
en als je gewoon naar een garage gaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had al bij de karwei gekeken, daar staan op de verpakkingen de type auto's op, maar mijn auto is denk ik te oud om nog op de lijst voor te mogen komenkon hem namelijk niet vinden
ik heb ooit 's rolletjes ingeleverd en nooit opgehaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
Ik ontdek net dat er nog een vol rolletje in m'n camera zit.Sinds september ofzo.
Wat voor auto heb je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had al bij de karwei gekeken, daar staan op de verpakkingen de type auto's op, maar mijn auto is denk ik te oud om nog op de lijst voor te mogen komenkon hem namelijk niet vinden
dat kan natuurlijk ook nog, maar bij m'n vorige auto kon ik ze gewoon uit de bouwmarkt vissen, net zo makkelijk en waarschijnlijk goedkoperquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je gewoon naar een garage gaat
[..]
Een volvo 850 uit 1992quote:
schandaalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je gewoon naar een garage gaat
[..]
ik heb ooit 's rolletjes ingeleverd en nooit opgehaald![]()
Is dat je budget?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
Canon EOS 350D zit ik nu even naar te kijken.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
schandaal![]()
Ik heb ooit eens foto's gemaakt van een ballonfestival. Was er een ballon in de vorm van een smurf. Bijna alleen maar foto's daarvan gemaakt, zo mooi vond ik die ballon.![]()
Kom ik later m'n foto's ophalen. Heel dik pakje vol foto's van die smurf. Had ik per ongeluk ook nog eens dubbele bestelling aangevinkt.
Echt iets van 40 smurf-foto's.
![]()
Maargoed, dat is alweer heel lang terug. Toen ik nog een Soempelientje was.![]()
Volgens mij heeft een vriendin van me die ook. Is inderdaad een geweldig ding!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of als je voor Nikon zou willen gaan dan is de D70 een hele goeie.
Hoe lang is het geleden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Etcetera het volgende:
zou ik ze nog kunnen ophalen ergenswat gebeurd er met niet opgehaald foto's
Mijn broer heeft 'm en ik gebruik 'm vaak voor m'n werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een vriendin van me die ook. Is inderdaad een geweldig ding!
2,5 jaar ofzoquote:
Beide zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat je budget?
Had dat dan meteen gezegd
De 350D is een behoorlijke camera
Of als je voor Nikon zou willen gaan dan is de D70 een hele goeie.
Jij bent fotograaf of niet? (Er was toch íemand fotograaf hier?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn broer heeft 'm en ik gebruik 'm vaak voor m'n werk.
Ik heb zelf de D100 en de D70 is het kleine broertje daarvan maar ik heb op dit moment veel liever de D70 dan de D100. Heeft er ook mee te maken dat de D70 ongeveer 4 jaar jonger is
mwah, ik denk dat ze ze hebben weggegooid ondertussen.quote:
waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwah, ik denk dat ze ze hebben weggegooid ondertussen.![]()
![]()
Vind het wel vreemd. Ik moet altijd een adres/ tel. nummer opgeven. Snap nu waarom.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waarschijnlijk
ergens vind ik dat niet kunnen trouwens, je gooit andermans privéfoto's toch niet weg(niet dat ik niet weet dat ik ze had moeten ophalen, maar ff om het principe
)
Dag meneer de baggeraar.quote:
Dan zijn ze best groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat smurfen drie appels hoog waren.
niet waar, dat ben ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef wyccie het volgende:
Stomme quiz. Ik ben grote smurf.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben Elmo. Ik ben schattig en iedereen houdt van mij![]()
nu wil ik ook wel de hele tekst.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben ernie en ernie is een toffe peer
ik wel (in iederd geval over de EOS400quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Graag gedaan. Helaas kan ik je niks vertellen over de Canon Eos.
kom maar op danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wel (in iederd geval over de EOS400
Je bent ERNIE. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit z'n dak gaat, maar toch de regels die thuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.quote:
Dat was/ben ik jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent fotograaf of niet? (Er was toch íemand fotograaf hier?)
Heb je nog leuke tips om mooie natuurfoto's te maken?
Had je nog lang niet terug verwacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef Etcetera het volgende:
ik ben Brilsmurf en geen Elmomaar Ernie
toch hou ik Elmo hoor
film was leuk, beetje kort (mr. bean he)
ik ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had je nog lang niet terug verwacht.![]()
Ernie is tof
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef Etcetera het volgende:
heb gewéldige voorstukjes gezien
ShrekPOTC
Ocean's 13
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
oh ja daar heb ik ook een voorstukje van gezien (maar dat vind ik persoonlijk dan weer minder interessant)
voorstukje zag er wel gelikt uit
om die van Shrek moesten we echt lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Beetje een slijmbal ben je wel, toch?quote:
noh, niet bij iedereen.quote:
Same, but I beg to differ.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
zit nog wel wat in ook.![]()
ik ga tv kijken.![]()
hoe zie je jezelf dan? Als Oscar? Bert? Ernie? Pino? Plurk (of hoe heet dat roze varkentje?)?quote:
ik hou niet van slijmballenquote:
Mag mr Hoots ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
hoe zie je jezelf dan? Als Oscar? Bert? Ernie? Pino? Plurk (of hoe heet dat roze varkentje?)?![]()
Je moet de grens zoeken tussen complimenteren en geslijm. Echt slijmen doe ik nooit maar een goh wat zie je er leuk uit valt al vaak onder de definitie van slijmen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hou niet van slijmballenten eerst vind ik het gewoon stom geneuzel en ten tweede weet ik nooit echt hoe ik erop moet reageren
Nou, 't is meer dat de eerste regel niet bepaald klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
hoe zie je jezelf dan? Als Oscar? Bert? Ernie? Pino? Plurk (of hoe heet dat roze varkentje?)?![]()
Purkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
dan hangt er vanaf hoe/wanneer je het brengtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Je moet de grens zoeken tussen complimenteren en geslijm. Echt slijmen doe ik nooit maar een goh wat zie je er leuk uit valt al vaak onder de definitie van slijmen.
Wie is dat?quote:
die ja. Weet ik het. Ik kijk het niet meer.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=d6HdH57rZzUquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef Etcetera het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hoots_the_Owl
Luie Soempie
ik ook niet, maar heb het onthouden doordat Purk ziek is, hebben ze erin gestopt zodat kinderen zieke mensen sneller/beter accepterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
die ja. Weet ik het. Ik kijk het niet meer.![]()
oh, ik dacht dat het iets met homoseksualiteit te maken had.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb het onthouden doordat Purk ziek is, hebben ze erin gestopt zodat kinderen zieke mensen sneller/beter accepteren
Jouw avond ook weer goed.quote:
en Bernie und Ertquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het iets met homoseksualiteit te maken had.![]()
daar hebben ze Bert en Ernie natuurlijk al voor.![]()
Ja, klotequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Werd tijd na dat brakke tentamen van vanochtend
Doe je goed. Wilde eerder vanavond vragen of je je aan het bezatten was.quote:Maar wel lekker alles de boel gelatenHad bestuursvergadering tot vier uur, daarna wezen bowlen, terrasje, BBQ en potje gepoold. Best lekker, ff nergens aan hoeven denken
![]()
Nee, want dat is mij ook nog nooit geluktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we een dubbele Soempie anders een B.ertha noemen?
Vervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyJa gaat wel op zich, ware het niet dat ik waarschijnlijk pfeiffer heb en daardoor vrij gaar ben op het moment
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Tevens slow-soemp / bagger-B.ertha, drie-op-een-rij-Daffodil of hoe je zo'n reeks ook wil noemen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:08 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Beetje wazig (foto met telefoon), maar zeg nou zelf, toffe ballon toch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef Soempie het volgende:
http://www.defunhuispagina.com/html/sesamstraattest.html
dees is leuker
POTCquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet eigenlijkmr bean is ook niet echt mijn keuze geweest, alhoewel het wel geinig was
heb gewéldige voorstukjes gezien
ShrekPOTC
Ocean's 13
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
Alleen maar toffe, aardige, populaire en schattige mensen in de sc.
quote:
Bij een andere Sesamstraat-test was ik Oscarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
Alleen maar toffe, aardige, populaire en schattige mensen in de sc.
Zo terug hoor. Ik ren nooit zo lang.quote:
moet je maar niet aanbieden te notulerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:58 schreef Mikkie het volgende:
Shit, neem ik me voor om op de bank te gaan liggen, kom ik erachter dat ik nog notulen van een vergadering moet uitwerken.
Ja, vanmiddag was het te warm en vanmorgen was ik te laat m'n bed uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook naar het strand gaan en daar gaan vliegeren![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op een bevrijdingsfestival gaan vliegeren lijkt me een slecht idee
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net als vanuit de trein
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zijn nog best veel gelegenheden waar vliegeren een slecht idee is
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef MaJo het volgende:
Hey wyccieJou ook lang niet gezien hier
Zijn er nog roddels?
Je houdt je in!quote:
quote:
Het lukt me hier ook echt niet, heb het vroeger met die boekjes waar die dingen in stonden ook nooit voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik kijk zo scheel dat het bijna pijn doet, maar ik zie niks![]()
VET!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen!
en wat vonden jullie van de buik van DaviniaHR?
[afbeelding]
![]()
doden herdenken!quote:
Nou, ik raad je in ieder geval aan om oh, voor Nem, vergeet het dan maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel kost een goede digitale camera ongeveerEven voor Nem is die vraag. En of je ook tips hebt waar ik op moet letten en wat je me aan raadt.
![]()
Grote smurfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
http://www.quizlet.nl/quiz/1/welke-smurf-ben-jij/
Elmoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef Soempie het volgende:
http://www.defunhuispagina.com/html/sesamstraattest.html
dees is leuker
Pinoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef Plasterk het volgende:
http://www.quizlet.nl/qui(...)t-figuur-ben-jij-xd/
trap op en afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
is dit dat je er al weer bent of moet je nu nog
quote:
quote:[..]
Je houdt je in!![]()
![]()
dat komt een beetje raar over diequote:doden herdenken!![]()
bedquote:
nu pas of al sinds maandagquote:
de roddelsquote:
Zo douchen, aflevering PB afkijken en dan naar bed.quote:
Ik ben zo moe, dat ik dacht dat je het over de roddel van Sheep had.quote:
Ik houd mijn mond en mijn vingersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:33 schreef Etcetera het volgende:
dan kun je ze mooi doorvertellen![]()
dat is niet roddelen, dat heet informatie delen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo moe, dat ik dacht dat je het over de roddel van Sheep had.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo douchen, aflevering PB afkijken en dan naar bed.![]()
En ik heb vakantie als in: grote vakantie.Tenminste..ik moet nog wel tentamens maken, maar dat is van latere zorg.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo moe, dat ik dacht dat je het over de roddel van Sheep had.![]()
wat moet ik nou met je vingersquote:
voor jou is het ook bedtijdquote:
quote:
ik denk het want ik snap het echt nietquote:
Dan heeft het helemaal geen zin als het zo kort is...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ben er alweer. Zie, zo kort, dat je niet eens door hebt dat ik weg ben
20 minuten..
dat had ik doorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
jij wilt ze dingen laten typen die ik niet ga typen![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heeft het helemaal geen zin als het zo kort is...
En het voelt goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heeft het helemaal geen zin als het zo kort is...
Dat zal dan iets anders zijn geweest want in die tijd verbrand je nog geen 300KCAL..en dat is pas als je een goeie warming up hebt gehad. Je lichaam gaat pas na een kwartier/20 minuten inspanning echt verbranden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
ben er anders aardig van afgevallen vorig jaar.
![]()
valt mee hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
mijn complimentenje had er maar één andere persoon voor nodig
Ik heb niks veranderd vorig jaar. Alleen dat ik ben gaan rennen elke dag. Toen zelf nog korter: 15 minuten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal dan iets anders zijn geweest want in die tijd verbrand je nog geen 300KCAL..en dat is pas als je een goeie warming up hebt gehad. Je lichaam gaat pas na een kwartier/20 minuten inspanning echt verbranden.
Als je rent verbrant je wel iets, maar niet zoveel. Zeker niet na een koude start. Tegen de tijd dat je lichaam echt warm is en op dreef is ben jij al klaar met rennen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd vorig jaar. Alleen dat ik ben gaan rennen elke dag. Toen zelf nog korter: 15 minuten.
Als je rent verbrand je toch? Desnoods wat ik net gegeten heb. Het is in elk geval beter dan 20 minuten op de bank hangen.![]()
Er wordt gesproken over een positief effect. Dat is nogal een ruim begripquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
en waarom hebben ze het dan steeds over die 30 minuten per dag?
http://www.utwente.nl/gezondensterk/beweging/beweging.doc/
Maar geestelijk is het wel bevorderlijk. Ik voel me altijd lekkerder als ik weer eens heb gezweet in plaats van lui op de bank heb gelegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
maar ik bedoel maar te zeggen dat de impact niet zo groot is als je zou verwachten
Bewegen is hoe dan ook goed, daarnaast krijg je er ook meer endorfine van als je je behoorlijk inspantquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je rent verbrant je wel iets, maar niet zoveel. Zeker niet na een koude start. Tegen de tijd dat je lichaam echt warm is en op dreef is ben jij al klaar met rennen.
Als je kijkt dat je met 15 minuten steps ongeveer 200 KCAL verbrandt(na je warming up) en dat dat een stuk zwaarder is dan hardlopen...kun je er wel vanuit gaan dat hardlopen nog minder verbrandt.
En dat terwijl je maaltijd waarschijnlijk al rond de 800KCAL zit. Dus die verbrandt je niet zomaar hoor
Belangrijk hier is denk ik dat je jezelf er lekker bij voelt dus je moet het gewoon blijven doen.
En hoewel je zegt dat je niets verandert hebt denk ik toch dat je bewust of onderbewust meer op je eetpatroon let als je iets aan sport doet.
Dat heb ik: verdiep je eens in filters. Je kunt bijvoorbeeld een ND (neutral density) filter gebruiken voor betere zonsondergangen. Er zijn ook bepalade roodfilters te krijgen die het wat mooier maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Nem, ik zie liever foto's van landschappen dan dieren of planten. En liever planten dan dieren.
Heb je bijvoorbeeld tips voor zonsondergangen? Of van die geweldig paars/rood gekleurde luchten?
(Ik kan manueel de diafragmastand, sluitertijd, ISO-waarde en flitssterkte regelen.)
Nouja, sinds kort neem ik de trappen mee in het park, dus lijkt het een beetje op steps.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je rent verbrant je wel iets, maar niet zoveel. Zeker niet na een koude start. Tegen de tijd dat je lichaam echt warm is en op dreef is ben jij al klaar met rennen.
Als je kijkt dat je met 15 minuten steps ongeveer 200 KCAL verbrandt(na je warming up) en dat dat een stuk zwaarder is dan hardlopen...kun je er wel vanuit gaan dat hardlopen nog minder verbrandt.
En dat terwijl je maaltijd waarschijnlijk al rond de 800KCAL zit. Dus die verbrandt je niet zomaar hoor
Belangrijk hier is denk ik dat je jezelf er lekker bij voelt dus je moet het gewoon blijven doen.
En hoewel je zegt dat je niets verandert hebt denk ik toch dat je bewust of onderbewust meer op je eetpatroon let als je iets aan sport doet.
Dat ontken ik ook niet..dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar geestelijk is het wel bevorderlijk.
Je hebt gelijk, maar ik wil het niet toegeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een positief effect. Dat is nogal een ruim begrip
Tijd om je erin te verdiepen dusquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, enige filters die ik gebruik zijn UV en polarisatie
Er wordt trouwens gezegd: MINIMAAL 30 minutenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik wil het niet toegeven.![]()
![]()
Dan kan het naar mijn weten nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Oh jeetje, ik weet niet eens of er wel een filter op mijn 'simpele' camera kan. Ik heb maar een Powershot, geen spiegelreflex of zo.
nou en ik doe minimaal 20quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt trouwens gezegd: MINIMAAL 30 minuten
Wat je zou kunnen doen is in plaats van 1 keer een kwartier te lopen het te verspreiden over een uur. Je begint met 10 minuten stevig wandelen, 5 minuten rennen, even rekken, dan weer een stukje rennen, wandelen, rennen enz. Dan heb je een vol actief uur dat vrij gemakkelijk is vol te houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Nouja, sinds kort neem ik de trappen mee in het park, dus lijkt het een beetje op steps.Ik loop wel steeds verder/ langer. Langer dan dit lukt gewoon nog niet, maar ben het dus langzaam (
) aan het opbouwen. En het ging niet alleen om het afvallen, maar inderdaad ook dat het gewoon goed voelt.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hardlopen vind ik echt vet kut
dat doe je toch alleen als je nagezeten wordt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hardlopen vind ik echt vet kut
MINIMAAL ja...dus dat is GOED want je doet dus meerquote:
Slaap zequote:Nu ga ik slapen.![]()
![]()
Of als dat m'n enige kans is om bus/trein te halenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat doe je toch alleen als je nagezeten wordt?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:45 schreef Nesle het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeienacht
Net terug uit Italie, het was fan-tas-tischsuperlekker weer en hele leuke mensen. Echt geweldig
Het gardameer was ook lekker vertoefen
en venetie was prachtig (maar toch niet zo mooi als ik had verwacht). Nu ga ik pitten
Zag het al aan het blauwe plusjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 04:37 schreef Nesle het volgende:
Ja ik ben dus stiekem nog wakker. Ik kan de slaap niet vatten
Dus dat wordt morgen uitslapen tot laat in de middagquote:Op zaterdag 5 mei 2007 04:57 schreef Nesle het volgende:
ghehe.
echt zo erg, en ik heb tijdens de reis naar huis ook niet geslapen.
Ik slaap zo de hele middagquote:Op zaterdag 5 mei 2007 05:10 schreef Nesle het volgende:
nee dat kan ik niet
ik ga nu maar is lamas kijken ofzo, ik kan vanaf hier mijn vader horen snurken
Helemaal waar. Maargoed, het hardlopen wil ik altijd aan een stuk doen. Ik heb een hekel aan wandelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is in plaats van 1 keer een kwartier te lopen het te verspreiden over een uur. Je begint met 10 minuten stevig wandelen, 5 minuten rennen, even rekken, dan weer een stukje rennen, wandelen, rennen enz. Dan heb je een vol actief uur dat vrij gemakkelijk is vol te houden.
Veel effectiever
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Supersheep het volgende:
Bewegen is hoe dan ook goed, daarnaast krijg je er ook meer endorfine van als je je behoorlijk inspant![]()
In ampullen? Je kunt ook gewoon chocolade eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, al een half uur wakker
Maar als je niet wil lopen kan je endorfine oog gewoon in ampullen kopen
Oh, en goedemorgen
En ik beweerde niet dat je dat zeiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik een hekel aan endorfine heb
Maar chocolade wel en seks ook.quote:
Ik werd vandaag ook vóór mijn wekker wakkerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jojo: postkantoren zijn vanochtend wel open, tot een uur of half twaalf/twaalf uur heb je kans
Ik ben verleerd hoe uitslapen tot in de middag werkt. Ik werd uit mezelf voor 10 uur al wakker
Dat word ik hier altijd, wekker staat aan het voeteindquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik werd vandaag ook vóór mijn wekker wakker
Dat ze maar net zo groot mogen worden als mijn plantjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
Zie hier mijn agragrische beslommeringen
Links zijn jalapenoplantjes en recht(heeel klein nog) mijn aanstaande habaneroplantjes. Er moeten er per soort 10 uit gaan komen
Ik denk een stuk of 15-20 keer zo grootquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ze maar net zo groot mogen worden als mijn plantjes![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 15-20 keer zo groot
Nou ja..misschien 10 keerquote:
Kan allebei, afhankelijk van de contextquote:
Nu weet ik nog niks.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan allebei, afhankelijk van de context
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
van
Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
En straks naar het Stadspark naar The Veils
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Meander (kunstgeschiedenis dus) zat in Londen dacht ik..... ook gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |