Vind het wel vreemd. Ik moet altijd een adres/ tel. nummer opgeven. Snap nu waarom.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waarschijnlijk
ergens vind ik dat niet kunnen trouwens, je gooit andermans privéfoto's toch niet weg(niet dat ik niet weet dat ik ze had moeten ophalen, maar ff om het principe
)
Dag meneer de baggeraar.quote:
Dan zijn ze best groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat smurfen drie appels hoog waren.
niet waar, dat ben ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef wyccie het volgende:
Stomme quiz. Ik ben grote smurf.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben Elmo. Ik ben schattig en iedereen houdt van mij![]()
nu wil ik ook wel de hele tekst.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben ernie en ernie is een toffe peer
ik wel (in iederd geval over de EOS400quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Graag gedaan. Helaas kan ik je niks vertellen over de Canon Eos.
kom maar op danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wel (in iederd geval over de EOS400
Je bent ERNIE. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit z'n dak gaat, maar toch de regels die thuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.quote:
Dat was/ben ik jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent fotograaf of niet? (Er was toch íemand fotograaf hier?)
Heb je nog leuke tips om mooie natuurfoto's te maken?
Had je nog lang niet terug verwacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef Etcetera het volgende:
ik ben Brilsmurf en geen Elmomaar Ernie
toch hou ik Elmo hoor
film was leuk, beetje kort (mr. bean he)
ik ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had je nog lang niet terug verwacht.![]()
Ernie is tof
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef Etcetera het volgende:
heb gewéldige voorstukjes gezien
ShrekPOTC
Ocean's 13
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
oh ja daar heb ik ook een voorstukje van gezien (maar dat vind ik persoonlijk dan weer minder interessant)
voorstukje zag er wel gelikt uit
om die van Shrek moesten we echt lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Beetje een slijmbal ben je wel, toch?quote:
noh, niet bij iedereen.quote:
Same, but I beg to differ.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
zit nog wel wat in ook.![]()
ik ga tv kijken.![]()
hoe zie je jezelf dan? Als Oscar? Bert? Ernie? Pino? Plurk (of hoe heet dat roze varkentje?)?quote:
ik hou niet van slijmballenquote:
Mag mr Hoots ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
hoe zie je jezelf dan? Als Oscar? Bert? Ernie? Pino? Plurk (of hoe heet dat roze varkentje?)?![]()
Je moet de grens zoeken tussen complimenteren en geslijm. Echt slijmen doe ik nooit maar een goh wat zie je er leuk uit valt al vaak onder de definitie van slijmen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hou niet van slijmballenten eerst vind ik het gewoon stom geneuzel en ten tweede weet ik nooit echt hoe ik erop moet reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |