nieuw?quote:
Voor mij wel. Ben nog niet zo lang terug. Maar zie dit ding vandaag pas voor het eerst in het rijtje.quote:
Hij was er vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ben nog niet zo lang terug. Maar zie dit ding vandaag pas voor het eerst in het rijtje.
zo van, dat je eigenlijk wel vakantie kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, ben al goed gewend. 'k Heb alleen zo'n post-vakantie dip.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
zo van, dat je eigenlijk wel vakantie kunt gebruiken?![]()
Ach nou ja...toch wel een beetje.quote:Je was toch niet op vakantie?
! hoe issie? lang niet gezien hier!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:48 schreef MaJo het volgende:
HeyIk dacht laat ik ook maar weer eens een teken van leven geven
Heyquote:
dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyJa gaat wel op zich, ware het niet dat ik waarschijnlijk pfeiffer heb en daardoor vrij gaar ben op het moment
nachtbrakersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:58 schreef wyccie het volgende:
Dan lullen we dit topic toch even vol, Soemp.
En hee Majo!
Ik ben ook een hele tijd weggeweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef MaJo het volgende:
Hey wyccieJou ook lang niet gezien hier
Zijn er nog roddels?
Uhuhquote:
Mja, waar zal ik eens beginnen...quote:
Over wie dan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele tijd weggeweest.
Roddels? Over wie?
Bij het beginquote:
per persoonquote:
Laat dan maar hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:04 schreef wyccie het volgende:
Haha, doen er ook mods mee? Die kunnen alles teruglezen!
Heb jij nog roddels? Dingen meegemaakt? Vriendjes? Nare eigenschappen van exenquote:
Denk het ook. Er werd alleen niemand gevraagd voor MEN, dat is wel jammer..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:08 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ie er wel geschikt voor is.
Jamaar, het topic is nog niet vol.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:11 schreef MaJo het volgende:
Ja roddels en dan wissen
Maar ik ga zo maar eens slapen denk ik, pfeiffer enzo
Tijdje vriendje gehad maar dat is nu overquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb jij nog roddels? Dingen meegemaakt? Vriendjes? Nare eigenschappen van exen![]()
![]()
Kom dan met de roddels dan blijf ik nog evenquote:
quote:
Nou, wat ik laatst toch heb gehoord joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, wat ik laatst toch heb gehoord joh!NEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Haha das wel een goeie jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:14 schreef Soempie het volgende:
[..]hmm, klote is dat.
Aan z'n slechte eigenschappen denken.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, wat ik laatst toch heb gehoord joh!Dat van Peter Andre wist ik maar van Pitt/Jolie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Zelfde als bij jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha das wel een goeie jaMaar eigenlijk is ie gewoon heel leuk
![]()
En jij dan, vriendjes, exen met vervelende eigenschappen enz
Ahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde als bij jou.![]()
Je dagen propvol plannen helpt ook![]()
Veel films kijken, boeken lezen. Computerspelletjes doen (XboX of zo?).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:22 schreef MaJo het volgende:
Ah![]()
Is bij mij een beetje lastig op het moment aangezien ik van elke kleine inspanning al helemaal brak benMaar inmiddels gaat het wel weer gelukkig
Dat doe ik ook, series downen, muziek luisteren, lezen enz.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel films kijken, boeken lezen. Computerspelletjes doen (XboX of zo?).
En welke studie ga je eigenlijk doen in September?
In je fotoboekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:25 schreef MaJo het volgende:
Waar had ik gezegd dan dat ik weer ging studeren?
Ah okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
In je fotoboek
En welke zones doen jullie met Interrail?
quote:
15e keer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
!!! 15e keer. Dat wordt vast heel gaaf!
15e keer dat het gehouden wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
15e keer?
We zijn bijna volDan kan ik gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |