thanks bsolquote:op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.
zeker is wel dat er zwangerschapstesten zijn geweest, 'n echo is gemaakt. nadia had (fake ?) klachten zoals hoofdpijn, misselijkheid (kotsen) en pijnlijk gezwollen borsten. op mysterieuze wijze werd ze plotseling heel ziek, werd afgevoerd per ambulance en twee uur later kwam ze vrolijk de villa weer binnenwandelen. het verhaal was 'buikgriep' en alle klachten waren ineens verdwenen.
misschien weet je na 1 dag,quote:op maandag 10 december 2007 22:01 schreef blaze07 het volgende:
weet iemand hoe de film heet die ze nu aan het kijken zijn?
justin timberlake speelt in de flim ben benieuwd naar de titel.
quote:op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
misschien weet je na 1 dag,
al welke film het was?
agua dock![]()
zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.quote:op zondag 16 december 2007 13:59 schreef coldstar het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een avatar onder mijn naam kan zetten?
hartelijk bedankt, ik ben er uit.quote:op zondag 16 december 2007 14:03 schreef disana het volgende:
[..]
zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.
laatst was er een vergadering met bewoners en productiemensen in het kantoor, dat niet op de streams was.quote:op maandag 17 december 2007 21:30 schreef rens_wilders het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met oliebollen (codewoord??) en waarom dit niet meer gezegd mag worden?
ja, vandaag is het zogenaamd kerst in de villa. de tv-uitzending loopt ongeveer 5 dagen achter (tijd voor verhaallijn, montage en uitzendgereed maken). door nu kerst te vieren komt het uiteindelijk rond 25 december op tv.quote:op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef tessie het volgende:
zijn ze nu vandaag echt kerst aan het vieren? (las zoiets in de villa vandaag).. en waarom dan??
misschien weet iemand hier problemen met streams en abonnement # 2 hetquote:op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef sponkie63 het volgende:
wie kan mij helpen ik heb net magentic gedownload en nu krijg ik mijn kooi niet meer,ik heb al systeemherstel gedaan tot 2 keer toe maar dat helpt niet. nu krijg ik steeds te zien dat mijn proxyinstellingen niet goed zijn.ik heb vista.b.v.d claudia
gediscussieerd wordt er in de cos. momenteel zitten we hier [cos#3072] serious request.quote:op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
er wordt bijzonder gelet op capslocks mag niet gebruikt worden.
over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
kijk ik soms niet goed?
de vraag is dus waar vind ik leuke discussies over de gouden kooi
en wat is de mening hier over nowlive
nou zat discussies hier hoor.quote:op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
er wordt bijzonder gelet op capslocks mag niet gebruikt worden.
over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
kijk ik soms niet goed?
de vraag is dus waar vind ik leuke discussies over de gouden kooi
en wat is de mening hier over nowlive
zij heet rachelquote:op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef lindadepinda het volgende:
ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is in dit topic...![]()
maar hoe heet de "vrouwelijke kant" van ricardo de butler ookal weer??
nou, op die link klikken, lijkt me, en de update installeren?quote:op maandag 14 januari 2008 17:09 schreef yasminn het volgende:
tien tv website systeemcheck
om sommige livestreams op de tien tv website te kunnen bekijken heb je een update voor windows media player nodig.
gebruik de link hieronder om de update op te halen en te installeren.
> download de update
hoe kan ik dit downloaden? want ik kan sinds kort niet meer streamen. (ik heb een nieuwe computer)
weet iemand misschien wat ik moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |