Bijna weekend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:en ik heb totaal geen zin meer om iets te doen op werk
het is echt een baggerdag geweest, non-stop telefoon, rete-grote hoeveelheden werk, m'n afspraak van vanmiddag ging niet door en het is mooi weer.
De keuze lijkt me simpel. Kort boodschapjes halen en daarna uitgebreid genieten van het weer op je balkonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
Dan zwaai ik even terug
Ik twijfel tussen boodschappen doen en op m'n balkon zitten.![]()
Ja, dat ga ik inderdaad doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De keuze lijkt me simpel. Kort boodschapjes halen en daarna uitgebreid genieten van het weer op je balkon![]()
Vanavond rustig aan, even bijkomen en op tijd naar bed. Morgenavond naar Spider Man 3 met m'n vrouw, zondag is een drukke dag: om 12:00 een huwelijk in Leiden, na de receptie snel door naar Amsterdam voor een bachelor-party-paintballenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna weekend.Wat ga je dit weekend doen?
Spider Man was tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond rustig aan, even bijkomen en op tijd naar bed. Morgenavond naar Spider Man 3 met m'n vrouw, zondag is een drukke dag: om 12:00 een huwelijk in Leiden, na de receptie snel door naar Amsterdam voor een bachelor-party-paintballenen daarna weer naar Nieuw Vennep voor het avondfeest van eerder genoemd huwelijk
![]()
quote:
Nee hoor, de 14e is een B-quiz, dus de week daarna zouden we het etentje kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:25 schreef MaJo het volgende:
@iamredleader: ja is goed. Alleen de 14e is er geen quiz toch? hoop in ieder geval van niet want dan kan ik niet
werken in de Blokkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Solliciteren op bevrijdingsdagWat voor werk wil hij gaan doen?
Ik heb ook niet echt iets met bevrijdingsdag, maar er komen wel leuke bandjes en er gaan leuke mensen heenWelke muziek houd je eigenlijk van?
Oeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel kost een goede digitale camera ongeveerEven voor Nem is die vraag. En of je ook tips hebt waar ik op moet letten en wat je me aan raadt.
![]()
Toevallig zat ik net naar die Canon Powershots te kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef wyccie het volgende:
Soempie, over de digitale camera's.
Wil je een handig zakformaatje, zo één die je altijd in je zak kan stoppen om zomaar wat foto's onderweg te maken met 1 druk op de knop. Of één die wat groter is, maar wel erg goed voor échte foto's, waarbij je zelf veel kan experimenteren.
In het eerste geval is inderdaad de Canon Ixus-lijn wel erg praktisch. Ook de kleinere camera's van Sony zijn aan te raden. In het tweede geval zijn de Canon Powershots erg goed. Je kunt zelf bijna alle instellingen kiezen. Zijn wel wat groter en duurder, maar de kwaliteit is erg hoog.
Als je iets wilt afdrukken op A4-formaat of kleiner is 3 Megapixel voldoende. Denk je dat je ooit foto's wilt uitvergroten om aan de muur te hangen, dan kun je tegenwoordig ook al aan de 10 Megapixels komen (!). Maar let er vooral op hoe sterk de optische zoom is; de digitale zoom is bij uitvergroten echt waardeloos (blurry).
Waar je op kunt letten: batterijen of accu, draaibaar schermpje, sterkte van de flitser etc. Kijk anders even op een vergelijk-site.
Prijzen: voor een leuk cameraatje waar je echt wat aan hebt ben je tussen de 150 en 350 euro kwijt. Afhankelijk van wat je ervoor wilt geven en wat je eisen zijn, natuurlijk.
En als je voor de digitale spiegelreflex gaat; volgens mij zijn die van Nikon erg goed. Maar daar betaal je een paar honderd euro's meer voor.
Ik moet er ook voor sparenquote:
Holy shit, jij gaat gelijk voor groot! Ik heb daar nog nooit naar gekeken, aangezien mijn studentenbudget niet toereikend is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
Canon EOS 350D zit ik nu even naar te kijken.![]()
Ik had al bij de karwei gekeken, daar staan op de verpakkingen de type auto's op, maar mijn auto is denk ik te oud om nog op de lijst voor te mogen komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij kun je bij de ruitenwisserswinkel kijken welk merk/type auto je hebt, en kun je dan kiezen uit verschillende soorten ruitenwissers, maar dat weet ik niet helemaal zeker
en als je gewoon naar een garage gaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had al bij de karwei gekeken, daar staan op de verpakkingen de type auto's op, maar mijn auto is denk ik te oud om nog op de lijst voor te mogen komenkon hem namelijk niet vinden
ik heb ooit 's rolletjes ingeleverd en nooit opgehaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
Ik ontdek net dat er nog een vol rolletje in m'n camera zit.Sinds september ofzo.
Wat voor auto heb je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had al bij de karwei gekeken, daar staan op de verpakkingen de type auto's op, maar mijn auto is denk ik te oud om nog op de lijst voor te mogen komenkon hem namelijk niet vinden
dat kan natuurlijk ook nog, maar bij m'n vorige auto kon ik ze gewoon uit de bouwmarkt vissen, net zo makkelijk en waarschijnlijk goedkoperquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je gewoon naar een garage gaat
[..]
Een volvo 850 uit 1992quote:
schandaalquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je gewoon naar een garage gaat
[..]
ik heb ooit 's rolletjes ingeleverd en nooit opgehaald![]()
Is dat je budget?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
Canon EOS 350D zit ik nu even naar te kijken.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
schandaal![]()
Ik heb ooit eens foto's gemaakt van een ballonfestival. Was er een ballon in de vorm van een smurf. Bijna alleen maar foto's daarvan gemaakt, zo mooi vond ik die ballon.![]()
Kom ik later m'n foto's ophalen. Heel dik pakje vol foto's van die smurf. Had ik per ongeluk ook nog eens dubbele bestelling aangevinkt.
Echt iets van 40 smurf-foto's.
![]()
Maargoed, dat is alweer heel lang terug. Toen ik nog een Soempelientje was.![]()
Volgens mij heeft een vriendin van me die ook. Is inderdaad een geweldig ding!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of als je voor Nikon zou willen gaan dan is de D70 een hele goeie.
Hoe lang is het geleden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Etcetera het volgende:
zou ik ze nog kunnen ophalen ergenswat gebeurd er met niet opgehaald foto's
Mijn broer heeft 'm en ik gebruik 'm vaak voor m'n werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een vriendin van me die ook. Is inderdaad een geweldig ding!
2,5 jaar ofzoquote:
Beide zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat je budget?
Had dat dan meteen gezegd
De 350D is een behoorlijke camera
Of als je voor Nikon zou willen gaan dan is de D70 een hele goeie.
Jij bent fotograaf of niet? (Er was toch íemand fotograaf hier?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn broer heeft 'm en ik gebruik 'm vaak voor m'n werk.
Ik heb zelf de D100 en de D70 is het kleine broertje daarvan maar ik heb op dit moment veel liever de D70 dan de D100. Heeft er ook mee te maken dat de D70 ongeveer 4 jaar jonger is
mwah, ik denk dat ze ze hebben weggegooid ondertussen.quote:
waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwah, ik denk dat ze ze hebben weggegooid ondertussen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |