je eerste vraag:bij wie is lieke geliefd en bij wie niet?quote:op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef ferdii het volgende:
dan trap ik maar af
bij wie is lieke nou wel geliefd en bij wie niet? en heeft lieke al met huub gesproken over hoe verder? heeft lieke ook iets gezegd over de bef actie tussen huub en amanda?
eerste contact tussen palma en lieke ging zo:quote:op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef smeercaas het volgende:
[voorbeeldje]
hoe werd lieke, die gisteravond als bewoner in dgk erbij kwam,
vanmorgen door palma als eerste begroet?
het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.quote:op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef flubberdewups het volgende:
wat is de reden dat huub jaap er niet uit heeft gestemd bij de laatste stemronde, ondanks dat brian al had gezegd dat jaap er uit moest?![]()
dit corrigeer ik even. ik denk niet dat huub jaap er in moest houden. ik denk dat het echt een plan was van huub om zo closer met jaap te worden (en hem van brian los te weken). brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.quote:op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.
achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.
brian ging niet voor niets als laatste zn stem uitbrengen waarschijnlijk.
het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.
(stukje van marky)
staat 3 topics hieronder:quote:op zaterdag 5 mei 2007 02:06 schreef easysatellite het volgende:
wat is er met diana gebeurd, was het verhaal dat ze ziek was gelogen?
neequote:op zaterdag 5 mei 2007 02:25 schreef dgk_tegengas het volgende:
leuk topic, bedankt !!
1. heeft natasia haar eerste uurtje auto-rijden al eens gehad ??
(een paar uren voor de stemming)quote:op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
brian had jaap er nooit uitgestemd, want zonder jaap heeft brian nog maar 1 backup. maar brian heeft vanmiddag al van de redactie gehoord dat huub jaap er niet uit stemt.
precies.quote:op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
het is niet het plan van huub maar van de redaktie. huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. als huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.
achter heeft bepaald dat huub dit moest doen heeft vervolgens brian geholpen door te vertellen dat huub jaap er wel in ging houden en zo stond huub alleen.
brian ging niet voor niets als laatste zn stem uitbrengen waarschijnlijk.
het lijkt mij duidelijk, brian zou zelf jaap er nooit uitgestemd hebben als hij niet wist dat huub hem erin zou houden.
(stukje van marky)
hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".quote:op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef melissaatje007 het volgende:
o, en nog eentje:
die avond dat brian en natasia ergens anders zijn gaan slapen (nadat brian amanda en huub heeft betrapt), zijn er die avond door huub diverse klappen uitgedeeld aan brian ?
eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.quote:op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef gert het volgende:
[..]
hier zul je geen eenduidig antwoord op krijgen. de een noemt het "veegjes over de wang", de ander noemt het " klappen".
ik denk wel dat je kunt stellen dat huub een paar keer vrij hard, met vlakke hand, richting brian heeft geslagen, onmiddelijk nadat hij door brian -ook vrij hard- aan zijn haren was getrokken.
met de toevoeging dat bij het trekken aan het haar de grens werd overschreden van het bewust iemand pijn willen doen, en dat het "uithalen" met de vlakke hand was en met natasia er tussen. ("uithalen" klinkt m.i. iet te veel als: met de vuist vol op iemand inslaan, en daarvan was geen sprake).quote:op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef pc eend het volgende:
[..]
eerst de veegjes op de wang, dan trekt brian aan zijn haar en toen haalde huub uit.
lieke was in gesprek met natasia. volgens mij was het bedoeld als "typecasting" in de trand van "ze vervult hier de rol van verleidelijke vrouw"quote:op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef tino_flo het volgende:
wat was de aanleiding dat lieke melissa een hoer noemde?
eric en huub willen de andere bewoners doen geloven dat ze geen backup meer van elkaar zijn om verwarring te zaaien. het idee is dat de tegenstander je zwakke plek niet kan vinden als je een aantal "schijn-zwakke-plekken" hebt waar je je niet druk over maakt, en je dus enig gebash alleen maar grappig vindt.quote:op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef m-materazzi het volgende:
is de ruzie van eric en huub die vandaag in de uitzending plaatsvind maar tijdelijk ?
ik denk dat huub, lieke echt wel leuk vond als schoonmaakster... nu ze als bewoonster in het spel gekomen is ipv syl, is tie gaan twijfelen. ook zijn broer, joris, heeft uitgesproken dat tie huub liever zonder lieke ziet.. ik denk dat tie het zelf allemaal ff niet meer weet. iig ik weet zijn gevoelens voor lieke nietquote:op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef kimberleyy het volgende:
klopt het dat huub echt nooit verliefd op lieke is geweest, of is het een truuk om te zeggen dat hij geen seconde verliefd op lieke is geweest?
wat is er nou precies tussen amanda en huub gebeurt 'die nacht'?
zijn amanda en brian echt klaar ermee? of trekken ze weer langzaam naar elkaar toe?
gisteren hebben amanda en brian in de kapsalon zitten vozen tot dat de camera's reageerden.quote:op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef kimberleyy het volgende:
zijn amanda en brian echt klaar ermee? of trekken ze weer langzaam naar elkaar toe?
dat was van korte duur zo te zienquote:op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
gisteren hebben amanda en brian in de kapsalon zitten vozen tot dat de camera's reageerden.
toen wilde brian niet meer.
amanda vindt het hypocriet dat hij wel stiekem, maar niet voor de camera, iets met haar wil.
daar is ze op afgeknapt, en nu wil zij brian niet meer.
lustquote:op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef kimberleyy het volgende:
ik kan weer streamen de komende maand'
maar bedankt voor het beantwoorden van m'n vragen![]()
hier nog 1tje.. moesten de bewoners koppeltjes maken voor in de tentjes? hoe kwam amanda bij brian terecht?
volgens mij hebben eric en amanda samen een tentje en natasia en brian. amanda was even (3 minuten begreep ik) bij brian in zijn tentje gekropen.quote:op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef kimberleyy het volgende:
hier nog 1tje.. moesten de bewoners koppeltjes maken voor in de tentjes? hoe kwam amanda bij brian terecht?
man, we hebben nu pas even tijd om naar de wc te gaanquote:op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef apk het volgende:
brian en amanda hebben vanavond een discussie (amanda is boos) en er was iets tussen brian en eric?
er staat niets in het update-topic.![]()
quote:
[dgk] updates #3quote:op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef avonne het volgende:
ik las ergens dat er een foto is dat natasia met ton zoent
waar is die foto?
de plaats van angelique is nog open.quote:op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef slagerkorrel het volgende:
komt er nog een nieuwe miljonair?
omdat nicolaas eruit is gestemd, wordt hij toch niet vervangen, dacht ik. maar in de cossen vragen mensen zich wel af wie er in zal komen. hebben we er dan nog 1 tegoed? sylvia is toch vervangen door lieke?
volgens mij wel, zeker weten doe ik het niet:quote:op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
negeer me niet, streamers!
hebben brain en amanda nog seks gehad na het verbod hierop van natasia?
quote:op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
volgens mij wel, zeker weten doe ik het niet:
[afbeelding]
vanochtend
afgelopen nacht.quote:op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
negeer me niet, streamers!
hebben brain en amanda nog seks gehad na het verbod hierop van natasia?
quote:op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
afgelopen nacht.
natasia weet er van en vind het goed, want dan heeft brian "dekking"
jammer, he?
quote:op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef uccella het volgende:
misschien niet zo interessante vraag maar ik vroeg me af: of natyasia nog wel eens de 'kindjes van nederland en haar eigen kindjes' voorleest.
* we gaan er van uit dat ze dat wel heeft gedaan.quote:op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
heeft lieke ook 10.000 moeten betalen? zo ja, is er bekend hoe ze daar in hemelsnaam aan komt?
en hoe komt amanda aan die 10.000?
huh?quote:op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef day het volgende:
* we gaan er van uit dat ze dat wel heeft gedaan.
ja... kan je zien op de site van 10 (datum 1 mei 2007)quote:op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
is er al een afscheidsvideo boodschap van sylvia geweest ?
quote:op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
we![]()
niet die lieve vogel maar wel een jap en een bankstel![]()
quote:op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef desii het volgende:
[..]
ja... kan je zien op de site van 10 (datum 1 mei 2007)
bij het woordje "we" ga ik altijd even op zoek naar personen. er zijn wat mensen die een bepaalde mening hebben, die schaar ik dan onder we. moest even zoeken, maar dat vind je ook wat. schrok alleen dat ik in de link een lief vogeltje zag, tuinfluitertje. en wilde duidelijk maken dat jij misschien niet onder de noemer "we"valt in dit verhaal. helder ?quote:
helder, duidelijk en goedbedoeld.quote:
thanx! lijkt me trouwens dat huub dat wel leuk doet...quote:op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
helaas, vaak minder dan 3 minuten of niet zichtbaar. soms overgenomen door huub
ja, maar volgens mij niet achter het stuurquote:op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
en zijn ze nog naar de snackbar geweest?![]()
lieke vertelt net dat haar vader het bedrag heeft betaald.quote:op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
heeft lieke ook 10.000 moeten betalen? zo ja, is er bekend hoe ze daar in hemelsnaam aan komt?
hij klaagde vanmiddag nog dat hij onderhand al 6 weken geleden motorrijlessen toegezegd had gekregen en nog steeds niet kon beginnen. hij lag met lieke en jaap op bed te kletsen toen hij dat zei.quote:op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
huub had toch rijlessen toegezegd gekregen
waar zijn die gebleven?
alles is gratis voor natasia... en de 'buren' zijn de makers van het programma.quote:op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef kimberleyy het volgende:
hoe zit het met de operaties die natasia heeft laten doen en gaat doen.. is dit allemaal incl. haar millionairsleven? of moet ze zelf dokken..
en rijlessen enzo??
o ja.. en wie zijn 'de buren' ??
alvast bedankt
klopt fluitertjequote:op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
is de ontslagronde van 1 keer per 2 weken
naar 1 keer per maand gegaan?
en wanneer is de ontslagronde?
de ontslagrondes hebben nooit zoveel mensen laten vertrekken,
ik dacht maar 2 keren ?
maar ik zie deze ronde toch graag tegemoet en dat eric snel vertrekt.
ja, ontslagronde is nu 1x per 4 weken. een beetje opmerkelijk, vroeger was de regel "laatste donderdag van de maand". dat is net een beetje verschil ......quote:op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
is de ontslagronde van 1 keer per 2 weken
naar 1 keer per maand gegaan?
en wanneer is de ontslagronde?
de ontslagrondes hebben nooit zoveel mensen laten vertrekken,
ik dacht maar 2 keren ?
maar ik zie deze ronde toch graag tegemoet en dat eric snel vertrekt.
na 23 september , 1 jaar gouden kooi,quote:op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef zapper het volgende:
dus als natasia er in september uit gaat,
komt er ook weer een nieuwe bewoner voor in de plaats??
die logica gaat aan mij voorbij.
avonne, dat wisselt per dag. de kleding is nog maat 36, de nieuwe tieten passen er misschien net ( niet ) in, maar ik gok op 85 kilo. misschien kun je carlos mailen, hij werkt in amstelveenquote:op dinsdag 22 mei 2007 19:06 schreef avonne het volgende:
hoeveel kilo weegt natasia nu?
je vergeet een aantal zoals bart en angelique.quote:op zaterdag 9 juni 2007 20:55 schreef marie22 het volgende:
jaap, lieke en eric zijn toegevoegd aan het spel door vervanging
nathanael en nena eruit door fysiek geweld, ilona en sylvia zelf eruit gestapt,
zodat er nog steeds 1 plaats open staat voor een nieuwe bewoner
die nog geplaatst moet worden in de kooi
kloptquote:op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
je vergeet een aantal zoals bart en angelique.
het komt er op neer dat het spel met 10 mensen gespeeld werd en dat tot nu toe alleen stephan en nicolaas er op de juiste manier zijn uitgestemd. het spel zou dus nu met 8 mensen moeten zijn, terwijl er nog maar 7 zitten. dat komt omdat angelique nooit is vervangen, maar dat kan dus nog altijd gebeuren.
niet middels een reguliere ontslagronde, maar dmv een (tot nu toe) eenmalige procedure.quote:
oh ja, klopt op basis van populariteit moest er worden gekozen tussen sylvia en angelique om te worden vervangen. dan staat er nog een plek open.quote:op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef gert het volgende:
[..]
niet middels een reguliere ontslagronde, maar dmv een (tot nu toe) eenmalige procedure.
sylvia was de 10e bewoner.quote:op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef marie22 het volgende:
volgens mij is sylvia ook later in het spel gekomen, er moest toen gekozen worden tussen sylvia en huub, de bewoners hebben toen voor sylvia gekozen en huub moest weer naar huis
angelique is weggestemd
zojuist verteld eric (tegen de kapster) dat de ontslag-vergadering weer eens per maand is.quote:op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ja, ontslagronde is nu 1x per 4 weken. een beetje opmerkelijk, vroeger was de regel "laatste donderdag van de maand". dat is net een beetje verschil ......
......
nowlife stuurt een taart naar huub. palma geeft hem aan brian. nowlife over de zeik, (zelfs een paar fokkers over de zeik, vrees ikquote:op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef bierjoost het volgende:
wat is er nou precies met die taart aan de hand en wat heeft de website nowlive er mee te maken? wie is marco die er ook iets mee te maken heeft?
wat ik er opgemaakt hebt uit de posts is het volgende: huub krijgt taart, maar palma geeft hem aan brainless en gaat huub er mee fucken?
tot zondagavond stemmen en eerder was de uitslag dan op dinsdagavond ,quote:op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef flubberdewups het volgende:
wanneer wordt de uitslag van de populariteitspoll
bekend gemaakt aan de wannabe miljonairs?![]()
donderdag 28 juni.quote:op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ja, ontslagronde is nu 1x per 4 weken. een beetje opmerkelijk, vroeger was de regel "laatste donderdag van de maand". dat is net een beetje verschil ......
31 mei was de stemming voor brian en daarna kwam het bericht dat de frequentie per 4 weken werd. dat zou dus betekenen dat de volgende 28 juni zal zijn.
op 17 mei werd nicolaas weggestemd en in het begin is stephan weggestemd. verder is niemand via een exit-stemming vertrokken.
streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef prospera het volgende:
weet iemand hoe je zo'n lopende stream kan cappen cq stoppen?
als ik die stream stop valt hij nog niet te cappen![]()
je moet de overlays uitschakelen :quote:op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef prospera het volgende:
weet iemand hoe je zo'n lopende stream kan cappen cq stoppen?
als ik die stream stop valt hij nog niet te cappen![]()
de ruzie is geleidelijk ontstaan doordat huub steeds meer in de gaten kreeg dat de vriendschap 'eenrichtingsverkeer' was en eric regelmatig achter huub's rug om bij anderen ging stokenquote:op donderdag 14 juni 2007 15:40 schreef havefun84 het volgende:
effe een vraagje over die ruzie tussen eric en huub?
hoe is dit precies ontstaan, en waarom pakt huub die eric nu als nog op die "verkrachting terwijl huub daar eerst geen problem van maakte. beetje zwak van huub lijkt me.
volgens mij heeft eric de opdracht gekregen < toen hij huilend terug kwam van achter, dat hij zich met de groep ban aan moest sluiten. dat was nadat lieke het huis betrad.
ik weet niet.quote:op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
de ruzie is geleidelijk ontstaan doordat huub steeds meer in de gaten kreeg dat de vriendschap 'eenrichtingsverkeer' was en eric regelmatig achter huub's rug om bij anderen ging stoken
het meest waarschijnlijke is, dat 'de verkrachting' op verzoek van 'achter' in de doofpot moest worden gestopt.
eric heeft zich beslist vrijwillig aangesloten bij ban, weinig andere keuze immers. er zijn maar twee groepen, als je bij een groep eruit gegooid wordt, heb je niet veel te kiezen. de redactie heeft eric echt niet tot iets verplicht, hij mag ook proberen als eenling te gaan leven.
lees deze eens doorquote:op donderdag 14 juni 2007 20:49 schreef amesz het volgende:
wat houdt 'n zgn. screening in en hoe kun je je ervoor opgeven?
prima aanvullingen en ik kan me beslist vinden in je slot-konklusie.quote:op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet niet.
het begon mis te gaan toen ......
en huub houdt niet van "afvalligen" die hun eigen gang gaan (dat zie je ook in de ruzies met lieke).
de vriendschap is dus eigenlijk nooit sterk genoeg geweest om een storm te doorstaan.
als iemand vrijwillig de villa wil verlaten, vraag hij/zij zijn "24 uur" aan. dat is een soort 'bedenktijd', je kunt de vertrek-aanvraag alsnog intrekken. de procedure is :quote:op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef zapper het volgende:
ik lees overal dat huub zijn "24 uur" had aangevraagd. maar wat houdt dat nu exact in?
dat heeft geholpenquote:op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
je moet de overlays uitschakelen :
- muis op het videobeeld van de stream zetten
- rechter muisklik
- kies opties (options)
- kies de knop advanced
- in het hoofdstuk video acceleration :
-- vinkje weghalen bij use overlays
- druk op ok, venster sluit
- druk nogmaals ok op het eerste venster
heb je hier al gekeken?quote:op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef noizekick het volgende:
iemand?
of is er een bepaald mail adres van tien die voor dit soort vragen bedoeld is?
jep, heeft niets geholpen.quote:op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je hier al gekeken?
1 maand gratis streams van windows vista
problemen met streams en abonnement # 2
globaal 16.473 momenten dat ze ruzie kregen. welke ruzie bedoel je ?quote:op vrijdag 22 juni 2007 15:58 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
waarom hadden huub en brian nu weer ruzie?
amanda had kwark over huub gegooid, huub wilde daarom amanda in het zwembad gooien. de nobele ridder brian werd daarop enorm agressief en ging zijn liefste prinses te redden uit de klauwen van de boosaard. op het filmpje zie je hoe hij z'n hemd opscheurt alsof hij de hulk himself is ......quote:op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
waarbij brian huub in het water gooit nadat jaap een emmer water over hem heen gooit.
er was gisteravond weer duw-en-trek-werk waarbij dennis huub een zet gaf en huub over een poef viel. daarbij brak (waarschijnlijk) 1 of 2 vingers.quote:op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef droomkoningin het volgende:
wat is er gebeurd met huub z'n arm/hand?
die zou ze in augustus krijgenquote:op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef rens_wilders het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met amanda's nieuwe bontvrije jasje?
hoe bedoel je precies ?quote:op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef frau.pfeffertopf het volgende:
jaap's moeder is nu in de kooi, las ik hier.
iemand enig idee wat er nu gebeurt nu rondom dat cora schandaal?
ik weet het niet. snap er weinig van.quote:op dinsdag 3 juli 2007 08:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies ?
de trouwerij wordt afgelast en jaap heeft cora gesproken, maar meer weet ik niet. ik denk dat het nu moet blijken of het criminele groepje stopt met afpersen en dat er een onderzoek komt naar deze mensen icl. jaap.
quote:als je dat filmpje ziet (luistert) van gisteravond van jaap en cora bij de buren, dan zie je helemaal duidelijk wat voor toneel er hier gespeeld wordt! ze liggen helemaal in een deuk om een glas sinas! onzin van die chantage! lijkt me toch dat als je verloofde je zo'n streek levert je echt geen zin hebt om grapjes met haar te maken!!! of zie ik dat nu helemaal verkeerd? het is overduidelijk de stem van cora, heel herkenbaar door haar accent. zou dat gedrag van jelte bij het bootcamp dan ook toneel zijn geweest? om de kijkers te laten zien wie jelte is, de zogenaamde raadsman van cora? wat dom van tien dat ze jaap zijn zender niet uit hebben gezet! nu vallen ze door de mand. en ik blijf erbij, jaap is een slechte acteur................aldus een betrouwbare bron
het is een mysterie of we dat afpersingsverhaal nu wel of niet serieus moeten nemen. of dat het half verteld wordt.quote:op dinsdag 3 juli 2007 09:33 schreef frau.pfeffertopf het volgende:
[..]
ik weet het niet. snap er weinig van.
op talpa schreef iemand dit n.a.v. het jaap gebeuren:
.
[..]
omdat ze zwart is. anders is het discriminatie.quote:op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
waarom zit natasia nog in de kooi?
ze wordt geopereerd aan haar stembanden.quote:op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef f04 het volgende:
waarom is palma d'r niet?
welke schop?quote:op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef flubberdewups het volgende:
waarom heeft huub geen boete gekregen voor zijn schop?
al sinds kerst is het duidelijk dat natasia een voorkeurs positie heeft.quote:op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
waarom zit natasia nog in de kooi?
dat zal denk ik de kapster zijn geweest die zei dat je kunt frituren in het haar van amanda.quote:op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef ikreageer het volgende:
waar amanda de kapper een stoephoer noemt@
heeft iemand een filmpje van deze uitspraak van breezahsltje?
dan maak ik een utube filmpje met de ontkenning
tnx
wie is hetty?quote:op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
heeft iemand een pic van hetty?wanneer komt ze trouwens weer? moet altijd lachen als ze er is.
hetty? en een pic van haar?quote:op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
heeft iemand een pic van hetty?
wanneer komt ze trouwens weer?
moet altijd lachen als ze er is.
die vraag kun je ook altijd stellen in hetquote:op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef sponkie63 het volgende:
heeft iedereen zo,n haperende stream
of is er bij mij gewoon wat mis?
hier .. [dgk] centraal dgk youtube e.a. filmtopic #2quote:op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef miljonairliekecom het volgende:
heeft iemand toevallig stream 1 opgenomen rond 19u15? dat elly vertelt aan lieke over haar website miljonairlieke.com?
zo ja, zou je het ergens willen uploaden zodat ik kan downloaden?
de eerste 3 zijn fakes, inderdaad.quote:op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef virtualpom het volgende:
door wie worden de hieropvolgende, 3 exemplarische, weblogs van de bewoners eigenlijk gemaakt?
dank voor de reactie, leek me ook al erg waarschijnlijk. brian wordt als een zwakbegaafde neergezet en ook huub is talig veel beter dan uit die blog was op te maken. gelukkig staat die waarschuwing betreffende de fake persoon er nog op, maar ik vind dat soort 'initiatieven' wat minder. als het nou 1 hele fanblog over de gouden kooi was waarin iemand stelt dat ie een hekel heeft aan een bepaalde persoon in plaats van deze als een achterlijke neer te zetten....quote:op woensdag 18 juli 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
[..]
de eerste 3 zijn fakes, inderdaad.
huub heeft een aantal keren gezegd dat het gemaakt wordt door iemand die hij kent. huub kwam daar pas achter in de week dat hij weggestuurd was.
verder weet ik dat iedereen die dat wil een stukje kan schrijven en insturen. heb je ambities?
ik weet niets wie die voor natanaël schreef, maar die vond ik ongelovelijk goed.
vroeg ik me ook al af. ik vond deze passage op tien.tv, vanochtend geplaatst.quote:op zaterdag 21 juli 2007 14:21 schreef apk het volgende:
ik las ergens dat natasia 2 augustus naar huis gaat.
klopt dat
quote:op zaterdag 21 juli 2007 14:21 schreef apk het volgende:
ik las ergens dat natasia 2 augustus naar huis gaat.
klopt dat
en wie heeft die naam verzonnenquote:op dinsdag 17 juli 2007 14:41 schreef gert het volgende:
met febo wordt bedoeld: de redactie. de bewoners worden regelmatig naar achteren geroepen voor overleg buiten het camerabereik. ze noemden dit eerst simpelweg "achter", en later "de snackbar". op dit forum werd het op een gegeven moment "febo".
beequeen toch?quote:
je wordt alleen uit de vila gezet als je elkaar vermoordquote:op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef caphex het volgende:
er stond iets in een nieuwsbericht van nowlive dat er bij een ruzie een exit volgd. maar ik neem aan dat dit niet zo bedoeld wordt?
als er geen ruzie meer in de kooi mag dan is er niet veel maar aan lijkt me.
geen idee en geen idee.quote:op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef blaze07 het volgende:
nadia haar moeder belde om te zeggen dat ze naar huis moest komen, wat heeft haar overtuigd om toch te blijven aangezien ze er nog steeds zit? en hoe reageerde haar moeder erop?
alvast bedankt!
haar moeder werd aangesproken door mensen op straat,quote:op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef blaze07 het volgende:
nadia haar moeder belde om te zeggen dat ze naar huis moest komen, wat heeft haar overtuigd om toch te blijven aangezien ze er nog steeds zit? en hoe reageerde haar moeder erop?
alvast bedankt!
je kunt misschien het beste deze filmpjes even bekijken:quote:op woensdag 25 juli 2007 01:05 schreef blaze07 het volgende:
oke thanks nog 1 vraagje wat is ongeveer wel weet maar niet het volledige verhaal
wat is er precies gebeurd met de vriendin van jaap(cora volgens mij) waardoor de bruiloft niet doorging?
quote:lieke is nogal fan geworden van de hondjes van amanda, maar laatstgenoemde is daar niet zo van gediend. tijdens het eten ziet amanda dat lieke een elastiek om de nek van nicky heeft geknoopt, en dan knapt er iets bij de 19-jarige. “je wil m’n hond vermoorden! ziek wijf!”, schreeuwt ze ineens. “jij verwaarloost die beesten!”, werpt lieke tegen. “zorg eens voor je eigen honden!”, roept ze er achteraan.
wat is er nou precies gebeurd want ik kan me eigelijk niet voorstellen dat lieke die beestjes echt wat aan zou doen. was ze alleen aan het provoceren of was er echt wat aan de hand ?quote:de aantijgingen van lieke richting nicky en juicy hebben hun sporen nagelaten en uit veiligheidsoverwegingen wordt besloten de honden uit de villa te halen. “dag schatjes!”, roept amanda een aantal keer. waarschijnlijk beseft ze zich dat de beesten buiten de villa een stuk veiliger af zijn.
het zijn hele lieve beestjes, en amanda kijkt niet naar ze om.quote:op vrijdag 10 augustus 2007 11:44 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
[..]
wat is er nou precies gebeurd want ik kan me eigelijk niet voorstellen dat lieke die beestjes echt wat aan zou doen. was ze alleen aan het provoceren of was er echt wat aan de hand ?
ja dimitri is blijven slapen, ze sliepen in de masterbedroom en behalve praten is er niks gebeurd tussen die twee.quote:op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef marrije het volgende:
ik zag in een filmpje dat dmv een stemming dimitri mocht blijven slapen op verzoek van nadia. weet iemand of dat ook echt is gebeurd en zo ja, is er ook wat gebeurd?
thanks!quote:op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef maria44 het volgende:
[..]
ja dimitri is blijven slapen, ze sliepen in de masterbedroom en behalve praten is er niks gebeurd tussen die twee.
wat werd er in de chill besproken?quote:op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[ wat huub zegt klopt wel hoor. jaap dacht eerst dat huub de initiator was van het gesprek en huub heeft jaap doen geloven dat brian de initiator was. huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij brian als initiator heeft genoemd. maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover brian. ]
het blijft ingewikkeld omdat het om 2 verhalen gaat: het verhaal in de chill en later in de huiskamer.![]()
zomertijd-komkommertijd,quote:op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef pulu het volgende:
ik ben een kleine 2 a 3 weken afgekickt van dgk (het volgen van cossen en youtube/clipser filmpjes), maar ik heb het gevoel dat ik niet veel bijzonders is gebeurd de afgelopen tijd....ik lees af en toe de updates nog...maar het lijkt saaier en saaier te worden...of zijn er zaken die ik echt heb gemist?
quote:op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
zomertijd-komkommertijd,
yoga-juf op vakantie etc. , veel personeel van de redactie weg, overstap van tien naar rtl 5.
nieuwe regels. fons van westerloo die zegt: als er nog 1 keer te ver wordt gegaan,
stopt per direct het tv-programma.
als het weer donkerder en kouder buiten wordt, het zwembad dicht gaat vanwege de temperatuur, herfst,
de miljonairs het binnen moeten zien te redden met elkaar, er wat gast-miljonairs voor 1 tot 6 weken
komen logeren, die overigens niet mee mogen dingen met de hoofdprijs, dan kan het weer dolle boel worden.
p.s.: ik was zelf 3 weken op vakantie, maar ik denk dat ik weinig gemist heb zo te merken,
ik heb geen moeite om erin te komen.![]()
het spijt me,quote:op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef slagerkorrel het volgende:
ik verbaasde me er na mijn vakantie ook al over hoe weinig er gebeurt.
de bewoners lijken het zat, en de programmamakers laten het doodbloeden.
oh ja, want fons (rtl) heeft in de volkskrant gezegd dat het programma het eind van het jaar niet haalt.
-----
wat ik me afvroeg:
wat werd er in de chill besproken?
en wat werd er in de huiskamer besproken?
en hoe heeft jaap dat geinterpreteerd?
normaal gesproken krijg je dit te zien als het topic vol is. elk topic kan 300 berichten bevatten. bij de cossen zie je daarom dat er steeds nieuwe worden aangemaakt met een hoger nummer.quote:op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef coldstar het volgende:
kan iemand mij vertellen of ik soms iets fout doe. ik heb al een aantal malen gehad als ik reageer op een topic dat ik een error 35 kreeg. vervolgens staat er dan, je hebt niet het recht om te reageren. doe ik iets fout, of mag je daar niet reageren, ik ben me n.l. van geen kwaad bewust. misschien weet iemand hier een antwoord op?
quote:op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef coldstar het volgende:
beste disana, heel hartelijk bedank voor je uitleg. pffffff ik dacht echt dat ik iets verkeerds gedaan had, maar ik was me nergens van bewust. nogmaals bedankt.
voor zover ik weet, leeft hij nog steeds in onmin met de universiteit. hij was niet op komen dagen bij een collegecyclus, en heeft daardoor een vak niet gehaald.quote:op maandag 3 september 2007 09:56 schreef yvonne het volgende:
ik heb geloof ik gemist hoe het met de studie van jaap is?
studeert hij eigenlijk nog wel of is z'n carriere bij de erasmus afgelopen?
hoi m1sse,quote:op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef m1sse het volgende:
vorige week vertelde 'dierenliefhebber' brian stoer en lachend
dat hij wel eens 1 of ander dier aan het spit rijgt, voor de lol.
amanda vond dit ook hilarisch.
wat voor dier was dat ook al?
salamander of kameleon ofzo dacht ik.
bedoel je de google foto's?quote:op donderdag 13 september 2007 20:13 schreef lillkiss het volgende:
ff een vraag tussendoor: heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.quote:op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoel je de google foto's?
de meeste zijn verwijderd, helaas.
deze is er foto 1
en
foto 2
maar dit zijn oude foto's.
staat er op tien.tv niet een filmpje?
waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaaldquote:op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.
kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.quote:op vrijdag 14 september 2007 00:55 schreef apk het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaald
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.quote:op vrijdag 14 september 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.
is besproken met avonne in de sc, las ik later terugquote:op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:
[..]
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.![]()
nu heb ik geen idee of je een huub- of brianfan bent.
in de sc staan/stonden enkele berichten, avonne heeft (terecht) alle beschuldigingen die nacht uit de cos verwijderd. het had niets te maken met voorkeuren voor een miljonait of fan zijn.quote:op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:
[..]
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.![]()
nu heb ik geen idee of je een huub- of brianfan bent.
je kan een email sturen naar dreams of beauty en het hen vragen.quote:op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef poison-ivy het volgende:
ik zoek de naam van het potje gel/wax/of iets dergelijks
wat nadia gebryuikt voor haar haar...... wie weet het?
quote:op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef #ANONIEM het volgende:
vraag: heeft huub misschien homofiele gevoelens voor jaap?
ditjes en datjes en iets privé wat huub niet voorlas (over hedda of nena, geen idee)quote:op zondag 30 september 2007 00:34 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb de thuiskomst gemist... en ik lees dat huub een brief heeft gehad van nena... maar wat stond er in?
amanda heeft deze week in een woordenwisseling brian een zak hooi genoemd. brian werd toen heel erg boos. nu stond er dus gisteren op de fanclubdag van vol allemaal hooi klaar voor brian. tijdens het karten had iemand hem ook zak hooi genoemd.quote:op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat dat nou is met die zak hooi en brian?
het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
amanda zei dat brian er als een zak hooi bijzat. daarna volgde nog een hele discussie tussen amanda en brian waarbij brian bleef herhalen dat ie geen zak hooi was en amanda steeds zei dat ie erbij zat als een zak hooi, daar was brian het dus niet mee eens.quote:op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat dat nou is met die zak hooi en brian?
het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoondquote:op dinsdag 2 oktober 2007 21:52 schreef vipergts het volgende:
hoe krijgt de winnaar de villa
het lijkt mij dat er na het spel en het verwijderen van alle apperatuur
best wel wat moet gebeuren aan het huis.
betaalt de zender dit of krijgt de winnaar de sleutel en veel plezier ermee
waarschijnlijk zullen ook de aangebouwde camera-hokken weggehaald worden, hier met rood aangegeven.quote:op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoond
moet hebben om de villa te kunnen winnen.
nu dat het programma waarschijnlijk korter gaat duren,
is de vraag : is de villa nog wel te winnen?
maar als de villa dan toch naar iemand toe gaat ?
verwacht ik wel dat de productie,
de productie/ redactie bijgebouwen verwijderd
regie-kamer leeg wordt achtergelaten,
honderden camera's van de muren worden geschroefd
wat moet je met een kapsalon in je huis? ja, er wordt nu wel gebruik van gemaakt..
kortom als de villa nog te winnen is,
het grotendeels woon- klaar wordt gemaakt voor de winnaar.
quote:op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
amanda tegen brian: je moet niet meer over amerika beginnen. wil je daarmee stoppen.
meteen is brian enorm op zijn tenen getrapt....
zo hee, ze mag ook niks zeggen
quote:op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef varen het volgende:
wat is dat met amerika?
5 ton volgens onze tellerquote:op zondag 14 oktober 2007 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
hoi,
weet iemand hoeveel huub aan boetes heeft?
huub zei in een gesprek met butler melissa dat
hij aan 1 ton aan boetes heeft staan,
maar ik dacht zelf aan veel hoger?
verkeerd verstaan?
ik heb bij streamverslagen dit getikt,
maar klopt het wel of niet?
dank je wel soylent,quote:
dank je, helaas heb ik niet meer zoveel tijd als voorheen.. heb een nieuwe baan en ben weer begonnen met studerenquote:op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
dank je wel soylent,
ik mis je af en toe op dit dgk-forum.
probeer even op de streams te klikken en dan de / (slash) toets indrukken.quote:op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef grazygirl het volgende:
goedemmorgen
van alles al geprobeerd maar ik heb een probleem waar ik niet uitkom. als ik mijn streams wil laden zie ik alleen het huis en krijg ik de tekst erop dat de server niet geladen kan worden nu heeft mijn lieve zoontje van 2 met zijn lieftalige handjes de laptop even te pakken weten te krijgen en zat heel mans met de muis te klikken maar ik kan nu geen streams meer kijken misschien een heel slim iemand die mij kan helpen?
10 dagen.quote:op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef remzz het volgende:
hoeveel dagen lopen ze nu achter op tv? als ik dit gedoe met dennis op tv wil zien wanneer moet ik dan ongeveer kijken?
hoi beroepslurker,quote:op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef beroepslurker het volgende:
heb als newby een vraagje, het lukt me niet zo goed om te quoten, kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen? alvast bedankt.
kijk even hier dgk in de mediaquote:op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef rene90 het volgende:
even een vraagje, ik hoorde dat er 30 oktober op een dinsdag een parachute-stunt is geweest, met darkraver of iets? wie kan me daar misschien iets meer over vertellen?
gisteren een stemming:quote:op donderdag 8 november 2007 18:37 schreef tessie het volgende:
ik las in de villa vandaag iets van dat jaap misschien weg gaat voor een koffer met geld en dat ze moeten stemmen ofzo? hoe zit dit precies?
vrijdagavond/nacht hebben amanda en nadia lieke zo'n twee uur lang zitten treiteren. nadia raakt lieke daarbij ook steeds vaker aan. lieke vraagt haar dat niet te doen en huub zegt er dan ook iets van (ze zitten op de bank naar een film te kijken). nadia provoceert, steekt haar hand uit richting huub, huub maakt een beweging terug:quote:op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
nee er is morgen geen ontslagronde. morgen gaat er gesproken worden over het geweld in de kooi. en een heleboel streamers vinden dat brian de kooi moet verlatenquote:op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
je gaat door voor de koelkastquote:op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:
ja, van dat geweld wist ik.
okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.![]()
eh... niet helemaal. brian geeft plotseling weer een overvloed van punten uit.quote:op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:
ja, van dat geweld wist ik.
okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.![]()
vrijdagavond grote mat partij (niks van te zien, weinig over bekend). daarna rustig weekend.quote:op maandag 12 november 2007 13:27 schreef yvonne het volgende:
ik ben terug van een weekend weg, en heb blijkbaar veel gemist en in de updates kan ik niet veel terugvinden,
kan iemand me op weg helpen, hoeft niet uitgebreid, beetje de grote lijnen.
mijn dank alvast.
toen hadden ze het er niet meer over.quote:op maandag 12 november 2007 21:17 schreef my_ het volgende:
wat heeft jaap nou gedaan m.b.t. het koffertje met geld?
in eerste instantie vroeg hij zijn 24 uur aan. daarna heeft hij hem ingetrokken en gelijk weer aangevraagd. amanda confronteerde hem hiermee... en toen?
amanda heeft hem toen geblockt ofzo?
nou, de algemene indruk is dat het niet kan.quote:op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef sloppy_joe het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat dennis ineens zo'n hoog % van de stemmen krijgt in de poll?
problemen met streams en abonnement # 2quote:op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef chedjuh het volgende:
misschien kan iemand me helpen ?
ik heb al eerder via sms betaald om een maand lang te kijken, vandaag weer via het 0900 nummer en nog steeds kan ik geen stream bekijken .. kan iemand me helpen wat nu te doen ?
sorry apk .. ik had het inderdaad gezien, maar net iets te laat .. mijn excusesquote:op woensdag 28 november 2007 16:04 schreef apk het volgende:
[..]
problemen met streams en abonnement # 2
er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.quote:op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef marrije het volgende:
ik ben er ff uit geweest en ik zie net een filmpje van dennis die een camera kapot gooit met een stoel. een hoop heibel in de tent en brian die gilt naar dennis dat ie zijn kindje heeft vermoord?
was nadia zwanger van dennis en heeft ze een abortus gedaan oid?
alvast bedankt!
ik denk dat niemand dat weet. je hebt de vraag al vaker gesteld, he?quote:op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef poison-ivy het volgende:
beste streamers,
iemand die mij exact kan vertellen welke dagcreme en/of nacht nadia gebruikt & welke foundation?
alvast hartelijk bedankt voor het uitzoeken, dat maakt me blij!
thanks bsolquote:op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.
zeker is wel dat er zwangerschapstesten zijn geweest, 'n echo is gemaakt. nadia had (fake ?) klachten zoals hoofdpijn, misselijkheid (kotsen) en pijnlijk gezwollen borsten. op mysterieuze wijze werd ze plotseling heel ziek, werd afgevoerd per ambulance en twee uur later kwam ze vrolijk de villa weer binnenwandelen. het verhaal was 'buikgriep' en alle klachten waren ineens verdwenen.
misschien weet je na 1 dag,quote:op maandag 10 december 2007 22:01 schreef blaze07 het volgende:
weet iemand hoe de film heet die ze nu aan het kijken zijn?
justin timberlake speelt in de flim ben benieuwd naar de titel.
quote:op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
misschien weet je na 1 dag,
al welke film het was?
agua dock![]()
zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.quote:op zondag 16 december 2007 13:59 schreef coldstar het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een avatar onder mijn naam kan zetten?
hartelijk bedankt, ik ben er uit.quote:op zondag 16 december 2007 14:03 schreef disana het volgende:
[..]
zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.
laatst was er een vergadering met bewoners en productiemensen in het kantoor, dat niet op de streams was.quote:op maandag 17 december 2007 21:30 schreef rens_wilders het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met oliebollen (codewoord??) en waarom dit niet meer gezegd mag worden?
ja, vandaag is het zogenaamd kerst in de villa. de tv-uitzending loopt ongeveer 5 dagen achter (tijd voor verhaallijn, montage en uitzendgereed maken). door nu kerst te vieren komt het uiteindelijk rond 25 december op tv.quote:op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef tessie het volgende:
zijn ze nu vandaag echt kerst aan het vieren? (las zoiets in de villa vandaag).. en waarom dan??
misschien weet iemand hier problemen met streams en abonnement # 2 hetquote:op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef sponkie63 het volgende:
wie kan mij helpen ik heb net magentic gedownload en nu krijg ik mijn kooi niet meer,ik heb al systeemherstel gedaan tot 2 keer toe maar dat helpt niet. nu krijg ik steeds te zien dat mijn proxyinstellingen niet goed zijn.ik heb vista.b.v.d claudia
gediscussieerd wordt er in de cos. momenteel zitten we hier [cos#3072] serious request.quote:op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
er wordt bijzonder gelet op capslocks mag niet gebruikt worden.
over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
kijk ik soms niet goed?
de vraag is dus waar vind ik leuke discussies over de gouden kooi
en wat is de mening hier over nowlive
nou zat discussies hier hoor.quote:op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
er wordt bijzonder gelet op capslocks mag niet gebruikt worden.
over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
kijk ik soms niet goed?
de vraag is dus waar vind ik leuke discussies over de gouden kooi
en wat is de mening hier over nowlive
zij heet rachelquote:op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef lindadepinda het volgende:
ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is in dit topic...![]()
maar hoe heet de "vrouwelijke kant" van ricardo de butler ookal weer??
nou, op die link klikken, lijkt me, en de update installeren?quote:op maandag 14 januari 2008 17:09 schreef yasminn het volgende:
tien tv website systeemcheck
om sommige livestreams op de tien tv website te kunnen bekijken heb je een update voor windows media player nodig.
gebruik de link hieronder om de update op te halen en te installeren.
> download de update
hoe kan ik dit downloaden? want ik kan sinds kort niet meer streamen. (ik heb een nieuwe computer)
weet iemand misschien wat ik moet doen?
dat lukt dus niet! op de link klikken.quote:op maandag 14 januari 2008 17:22 schreef gert het volgende:
[..]
nou, op die link klikken, lijkt me, en de update installeren?![]()
en dan weer opnieuw betalen, want je eventuele tegoed is verdwenen, samen met je oude pjoeter.
er worden vooral cos op's als update gepost... omdat er regelmatig geen of weinig updates werden gedaan en de op's af en toe zeer uitgebreid zijn.quote:op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef soylent het volgende:
waarom post iedereen opeens de hele tijd updates?
nee, huub had er meer plannen mee maar amanda wordt beschermd door de regie dus voorlopig zien we nog niets bungelenquote:op maandag 11 februari 2008 00:00 schreef okkie_ het volgende:
heeft huub nou z'n plannetje uitgevoerd om amanda te zieken en heeft hij een pluche knuffel, die op dat hondje van amanda lijkt, boven de ontbijttafel opgehangen aan een touwtje?
hedda is de exvriendin van huub van voor de gouden kooi, hedda is een paar keer op bezoek geweest in dgk en heeft ook daar nog het bed met hem gedeeld (vanuit huub was dat een wraakactie naar lieke toe omdat zij tijdens zijn afwezigheid tegen iemand had gezegd dat ze huub er uit zou stemmen als hij op de bank zou komen te zitten). herma is een hulp in de huishouding die onder palma (ook wel jose genoemd) de hoofd huishouding valt. melissa is één van de butlers die af en toe worden ingezet. mitch was ook zo'n butler (die heeft met amanda gezoend), dimitri komt daar af en toe nog wel en ricardo ook.quote:op vrijdag 15 februari 2008 03:44 schreef stranger het volgende:
feedback is ook voor tips/requests he?
is het misschien mogelijk dat er een overzichtstopic komt met alle hoofd- en bijrolspelers in de gouden kooi? ik lees dit forum altijd even voor het slapengaan maar er zijn zo ontzettend veel personages dat ik niet meer weet wie wie is en wat doet.. dan lees ik weer iets over hedda of herma of nicky of melissa en dan begrijp ik het allemaal niet meer.. is er geen trouwe gouden-kooi-kijker die eventjes alle personages op een rijtje kan zetten? bij voorbaat dank.
hij heeft niet getongzoentquote:op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef roburt het volgende:
wat ik niet helemaal volgde.
liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd?
en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
dgk--> vragen aan de mensen die het volgenquote:op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef roburt het volgende:
wat ik niet helemaal volgde.
liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd?
en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |