MINIMAAL ja...dus dat is GOED want je doet dus meerquote:
Slaap zequote:Nu ga ik slapen.![]()
![]()
Of als dat m'n enige kans is om bus/trein te halenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat doe je toch alleen als je nagezeten wordt?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:45 schreef Nesle het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeienacht
Net terug uit Italie, het was fan-tas-tischsuperlekker weer en hele leuke mensen. Echt geweldig
Het gardameer was ook lekker vertoefen
en venetie was prachtig (maar toch niet zo mooi als ik had verwacht). Nu ga ik pitten
Zag het al aan het blauwe plusjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 04:37 schreef Nesle het volgende:
Ja ik ben dus stiekem nog wakker. Ik kan de slaap niet vatten
Dus dat wordt morgen uitslapen tot laat in de middagquote:Op zaterdag 5 mei 2007 04:57 schreef Nesle het volgende:
ghehe.
echt zo erg, en ik heb tijdens de reis naar huis ook niet geslapen.
Ik slaap zo de hele middagquote:Op zaterdag 5 mei 2007 05:10 schreef Nesle het volgende:
nee dat kan ik niet
ik ga nu maar is lamas kijken ofzo, ik kan vanaf hier mijn vader horen snurken
Helemaal waar. Maargoed, het hardlopen wil ik altijd aan een stuk doen. Ik heb een hekel aan wandelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is in plaats van 1 keer een kwartier te lopen het te verspreiden over een uur. Je begint met 10 minuten stevig wandelen, 5 minuten rennen, even rekken, dan weer een stukje rennen, wandelen, rennen enz. Dan heb je een vol actief uur dat vrij gemakkelijk is vol te houden.
Veel effectiever
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef Supersheep het volgende:
Bewegen is hoe dan ook goed, daarnaast krijg je er ook meer endorfine van als je je behoorlijk inspant![]()
In ampullen? Je kunt ook gewoon chocolade eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, al een half uur wakker
Maar als je niet wil lopen kan je endorfine oog gewoon in ampullen kopen
Oh, en goedemorgen
En ik beweerde niet dat je dat zeiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik een hekel aan endorfine heb
Maar chocolade wel en seks ook.quote:
Ik werd vandaag ook vóór mijn wekker wakkerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jojo: postkantoren zijn vanochtend wel open, tot een uur of half twaalf/twaalf uur heb je kans
Ik ben verleerd hoe uitslapen tot in de middag werkt. Ik werd uit mezelf voor 10 uur al wakker
Dat word ik hier altijd, wekker staat aan het voeteindquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik werd vandaag ook vóór mijn wekker wakker
Dat ze maar net zo groot mogen worden als mijn plantjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
Zie hier mijn agragrische beslommeringen
Links zijn jalapenoplantjes en recht(heeel klein nog) mijn aanstaande habaneroplantjes. Er moeten er per soort 10 uit gaan komen
Ik denk een stuk of 15-20 keer zo grootquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ze maar net zo groot mogen worden als mijn plantjes![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 15-20 keer zo groot
Nou ja..misschien 10 keerquote:
Kan allebei, afhankelijk van de contextquote:
Nu weet ik nog niks.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan allebei, afhankelijk van de context
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
van
Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
En straks naar het Stadspark naar The Veils
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Meander (kunstgeschiedenis dus) zat in Londen dacht ik..... ook gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |