abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48977037
lukt het je niet om 24/7 te kijken naar de streams? geen nood!
er is altijd wel een streamer die gezien heeft wat jij gemist hebt.

stel hier je vraag en op vrijwillige basis kan een streamer die op dat moment wel keek
jouw vraag wellicht beantwoorden.

- stel je een vraag?
formuleer je vraag kort en krachtig en heb geduld!

nb.
maak je vraag dikgedrukt en stel alleen duidelijke & concrete vragen:
  • fout: wat gebeurde er vorige week? (te vaag!)
  • fout: wat vonden jullie van brian zijn gitaarles? (vraag niet naar meningen!)
  • goed: wat zei natasia tijdens het ontbijt tegen brian over het sporten? (duidelijke vraag)

- je vraag werd beantwoord?
    ga geen discussie aan hier. het doel is een neutrale beantwoording
    over iets dat jezelf niet hebt kunnen zien. discussies worden elders gevoerd.

- je vraag werd niet beantwoord?
    tja... dan heb je pech. aandringen zal geen nut hebben. je kunt alleen hopen dat een streamer
    de tijd en moeite neemt om jouw vraag even te beantwoorden.

- beantwoord je een vraag?
  • begin eerst met (een gedeelte van) de vraag en de naam van de vraagsteller
  • gebruik bij voorkeur quotes waarin je de vraag herhaalt.
  • verkondig niet je mening maar alleen feiten en je waarneming.
  • beantwoord de vraag zo neutraal mogelijk.
  • ga in dit topic geen discussie aan.

********************************************************************************************************
    gelieve in dit topic niet te slowchatten en/of discussieren en lees de tips hierboven! dank u.
    ********************************************************************************************************

[ Bericht 1% gewijzigd door SmeerCaas op 05-05-2007 10:13:57 ]
  • pi_48977243
    [voorbeeldje]

hoe werd lieke, die gisteravond als bewoner in dgk erbij kwam,
    vanmorgen door palma als eerste begroet?

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:40:39 ]
      donderdag 3 mei 2007 @ 20:11:48 #3
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_48977398
    goed topic, maar ik vrees dat de meeste mensen die streams kijken niet buiten de cos komen.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_48977499
    dan trap ik maar af

bij wie is lieke nou wel geliefd en bij wie niet? en heeft lieke al met huub gesproken over hoe verder? heeft lieke ook iets gezegd over de bef actie tussen huub en amanda?
    hardcoholic
    pi_48978734
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef ferdii het volgende:
    dan trap ik maar af

bij wie is lieke nou wel geliefd en bij wie niet? en heeft lieke al met huub gesproken over hoe verder? heeft lieke ook iets gezegd over de bef actie tussen huub en amanda?
    je eerste vraag:bij wie is lieke geliefd en bij wie niet?
    lieke is geliefd bij huub.
    eric doet alsof hij haar wel leuk vind (weet niet of dat zo is) en ze hebben een pact gesloten. (dus we krijgen idnerdaad hel)
    natasia vind haar maar niets en probeert amanda daar ook van te overtuigen. maar amanda trekt toch naar haar toe (alleen zit lieke continu bij hel) . ik denk dat amanda en lieke best wel vriendinnen kunnen worden (in het huis dan)
    ze heeft nauwelijks contact met brian en jaap tot nu toe.

p.s ja lieke heeft wel met huub gesproken hoe verder maar meer over de strategie in huis. ze waren iig erg close vandaag.

je tweede vraag weet ik het antwoord niet op.

goed idee dit topic.

[ Bericht 4% gewijzigd door itsme op 03-05-2007 21:19:47 ]
    pi_48980028
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef smeercaas het volgende:
    [voorbeeldje]

hoe werd lieke, die gisteravond als bewoner in dgk erbij kwam,
    vanmorgen door palma als eerste begroet?
    eerste contact tussen palma en lieke ging zo:
    ik weet niet of dat het eerste moment was wat ik zag op de streams maar ik dacht van wel.
    lieke kwam naar de keuken waar iedereen aan de ontbijt tafel zat.

palma had zwaar de pest in maar probeerde dat niet te laten blijken.
    ze zei ook dat ze al wist dat lieke er in zou komen.

lieke vroeg eerst om een kop koffie of iets dergelijks. ze zei er snel alsjebleift bij en palma ging het halen.
    even later vroeg lieke aan palma die een glas water voor haar ging pakken of ze ook een schoon mes wilde mee nemen . dat was de druppel ..... palma werd razend. waarom had ze een nieuw mes nodig. lieke omdat op haar oude mes filet american zat enz e wilde haar eitje tikken cq eten.

dat was wat ik zag. later was palma foetsie
    pi_48982840
    wat is de reden dat huub jaap er niet uit heeft gestemd bij de laatste stemronde, ondanks dat brian al had gezegd dat jaap er uit moest?
    pi_48984237
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef flubberdewups het volgende:
    wat is de reden dat huub jaap er niet uit heeft gestemd bij de laatste stemronde, ondanks dat brian al had gezegd dat jaap er uit moest?
    het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.

achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.

brian ging niet voor niets als laatste zn stem uitbrengen waarschijnlijk.

het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.

(stukje van marky)
      donderdag 3 mei 2007 @ 22:50:39 #9
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_48984505
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.

achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.

het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.

(stukje van marky)
    dit corrigeer ik even. ik denk niet dat huub jaap er in moest houden. ik denk dat het echt een plan was van huub om zo closer met jaap te worden (en hem van brian los te weken). brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      vrijdag 4 mei 2007 @ 03:03:21 #10
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_48991375
    ik lees regelmatig over producente deboha flens' invloed op, dan wel bemoeienis met het programma. ian n_nick schreef daarop dat dit regelmatig op de streams te zien was. heeft zij zich ooit rechtstreeks op de streams geuit?
    Here we are now, entertain us.
    pi_49027968
    wat is er met diana gebeurd, was het verhaal dat ze ziek was gelogen?

[ Bericht 4% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:40:16 ]
      Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 02:10:49 #12
    1025 crew  Armani XL
    Taggen heeft geen zin
    pi_49028040
    quote:
    op zaterdag 5 mei 2007 02:06 schreef easysatellite het volgende:
    wat is er met diana gebeurd, was het verhaal dat ze ziek was gelogen?
    staat 3 topics hieronder:

wat is er met diane gebeurd?
    Don't be surprised what the night brings.
    When you search the dark, you get dark things.
    Wat wij kijken
      zaterdag 5 mei 2007 @ 02:11:06 #13
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_49028044
    is jaap echt weg ?

[ Bericht 16% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:40:05 ]
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
    Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
      zaterdag 5 mei 2007 @ 02:25:47 #14
    167977 DGK_Tegengas
    Filmpjes, moet geen uren duren
    pi_49028216
    leuk topic, bedankt !!

1. heeft natasia haar eerste uurtje auto-rijden al eens gehad ??
    2. waarom zijn die acteer-lessen gestopt ??

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 05-05-2007 02:39:54 ]
    .
    pi_49028368
    (
    quote:
    op zaterdag 5 mei 2007 02:25 schreef dgk_tegengas het volgende:
    leuk topic, bedankt !!

1. heeft natasia haar eerste uurtje auto-rijden al eens gehad ??
    nee
    danwel naar keuze

acteerlessen... geen idee.

(ik heb een aantal vragen bold gemaakt, in de hoop dat het wat meer er uit springt)
      zaterdag 5 mei 2007 @ 02:47:45 #16
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_49028505
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:

brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.
    (een paar uren voor de stemming)
    brian:ik ben niet bang om iemand los te laten.
    natasia: okay.
    brian: maar ik weet echt nog niet wat ik ga doen.

p.s. het lag weer zo voor de hand, dat brian ,
    jaap erin zou houden met alle blalalala tijdens de stemming,
    vermoedelijk in overleg met de redactie heeft huub het spannender
    mogen maken en was brian op de hoogte dat jaap er toch wel in zou blijven.
      zondag 6 mei 2007 @ 18:17:25 #17
    1585 itsme
    Chaoot!
    pi_49069454
    quote:
    op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

(stukje van marky)
    precies.
    pi_49138703
    volgens de streamverslagen op de dgk-site heeft lieke huub na die tijd op zijn stemgedrag aangesproken. huub zei dat hij jaap erin had gehouden omdat hij dacht dat het een setup was. en als brian jaap erin zou houden zij voor altijd "vriendjes" zouden zijn.

is lieke klakkeloos in deze uitleg getrapt ? want huub mocht toch na brian stemmen. dus huub wist toch al dat het geen setup was en kon jaap er toch zo uitkicken ?
    /)__/) This is Bunny.
    (='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
    (")_(") to help her gain world domination...
    pi_49139869
    o, en nog eentje:
    die avond dat brian en natasia ergens anders zijn gaan slapen (nadat brian amanda en huub heeft betrapt), zijn er die avond door huub diverse klappen uitgedeeld aan brian ?
    /)__/) This is Bunny.
      Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 13:15:07 #20
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_49140169
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef melissaatje007 het volgende:
    o, en nog eentje:
    die avond dat brian en natasia ergens anders zijn gaan slapen (nadat brian amanda en huub heeft betrapt), zijn er die avond door huub diverse klappen uitgedeeld aan brian ?
    hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".
    ik denk wel dat je kunt stellen dat huub een paar keer vrij hard, met vlakke hand, richting brian heeft geslagen, onmiddelijk nadat hij door brian -ook vrij hard- aan zijn haren was getrokken.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:32:19 #21
    2018 PC eend
    relativist
    pi_49145986
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef gert het volgende:

[..]

hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".
    ik denk wel dat je kunt stellen dat huub een paar keer vrij hard, met vlakke hand, richting brian heeft geslagen, onmiddelijk nadat hij door brian -ook vrij hard- aan zijn haren was getrokken.
    eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 15:36:03 #22
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_49146143
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef pc eend het volgende:

[..]

eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.
    met de toevoeging dat bij het trekken aan het haar de grens werd overschreden van het bewust iemand pijn willen doen, en dat het "uithalen" met de vlakke hand was en met natasia er tussen. ("uithalen" klinkt m.i. iet te veel als: met de vuist vol op iemand inslaan, en daarvan was geen sprake).

dit bedoelde ik dus, melissa " license to kill"
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_49150048
    wat was de aanleiding dat lieke melissa een hoer noemde?
    pi_49155374
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef tino_flo het volgende:
    wat was de aanleiding dat lieke melissa een hoer noemde?
    lieke was in gesprek met natasia. volgens mij was het bedoeld als "typecasting" in de trand van "ze vervult hier de rol van verleidelijke vrouw"

dat het escaleerde komt omdat lieke niet in staat is om simpelweg "sorry" of "dat vind ik nou eenmaal" te zeggen, en het daar bij te laten. ze begon melissa uit te leggen waarom ze dat vond (uiterlijk en zo) wat het alleen maar erger maakte. en daarna tegen huub bleef ze ook maar doorgaan en doorgaan met zichzelf verdedigen, waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd. (hetzelfde recept gisteren t.a.v. amanda)
    pi_49156242
    is de ruzie van eric en huub die vandaag in de uitzending plaatsvind maar tijdelijk ?
    pi_49170825
    quote:
    op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef m-materazzi het volgende:
    is de ruzie van eric en huub die vandaag in de uitzending plaatsvind maar tijdelijk ?
    eric en huub willen de andere bewoners doen geloven dat ze geen backup meer van elkaar zijn om verwarring te zaaien. het idee is dat de tegenstander je zwakke plek niet kan vinden als je een aantal "schijn-zwakke-plekken" hebt waar je je niet druk over maakt, en je dus enig gebash alleen maar grappig vindt.

de ruzies zijn dus niet echt, maar wel veelvuldig. misschien dat het in de uitzending wel gebracht zal worden alsof het echt is.
    pi_49177537
    is er al een sanctie voor natasja gekomen na het gooien met hete thee incident?

of hebben we weer te maken met andere regels en beperkt zicht waar het iemand van het koningskoppel aangaat?

( oftewel krijg je een nachtje weg als beloning voor het in het gezicht spugen in plaats van verwijdering of santie en krijg je blinde en doofstomme redactieleden als je hete/kokende thee over iemands borsten mikt als je naam brian of natasja is? )

pi_49190621
    klopt het dat huub echt nooit verliefd op lieke is geweest, of is het een truuk om te zeggen dat hij geen seconde verliefd op lieke is geweest?

wat is er nou precies tussen amanda en huub gebeurt 'die nacht'?

zijn amanda en brian echt klaar ermee? of trekken ze weer langzaam naar elkaar toe?
    pi_49199640
    quote:
    op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef kimberleyy het volgende:
    klopt het dat huub echt nooit verliefd op lieke is geweest, of is het een truuk om te zeggen dat hij geen seconde verliefd op lieke is geweest?

wat is er nou precies tussen amanda en huub gebeurt 'die nacht'?

zijn amanda en brian echt klaar ermee? of trekken ze weer langzaam naar elkaar toe?
    ik denk dat huub, lieke echt wel leuk vond als schoonmaakster... nu ze als bewoonster in het spel gekomen is ipv syl, is tie gaan twijfelen. ook zijn broer, joris, heeft uitgesproken dat tie huub liever zonder lieke ziet.. ik denk dat tie het zelf allemaal ff niet meer weet. iig ik weet zijn gevoelens voor lieke niet

b. huub en amanda hebben gezoent en huub heeft amanda gelikt

c: brian is volgens zeggen wel klaar met amanda.... amanda wil brian nog wel (hoe dom, kan je wezen als je geslagen bent) maar in de kooi is alles zo weer veranderd..... dus we wachten in spanning af
    pi_49201767
    quote:
    op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef kimberleyy het volgende:
    gisteren hebben amanda en brian in de kapsalon zitten vozen tot dat de camera's reageerden.
    toen wilde brian niet meer.

amanda vindt het hypocriet dat hij wel stiekem, maar niet voor de camera, iets met haar wil.
    daar is ze op afgeknapt, en nu wil zij brian niet meer.
    pi_49228253
    ik kan weer streamen de komende maand '
    maar bedankt voor het beantwoorden van m'n vragen

hier nog 1tje.. moesten de bewoners koppeltjes maken voor in de tentjes? hoe kwam amanda bij brian terecht?

[ Bericht 82% gewijzigd door Kimberleyy op 10-05-2007 15:32:24 ]
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:25:43 #32
    2018 PC eend
    relativist
    pi_49230844
    quote:
    op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:

[..]

gisteren hebben amanda en brian in de kapsalon zitten vozen tot dat de camera's reageerden.
    toen wilde brian niet meer.

amanda vindt het hypocriet dat hij wel stiekem, maar niet voor de camera, iets met haar wil.
    daar is ze op afgeknapt, en nu wil zij brian niet meer.
    dat was van korte duur zo te zien
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:26:04 #33
    2018 PC eend
    relativist
    pi_49230860
    quote:
    op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef kimberleyy het volgende:
    ik kan weer streamen de komende maand '
    maar bedankt voor het beantwoorden van m'n vragen

hier nog 1tje.. moesten de bewoners koppeltjes maken voor in de tentjes? hoe kwam amanda bij brian terecht?
    lust
    pi_49236826
    quote:
    op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef kimberleyy het volgende:
    volgens mij hebben eric en amanda samen een tentje en natasia en brian. amanda was even (3 minuten begreep ik) bij brian in zijn tentje gekropen.
      dinsdag 15 mei 2007 @ 22:54:57 #35
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_49422906
    brian en amanda hebben vanavond een discussie (amanda is boos) en er was iets tussen brian en eric?

er staat niets in het update-topic.
    pi_49423249
    quote:
    op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef apk het volgende:
    brian en amanda hebben vanavond een discussie (amanda is boos) en er was iets tussen brian en eric?

er staat niets in het update-topic.
    man, we hebben nu pas even tijd om naar de wc te gaan
    pi_49424530
    [dgk] updates #3
    zo, nou tevreden?
      dinsdag 15 mei 2007 @ 23:56:42 #38
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_49425260
    quote:
    op dinsdag 15 mei 2007 23:36 schreef avonne het volgende:

[dgk] updates #3
    zo, nou tevreden?

vaag gedoe dat ze het eerst aan brian moest vertellen, hij heeft het toch zelf gedaan?
      woensdag 16 mei 2007 @ 23:39:00 #39
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49464922
    q: hoe is de verstandhouding tussen huub en lieke na de ruzie over lieke en amanda's zoenpartijtje?
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_49482626
    ik las ergens dat er een foto is dat natasia met ton zoent

waar is die foto?
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:50:03 #41
    96599 SlagerKorrel
    wat doe je daar?
    pi_49492791
    quote:
    op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef avonne het volgende:
    ik las ergens dat er een foto is dat natasia met ton zoent

waar is die foto?
    [dgk] updates #3
    ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
      donderdag 17 mei 2007 @ 21:53:29 #42
    96599 SlagerKorrel
    wat doe je daar?
    pi_49492937
    komt er nog een nieuwe miljonair?
    omdat nicolaas eruit is gestemd, wordt hij toch niet vervangen, dacht ik. maar in de cossen vragen mensen zich wel af wie er in zal komen. hebben we er dan nog 1 tegoed? sylvia is toch vervangen door lieke?
    pi_49493152
    quote:
    op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef slagerkorrel het volgende:
    komt er nog een nieuwe miljonair?
    omdat nicolaas eruit is gestemd, wordt hij toch niet vervangen, dacht ik. maar in de cossen vragen mensen zich wel af wie er in zal komen. hebben we er dan nog 1 tegoed? sylvia is toch vervangen door lieke?
    de plaats van angelique is nog open.
    zij is getoneelhaakt, begin november. de dgk-redactie heeft hier gepost dat daar nog iemand voor in de plaats kan komen.

(men begon met 10, stephan en nicolaas zijn weggestemd, dus nu zijn er 8 plaatsen)
      vrijdag 18 mei 2007 @ 20:24:13 #44
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49521651
    negeer me niet, streamers!

hebben brain en amanda nog seks gehad na het verbod hierop van natasia?
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_49521936
    quote:
    op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef soylent het volgende:

volgens mij wel, zeker weten doe ik het niet:

vanochtend
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
      vrijdag 18 mei 2007 @ 20:40:36 #46
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49522256
    quote:
    op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

volgens mij wel, zeker weten doe ik het niet:
    [afbeelding]
    vanochtend

bedankt kleinzusje
    pi_49525819
    quote:
    op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef soylent het volgende:

afgelopen nacht.
    natasia weet er van en vind het goed, want dan heeft brian "dekking"

jammer, he?
      maandag 21 mei 2007 @ 11:31:25 #48
    135182 Uccella
    You would if you could
    pi_49600136
    misschien niet zo interessante vraag maar ik vroeg me af: of natyasia nog wel eens de 'kindjes van nederland en haar eigen kindjes' voorleest.
    'We couldn't have more excitement if Elvis walked in and asked for a chip sandwich.'
      maandag 21 mei 2007 @ 12:22:38 #49
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_49602292
    heeft lieke ook 10.000 moeten betalen? zo ja, is er bekend hoe ze daar in hemelsnaam aan komt?
    en hoe komt amanda aan die 10.000?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      maandag 21 mei 2007 @ 15:12:36 #50
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49608604
    quote:
    op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef avonne het volgende:

[..]

afgelopen nacht.
    natasia weet er van en vind het goed, want dan heeft brian "dekking"

jammer, he?

die mensen zijn ook allemaal zo zwak
    pi_49611554
    is er al een afscheidsvideo boodschap van sylvia geweest ?
    pi_49611606
    quote:
    op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef uccella het volgende:
    misschien niet zo interessante vraag maar ik vroeg me af: of natyasia nog wel eens de 'kindjes van nederland en haar eigen kindjes' voorleest.
    helaas, vaak minder dan 3 minuten of niet zichtbaar. soms overgenomen door huub
      maandag 21 mei 2007 @ 21:50:12 #53
    58921 Day
    You can fly!
    pi_49624415
    quote:
    op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
    heeft lieke ook 10.000 moeten betalen? zo ja, is er bekend hoe ze daar in hemelsnaam aan komt?
    en hoe komt amanda aan die 10.000?
    * we gaan er van uit dat ze dat wel heeft gedaan.
    * de 10.000 van amanda is waarschijnlijk door haar moeder betaald.
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      maandag 21 mei 2007 @ 22:56:18 #54
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_49627441
    quote:
    op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef day het volgende:

* we gaan er van uit dat ze dat wel heeft gedaan.
    huh?
    wie zijn 'we'?

ik ga er van uit dat ze niet heeft betaald en dat de redactie een paar 'leuke' verhaallijnen met haar dacht te kunnen bewerkstelligen.
    pi_49637500
    quote:
    op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef apk het volgende:

[..]

huh?
    wie zijn 'we'?
    we

niet die lieve vogel maar wel een jap en een bankstel
    pi_49638486
    quote:
    op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
    is er al een afscheidsvideo boodschap van sylvia geweest ?
    ja... kan je zien op de site van 10 (datum 1 mei 2007)
      dinsdag 22 mei 2007 @ 11:41:52 #57
    162917 tuinfluiter
    pi_49638492
    quote:
    op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:

we

niet die lieve vogel maar wel een jap en een bankstel
    pi_49638550
    quote:
    op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef desii het volgende:

[..]

ja... kan je zien op de site van 10 (datum 1 mei 2007)
    ( ga niet kijken hoor, maar wilde het gewoon even weten)
    pi_49638640
    quote:
    op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

bij het woordje "we" ga ik altijd even op zoek naar personen. er zijn wat mensen die een bepaalde mening hebben, die schaar ik dan onder we. moest even zoeken, maar dat vind je ook wat. schrok alleen dat ik in de link een lief vogeltje zag, tuinfluitertje. en wilde duidelijk maken dat jij misschien niet onder de noemer "we"valt in dit verhaal. helder ?
      dinsdag 22 mei 2007 @ 15:11:30 #60
    162917 tuinfluiter
    pi_49646581
    quote:
    op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef kleinzusje het volgende:

helder ?
    helder, duidelijk en goedbedoeld.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb ook een vraag aan een streamer:

*tijdens de verbouwing vrijdag 11 mei ,
    mochten eric en natasia samen de werkmannen en "opzichter " ton helpen.
    natasia riep: ja ik ga vragen of ik met eric eten mag halen
    bij de snackbar in het dorp, ik hoop dat ik zelf mag autorijden?

zijn zij de poort nog uit geweest van de gouden camping ?
    de auto rijdend door natasia met eric naast haar op naar de snackbar?
      dinsdag 22 mei 2007 @ 16:25:46 #61
    135182 Uccella
    You would if you could
    pi_49649648
    quote:
    op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

helaas, vaak minder dan 3 minuten of niet zichtbaar. soms overgenomen door huub
    thanx! lijkt me trouwens dat huub dat wel leuk doet...
    'We couldn't have more excitement if Elvis walked in and asked for a chip sandwich.'
    pi_49655549
    quote:
    op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

en zijn ze nog naar de snackbar geweest?
    ja, maar volgens mij niet achter het stuur
      dinsdag 22 mei 2007 @ 19:00:03 #63
    162917 tuinfluiter
    pi_49655640
    quote:
    op dinsdag 22 mei 2007 18:57 schreef avonne het volgende:

ja, maar volgens mij niet achter het stuur
    bedankt avonne.
    pi_49655932
    hoeveel kilo weegt natasia nu?
      woensdag 23 mei 2007 @ 23:01:42 #65
    58921 Day
    You can fly!
    pi_49706403
    quote:
    op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
    lieke vertelt net dat haar vader het bedrag heeft betaald.
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
    pi_50223859
    huub had toch rijlessen toegezegd gekregen
    waar zijn die gebleven?
      † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2007 @ 01:09:00 #67
    137949 Disana
    pi_50224184
    quote:
    op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
    huub had toch rijlessen toegezegd gekregen
    waar zijn die gebleven?
    hij klaagde vanmiddag nog dat hij onderhand al 6 weken geleden motorrijlessen toegezegd had gekregen en nog steeds niet kon beginnen. hij lag met lieke en jaap op bed te kletsen toen hij dat zei.
    pi_50244410
    hoe zit het met de operaties die natasia heeft laten doen en gaat doen.. is dit allemaal incl. haar millionairsleven? of moet ze zelf dokken..
    en rijlessen enzo??

o ja.. en wie zijn 'de buren' ??

alvast bedankt

[ Bericht 33% gewijzigd door Kimberleyy op 08-06-2007 17:28:07 ]
      vrijdag 8 juni 2007 @ 20:06:00 #69
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50250488
    quote:
    op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef kimberleyy het volgende:
    hoe zit het met de operaties die natasia heeft laten doen en gaat doen.. is dit allemaal incl. haar millionairsleven? of moet ze zelf dokken..
    en rijlessen enzo??

o ja.. en wie zijn 'de buren' ??

alvast bedankt
    alles is gratis voor natasia... en de 'buren' zijn de makers van het programma.
      zaterdag 9 juni 2007 @ 12:32:48 #70
    162917 tuinfluiter
    pi_50265428
    is de ontslagronde van 1 keer per 2 weken
    naar 1 keer per maand gegaan?

en wanneer is de ontslagronde?

de ontslagrondes hebben nooit zoveel mensen laten vertrekken,
    ik dacht maar 2 keren ?
    maar ik zie deze ronde toch graag tegemoet en dat eric snel vertrekt.
    pi_50267688
    quote:
    op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:

ik dacht maar 2 keren ?
    klopt fluitertje
    de ontslag ronde is nu 1x per maand. wanneer weet ik niet, sorry
    maar dat eric er snel uit getieft wordt ben ik met je eens. al hoewel ik ook hoop dat hij jankend de poort verlaat en er een nieuwe komt
      zaterdag 9 juni 2007 @ 14:10:12 #72
    138563 bright_side_of_life_
    bright side of life
    pi_50268205
    quote:
    op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:

ik dacht maar 2 keren ?
    ja, ontslagronde is nu 1x per 4 weken. een beetje opmerkelijk, vroeger was de regel "laatste donderdag van de maand". dat is net een beetje verschil ......

31 mei was de stemming voor brian en daarna kwam het bericht dat de frequentie per 4 weken werd. dat zou dus betekenen dat de volgende 28 juni zal zijn.

op 17 mei werd nicolaas weggestemd en in het begin is stephan weggestemd. verder is niemand via een exit-stemming vertrokken.
    Keep the Sunny Side Up
      zaterdag 9 juni 2007 @ 14:49:15 #73
    162917 tuinfluiter
    pi_50269406
    kleinzusje en bright_side_of life jullie zijn kwaliteits , opzoek& kennis posters.

*als eric weg wordt getreiterd of zelf de buitenwereld in wilt,
    kan er een nieuwe bewoner voor terugkomen .

*en als eric vertrekt via de ontslagronde komt er geen nieuwe bewoner voor terug.

(donderdag 5 april)
    gevasa: ontslagronde, niemand verlaat de villa op deze manier,
    dit is ingevoerd als spelelement voor de kijkers.
    voor elke ontslagronde moet iedereen afzonderlijk naar "achter" en krijgen
    daar instructies. vind er per persoonlijk niets aan, tijdvulling en niets anders.

bright_side_of_life: het zal veel afhangen hoe de spelregels na 23 september gaan veranderen.
    .
      zaterdag 9 juni 2007 @ 20:09:14 #74
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_50278341
    voor zover ik begrijp zijn jaap, lieke en eric niet vanaf het begin bewoners van de villa.
    waarom zijn zij toegevoegd aan de groep deelnemers? (omdat dit eigenlijk niet eerlijk is tegenover de bewoners van het eerste uur...)
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_50280142
    jaap, lieke en eric zijn toegevoegd aan het spel door vervanging
    nathanael en nena eruit door fysiek geweld, ilona en sylvia zelf eruit gestapt,
    zodat er nog steeds 1 plaats open staat voor een nieuwe bewoner
    die nog geplaatst moet worden in de kooi
      zaterdag 9 juni 2007 @ 21:12:36 #76
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_50280671
    dus als natasia er in september uit gaat, komt er ook weer een nieuwe bewoner voor in de plaats??

die logica gaat aan mij voorbij.
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zaterdag 9 juni 2007 @ 22:09:17 #77
    162917 tuinfluiter
    pi_50282469
    quote:
    op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef zapper het volgende:
    dus als natasia er in september uit gaat,
    komt er ook weer een nieuwe bewoner voor in de plaats??
    die logica gaat aan mij voorbij.
    na 23 september , 1 jaar gouden kooi,
    wordt er niemand meer vervangen,
    natasia woont 23 september 1 jaar in de villa
    en krijgt dan haar borg terug, vertrekt zij nu,
    dan krijgt zij dat niet.
    pi_50292710
    quote:
    op dinsdag 22 mei 2007 19:06 schreef avonne het volgende:
    hoeveel kilo weegt natasia nu?
    avonne, dat wisselt per dag. de kleding is nog maat 36, de nieuwe tieten passen er misschien net ( niet ) in, maar ik gok op 85 kilo. misschien kun je carlos mailen, hij werkt in amstelveen
      zondag 10 juni 2007 @ 14:15:41 #79
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_50296740
    quote:
    op zaterdag 9 juni 2007 20:55 schreef marie22 het volgende:
    jaap, lieke en eric zijn toegevoegd aan het spel door vervanging
    nathanael en nena eruit door fysiek geweld, ilona en sylvia zelf eruit gestapt,
    zodat er nog steeds 1 plaats open staat voor een nieuwe bewoner
    die nog geplaatst moet worden in de kooi
    je vergeet een aantal zoals bart en angelique.
    het komt er op neer dat het spel met 10 mensen gespeeld werd en dat tot nu toe alleen stephan en nicolaas er op de juiste manier zijn uitgestemd. het spel zou dus nu met 8 mensen moeten zijn, terwijl er nog maar 7 zitten. dat komt omdat angelique nooit is vervangen, maar dat kan dus nog altijd gebeuren.
      zondag 10 juni 2007 @ 14:21:13 #80
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_50296883
    quote:
    op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

je vergeet een aantal zoals bart en angelique.
    het komt er op neer dat het spel met 10 mensen gespeeld werd en dat tot nu toe alleen stephan en nicolaas er op de juiste manier zijn uitgestemd. het spel zou dus nu met 8 mensen moeten zijn, terwijl er nog maar 7 zitten. dat komt omdat angelique nooit is vervangen, maar dat kan dus nog altijd gebeuren.
    klopt

overzichtje:
    brian
    natasia
    nicolaas -> nathaneal -> eric
    stephan -> weggestemd
    ilona -> jaap
    angelique -> ?
    bart -> nicolaas -> weggestemd
    nena -> amanda
    eveline -> huub
    sylvia -> lieke

[ Bericht 11% gewijzigd door Prik0 op 10-06-2007 14:38:27 ]
    Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
      Moderator zondag 10 juni 2007 @ 14:27:38 #81
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_50297043
    quote:
    op zondag 10 juni 2007 14:21 schreef prik0 het volgende:

[..]

angelique is ook weggestemd hoor.
    niet middels een reguliere ontslagronde, maar dmv een (tot nu toe) eenmalige procedure.
      zondag 10 juni 2007 @ 14:36:35 #82
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_50297241
    quote:
    op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef gert het volgende:

[..]

niet middels een reguliere ontslagronde, maar dmv een (tot nu toe) eenmalige procedure.
    oh ja, klopt op basis van populariteit moest er worden gekozen tussen sylvia en angelique om te worden vervangen. dan staat er nog een plek open.
    pi_50310412
    volgens mij is sylvia ook later in het spel gekomen, er moest toen gekozen worden tussen sylvia en huub, de bewoners hebben toen voor sylvia gekozen en huub moest weer naar huis

angelique is weggestemd
      zondag 10 juni 2007 @ 23:47:05 #84
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_50316411
    quote:
    op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef marie22 het volgende:
    volgens mij is sylvia ook later in het spel gekomen, er moest toen gekozen worden tussen sylvia en huub, de bewoners hebben toen voor sylvia gekozen en huub moest weer naar huis

angelique is weggestemd
    sylvia was de 10e bewoner.
    er werd toen gekozen uit sylvia, huub en nouyasser.
    angelique is weggestemd mbv een populariteitspoll.
    er werd toen gezegd dat ze werd vervangen, dat is nooit gebeurd.
      maandag 11 juni 2007 @ 11:16:38 #85
    bright side of life
    pi_50324697
    quote:
    op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

ja, ontslagronde is nu 1x per 4 weken. een beetje opmerkelijk, vroeger was de regel "laatste donderdag van de maand". dat is net een beetje verschil ......

......
    zojuist verteld eric (tegen de kapster) dat de ontslag-vergadering weer eens per maand is.
    Keep the Sunny Side Up
    pi_50334073
    wat is er nou precies met die taart aan de hand en wat heeft de website nowlive er mee te maken? wie is marco die er ook iets mee te maken heeft?

wat ik er opgemaakt hebt uit de posts is het volgende: huub krijgt taart, maar palma geeft hem aan brainless en gaat huub er mee fucken?
    pi_50336645
    quote:
    op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef bierjoost het volgende:
    wat is er nou precies met die taart aan de hand en wat heeft de website nowlive er mee te maken? wie is marco die er ook iets mee te maken heeft?

wat ik er opgemaakt hebt uit de posts is het volgende: huub krijgt taart, maar palma geeft hem aan brainless en gaat huub er mee fucken?
    nowlife stuurt een taart naar huub. palma geeft hem aan brian. nowlife over de zeik, (zelfs een paar fokkers over de zeik, vrees ik ). marco van tien krijgt boze mailtjes. palma moet de taart toch aan huub geven. brian en co chagerijnig. nowlife nog steeds bozig, en bezint zich op gerechtelijke stappen.

palma zegt dat een vol-ler haar bedreigt heeft, vol over de zeik, vol stuurt een mail en palma zegt publiekelijk dat vollers héééél lief zijn. "zouden ze het gehoord hebben?"

trouwens, vol vermeldt wel even tussen de regels dat fokkers niet lief zijn. maar daar doen wij niet lullig over.
    ze zoeken het maar uit met elkaar

[ Bericht 1% gewijzigd door avonne op 11-06-2007 20:39:23 ]
    pi_50348842
    wanneer wordt de uitslag van de populariteitspoll bekend gemaakt aan de wannabe miljonairs?
      maandag 11 juni 2007 @ 22:37:00 #89
    162917 tuinfluiter
    pi_50352661
    quote:
    op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef flubberdewups het volgende:
    wanneer wordt de uitslag van de populariteitspoll
    bekend gemaakt aan de wannabe miljonairs?
    tot zondagavond stemmen en eerder was de uitslag dan op dinsdagavond ,
    de laatste poll -uitslag was dinsdag 15 mei van 22:25 tot 22:40 uur.
      Moderator dinsdag 12 juni 2007 @ 13:08:24 #90
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_50369428
    weet iemand wanneer de eerstvolgende ontslagronde is?
    ik las ergens dat het voortaan maar één keer per maand is?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 14:31:44 #91
    162917 tuinfluiter
    pi_50372706
    quote:
    op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

31 mei was de stemming voor brian en daarna kwam het bericht dat de frequentie per 4 weken werd. dat zou dus betekenen dat de volgende 28 juni zal zijn.

op 17 mei werd nicolaas weggestemd en in het begin is stephan weggestemd. verder is niemand via een exit-stemming vertrokken.
    donderdag 28 juni.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 17:28:18 #92
    143001 Prospera
    Verfrissend
    pi_50378704
    weet iemand hoe je zo'n lopende stream kan cappen cq stoppen?
    als ik die stream stop valt hij nog niet te cappen
    Alles wordt tussen de regels bepaald.
    pi_50381772
    quote:
    op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef prospera het volgende:
    streamers; hoe cappen/filmen jullie?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 19:17:42 #94
    bright side of life
    pi_50382247
    quote:
    op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef prospera het volgende:
    je moet de overlays uitschakelen :
    - muis op het videobeeld van de stream zetten
    - rechter muisklik
    - kies opties (options)
    - kies de knop advanced
    - in het hoofdstuk video acceleration :
    -- vinkje weghalen bij use overlays
    - druk op ok, venster sluit
    - druk nogmaals ok op het eerste venster
    Keep the Sunny Side Up
    pi_50452588
    effe een vraagje over die ruzie tussen eric en huub?
    hoe is dit precies ontstaan, en waarom pakt huub die eric nu als nog op die "verkrachting terwijl huub daar eerst geen problem van maakte. beetje zwak van huub lijkt me.
    volgens mij heeft eric de opdracht gekregen < toen hij huilend terug kwam van achter, dat hij zich met de groep ban aan moest sluiten. dat was nadat lieke het huis betrad.
    pi_50459395
    quote:
    op donderdag 14 juni 2007 15:40 schreef havefun84 het volgende:
    effe een vraagje over die ruzie tussen eric en huub?
    hoe is dit precies ontstaan, en waarom pakt huub die eric nu als nog op die "verkrachting terwijl huub daar eerst geen problem van maakte. beetje zwak van huub lijkt me.
    volgens mij heeft eric de opdracht gekregen < toen hij huilend terug kwam van achter, dat hij zich met de groep ban aan moest sluiten. dat was nadat lieke het huis betrad.
    de ruzie is geleidelijk ontstaan doordat huub steeds meer in de gaten kreeg dat de vriendschap 'eenrichtingsverkeer' was en eric regelmatig achter huub's rug om bij anderen ging stoken

het meest waarschijnlijke is, dat 'de verkrachting' op verzoek van 'achter' in de doofpot moest worden gestopt.

eric heeft zich beslist vrijwillig aangesloten bij ban, weinig andere keuze immers. er zijn maar twee groepen, als je bij een groep eruit gegooid wordt, heb je niet veel te kiezen. de redactie heeft eric echt niet tot iets verplicht, hij mag ook proberen als eenling te gaan leven.
    Keep the Sunny Side Up
    pi_50463864
    wat houdt 'n zgn. screening in en hoe kun je je ervoor opgeven?
    pi_50464062
    quote:
    op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

de ruzie is geleidelijk ontstaan doordat huub steeds meer in de gaten kreeg dat de vriendschap 'eenrichtingsverkeer' was en eric regelmatig achter huub's rug om bij anderen ging stoken

het meest waarschijnlijke is, dat 'de verkrachting' op verzoek van 'achter' in de doofpot moest worden gestopt.

eric heeft zich beslist vrijwillig aangesloten bij ban, weinig andere keuze immers. er zijn maar twee groepen, als je bij een groep eruit gegooid wordt, heb je niet veel te kiezen. de redactie heeft eric echt niet tot iets verplicht, hij mag ook proberen als eenling te gaan leven.
    ik weet niet.
    het begon mis te gaan toen ze ruzies begonnen te faken (dat werd meerdere keren afgesproken). of er nou tijdens die ruzies meer onvrede naar boven kwam drijven dan ze verwachtten, of dat ze zich zo verloren in het spel dat ze niet meer konden relativeren, weet ik niet. beide denk ik.

ik hoorde huub gisteren nog zeggen "waarom kwam je toen en toen niet voor me op?" en eric is blijkbaar ook vergeten dat het allemaal afgesproken werk was.

eigenlijk was er al een verwijdering zichtbaar toen huub de vrijstelling van nicolaas kreeg. sylvia en eric besloten toen huub buiten hun besprekingen te houden. ze stoorden zich aan huubs grote mond en zijn haantje-de-voorste gedrag. en huub houdt niet van "afvalligen" die hun eigen gang gaan (dat zie je ook in de ruzies met lieke).

de vriendschap is dus eigenlijk nooit sterk genoeg geweest om een storm te doorstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door avonne op 14-06-2007 23:25:07 ]
    pi_50464953
    avonne? kun jij mijn vraag beantwoorden?
    pi_50469213
    quote:
    op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef amesz het volgende:
    wat houdt 'n zgn. screening in en hoe kun je je ervoor opgeven?
    lees deze eens door
    oeh, oeh, dolle pret zo'n gouden kooi screening!

je aanmelden voor een job geeft je een voorsprong, lijkt het
    http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
    poolboy is makkelijk natuurlijk
    "ervaring in het schoonmaken van een zwembad is niet vereist"

verder lijkt me dat je fotogeniek moet zijn (niet noodzakelijk knap, maar zelden "sullig" op een foto staan) en duidelijk verstaanbaar praten
    http://www.tien.tv/web/sh(...)203/typeofpage=47019

edit: zeer belangrijk... zeg dat je nog nooit fok! gelezen hebt
      donderdag 14 juni 2007 @ 23:09:48 #101
    bright side of life
    pi_50469629
    quote:
    op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef avonne het volgende:

[..]

ik weet niet.
    het begon mis te gaan toen ......

en huub houdt niet van "afvalligen" die hun eigen gang gaan (dat zie je ook in de ruzies met lieke).

de vriendschap is dus eigenlijk nooit sterk genoeg geweest om een storm te doorstaan.
    prima aanvullingen en ik kan me beslist vinden in je slot-konklusie.
    Keep the Sunny Side Up
      zaterdag 16 juni 2007 @ 20:24:41 #102
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_50528083
    ik lees overal dat huub zijn "24 uur" had aangevraagd. maar wat houdt dat nu exact in?
      zaterdag 16 juni 2007 @ 23:23:57 #103
    bright side of life
    pi_50533268
    quote:
    op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef zapper het volgende:
    ik lees overal dat huub zijn "24 uur" had aangevraagd. maar wat houdt dat nu exact in?
    als iemand vrijwillig de villa wil verlaten, vraag hij/zij zijn "24 uur" aan. dat is een soort 'bedenktijd', je kunt de vertrek-aanvraag alsnog intrekken. de procedure is :
    - aanvraag voor 24-uur indienen
    - binnen redelijke termijn (bv zelfde avond of volgende avond) volgt een gesprek met een psycholoog
    - na dat gesprek gaat de klok voor de echte 24-uur lopen
    - binnen die 24-uurs periode kun je de exit-aanvraag intrekken
    - na de 24 uur moet je definitief kiezen, blijven of vertrekken
    - zodra je het hek uitgaat is het echt afgelopen
    Keep the Sunny Side Up
      zondag 17 juni 2007 @ 18:28:49 #104
    143001 Prospera
    Verfrissend
    pi_50551073
    quote:
    op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

je moet de overlays uitschakelen :
    - muis op het videobeeld van de stream zetten
    - rechter muisklik
    - kies opties (options)
    - kies de knop advanced
    - in het hoofdstuk video acceleration :
    -- vinkje weghalen bij use overlays
    - druk op ok, venster sluit
    - druk nogmaals ok op het eerste venster
    dat heeft geholpen
    Alles wordt tussen de regels bepaald.
    pi_50645447
    waarom loopt mijn laptop vaak vast als ik streams kijk . dit gebeurt echt alleen als ik streams kijk.
    soms kan ik uren kijken zonder problemen . een andere keer loopt die 2 keer in 15 minuten vast en mag ik de pc helemaal uit/ aan zetten .
    | ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
    | who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
    |_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
    "(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
      woensdag 20 juni 2007 @ 12:03:56 #106
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_50647963
    ik heb twee weken geleden de gouden kooi gadget voor windows vista geinstalleerd, welke ik dus een maand gratis kon gebruiken. sinds een dag of vijf, blijven de streams zeuren om een bijwerking van de drm gegevens, dus al na ongeveer tien dagen i.p.v. de beloofde maand. nadat ik de update gedownload heb, komt er een betaalscherm naar voren.

ik heb verder niets opnieuw geinstalleerd of iets dergelijks (windows niet, mediplayer en de gadget ook niet). iemand een idee waar dat aan kan liggen?

[ Bericht 7% gewijzigd door NoizEkick op 20-06-2007 12:50:00 ]
      woensdag 20 juni 2007 @ 21:41:01 #107
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_50670166
    iemand?
    of is er een bepaald mail adres van tien die voor dit soort vragen bedoeld is?
    pi_50671656
    quote:
    op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef noizekick het volgende:
    iemand?
    of is er een bepaald mail adres van tien die voor dit soort vragen bedoeld is?
    heb je hier al gekeken?

1 maand gratis streams van windows vista
    problemen met streams en abonnement # 2
      donderdag 21 juni 2007 @ 12:33:59 #109
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_50687484
    quote:
    jep, heeft niets geholpen.
      vrijdag 22 juni 2007 @ 15:58:03 #110
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_50732382
    waarom hadden huub en brian nu weer ruzie?
      vrijdag 22 juni 2007 @ 16:07:25 #111
    bright side of life
    pi_50732655
    quote:
    op vrijdag 22 juni 2007 15:58 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
    waarom hadden huub en brian nu weer ruzie?
    globaal 16.473 momenten dat ze ruzie kregen. welke ruzie bedoel je ?
    Keep the Sunny Side Up
      vrijdag 22 juni 2007 @ 16:14:40 #112
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_50732854
    waarbij brian huub in het water gooit nadat jaap een emmer water over hem heen gooit.
    pi_50743748
    wie heeft dennis gekozen om mee te gaan stappen vanavond?

geloof dat ie dat om 2100 bekend zou maken
    pi_50748419
    als eerste heeft hij jaap uitgekozen, morgen horen we wie er nog meer mee mag
      zaterdag 23 juni 2007 @ 03:02:51 #115
    bright side of life
    pi_50752302
    quote:
    op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
    waarbij brian huub in het water gooit nadat jaap een emmer water over hem heen gooit.
    amanda had kwark over huub gegooid, huub wilde daarom amanda in het zwembad gooien. de nobele ridder brian werd daarop enorm agressief en ging zijn liefste prinses te redden uit de klauwen van de boosaard. op het filmpje zie je hoe hij z'n hemd opscheurt alsof hij de hulk himself is ......

zie filmpje http://goudenkooi.headlin(...)tende-huub-en-brian/ de reddingsactie van brian zit dicht bij het einde
    Keep the Sunny Side Up
      zaterdag 23 juni 2007 @ 03:03:58 #116
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_50752313
    ik vond em wel behoorlijk gangsta
    pi_50810715
    wat is er gebeurd met huub z'n arm/hand?
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
    pi_50811391
    quote:
    op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef droomkoningin het volgende:
    wat is er gebeurd met huub z'n arm/hand?
    er was gisteravond weer duw-en-trek-werk waarbij dennis huub een zet gaf en huub over een poef viel. daarbij brak (waarschijnlijk) 1 of 2 vingers.
    het kan zijn dat de pink al gebroken was toen brian huub van de trap gooide vorige week.
    vandaag gaat huub weer naar het ziekenhuis voor foto's en gips.
      maandag 25 juni 2007 @ 10:25:14 #119
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_50812436
    hmm, gebroken vingers duiden volgens mij toch op geweld. de redactie maakt zich echt belachelijk. nena wordt eruit gekickt voor iets wat nu gewoon tot de orde van de dag hoort.
    pi_50821984
    hoe is het eigenlijk afgelopen met amanda's nieuwe bontvrije jasje?
    pi_50826608
    ben benieuwd wat de redactie aan dit geweld gaat doen, is echt niet normaal,
    wanneer iiemand zijn vingers breekt,
    dit overschrijdt alle grenzen, we horen wel welke sanctie hierop komt.

kijk eens op huub zijn web log en lees de log van kleine frankie
      maandag 25 juni 2007 @ 18:29:16 #122
    bright side of life
    pi_50828889
    quote:
    op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef rens_wilders het volgende:
    hoe is het eigenlijk afgelopen met amanda's nieuwe bontvrije jasje?
    die zou ze in augustus krijgen
    Keep the Sunny Side Up
    pi_50832669
    waarom sliepen huub en lieke vannacht in het kantoor?

edit: laat maar, ik lees het net op huub z'n weblog.
      maandag 2 juli 2007 @ 22:06:43 #124
    149616 Frau.Pfeffertopf
    heeft een eigen cheer smiley!
    pi_51075041
    jaap's moeder is nu in de kooi, las ik hier.
    iemand enig idee wat er nu gebeurt nu rondom dat cora schandaal?
    pi_51083843
    quote:
    op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef frau.pfeffertopf het volgende:
    jaap's moeder is nu in de kooi, las ik hier.
    iemand enig idee wat er nu gebeurt nu rondom dat cora schandaal?
    hoe bedoel je precies ?

de trouwerij wordt afgelast en jaap heeft cora gesproken, maar meer weet ik niet. ik denk dat het nu moet blijken of het criminele groepje stopt met afpersen en dat er een onderzoek komt naar deze mensen icl. jaap.
      dinsdag 3 juli 2007 @ 09:33:01 #126
    149616 Frau.Pfeffertopf
    heeft een eigen cheer smiley!
    pi_51084483
    quote:
    op dinsdag 3 juli 2007 08:52 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

hoe bedoel je precies ?

de trouwerij wordt afgelast en jaap heeft cora gesproken, maar meer weet ik niet. ik denk dat het nu moet blijken of het criminele groepje stopt met afpersen en dat er een onderzoek komt naar deze mensen icl. jaap.
    ik weet het niet. snap er weinig van.
    op talpa schreef iemand dit n.a.v. het jaap gebeuren:

.
    quote:
    als je dat filmpje ziet (luistert) van gisteravond van jaap en cora bij de buren, dan zie je helemaal duidelijk wat voor toneel er hier gespeeld wordt! ze liggen helemaal in een deuk om een glas sinas! onzin van die chantage! lijkt me toch dat als je verloofde je zo'n streek levert je echt geen zin hebt om grapjes met haar te maken!!! of zie ik dat nu helemaal verkeerd? het is overduidelijk de stem van cora, heel herkenbaar door haar accent. zou dat gedrag van jelte bij het bootcamp dan ook toneel zijn geweest? om de kijkers te laten zien wie jelte is, de zogenaamde raadsman van cora? wat dom van tien dat ze jaap zijn zender niet uit hebben gezet! nu vallen ze door de mand. en ik blijf erbij, jaap is een slechte acteur................aldus een betrouwbare bron
    pi_51139860
    quote:
    op dinsdag 3 juli 2007 09:33 schreef frau.pfeffertopf het volgende:

[..]

ik weet het niet. snap er weinig van.
    op talpa schreef iemand dit n.a.v. het jaap gebeuren:

.
    [..]
    het is een mysterie of we dat afpersingsverhaal nu wel of niet serieus moeten nemen. of dat het half verteld wordt.
    we kunnen er dan ook weinig definitiefs over zeggen.
    [dgk] updates #4
    pi_51203092
    waarom zit natasia nog in de kooi?
    geen
      maandag 9 juli 2007 @ 04:06:31 #129
    105982 L-IS
    arrogante kutclown
    pi_51280651
    quote:
    op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
    omdat ze zwart is. anders is het discriminatie.
    Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
    je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
    met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
      maandag 16 juli 2007 @ 10:49:35 #130
    179798 Rijstbal
    Ik heb geen bami
    pi_51514872
    ze gaat iig snel vanwege die trap tegen huub
    #FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
    pi_51528948
    waarom heeft huub geen boete gekregen voor zijn schop?
    pi_51530924
    waarom is palma d'r niet?
    pi_51533384
    quote:
    op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef f04 het volgende:
    waarom is palma d'r niet?
    ze wordt geopereerd aan haar stembanden.

uiteraard wensen we dat ze nooit terugkomt snel weer beter wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 16-07-2007 20:31:53 ]
    pi_51533451
    quote:
    op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef flubberdewups het volgende:
    waarom heeft huub geen boete gekregen voor zijn schop?
    welke schop?
    ik neem aan tegen brian? dat was zelf verdediging cq woede omdat brian even zijn keel dichtkneep en op zijn voeten ging staan.
    uiteraard speelt mee dat brian aanviel op een moment dat huub werd vastgehouden door jaap en zowel brian als jaap huub er van weerhielden lieke te helpen, wiens kleren van het lijf werden gerukt, en haar haren werden uitgetrokken.

[ Bericht 11% gewijzigd door avonne op 16-07-2007 20:32:11 ]
    pi_51533785
    quote:
    op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
    al sinds kerst is het duidelijk dat natasia een voorkeurs positie heeft.
    of zoals ze zelf zegt "ik ben onschendbaar".
    natasia wordt er nooit uit gezet.

er zijn theoriën dat natasia's criminele contacten tien in de tang hebben.
    er zijn ook theoriën dat de hoogste baas, deborah flens, een persoonlijke vriendin is van natasia.
    pi_51554622
    waar amanda de kapper een stoephoer noemt@

heeft iemand een filmpje van deze uitspraak van breezahsltje?
    dan maak ik een utube filmpje met de ontkenning

tnx
      dinsdag 17 juli 2007 @ 12:51:23 #137
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_51554756
    waarom is nadia niet uit de kooi gegaan na het telefoontje van haar moeder?
    pi_51554825
    omdat ze egoistisch is en achterlijk.
    pi_51556865
    quote:
    op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef ikreageer het volgende:
    waar amanda de kapper een stoephoer noemt@

heeft iemand een filmpje van deze uitspraak van breezahsltje?
    dan maak ik een utube filmpje met de ontkenning

tnx
    dat zal denk ik de kapster zijn geweest die zei dat je kunt frituren in het haar van amanda.
    het was de dag dat de oproep van atsma in de krant stond.

misschien staat het hier tussen of kun je hier vragen [dgk] centraal dgk youtube e.a. filmtopic #2
      dinsdag 17 juli 2007 @ 14:16:42 #140
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_51558062
    wat is febo?
      Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 14:41:24 #141
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_51559006
    met febo wordt bedoeld: de redactie. de bewoners worden regelmatig naar achteren geroepen voor overleg buiten het camerabereik. ze noemden dit eerst simpelweg "achter", en later "de snackbar". op dit forum werd het op een gegeven moment "febo".
    pi_51563783
    heeft iemand een pic van hetty? wanneer komt ze trouwens weer? moet altijd lachen als ze er is.
    pi_51564947
    quote:
    op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
    heeft iemand een pic van hetty? wanneer komt ze trouwens weer? moet altijd lachen als ze er is.
    wie is hetty?
      dinsdag 17 juli 2007 @ 20:12:59 #144
    162917 tuinfluiter
    pi_51569805
    quote:
    op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
    heeft iemand een pic van hetty?
    wanneer komt ze trouwens weer?
    moet altijd lachen als ze er is.
    hetty? en een pic van haar?

bedoel je netty, de moeder van brian? cap van haar in de topic-bewoners-brian .

of bedoel je elly?
    de butler die maandag en woensdagavond werkt?

cap van elly, niet te zien in haar elly-topic,

maar wel in cos#2052 , pagina 1.

gemaakt door somebody om maandag 20:29,
    en 1 cap van dgk-fan 21:02.

hoop dat ik je heb kunnen helpen?
    pi_51572239
    heeft iedereen zo,n haperende stream of is er bij mij gewoon wat mis?
    sponkie
      dinsdag 17 juli 2007 @ 21:31:59 #146
    162917 tuinfluiter
    pi_51572944
    quote:
    op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef sponkie63 het volgende:

heeft iedereen zo,n haperende stream
    of is er bij mij gewoon wat mis?
    die vraag kun je ook altijd stellen in het

topic: problemen met streams en abonnement #2,

te vinden hieronder!

succes.
    pi_51573202
    bedankt maar heb jij geen last van steeds wegvallende streams dan?
    sponkie
      dinsdag 17 juli 2007 @ 21:53:29 #148
    134727 VirtualPOM
    Arrogance diminishes wisdom
    pi_51573728
    door wie worden de hieropvolgende, 3 exemplarische, weblogs van de bewoners eigenlijk gemaakt?
    er zijn nog steeds mensen die deze in hun sig hebben staan of ernaar verwijzen als zijnde een blog van de bewoner zelf. vreemd, want het taalgebruik is zeer laagbegaafd en er staat duidelijk bij:
    "deze site bevat interpretaties van gedachtes en reacties van derdendie niet worden geschreven door de persoon in kwestie"?. een dgk fan wellicht?

ook overduidelijk een anti-brian figuur, omdat 'goudenbrain' dat uiteraard duidelijk maakt ook een voorbeeld van huubs log:"de reden dat ik de laatste tijd minder met eric kan opschieten is zijn sexuele handtastelijkheid terwijl ik in diepe slaap was. van de redactie moest ik op tv zeggen dat ik wel wakker was en het allemaal wel leuk vond. onzin natuurlijk. ze zijn bang voor negatieve publiciteit. maar goed, zal me worst wezen (maar liever niet mijn worst de volgende keer)." zou huub toen (14-5-07 ) nog niet zo gesteld hebben denk ik.

het gaat om de volgende blogs:
    brian: http://goudenbrain.web-log.nl/
    jaap: http://goudenjaap.web-log.nl/
    huub: http://goudenhuuub.web-log.nl/

dit zijnhun officiele blogs, voor zover ik weet (welke ook naar elkaar verwijzen):
    brian: http://goudenbrian.web-log.nl/
    jaap: http://www.kingjaap.nl/
    huub: http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
    pi_51603467
    heeft iemand toevallig stream 1 opgenomen rond 19u15? dat elly vertelt aan lieke over haar website miljonairlieke.com?

zo ja, zou je het ergens willen uploaden zodat ik kan downloaden?
    pi_51609037
    quote:
    op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef miljonairliekecom het volgende:
    heeft iemand toevallig stream 1 opgenomen rond 19u15? dat elly vertelt aan lieke over haar website miljonairlieke.com?

zo ja, zou je het ergens willen uploaden zodat ik kan downloaden?
    hier .. [dgk] centraal dgk youtube e.a. filmtopic #2
    dat is de beste kans om de juiste mensen te treffen
    pi_51609256
    quote:
    op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef virtualpom het volgende:
    door wie worden de hieropvolgende, 3 exemplarische, weblogs van de bewoners eigenlijk gemaakt?
    de eerste 3 zijn fakes, inderdaad.
    huub heeft een aantal keren gezegd dat het gemaakt wordt door iemand die hij kent. huub kwam daar pas achter in de week dat hij weggestuurd was.
    verder weet ik dat iedereen die dat wil een stukje kan schrijven en insturen. heb je ambities?

ik weet niets wie die voor natanaël schreef, maar die vond ik ongelovelijk goed.
      donderdag 19 juli 2007 @ 11:56:53 #152
    134727 VirtualPOM
    Arrogance diminishes wisdom
    pi_51622410
    quote:
    op woensdag 18 juli 2007 22:39 schreef avonne het volgende:

[..]

de eerste 3 zijn fakes, inderdaad.
    huub heeft een aantal keren gezegd dat het gemaakt wordt door iemand die hij kent. huub kwam daar pas achter in de week dat hij weggestuurd was.
    verder weet ik dat iedereen die dat wil een stukje kan schrijven en insturen. heb je ambities?

ik weet niets wie die voor natanaël schreef, maar die vond ik ongelovelijk goed.
    dank voor de reactie, leek me ook al erg waarschijnlijk. brian wordt als een zwakbegaafde neergezet en ook huub is talig veel beter dan uit die blog was op te maken. gelukkig staat die waarschuwing betreffende de fake persoon er nog op, maar ik vind dat soort 'initiatieven' wat minder. als het nou 1 hele fanblog over de gouden kooi was waarin iemand stelt dat ie een hekel heeft aan een bepaalde persoon in plaats van deze als een achterlijke neer te zetten....
      zaterdag 21 juli 2007 @ 14:21:07 #153
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_51692161
    ik las ergens dat natasia 2 augustus naar huis gaat.
    klopt dat
      Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 14:46:24 #154
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_51692661
    quote:
    op zaterdag 21 juli 2007 14:21 schreef apk het volgende:
    klopt dat
    vroeg ik me ook al af. ik vond deze passage op tien.tv, vanochtend geplaatst.

[...]brian vindt het allemaal vast prachtig. van de vier dames die de villa telt, heeft hij er nu drie in zijn broekzak. handig, zeker als je je beseft dat een van hen, natasia, over een paar maanden de poort uitloopt. [...]
    pi_51696272
    quote:
    op zaterdag 21 juli 2007 14:21 schreef apk het volgende:
    klopt dat
    pi_51696317
    quote:
    op dinsdag 17 juli 2007 14:41 schreef gert het volgende:
    met febo wordt bedoeld: de redactie. de bewoners worden regelmatig naar achteren geroepen voor overleg buiten het camerabereik. ze noemden dit eerst simpelweg "achter", en later "de snackbar". op dit forum werd het op een gegeven moment "febo".
    en wie heeft die naam verzonnen
      Moderator zaterdag 21 juli 2007 @ 17:56:57 #157
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_51697607
    quote:
    op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

en wie heeft die naam verzonnen
    beequeen toch?
    pi_51697672
    quote:
    op zaterdag 21 juli 2007 17:56 schreef gert het volgende:

[..]

beequeen toch?
    pi_51762540
    er stond iets in een nieuwsbericht van nowlive dat er bij een ruzie een exit volgd. maar ik neem aan dat dit niet zo bedoeld wordt?

als er geen ruzie meer in de kooi mag dan is er niet veel maar aan lijkt me.
    pi_51768627
    quote:
    op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef caphex het volgende:
    er stond iets in een nieuwsbericht van nowlive dat er bij een ruzie een exit volgd. maar ik neem aan dat dit niet zo bedoeld wordt?

als er geen ruzie meer in de kooi mag dan is er niet veel maar aan lijkt me.
    je wordt alleen uit de vila gezet als je elkaar vermoord
    dus daar is het wachten nog even op
    en degene die dan dood is wordt ook vervangen denk ik. wel lastig dat de familie dan de borg moet betalen

oh, maar er kwam wel een ( zoveelste) brief waarin de redactie zegt dat het niet meer mag, dus misschien vergis ik me

gelukkig is er de politiek en de ah
      dinsdag 24 juli 2007 @ 12:08:03 #161
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_51778876
    volgens mij heeft brain amanda's punten gister uitgegeven ann dat bezoek van zn vriend
    pi_51793093
    nadia haar moeder belde om te zeggen dat ze naar huis moest komen, wat heeft haar overtuigd om toch te blijven aangezien ze er nog steeds zit? en hoe reageerde haar moeder erop?

alvast bedankt!
    pi_51798445
    quote:
    op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef blaze07 het volgende:
    nadia haar moeder belde om te zeggen dat ze naar huis moest komen, wat heeft haar overtuigd om toch te blijven aangezien ze er nog steeds zit? en hoe reageerde haar moeder erop?

alvast bedankt!
    geen idee en geen idee.
    volgens mij weet niemand dat.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 22:33:37 #164
    162917 tuinfluiter
    pi_51800153
    quote:
    op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef blaze07 het volgende:

alvast bedankt!
    haar moeder werd aangesproken door mensen op straat,
    en iets met een andere cultuur , die het gedrag van nadia niet goedkeurden,
    de productie heeft met nadia's moeder gesproken
    en nadia's moeder zag het uiteindelijk wat minder zwaar in
    en nadia bleef in de villa wonen of was toch wel gebleven .
    pi_51805091
    oke thanks nog 1 vraagje wat is ongeveer wel weet maar niet het volledige verhaal

wat is er precies gebeurd met de vriendin van jaap(cora volgens mij) waardoor de bruiloft niet doorging?
      † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 01:11:38 #166
    137949 Disana
    pi_51805188
    quote:
    op woensdag 25 juli 2007 01:05 schreef blaze07 het volgende:
    oke thanks nog 1 vraagje wat is ongeveer wel weet maar niet het volledige verhaal

wat is er precies gebeurd met de vriendin van jaap(cora volgens mij) waardoor de bruiloft niet doorging?
    je kunt misschien het beste deze filmpjes even bekijken:

[dgk] centraal dgk youtube e.a. filmtopic #2
    pi_51910886
    -edit-

[ Bericht 64% gewijzigd door ilona-scuderia op 28-07-2007 17:43:41 ]
    pi_52239505
    ben net geregistreed, heb een bericht kunnen plaatsen, daarna op iemand willen reageren met kopie van citaat, krijg ik een foutmelding, hoewel ik steeds ingelogd was
    pi_52252715
    quote:
    lieke is nogal fan geworden van de hondjes van amanda, maar laatstgenoemde is daar niet zo van gediend. tijdens het eten ziet amanda dat lieke een elastiek om de nek van nicky heeft geknoopt, en dan knapt er iets bij de 19-jarige. “je wil m’n hond vermoorden! ziek wijf!”, schreeuwt ze ineens. “jij verwaarloost die beesten!”, werpt lieke tegen. “zorg eens voor je eigen honden!”, roept ze er achteraan.
    quote:
    de aantijgingen van lieke richting nicky en juicy hebben hun sporen nagelaten en uit veiligheidsoverwegingen wordt besloten de honden uit de villa te halen. “dag schatjes!”, roept amanda een aantal keer. waarschijnlijk beseft ze zich dat de beesten buiten de villa een stuk veiliger af zijn.
    wat is er nou precies gebeurd want ik kan me eigelijk niet voorstellen dat lieke die beestjes echt wat aan zou doen. was ze alleen aan het provoceren of was er echt wat aan de hand ?
    /)__/) This is Bunny.
    pi_52272701
    quote:
    op vrijdag 10 augustus 2007 11:44 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

[..]

wat is er nou precies gebeurd want ik kan me eigelijk niet voorstellen dat lieke die beestjes echt wat aan zou doen. was ze alleen aan het provoceren of was er echt wat aan de hand ?
    het zijn hele lieve beestjes, en amanda kijkt niet naar ze om.
    lieke weet natuurlijk ook wel dat amanda het niet leuk zou vinden als nicky 24 uur per dag achter lieke aan zou lopen, en heeft het aangemoedigd. niet zo moeilijk, want het is een lief beestje en leuk om mee om te gaan. binnen een paar uurtjes was nicky (de witte) helemaal weg van lieke. sprong op haar rug, en zo. gewoon leuk. de bruine (juicy) had al bij een vorig bezoek aan jaap gehecht, trouwens.

lieke maakte van de innige relatie met nicky natuurlijk geen geheim. ze gaf hem een zoen, waardoor er lipstick op zijn kopje plakte. daarvan werden brian en amanda een dag eerder al erg boos. alsof het vergif was.

lieke deed een armbandje om nicky's nek (elastiekje met kralen), eerst voor de leuk, maar bedacht zich later "he, eens kijken hoe lang het duurt tot amanda het door heeft" duurde uren.
    het armbandje was niet strak, natuurlijk zou ze nicky niets aandoen.

sterker nog, eerder de dag sprak ze haar bezorgdheid uit dat nicky en juicy gevochten hadden met elkaar en dat nicky gewond was. amanda keek niet eens naar de hondjes en zei alleen maar "geef ze maar een tik"

kortom: lieke liet opzichtig zien van de nicky te houden, en de hele dag met hem bezig te zijn en amanda sprong daarvan uit haar vel.
    brian gaf ook direct toe (aan jaap) dat lieke ze niet zou vermoorden, maar flipte, simpelweg omdat amanda ruzie had met huub en lieke, en daar kon hij niet tegen.

na de uitbarsting ging amanda "achter" vragen dat lieke de honden absoluut niet meer mocht aanraken. waarschijnlijk heeft "achter" daarop "nee" of "onmogelijk" gezegd. waarop amanda besloot de honden direct weg te laten brengen.
      zondag 26 augustus 2007 @ 14:02:30 #171
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_52696991
    ik zag in een filmpje dat dmv een stemming dimitri mocht blijven slapen op verzoek van nadia. weet iemand of dat ook echt is gebeurd en zo ja, is er ook wat gebeurd?
    pi_52697082
    quote:
    op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef marrije het volgende:
    ik zag in een filmpje dat dmv een stemming dimitri mocht blijven slapen op verzoek van nadia. weet iemand of dat ook echt is gebeurd en zo ja, is er ook wat gebeurd?
    ja dimitri is blijven slapen, ze sliepen in de masterbedroom en behalve praten is er niks gebeurd tussen die twee.
      zondag 26 augustus 2007 @ 14:06:53 #173
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_52697107
    quote:
    op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef maria44 het volgende:

[..]

ja dimitri is blijven slapen, ze sliepen in de masterbedroom en behalve praten is er niks gebeurd tussen die twee.
    thanks!
    pi_52748031
    ik ben een kleine 2 a 3 weken afgekickt van dgk (het volgen van cossen en youtube/clipser filmpjes), maar ik heb het gevoel dat ik niet veel bijzonders is gebeurd de afgelopen tijd....ik lees af en toe de updates nog...maar het lijkt saaier en saaier te worden...of zijn er zaken die ik echt heb gemist?
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:40:26 #175
    96599 SlagerKorrel
    wat doe je daar?
    pi_52764493
    ik verbaasde me er na mijn vakantie ook al over hoe weinig er gebeurt.
    de bewoners lijken het zat, en de programmamakers laten het doodbloeden.
    oh ja, want fons (rtl) heeft in de volkskrant gezegd dat het programma het eind van het jaar niet haalt.
    -----

wat ik me afvroeg:
    quote:
    op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:

[ wat huub zegt klopt wel hoor. jaap dacht eerst dat huub de initiator was van het gesprek en huub heeft jaap doen geloven dat brian de initiator was. huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij brian als initiator heeft genoemd. maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover brian. ]

het blijft ingewikkeld omdat het om 2 verhalen gaat: het verhaal in de chill en later in de huiskamer.
    wat werd er in de chill besproken?
    en wat werd er in de huiskamer besproken?
    en hoe heeft jaap dat geinterpreteerd?
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:04:21 #176
    162917 tuinfluiter
    pi_52765352
    quote:
    op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef pulu het volgende:
    ik ben een kleine 2 a 3 weken afgekickt van dgk (het volgen van cossen en youtube/clipser filmpjes), maar ik heb het gevoel dat ik niet veel bijzonders is gebeurd de afgelopen tijd....ik lees af en toe de updates nog...maar het lijkt saaier en saaier te worden...of zijn er zaken die ik echt heb gemist?
    zomertijd-komkommertijd,
    yoga-juf op vakantie etc. , veel personeel van de redactie weg, overstap van tien naar rtl 5.

nieuwe regels. fons van westerloo die zegt: als er nog 1 keer te ver wordt gegaan,
    stopt per direct het tv-programma.

als het weer donkerder en kouder buiten wordt, het zwembad dicht gaat vanwege de temperatuur, herfst,
    de miljonairs het binnen moeten zien te redden met elkaar, er wat gast-miljonairs voor 1 tot 6 weken
    komen logeren, die overigens niet mee mogen dingen met de hoofdprijs, dan kan het weer dolle boel worden.

p.s.: ik was zelf 3 weken op vakantie, maar ik denk dat ik weinig gemist heb zo te merken,
    ik heb geen moeite om erin te komen.
    pi_52765575
    quote:
    op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

zomertijd-komkommertijd,
    yoga-juf op vakantie etc. , veel personeel van de redactie weg, overstap van tien naar rtl 5.

nieuwe regels. fons van westerloo die zegt: als er nog 1 keer te ver wordt gegaan,
    stopt per direct het tv-programma.

als het weer donkerder en kouder buiten wordt, het zwembad dicht gaat vanwege de temperatuur, herfst,
    de miljonairs het binnen moeten zien te redden met elkaar, er wat gast-miljonairs voor 1 tot 6 weken
    komen logeren, die overigens niet mee mogen dingen met de hoofdprijs, dan kan het weer dolle boel worden.

p.s.: ik was zelf 3 weken op vakantie, maar ik denk dat ik weinig gemist heb zo te merken,
    ik heb geen moeite om erin te komen.
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:16:44 #178
    162917 tuinfluiter
    pi_52765760
    quote:
    op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef slagerkorrel het volgende:
    ik verbaasde me er na mijn vakantie ook al over hoe weinig er gebeurt.
    de bewoners lijken het zat, en de programmamakers laten het doodbloeden.
    oh ja, want fons (rtl) heeft in de volkskrant gezegd dat het programma het eind van het jaar niet haalt.
    -----

wat ik me afvroeg:
    wat werd er in de chill besproken?
    en wat werd er in de huiskamer besproken?
    en hoe heeft jaap dat geinterpreteerd?
    het spijt me,
    ik heb het niet begrepen,
    ik heb me er ook niet aan gewaagd om het bij streamverslagen te schrijven.

ik ben is op mijn vingers getikt door pokerjoker toen ik mijn
    1 ste update schreef over een nieuwe bewoner, 2 x immuniteit enzo......
    en pokerjoker schreef: dat klopt niet tuinfluiter.

wie o wie kan slagerkorrel helpen?
    pi_52821130
    kan iemand mij vertellen of ik soms iets fout doe. ik heb al een aantal malen gehad als ik reageer op een topic dat ik een error 35 kreeg. vervolgens staat er dan, je hebt niet het recht om te reageren. doe ik iets fout, of mag je daar niet reageren, ik ben me n.l. van geen kwaad bewust. misschien weet iemand hier een antwoord op?
      † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2007 @ 20:57:05 #180
    137949 Disana
    pi_52821445
    quote:
    op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef coldstar het volgende:

kan iemand mij vertellen of ik soms iets fout doe. ik heb al een aantal malen gehad als ik reageer op een topic dat ik een error 35 kreeg. vervolgens staat er dan, je hebt niet het recht om te reageren. doe ik iets fout, of mag je daar niet reageren, ik ben me n.l. van geen kwaad bewust. misschien weet iemand hier een antwoord op?
    normaal gesproken krijg je dit te zien als het topic vol is. elk topic kan 300 berichten bevatten. bij de cossen zie je daarom dat er steeds nieuwe worden aangemaakt met een hoger nummer.

als je die waarschuwing ziet, kun je de gequote tekst in het tekstveld kopieren en meenemen naar het vervolgtopic (de volgende cos bijvoorbeeld). daar plak je de tekst als een nieuw bericht.
    pi_52821605
    beste disana, heel hartelijk bedank voor je uitleg. pffffff ik dacht echt dat ik iets verkeerds gedaan had, maar ik was me nergens van bewust. nogmaals bedankt.
      † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2007 @ 21:03:58 #182
    137949 Disana
    pi_52821665
    quote:
    op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef coldstar het volgende:

beste disana, heel hartelijk bedank voor je uitleg. pffffff ik dacht echt dat ik iets verkeerds gedaan had, maar ik was me nergens van bewust. nogmaals bedankt.
    je kunt gerust zijn
      Admin maandag 3 september 2007 @ 09:56:19 #183
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_52910945
    ik heb geloof ik gemist hoe het met de studie van jaap is?
    studeert hij eigenlijk nog wel of is z'n carriere bij de erasmus afgelopen?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_52931157
    quote:
    op maandag 3 september 2007 09:56 schreef yvonne het volgende:
    ik heb geloof ik gemist hoe het met de studie van jaap is?
    studeert hij eigenlijk nog wel of is z'n carriere bij de erasmus afgelopen?
    voor zover ik weet, leeft hij nog steeds in onmin met de universiteit. hij was niet op komen dagen bij een collegecyclus, en heeft daardoor een vak niet gehaald.

studeren doet jaap nu alléén maar op zijn carriere als talkshowhost ná de kooi.....
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      Admin donderdag 6 september 2007 @ 21:06:34 #185
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_52990131
    dank je wel!
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_53024607
    avonne, een beetje laat maar bedankt voor je uitleg! (over lieke en de hondjes)
    /)__/) This is Bunny.
    pi_53094240
    vorige week vertelde 'dierenliefhebber' brian stoer en lachend dat hij wel eens 1 of ander dier aan het spit rijgt, voor de lol. amanda vond dit ook hilarisch. wat voor dier was dat ook al? salamander of kameleon ofzo dacht ik.
      dinsdag 11 september 2007 @ 17:53:16 #188
    162917 tuinfluiter
    pi_53100773
    quote:
    op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef m1sse het volgende:
    vorige week vertelde 'dierenliefhebber' brian stoer en lachend
    dat hij wel eens 1 of ander dier aan het spit rijgt, voor de lol.
    amanda vond dit ook hilarisch.
    wat voor dier was dat ook al?

salamander of kameleon ofzo dacht ik.
    hoi m1sse,

ik heb vorige week dinsdag ,
    brian op de streams horen zeggen
    dat hij ook wel eens 1 ander dier
    voor de lol aan het spit rijgt op de antillen.

dat was geen salamander of kameleon.

maar een leguaan.

(een tropisch kruipend hagedisachtig dier met een rugkam .)

echt, dat zei brian, een leguaan voor de lol aan het spit rijgen.

pi_53154139
    ff een vraag tussendoor: heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
    pi_53156150
    quote:
    op donderdag 13 september 2007 20:13 schreef lillkiss het volgende:
    ff een vraag tussendoor: heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
    bedoel je de google foto's?
    de meeste zijn verwijderd, helaas.
    deze is er foto 1
    en
    foto 2
    maar dit zijn oude foto's.
    staat er op tien.tv niet een filmpje?

[ Bericht 6% gewijzigd door avonne op 13-09-2007 21:30:27 ]
    pi_53161289
    quote:
    op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef avonne het volgende:

[..]

bedoel je de google foto's?
    de meeste zijn verwijderd, helaas.
    deze is er foto 1
    en
    foto 2
    maar dit zijn oude foto's.
    staat er op tien.tv niet een filmpje?
    ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.
    Keep the Sunny Side Up
      vrijdag 14 september 2007 @ 00:55:19 #192
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_53161961
    quote:
    op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.
    waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaald
    pi_53162768
    quote:
    op vrijdag 14 september 2007 00:55 schreef apk het volgende:

[..]

waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaald
    kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.
    Keep the Sunny Side Up
      vrijdag 14 september 2007 @ 02:39:25 #194
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_53162917
    quote:
    op vrijdag 14 september 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.
    hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.
    nu heb ik geen idee of je een huub- of brianfan bent.
    pi_53169122
    quote:
    op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:

[..]

is besproken met avonne in de sc, las ik later terug
    jammer bsol, heb je bedankt in het kijkcijfertopic, ook voor al je statistieken/ grafieken. waardeerde het zeer, toen ik nog dgk actief was.

[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 14-09-2007 12:56:14 (zeikverhaal van mij, niet nodig) ]
    pi_53170860
    bedankt!
    pi_53176682
    quote:
    op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:

[..]

in de sc staan/stonden enkele berichten, avonne heeft (terecht) alle beschuldigingen die nacht uit de cos verwijderd. het had niets te maken met voorkeuren voor een miljonait of fan zijn.

ps : ik ben geen brian- of huubfan. ik kijk gewoon dgk, met hooguit enige afkeur richting het verpestende gedrag van japio.
    Keep the Sunny Side Up
    pi_53283517
    ik zoek de naam van het potje gel/wax/of iets dergelijks wat nadia gebryuikt voor haar haar...... wie weet het?
    The secret of getting ahead is getting started
      dinsdag 18 september 2007 @ 22:33:20 #199
    162917 tuinfluiter
    pi_53285741
    quote:
    op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef poison-ivy het volgende:
    ik zoek de naam van het potje gel/wax/of iets dergelijks
    wat nadia gebryuikt voor haar haar...... wie weet het?
    je kan een email sturen naar dreams of beauty en het hen vragen.

zij zitten met hun zaak in den haag.
    te vinden onder dreams of beauty,

ik dacht dat email-adressen hier op fok niet gegeven mogen worden.

maar je kan het emailadres, adres en telefoonnummer bij google vinden of via andere wegen.

ik denk dat dreams of beauty best weet welke gel of wax dit is.

succes.
    pi_53301273
    vraag: heeft huub misschien homofiele gevoelens voor jaap?
    pi_53302006
    quote:
    op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef #ANONIEM het volgende:
    vraag: heeft huub misschien homofiele gevoelens voor jaap?
    nee.
    hoe kom je daar bij? iets gezien?

huub vindt jaap grappig en intelligent, en daarom "goed voor de show".
    huub ziet niet, zoals wij zien, dat jaap veel dingen juist "dood slaat" en zijn grappigheid nauwelijks overkomt op de camerabeelden. verder heeft hij niet veel met hem, dacht ik.
    ik denk dat de mensen achter de schermen ook huub wel enigszins pushen om met jaap tv te maken.
    pi_53580346
    ik heb de thuiskomst gemist... en ik lees dat huub een brief heeft gehad van nena... maar wat stond er in?
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
    pi_53580536
    quote:
    op zondag 30 september 2007 00:34 schreef droomkoningin het volgende:
    ik heb de thuiskomst gemist... en ik lees dat huub een brief heeft gehad van nena... maar wat stond er in?
    ditjes en datjes en iets privé wat huub niet voorlas (over hedda of nena, geen idee)
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44943&sess=2832
    pi_53592631
    kan iemand mij misschien uitleggen wat dat nou is met die zak hooi en brian?
    het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
    pi_53594237
    quote:
    op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
    het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
    amanda heeft deze week in een woordenwisseling brian een zak hooi genoemd. brian werd toen heel erg boos. nu stond er dus gisteren op de fanclubdag van vol allemaal hooi klaar voor brian. tijdens het karten had iemand hem ook zak hooi genoemd.
    zak hooi ruzie
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43637&sess=2832
    fanclubdag
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44947&sess=2832

[ Bericht 11% gewijzigd door Noek op 30-09-2007 17:17:30 ]
    Go hard or go home
      zondag 30 september 2007 @ 17:12:27 #206
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_53594323
    quote:
    op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
    amanda zei dat brian er als een zak hooi bijzat. daarna volgde nog een hele discussie tussen amanda en brian waarbij brian bleef herhalen dat ie geen zak hooi was en amanda steeds zei dat ie erbij zat als een zak hooi, daar was brian het dus niet mee eens.
      zondag 30 september 2007 @ 17:12:53 #207
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_53594337
    goeie timing noekje
    pi_53599163
    haha oke thanks allebei
    pi_53653053
    hoe krijgt de winnaar de villa

het lijkt mij dat er na het spel en het verwijderen van alle apperatuur best wel wat moet gebeuren aan het huis. betaalt de zender dit of krijgt de winnaar de sleutel en veel plezier ermee
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:18:51 #210
    162917 tuinfluiter
    pi_53654019
    quote:
    op dinsdag 2 oktober 2007 21:52 schreef vipergts het volgende:
    hoe krijgt de winnaar de villa

het lijkt mij dat er na het spel en het verwijderen van alle apperatuur
    best wel wat moet gebeuren aan het huis.
    betaalt de zender dit of krijgt de winnaar de sleutel en veel plezier ermee
    wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoond
    moet hebben om de villa te kunnen winnen.
    nu dat het programma waarschijnlijk korter gaat duren,
    is de vraag : is de villa nog wel te winnen?

maar als de villa dan toch naar iemand toe gaat ?

verwacht ik wel dat de productie,
    de productie/ redactie bijgebouwen verwijderd
    regie-kamer leeg wordt achtergelaten,
    honderden camera's van de muren worden geschroefd
    wat moet je met een kapsalon in je huis? ja, er wordt nu wel gebruik van gemaakt..
    kortom als de villa nog te winnen is,
    het grotendeels woon- klaar wordt gemaakt voor de winnaar.
      woensdag 3 oktober 2007 @ 01:42:00 #211
    bright side of life
    pi_53658975
    quote:
    op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoond
    moet hebben om de villa te kunnen winnen.
    nu dat het programma waarschijnlijk korter gaat duren,
    is de vraag : is de villa nog wel te winnen?

maar als de villa dan toch naar iemand toe gaat ?

verwacht ik wel dat de productie,
    de productie/ redactie bijgebouwen verwijderd
    regie-kamer leeg wordt achtergelaten,

honderden camera's van de muren worden geschroefd
    wat moet je met een kapsalon in je huis? ja, er wordt nu wel gebruik van gemaakt..
    kortom als de villa nog te winnen is,
    het grotendeels woon- klaar wordt gemaakt voor de winnaar.
    waarschijnlijk zullen ook de aangebouwde camera-hokken weggehaald worden, hier met rood aangegeven.

de kapsalon en de fitness ruimte zullen ze wel niet terugbrengen in de oorspronkelijke staat

wat hier achter de stal is geplaatst, de kantoren van febo, zal wel allemaal weggehaald worden

Keep the Sunny Side Up
      † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:39:54 #212
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_53749828
    quote:
    op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
    amanda tegen brian: je moet niet meer over amerika beginnen. wil je daarmee stoppen.
    meteen is brian enorm op zijn tenen getrapt....

zo hee, ze mag ook niks zeggen
    quote:
    op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef varen het volgende:
    wat is dat met amerika?

dat dus, wat is er met amerika?

[ Bericht 6% gewijzigd door Manu82 op 06-10-2007 20:55:43 ]
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_53751038
    toen brian met huub en lieke samenspande om jaap eruit te stemmen (conferentie in de keuken, rond 6 september of zo), wilde brian niet dat amanda en nadia het te weten zouden komen. brian stelde voor om als er iemand aan kwam, het gesprek direct over te schakelen op amerika (omdat huub en brian daar beide op de middelbare school hebben gezeten).

"amerika, amerika" is dus een codewoord voor "amanda mag niets weten".
    uiteraard is dit een pijnlijk punt tussen brian en amanda, en de anderen (of alleen dennis, dat weet ik niet) pesten hen er mee

[ Bericht 3% gewijzigd door avonne op 06-10-2007 21:36:39 ]
      † In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 01:50:30 #214
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_53755874
    thanks
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      zondag 14 oktober 2007 @ 11:04:51 #215
    162917 tuinfluiter
    pi_53921601
    hoi,

weet iemand hoeveel huub aan boetes heeft?
    huub zei in een gesprek met butler melissa dat
    hij aan 1 ton aan boetes heeft staan,
    maar ik dacht zelf aan veel hoger?

verkeerd verstaan?

ik heb bij streamverslagen dit getikt,
    maar klopt het wel of niet?
      zondag 14 oktober 2007 @ 15:47:36 #216
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53926135
    quote:
    op zondag 14 oktober 2007 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
    hoi,

weet iemand hoeveel huub aan boetes heeft?
    huub zei in een gesprek met butler melissa dat
    hij aan 1 ton aan boetes heeft staan,
    maar ik dacht zelf aan veel hoger?

verkeerd verstaan?

ik heb bij streamverslagen dit getikt,
    maar klopt het wel of niet?
    5 ton volgens onze teller
      zondag 14 oktober 2007 @ 16:53:36 #217
    162917 tuinfluiter
    pi_53927386
    quote:
    op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef soylent het volgende:

5 ton volgens onze teller
    dank je wel soylent,
    ik mis je af en toe op dit dgk-forum.

(villavandaag)
    bedankt voor het topic: villavandaag in de lucht te houden.
    de schrijvers van villavandaag fantaseren , verdraaien en liegen veel
    maar altijd leuk om te lezen met hier en daar een cap.

(5 ton boete voor huub?)
    ik was niet op de hoogte van dit topic..
    heel handig.

groet.

zondag 14 oktober 2007 @ 16:59:02 #218
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53927489
    quote:
    op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

dank je wel soylent,
    ik mis je af en toe op dit dgk-forum.
    dank je, helaas heb ik niet meer zoveel tijd als voorheen.. heb een nieuwe baan en ben weer begonnen met studeren
    pi_54027638
    goedemmorgen
    van alles al geprobeerd maar ik heb een probleem waar ik niet uitkom. als ik mijn streams wil laden zie ik alleen het huis en krijg ik de tekst erop dat de server niet geladen kan worden nu heeft mijn lieve zoontje van 2 met zijn lieftalige handjes de laptop even te pakken weten te krijgen en zat heel mans met de muis te klikken maar ik kan nu geen streams meer kijken misschien een heel slim iemand die mij kan helpen?
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:15:38 #220
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_54038684
    quote:
    op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef grazygirl het volgende:
    goedemmorgen
    van alles al geprobeerd maar ik heb een probleem waar ik niet uitkom. als ik mijn streams wil laden zie ik alleen het huis en krijg ik de tekst erop dat de server niet geladen kan worden nu heeft mijn lieve zoontje van 2 met zijn lieftalige handjes de laptop even te pakken weten te krijgen en zat heel mans met de muis te klikken maar ik kan nu geen streams meer kijken misschien een heel slim iemand die mij kan helpen?
    probeer even op de streams te klikken en dan de / (slash) toets indrukken.
    probeer ook toets n even (next stream)

krijg je dan nog geen beeld dan is er waarschijnlijk iets mis met de licentie.

voor meer info over een backup van de licentie maken en om de oude te verwijderen vind je in dit topic:

je zal na het verwijderen van de oude licentie wel een nieuwe moeten kopen.

heb je vragen pm / email / msn me even.
    pi_54133650
    hoeveel dagen lopen ze nu achter op tv? als ik dit gedoe met dennis op tv wil zien wanneer moet ik dan ongeveer kijken?
    pi_54140741
    quote:
    op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef remzz het volgende:
    hoeveel dagen lopen ze nu achter op tv? als ik dit gedoe met dennis op tv wil zien wanneer moet ik dan ongeveer kijken?
    10 dagen.
    het dennis-zit-in-de-problemen verhaal duurt wel een paar weken.
    het "feestje van luc" was gisteren in de uitzending en was van zaterdag 13 oktober. het einde van het dennis verhaal is hopenlijk morgen met een wegstemronde, dus dat kan ongeveer tussen 1 en 6 november in de uitzending zijn.
    pi_54141634
    ah oke
    pi_54322893
    heb als newby een vraagje, het lukt me niet zo goed om te quoten, kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen? alvast bedankt.
    Door wrijving ontstaat glans
      vrijdag 2 november 2007 @ 20:49:06 #225
    162917 tuinfluiter
    pi_54325108
    quote:
    op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef beroepslurker het volgende:
    heb als newby een vraagje, het lukt me niet zo goed om te quoten, kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen? alvast bedankt.
    hoi beroepslurker,
    leuk dat jij je bij fok hebt aangemeld.
    exuses dat je ruim 1uur op een antwoordt moest wachten, ik ben net thuis,

jouw vraag is hoe te quoten?
    rechts bij een post van jou zie je een blokje
    ik zit op foksilver, dus ik zie dit blokje , om te quoten.

ik weet niet op welke layout jij zit?
    bij opties bovenaan, links, kun je het instellen of je dark, foksilver, baggerlayout wilt.......,

het 2 de blokje van rechts bij je post is om jouw tekst te kunnen veranderen,
    dit is "wijzig bericht" het kan binnen vier minuten ,zonder melding dat je het gewijzigd hebt
    en daarna komt erbij te staan, tekst gewijzigd.

zo dat is een hele uitleg.
    veel plezier bij fok.
    pi_54326172
    tuinfluiter, heel erg bedankt voor je uitleg, het is me volkomen duidelijk nu! ook bedankt voor je hartelijke welkom, erg fijn!
    Door wrijving ontstaat glans
    pi_54407494
    even een vraagje, ik hoorde dat er 30 oktober op een dinsdag een parachute-stunt is geweest, met darkraver of iets? wie kan me daar misschien iets meer over vertellen?
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    pi_54409816
    quote:
    op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef rene90 het volgende:
    even een vraagje, ik hoorde dat er 30 oktober op een dinsdag een parachute-stunt is geweest, met darkraver of iets? wie kan me daar misschien iets meer over vertellen?
    kijk even hier dgk in de media
    daar staat ook een filmpje

op de streams was er volgens mij niets van te merken
    pi_54413456
    naja niet het filmpje van dat ze d gouden kooi in kwamen, maar bedankt avonne:)
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    pi_54461652
    ik las in de villa vandaag iets van dat jaap misschien weg gaat voor een koffer met geld en dat ze moeten stemmen ofzo? hoe zit dit precies?
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
      donderdag 8 november 2007 @ 18:43:30 #231
    185792 pasjesjen
    fulltime-Bitch
    pi_54461777
    quote:
    op donderdag 8 november 2007 18:37 schreef tessie het volgende:
    ik las in de villa vandaag iets van dat jaap misschien weg gaat voor een koffer met geld en dat ze moeten stemmen ofzo? hoe zit dit precies?
    gisteren een stemming:

10.000 euro bruto voor een famililid van een miljonair uit de jackpot van de winaar.
    hou je dus 7.000 over.
    in eerste instantie is geblockt.
    jaap geeft aan dat hij er misschien wel uitwil voor dat geld, dat het geld dus naar cora gaat of vader moeder van jaap.
    hier gaan de miljonairs mee akkoord maar jaap moet wel vanavond voor middernacht zijn 24 uur aanvragen
    vrijdag om 2 voor 00.00 loopt de stemming af.
    dit was de korte versie lang versie kan je vinden in de updates
    Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
    pi_54540422
    is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 23:57:28 #233
    137949 Disana
    pi_54540516
    quote:
    op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:

is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
    vrijdagavond/nacht hebben amanda en nadia lieke zo'n twee uur lang zitten treiteren. nadia raakt lieke daarbij ook steeds vaker aan. lieke vraagt haar dat niet te doen en huub zegt er dan ook iets van (ze zitten op de bank naar een film te kijken). nadia provoceert, steekt haar hand uit richting huub, huub maakt een beweging terug:

gelijk springen dennis en een al langer opgefokte brian op om huub en lieke bij de polsen te grijpen. dennis rukt huub overeind, wat er verder gebeurde kregen de streamers niet te zien. wel was tijdens de streamlock gericht op het huis te zien dat er veel werd bewogen zowel boven als beneden.

naar aanleiding hiervan kregen de miljonairs een brief waarin stond dat het geval maandag in een groepsgesprek aan de orde zal komen.
    pi_54540533
    quote:
    op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
    nee er is morgen geen ontslagronde. morgen gaat er gesproken worden over het geweld in de kooi. en een heleboel streamers vinden dat brian de kooi moet verlaten
    pi_54540603
    ja, van dat geweld wist ik.

okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_54540625
    quote:
    op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:

okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.
    je gaat door voor de koelkast
    pi_54541388
    quote:
    op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:

eh... niet helemaal. brian geeft plotseling weer een overvloed van punten uit.
    dus meer iets van "ach, erm, je hebt het zo moeilijk. hier.... "
      Admin maandag 12 november 2007 @ 13:27:37 #238
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54549363
    ik ben terug van een weekend weg, en heb blijkbaar veel gemist en in de updates kan ik niet veel terugvinden,
    kan iemand me op weg helpen, hoeft niet uitgebreid, beetje de grote lijnen.
    mijn dank alvast.

pi_54559300
    wat heeft jaap nou gedaan m.b.t. het koffertje met geld?

in eerste instantie vroeg hij zijn 24 uur aan. daarna heeft hij hem ingetrokken en gelijk weer aangevraagd. amanda confronteerde hem hiermee... en toen?

amanda heeft hem toen geblockt ofzo?
    pi_54559317
    quote:
    op maandag 12 november 2007 13:27 schreef yvonne het volgende:
    ik ben terug van een weekend weg, en heb blijkbaar veel gemist en in de updates kan ik niet veel terugvinden,
    kan iemand me op weg helpen, hoeft niet uitgebreid, beetje de grote lijnen.
    mijn dank alvast.
    vrijdagavond grote mat partij (niks van te zien, weinig over bekend). daarna rustig weekend.
    vandaag een gesprek met hotemetoten. 4 boetes : brian, amanda, lieke en huub
    pi_54559364
    quote:
    op maandag 12 november 2007 21:17 schreef my_ het volgende:
    wat heeft jaap nou gedaan m.b.t. het koffertje met geld?

in eerste instantie vroeg hij zijn 24 uur aan. daarna heeft hij hem ingetrokken en gelijk weer aangevraagd. amanda confronteerde hem hiermee... en toen?

amanda heeft hem toen geblockt ofzo?
    toen hadden ze het er niet meer over.

(jaap zou alleen het geld krijgen, als ze zeker wisten dat hij weg zou gaan. door het intrekken van de 24 uur, wisten ze dat hij zou blijven. verder waren er geen reële kandidaten om het te krijgen)
    pi_54650455
    kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat dennis ineens zo'n hoog % van de stemmen krijgt in de poll?
    pi_54651147
    quote:
    op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef sloppy_joe het volgende:
    kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat dennis ineens zo'n hoog % van de stemmen krijgt in de poll?
    nou, de algemene indruk is dat het niet kan.

wel hebben veel streamers de laatste weken geen zin meer om te sms-en omdat het een corrupte bende is, dus dat huub en lieke zouden dalen was de verwachting. dat betekent automatisch dat anderen relatief zullen stijgen.

maar dat dennis zo véél is gestegen, en jaap (die de laatste maand erg gezellig, aardig en grappig is) niet of nauwelijks is zo tegen de verwachting in dat de algemene stemming onder de streamers is dat de redactie/regie gesjoemeld heeft. bijvoorbeeld door de percentages van dennis en jaap te verwisselen.

(uiteraard zijn streamers niet altijd representatief. maar je stelt de vraag omdat je niet gelooft dat het echt is, dus dit is de verklaring waarom het niet echt zou zijn)

[ Bericht 7% gewijzigd door avonne op 16-11-2007 14:48:59 ]
    pi_54894463
    misschien kan iemand me helpen ?
    ik heb al eerder via sms betaald om een maand lang te kijken, vandaag weer via het 0900 nummer en nog steeds kan ik geen stream bekijken .. kan iemand me helpen wat nu te doen ?
      woensdag 28 november 2007 @ 16:04:35 #245
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_54895574
    quote:
    op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef chedjuh het volgende:
    misschien kan iemand me helpen ?
    ik heb al eerder via sms betaald om een maand lang te kijken, vandaag weer via het 0900 nummer en nog steeds kan ik geen stream bekijken .. kan iemand me helpen wat nu te doen ?
    pi_54895694
    quote:
    sorry apk .. ik had het inderdaad gezien, maar net iets te laat .. mijn excuses
      vrijdag 30 november 2007 @ 10:08:00 #247
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_54940082
    ik ben er ff uit geweest en ik zie net een filmpje van dennis die een camera kapot gooit met een stoel. een hoop heibel in de tent en brian die gilt naar dennis dat ie zijn kindje heeft vermoord?

was nadia zwanger van dennis en heeft ze een abortus gedaan oid?

alvast bedankt!
    pi_54947686
    quote:
    op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef marrije het volgende:
    ik ben er ff uit geweest en ik zie net een filmpje van dennis die een camera kapot gooit met een stoel. een hoop heibel in de tent en brian die gilt naar dennis dat ie zijn kindje heeft vermoord?

was nadia zwanger van dennis en heeft ze een abortus gedaan oid?

alvast bedankt!
    er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.

zeker is wel dat er zwangerschapstesten zijn geweest, 'n echo is gemaakt. nadia had (fake ?) klachten zoals hoofdpijn, misselijkheid (kotsen) en pijnlijk gezwollen borsten. op mysterieuze wijze werd ze plotseling heel ziek, werd afgevoerd per ambulance en twee uur later kwam ze vrolijk de villa weer binnenwandelen. het verhaal was 'buikgriep' en alle klachten waren ineens verdwenen.
    Keep the Sunny Side Up
    pi_54954538
    beste streamers,

iemand die mij exact kan vertellen welke dagcreme en/of nacht nadia gebruikt & welke foundation?

alvast hartelijk bedankt voor het uitzoeken, dat maakt me blij!
    The secret of getting ahead is getting started
    pi_54977741
    quote:
    op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef poison-ivy het volgende:
    beste streamers,

iemand die mij exact kan vertellen welke dagcreme en/of nacht nadia gebruikt &amp; welke foundation?

alvast hartelijk bedankt voor het uitzoeken, dat maakt me blij!
    ik denk dat niemand dat weet. je hebt de vraag al vaker gesteld, he?
    de enige mogelijkheid die ik zie is dat je een brief naar nadia stuurt en het haar vraagt.
    ze zal heel blij zijn een kaartje te ontvangen, want ze is dol op brieven schrijven, dus ik ben voor 99% zeker dat je antwoord zou krijgen.

over het algemeen wordt post tussen 17 en 19 uur bezorgd, en misschien leest ze het nog op de streams voor ook nog
      zondag 2 december 2007 @ 18:43:54 #251
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_54995915
    quote:
    op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.

zeker is wel dat er zwangerschapstesten zijn geweest, 'n echo is gemaakt. nadia had (fake ?) klachten zoals hoofdpijn, misselijkheid (kotsen) en pijnlijk gezwollen borsten. op mysterieuze wijze werd ze plotseling heel ziek, werd afgevoerd per ambulance en twee uur later kwam ze vrolijk de villa weer binnenwandelen. het verhaal was 'buikgriep' en alle klachten waren ineens verdwenen.
    thanks bsol
    pi_55178942
    weet iemand hoe de film heet die ze nu aan het kijken zijn?

datum/tijd: 10 december - rond 22.00

justin timberlake speelt in de flim ben benieuw naar de titel.

alvast bedankt.
      dinsdag 11 december 2007 @ 19:53:41 #253
    162917 tuinfluiter
    pi_55199609
    quote:
    op maandag 10 december 2007 22:01 schreef blaze07 het volgende:
    weet iemand hoe de film heet die ze nu aan het kijken zijn?

justin timberlake speelt in de flim ben benieuwd naar de titel.
    misschien weet je na 1 dag,
    al welke film het was?

agua dock
    pi_55268572
    quote:
    op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

misschien weet je na 1 dag,
    al welke film het was?

agua dock

je bedoelt eigenlijk alpha dog
    pi_55312185
    kan iemand mij uitleggen hoe ik een avatar onder mijn naam kan zetten?
      † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 14:03:14 #256
    137949 Disana
    pi_55312256
    quote:
    op zondag 16 december 2007 13:59 schreef coldstar het volgende:

kan iemand mij uitleggen hoe ik een avatar onder mijn naam kan zetten?
    zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.
    pi_55314257
    quote:
    op zondag 16 december 2007 14:03 schreef disana het volgende:

[..]

zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.
    hartelijk bedankt, ik ben er uit.
    pi_55346242
    kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met oliebollen (codewoord??) en waarom dit niet meer gezegd mag worden?
    pi_55347110
    quote:
    op maandag 17 december 2007 21:30 schreef rens_wilders het volgende:
    kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met oliebollen (codewoord??) en waarom dit niet meer gezegd mag worden?
    laatst was er een vergadering met bewoners en productiemensen in het kantoor, dat niet op de streams was.
    toen men terug was zei men dat men oliebollen had gegeten. sinds dat moment wordt er telkens "oliebollen!!!" geroepen als men "tv maken" of "toneelspel" of "het is allemaal nep" bedoeld.

hoogstwaarschijnlijk heeft men dus instructies gehad om deze maand veel interessante tv te maken.

genoemde onderdelen
    - jaap zei "tot 8 januari"
    - men mag niet meer hangen op de bank
    - misschien dat hier een financiele vergoeding tegenover staat
    - misschien dat het resultaat van de activiteit belangrijk is voor de beslissing of de gouden kooi blijft bestaan

ik heb nog niet echt het idee dat de bewoners nou concrete plannen maken om de boel te verlevendigen.
    pi_55347168
    bedankt voor de uitleg!
    pi_55395762
    zijn ze nu vandaag echt kerst aan het vieren? (las zoiets in de villa vandaag).. en waarom dan??
    pi_55398744
    quote:
    op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef tessie het volgende:
    zijn ze nu vandaag echt kerst aan het vieren? (las zoiets in de villa vandaag).. en waarom dan??
    ja, vandaag is het zogenaamd kerst in de villa. de tv-uitzending loopt ongeveer 5 dagen achter (tijd voor verhaallijn, montage en uitzendgereed maken). door nu kerst te vieren komt het uiteindelijk rond 25 december op tv.
    Keep the Sunny Side Up
    pi_55399997
    thanx bright_side_of_life!
    logisch nu je het zegt, maar had er nog niet aan gedacht. lijkt me echt wel belachelijk om een paar dagen eerder kerst te vieren. en op kerst zelf moeten ze dan zeker ook nog eens gaan doen alsof het geen kerst is.
    pi_55408823
    tijdens de kerstdagen zullen er familieleden op bezoek komen. met een glaasje champagne in de hand kan dat vast wel in een oudejaarsuitzending gemonteerd worden. maar eigenlijk hebben ze dus gewoon 2 keer kerst.
    pi_55413148
    hallo ik ben nieuw hier.
    ik hoop dat ik mijn vraag in het goede topic zet, zo niet, mijn excuses.
    ik ben op zoek naar een foto van flens. weet iemand misschien in welk topic ik die kan vinden?
    alvast bedankt
    pi_55424923
    wie kan mij helpen ik heb net magentic gedownload en nu krijg ik mijn kooi niet meer,ik heb al systeemherstel gedaan tot 2 keer toe maar dat helpt niet. nu krijg ik steeds te zien dat mijn proxyinstellingen niet goed zijn.ik heb vista.b.v.d claudia
    sponkie
    pi_55446987
    quote:
    op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef sponkie63 het volgende:
    wie kan mij helpen ik heb net magentic gedownload en nu krijg ik mijn kooi niet meer,ik heb al systeemherstel gedaan tot 2 keer toe maar dat helpt niet. nu krijg ik steeds te zien dat mijn proxyinstellingen niet goed zijn.ik heb vista.b.v.d claudia
    misschien weet iemand hier problemen met streams en abonnement # 2 het
    pi_55505297
    ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
    er wordt bijzonder gelet op capslocks mag niet gebruikt worden.
    over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
    ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
    kijk ik soms niet goed?
    de vraag is dus waar vind ik leuke discussies over de gouden kooi
    en wat is de mening hier over nowlive
    pi_55505888
    quote:
    op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
    ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
    over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
    ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
    kijk ik soms niet goed?
    gediscussieerd wordt er in de cos. momenteel zitten we hier [cos#3072] serious request.
    (of het "fijn discussieren" is of niet zo fijn, tja, we doen ons best de sfeer goed te houden)

praten over een ander forum doen we niet. we lenen wel informatie van elkaar, en laten elkaar verder in elkaars waarde. ieder forum heeft zijn eigen karakter en zijn eigen liefhebbers, moet je maar denken.

kritiek op users is niet toegestaan, kritiek op moderators kan in het fb-topic, klagen over user kan per pm naar elkaar of, indien noodzakelijk, naar de moderators.

welkom op fok!
    pi_55648523
    quote:
    op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
    kijk ik soms niet goed?
    nou zat discussies hier hoor.
    pi_55870203
    ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is in dit topic...

maar hoe heet de "vrouwelijke kant" van ricardo de butler ookal weer??
      † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2008 @ 15:47:03 #272
    137949 Disana
    pi_55875226
    quote:
    op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef lindadepinda het volgende:

ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is in dit topic...

maar hoe heet de "vrouwelijke kant" van ricardo de butler ookal weer??
    zij heet rachel
    pi_55880337
    rachel o'neill
    pi_56027406
    tien tv website systeemcheck
    om sommige livestreams op de tien tv website te kunnen bekijken heb je een update voor windows media player nodig.
    gebruik de link hieronder om de update op te halen en te installeren.

> download de update

hoe kan ik dit downloaden? want ik kan sinds kort niet meer streamen. (ik heb een nieuwe computer)
    weet iemand misschien wat ik moet doen?
      Moderator maandag 14 januari 2008 @ 17:22:10 #275
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_56027675
    quote:
    op maandag 14 januari 2008 17:09 schreef yasminn het volgende:
    tien tv website systeemcheck
    om sommige livestreams op de tien tv website te kunnen bekijken heb je een update voor windows media player nodig.
    gebruik de link hieronder om de update op te halen en te installeren.

> download de update

hoe kan ik dit downloaden? want ik kan sinds kort niet meer streamen. (ik heb een nieuwe computer)
    weet iemand misschien wat ik moet doen?
    nou, op die link klikken, lijkt me, en de update installeren?

en dan weer opnieuw betalen, want je eventuele tegoed is verdwenen, samen met je oude pjoeter.
    pi_56028005
    quote:
    op maandag 14 januari 2008 17:22 schreef gert het volgende:

[..]

nou, op die link klikken, lijkt me, en de update installeren?

en dan weer opnieuw betalen, want je eventuele tegoed is verdwenen, samen met je oude pjoeter.
    dat lukt dus niet! op de link klikken.
    pi_56028557
    ik heb 3 keer betaald? en nog steeds kan ik geen streams kijken???
      Moderator maandag 14 januari 2008 @ 18:20:52 #278
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_56028887
    nou, vreemd dan, bij mij doet ie het wel.
    dit is de link naar de wmp-update: http://drmlicense.one.microsoft.com/indivsite/en/indivit.asp

en er staat expliciet op de site dat je niet moet betalen voordat je de systeemcheck succesvol hebt afgerond.
    pi_56029469
    zou je niet gewoon wmp 11 in zijn geheel moeten installeren?
    misschien staat die nog niet op je pc
    pi_56286945
    zojuist 22.24 schakel ik in en hoor ik jaap zeggen

shitt de streams staan aan, nu heb ik een probleem etc.

hij vertelde iets en zei tegen niemand doorvertellen he?

ik wil graag weten waarover het ging?
      maandag 11 februari 2008 @ 00:00:05 #281
    109978 Okkie_
    chop chop flats
    pi_56656836
    heeft huub nou z'n plannetje uitgevoerd om amanda te zieken en heeft hij een pluche knuffel, die op dat hondje van amanda lijkt, boven de ontbijttafel opgehangen aan een touwtje?
    Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
      dinsdag 12 februari 2008 @ 21:12:47 #282
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_56690967
    waarom post iedereen opeens de hele tijd updates?
      dinsdag 12 februari 2008 @ 22:10:13 #283
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56692299
    quote:
    op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef soylent het volgende:
    waarom post iedereen opeens de hele tijd updates?
    er worden vooral cos op's als update gepost... omdat er regelmatig geen of weinig updates werden gedaan en de op's af en toe zeer uitgebreid zijn.
    een en ander heeft weer tot gevolg dat er ook door anderen weer meer geüpdate wordt
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_56728681
    quote:
    op maandag 11 februari 2008 00:00 schreef okkie_ het volgende:
    heeft huub nou z'n plannetje uitgevoerd om amanda te zieken en heeft hij een pluche knuffel, die op dat hondje van amanda lijkt, boven de ontbijttafel opgehangen aan een touwtje?
    nee, huub had er meer plannen mee maar amanda wordt beschermd door de regie dus voorlopig zien we nog niets bungelen
    Now you're talkin' Jackanese.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 12:43:16 #285
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_56768771
    quote:
    op vrijdag 15 februari 2008 03:44 schreef stranger het volgende:
    feedback is ook voor tips/requests he?

is het misschien mogelijk dat er een overzichtstopic komt met alle hoofd- en bijrolspelers in de gouden kooi? ik lees dit forum altijd even voor het slapengaan maar er zijn zo ontzettend veel personages dat ik niet meer weet wie wie is en wat doet.. dan lees ik weer iets over hedda of herma of nicky of melissa en dan begrijp ik het allemaal niet meer.. is er geen trouwe gouden-kooi-kijker die eventjes alle personages op een rijtje kan zetten? bij voorbaat dank.
    hedda is de exvriendin van huub van voor de gouden kooi, hedda is een paar keer op bezoek geweest in dgk en heeft ook daar nog het bed met hem gedeeld (vanuit huub was dat een wraakactie naar lieke toe omdat zij tijdens zijn afwezigheid tegen iemand had gezegd dat ze huub er uit zou stemmen als hij op de bank zou komen te zitten). herma is een hulp in de huishouding die onder palma (ook wel jose genoemd) de hoofd huishouding valt. melissa is één van de butlers die af en toe worden ingezet. mitch was ook zo'n butler (die heeft met amanda gezoend), dimitri komt daar af en toe nog wel en ricardo ook.

netty is de moeder van brian.
    kenneth is de broer van brian.
    nicky is, maar ik kan ernaast zitten, de overleden hond van amanda. juicy is de nog levende hond van amanda.
    dilana de hond van mikey.
    claire de hond vriendin van huub, tevens "miljonaire".
    mandy is de huiskapper.
    deborah is een zusje van amanda.
    yuri is de tegenstander van brian tijdens dè bokswedstrijd waar brian nu hard voor aan het trainen is.
    en de baby die nadia en dennis gaan krijgen wordt brooke genoemd.

dat waren er ff een paar.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 13:02:27 #286
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56769058
    marrije

meesterlijk
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_56880362
    vraagje!
    gisteren schreef desi over een gesprekje tussen jaap en huub.
    weet iemand waar dat precies over ging?waar had huub nou over gelogen?
    1)had hij tegen lieke gezegd dat hij niet met haar naar de finale kon omdat het al vast stond dat hij met jaap naar de finale zou gaan?
    2)had hij gelogen en gezegd dat hij wel met haar naar de finale zou gaan maar het stond al vast dat hij met jaap zou gaan?
    of was het iets anders?
    pi_56960683
    zo... ik had even niks beters te doen

nena
    - benji, hondje
    - shergill, ex-vriend
    nicolaas
    - maribelle, huidige vriendin
    stephan
    eveline
    - michael, vriend
    - mr. x, sponsor
    sylvia
    - isabel, zus
    brian
    - netty, moeder
    - kenneth, broer
    - tamara, ex-vriendin
    - darryl, zakenvriend
    - sandy, vriend
    - yuri, tegenstander k1 wedstrijd
    - elly, danseres in de douche, dames in de dop
    natasia
    - jairo, zoon
    - chayenne, dochter
    - wilgo, (ex)vriend
    - astrid, zus
    - milton, ex
    ilona
    - michel, vriend
    - maribelle, vriendin
    bart
    - lesley, paardenmeisje, huidige vriendin
    - djurre, vriend
    angelique
    nathanael
    - patricia, (ex)vriendin, voorheen kapster natasia
    eric
    - mariëlle, vriendin
    lieke
    - suus, vriendin
    - quintin, nieuwe vriend
    dennis
    nadia
    - brooke, ongeboren baby
    claire
    - ron, vader
    - ivo, broer
    - bram, broer
    jaap
    - cora, vriendin
    - sjoerd, vriend
    - kelly, ex-bb
    amanda
    - tiana, diana (of zo iets), ontaarde moeder
    - siegfried, vriend van moeder
    - deborah, oudste zus
    - daniella, jongste zus
    - nicky (rip) en juicy, hondjes van amanda
    - sementha, vriendin
    - goldy, vriendin
    - rogier, ex-vriend, nu in cel in argentinie
    - dusty, ex-vriend
    huub
    - carla, moeder
    - theo, vader
    - joris, honkballende broer
    - frank, oudste broer (weblog met wil?)
    - ratna, zus, moeder van franco, carlo en ....
    - hedda, ex-vriendin
    - katie, one-night-stand
    - gaby, escort

gastspelers
    christina - russisch "prinsesje"
    datjes, queen duchess krishna - hondje van emin & christana
    dilana - hond van mike
    emin - russisch "prinsje"
    jeroen - beauty and the nerd
    luc - rapper double l
    mike - zwerver
    selene - beauty and the nerd
    wilma nanninga - privé

personeel
    hoe heet ze ook al weer ...., butler
    ....., dob, ex-kapster

andries, ex-bb, privé-journalist
    anita, ex-kapster
    anita, psychologe
    bolle, eginia, merrie (nu weg)
    carlos, trainer
    champagne, veulen
    chantal, ex-bb, privé-journalist
    charlotte, schoonheidsbehandelingen
    david, ex-poolboy
    dimitri, butler
    ...., nieuwe butler
    ellen, paardenmeisje
    ellie, ex-butler
    fries, hengst
    hans, kickbox trainer
    herma, schoonmaakster
    ivar, pianoleraar
    jan-willem, kok
    jaymes, gitaarleraar
    juf judith, zang- en stempedagoge
    karima, tijdelijk huishoudster, verzot op brian
    lesly, ex-paardenmeisje, huidige vriendin van bart
    mandy, kapster
    marco, golfleraar
    martin, kok van rnn
    ......, kok van lepels
    ......, italiaanse kok
    menno, ex-kapper
    mitch, ex-butler
    nancy, yogalerares
    nando, trainer van jaap
    palma, huishoudster
    poeki, thaise masseusse
    poekiroeki, roeksana, op brian geilende schrijfster van villa vandaag
    rené, auto- en motorrijleraar
    ricardo, butler
    rob, zangleraar
    sabrina, danslerares
    saffra, persoonlijke schoonmaakster
    sharon, ex-schoonmaakster
    stanley, ex-kapper
    tanner, paardje
    thijs, schoonmaker
    tilly, nagelstyliste
    yvonne, ex-huishoudster

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 26-02-2008 20:47:05 ]
    pi_56960909

misschien heb ik er overheen gelezen.

bolle - merrie
    fries - paard
    tanner - paardje
    veulen - ???
    queen duchess krishna - hondje van emin & christana
    anita - huispsycholoog
    david - poolboy
    jayms - gitaarleraar brian
    karima - tijdelijke hoofdhuishouding
    marco - golfleraar
    sabrina - danslerares
    pi_56966795
    check!
    pi_56983581
    bij brian:elly waar hij samen mee in de douche stond
    bij amanda:rogier ex verloofde in argentijnse gevangenis
    pi_57583746
    hallo zelf ben ik in de goudenkooi geweest 14 maart 's avonds
    iemand zou een livestream opnemen maar heeft dit niet gedaan!! hebjij of ken jij iemand die dat wel heeft

zou je dat willen mail jbootsman@hotmail.com

alvast bedankt

gr claudia

[ Bericht 1% gewijzigd door blauwtje op 25-03-2008 10:50:43 ]
      maandag 24 maart 2008 @ 18:53:18 #293
    162917 tuinfluiter
    pi_57583979
    dag claudia,

alleen dit filmpje van fans bij de poort en jaap op het bordes 24 maart.
    http://www.clipser.com/watch_video/130999&mvpageno=1
    film: met dank aan maria alex.
    pi_57640216
    blauwtje, staat er hier niet tussen?
    [dgk] centraal dgk youtube e.a. filmtopic #4
    pi_58463790
    wat ik niet helemaal volgde.
    liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd?
    en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
      zondag 4 mei 2008 @ 00:35:50 #296
    168920 Desii
    Curly
    pi_58463910
    quote:
    op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef roburt het volgende:
    liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd?
    en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
    hij heeft niet getongzoent
    wel een zoen in een nek, die hij wel verteld heeft
      † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 09:55:14 #297
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_58467308
    quote:
    op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef roburt het volgende:
    dgk--> vragen aan de mensen die het volgen
      Moderator zondag 4 mei 2008 @ 13:03:01 #298
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_58469848
    zie fb, mergen had geen zin meer. hier dus verder: [dgk] vraag het een streamer deel 2
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')