tot zondag zeker? en jij t slechte weer mee neemt hierheen waardoor hier t heerlijke weertje omslaat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef Herodus het volgende:
Nog een dagje en ik verterek naar Engeland en ga ik niet bij the Fat Duck eten! Ik verheug me er nu al op.
gevuld met tonijn, veul peper en btje mayo enzoquote:Op zondag 6 mei 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het eng
Heb jij nog ideetjes voor mijn gevulde ei ingeving?
we hebben al genoeg 'ruzie'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:46 schreef popolon het volgende:
Niet zeuren, gewoon een biefstuk die 20 seconden in de pan heeft gelegen.
Dat zal 'm leren.
je mag mijn man hebben....reageert net als een wijfquote:Op zondag 6 mei 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga door, ga door, ik ben ook lesbisch![]()
![]()
Zijn jullie nouquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mag mijn man hebben....reageert net als een wijf![]()
quote:
Eh, hellup, conflicterende informatiequote:
tis gewoon mijn schatjequote:Op zondag 6 mei 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Eh, hellup, conflicterende informatie![]()
![]()
![]()
Ik ga toch voor het antwoord van SOL![]()
wel apart btw met die kappertjes eropquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Steak tartaar kan dan nog altijd
[afbeelding]
*krak*
Oeps, stukje bot
Ja, klopt. Als je slikt maakt dat z'n dag vaak wel weer goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
tnxxx....wat dat betreft is wel weer heerlijk zo verliefd te zijn, sta met veel liefde in de keuken en doe mijn best een gezellige tafel te dekken.
En van dagwaarde heb ik ook nog geen klachhten gekregen![]()
Volgens mij gaat de liefde van de man echt door de maag![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[quote]Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja, klopt. Als je slikt maakt dat z'n dag vaak wel weer goed.
wat zeg ik nou weer
Heb vorige week ook toen een vriend van hem kwam eten maar 3 dezelfde borden gekocht, staat wel zo gezelligquote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
De stand van zaken in dagwaarde's keuken sinds de 3 weken dat hij met mij heeft:
Ik heb maar 2 snijplanken voor hem gekocht aangezien hij die niet had.
Ook 2 borrel/likeurglaasjes (waarvan ik de eerste voor gebruik al had laten sneuvelen)...amaretto in limonadeglazen is best lekker, maar het hoort toch niet zo helemaal
.
Tevens heb ik een vergiet voor hem meegenomen (ik had er toch 3) netals
een maatbeker (waar ik er ook 3 van had...vraag me niet waarom)..
Zelf heeft hij al een wok en een knoflookpers gekocht, netals een pepermolen.
Het wordt nog wat in de keuken met mijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
succes met leren stereoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, daarom ga ik NU mijn computer echt uitzetten voordat ik geen dagen meer overheb voor het tentamen.welterusten alvast, keukenprinsen en prinsesjes
is dat zo?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Stereooooooo, wist je dat mannen meer oraal zijn ingesteld dan vrouwen
Heb ik ook nooit gewetenquote:
Vraag het ook even in het wat eten en drinken we vandaag topic, dat lezen meer mensenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb ff een vraagje...
Weet iemand ook of je de saus van pilaf in kunt vriezen?
Okquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vraag het ook even in het wat eten en drinken we vandaag topic, dat lezen meer mensen![]()
moeders is genadeloosquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh wee als je me in de box gooit!!![]()
![]()
![]()
Delftquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kutstudent
je zou een goede zijn in het delft-topic
![]()
bak een taartquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit met een probleempje
Overmorgen is de verjaardag van een vriend van mij die nogal welgesteld is. Materialistisch gezien heeft hij vrijwel alles. Dus, een enorm probleem bij het uitzoeken van een cadeau waar hij iets aan heeft en nog niet heeft.
Hij houdt van hard werken, snelle auto's, dure kleding / voedsel / gadgets, maar en is wel een van de alleraardigste personen die ik ken.
Help mij, voordat ik een dinerbon ga aanschaffen.![]()
![]()
Offe.... adopteer een kip voor hemquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hij drinkt uitsluitend Pepsi Max of 7-Up zero, en hij heeft al dure taart besteld
Tekenenik was vroeger beter in rekenen en taal dan in tekenen.
Misschien de DVD van Borat, die heeft ie nog niet in zijn inmens collosale DVD collectie.
wtfquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Offe.... adopteer een kip voor hemhttp://www.adopteereenkip.nl/ Das toch weer wat origineler dan een dvtje
![]()
Nou kijkeens aan iedereen blijquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf
Maar ik heb ruzie met dierenactivistische stichtingen, sinds ik vorig jaar mijn certificaat proefdierkunde heb behaald. Misschien kan het zo wel goedmaken bij ze.
Je krijgt alleen maar eieren van die kip je mag hem niet zelf op etenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Offe.... adopteer een kip voor hemhttp://www.adopteereenkip.nl/ Das toch weer wat origineler dan een dvtje
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar eieren van die kip je mag hem niet zelf op eten
Ja, ik ben gewoon practisch en wil alles van die kip gebruikenquote:
Nee, maar je kunt schijnbaar alleen maa eieren krijgen van je geadopteerde kip. Terwijl ik hem gewoon wil op eten als ie vet genoeg is en helemala geen eieren wil. Want die biologische beter te eten dan die bioindustrie kippen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zij getroost martijn, legkippen zijn ook niet te vreten.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is in godsnaam Brätwurst?
Brät is worstevlees, ergo een worstevleesworst?
Dat is een schietgeweer.
quote:A bratwurst (IPA: ˈbraːtvʊʁst) is a sausage composed of pork, beef, and sometimes veal. The name is German, derived from Old High German brätwurst, from brät- which is fine chopped meat and -wurst, sausage.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar eieren van die kip je mag hem niet zelf op eten
Ik had wat toastjes met brie enzoquote:Op zondag 13 mei 2007 17:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maarre stereo? Wat heb je nu uiteindelijk gegeven?
Enne hobbel hoe ben je de nacht zonder chocoladetaart doorgekomen?
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maarre stereo? Wat heb je nu uiteindelijk gegeven?
Ohhh ik heb al een tijdje verslaving van stokbrood met brie, tomaat en ontbijtspek/rauwe hamquote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik had wat toastjes met brie enzo![]()
Niet optimaal prettig maar knorrende buik effecten waren over
SeaOfLovehandlesquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh ik heb al een tijdje verslaving van stokbrood met brie, tomaat en ontbijtspek/rauwe ham![]()
Die fucking kilootjes gaan er zo erg niet vanaf weer vrees ik deze zomer![]()
Probeer eens brie met gebakken bacon en zelfgemaakte mangochutney.... Tè lekker gewoon. Dan trek je toch fijn een corrigerend badpak aan op het strandquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh ik heb al een tijdje verslaving van stokbrood met brie, tomaat en ontbijtspek/rauwe ham![]()
Die fucking kilootjes gaan er zo erg niet vanaf weer vrees ik deze zomer![]()
Hallo Karperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef karper het volgende:
daar ben ik weer, zit nu op school.
nog 2 weken en dan ben ik nu druk bezig met me examen koken,
weet niet eens wat ik krijg dit wordt leuk![]()
Ik heb nog nooit mangochutney gegeten, laat staan zelfgemaaktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Probeer eens brie met gebakken bacon en zelfgemaakte mangochutney.... Tè lekker gewoon. Dan trek je toch fijn een corrigerend badpak aan op het strand
Veel succes met je examen, laat je nog weten hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef karper het volgende:
daar ben ik weer, zit nu op school.
nog 2 weken en dan ben ik nu druk bezig met me examen koken,
weet niet eens wat ik krijg dit wordt leuk![]()
3 kilo? Dat moet niet te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mangochutney gegeten, laat staan zelfgemaaktMaar de mango's zijn in de aanbieding bij de Plus geloof ik, dus miss wel leuk om een keer te proberen. Waar eet je dat nog meer bij?
En dat laatste zinnetje... zo dramatisch is het gelukkig nog lang nietMoet alleen wel een maatje groter van bikini kopen als ik niet snel 3 kilo afval ofzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |