Ik waardeer de filmpjes enorm, maar wat heeft het nou voor nut om bij zo'n filmpje op een trage schijtsite eerst meer dan 5 minuten nagelvijlen van Lieke up te loaden?quote:
Heeft iemand hier een filmpje van ???quote:Op maandag 16 juli 2007 01:44 schreef Miraaa het volgende:
Ik zat net nog even via een link van hier dat filmpje nog een te bekijken , en las daat op dat forum het volgende.
Natasia zit al te vertellen dat haar niets boven het hoofd hangt. Ze maakt de anderen er nog even op attent dat 6 tegen 2 wel wat veel is. Maar ze is "achter" geweest en heeft vet zitten lachen met de verantwoordelijke dame. Nou ik ben benieuwd of die dame(s) morgen ook nog zo lachen na het zien van de beelden van afgelopen middag. Ik ben niet gauw aangedaan, maar ik ben er nu nog vreselijk boos over. Het beheerst mijn dag! Stelletje lafaards.
Is dit waar ???![]()
Als dat zo is, en je kan als "verantwoordelijke" hierom nog lachen ook..........![]()
Antwoordt:
Ze noemde ook nog de naam van de persoon waar ze zo mee had zitten lachen,klonk als suzanne.
Nee is een streamlock dus is niet te zien, je ziet wel op dit filmpje: http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30601&sess=664&mvpageno=1quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef firecow het volgende:
is er eigenlijk een filmpje waar de bewaking binnen komt vallen om het iets te susssen
Zelfde filmpje als hierboven, maar is niet erg duidelijk maar ze is het trappen nog niet verleerd zo te zien.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:10 schreef Canisfire het volgende:
Bij welke fimpje is de aanranding te zien Exit natasia?
Post Lieke en Huub deel 2:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is er ook een deel 2 'post van Huub en Lieke?
Heb mijn kaartjes nog niet voorbij zien komen.
Dank je.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Post Lieke en Huub deel 2:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31048&sess=664
Nee, sorryquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef miljonairliekecom het volgende:
Heeft iemand toevallig stream 1 opgenomen rond 19u15? Dat Elly vertelt aan Lieke over haar website Miljonairlieke.com?
Zo ja, zou je het ergens willen uploaden zodat ik kan downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |