quote:Op maandag 24 december 2007 00:00 schreef 64-Bitch het volgende:
Weet iemand waar mijn liefje Selene is?
Daar heeft huubje al weken last van.quote:Op maandag 24 december 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Het zit Huub niet lekker dat Lieke hem straal negeert.
[ afbeelding ]
Als ik wist wie jouw liefje was kon ik daar misschien antwoord opgeven.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag jou toch ook niet waar mijn liefje is?!
Een beetje depressief in zijn eendje denk ik.quote:Op maandag 24 december 2007 00:04 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Daar heeft huubje al weken last van.
Zit ie aan de valium trouwens? Hij is zo rustig, of stilte voor de storm?
Kennelijk heeft ze niet zoveel andere waardes meegekregen bij haar opvoeding.quote:Op maandag 24 december 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net ook al die handdoek over haar hoofd.. dat kind schaamt zich echt kapot voor d'r korte koppie.
Triest toch als je uiterlijk het enige is wat je nog hebt...
zal lekker gaan stinken.quote:Op maandag 24 december 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Wat is het ook een raar kind: doet ze een pruik bovenop haar kletsnatte eigen haar![]()
[ afbeelding ]
Ze kan ook echt niet van haar haar afblijvenquote:Op maandag 24 december 2007 00:12 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft al een kale plek van de haar clips. Volgens Brian scheurt Amanda d'r haar, omdat zij tlkens haar clips verplaatst
Op Tanner.quote:Op maandag 24 december 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
Op wie denkt Selene nu verliefd te zijn?
ze had het over vlindertjes in haar buik, was dat over Luc?quote:Op maandag 24 december 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
Op wie denkt Selene nu verliefd te zijn?
Iedereen behalve Luc dat statement is daarnet wel door haar gemaakt.quote:Op maandag 24 december 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
ze had het over vlindertjes in haar buik, was dat over Luc?
Wat heeft Fok
Neuh idd... beetje jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Kennelijk heeft ze niet zoveel andere waardes meegekregen bij haar opvoeding.
Problemen met de serverquote:Op maandag 24 december 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Fok
Ja dus.quote:Op maandag 24 december 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat heeft Fok
Het is dus niet Lucky Luc de kale rapper, die mist ze nog niet eens naast haar in bed.quote:Op maandag 24 december 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
En dan aan Brian vragen of het geloofwaardig overkomt als ze dat zegt.
Dan doen we ook maar gelijk een actie voor Lieke. Die is ook 14 kilo kwijt.quote:Op zondag 23 december 2007 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we daar een 3FM radio programma voor op starten ?? Er zijn genoeg extra pondjes te vergeven deze weken !
Help Huub de winter door !!
Dit is al de 3de nacht dat ik hetzelfde filmpje zie.quote:
Da's Moeder Lieke, die geen spelletjes speelt.quote:Op maandag 24 december 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk weet ik nog steeds niet goed waarover het gaat.
Heilige moeder Maria, zegt Huub.
Ja, dat snapte ik nog wel. Maar voor de rest? Het was voor mij onduidelijk, misschien omdat we het begin niet hoorden.quote:Op maandag 24 december 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's Moeder Lieke, die geen spelletjes speelt.
Behalve dat ze met Brian&Amanda speelt. Ze doet alleen wat ze zelf wil.
Hee, bedankt voor de uitleg. Wat een onzin weer dat ze niet wil zeggen waarom het concreet gaat. Jaap zegt nu dat hij haar informatiebron snapt.quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:
lieke denkt plannen van jaap te weten die haar er in kunnen luizen en waar huub ook bij betrokken is. De mannen zijn boos want lieke insinueerd van alles, maar wil niet zeggen waar het over gaat en van wie ze de info heeft gekregen. Ze zegt dat ze aan het eind van de week erop terugkomt. Huub zegt tegen jaap dat lieke jaap wantrouwd en vraagt zich af of dat wel kan bij teammatties
precies dat....quote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
Enne.. Amanda en Brian slapen al weer lekker? Daar hoeft achter niet mee te sleutelen?
En Lieke geeft hem nog even mee dat hij nooit moeite heeft gedaan haar te leren kennen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:13 schreef lorence1 het volgende:
huub verzint een smoes (imho) om weer even bij lieke en jaap binnen te vallen
quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En Lieke geeft hem nog even mee dat hij nooit moeite heeft gedaan haar te leren kennen.
Laat zuursletje toch asjeblief opkrassenquote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Lieke denkt dat ze deze maand niet kan worden weggestemd. Ze wil ook niet weg.
Huub afzeikt? Welke streams kijk jij?quote:Op maandag 24 december 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat dan: Lieke die haar ding doet ?
Ik zie alleen maar dat ze Huub afzeikt....
Als je het tegen mij hebt:quote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat verdraaid Lieke dan geachte Huub fan?
En de aap komt weeer uit de mouw, het is weer een "showelement".... Ze mogen er niet over praten van achter en Lieke zegt "laat het dan laat het dan"quote:Op maandag 24 december 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is Lieke met een negatief vermoeden over Jaap en Huub gekomen, maar mogen zij het er vervolgens niet over hebben. 'Laat het dan, laat het dan', zegt ze ook steeds.
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3 tegen erlkaar, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is Lieke met een negatief vermoeden over Jaap en Huub gekomen, maar mogen zij het er vervolgens niet over hebben. 'Laat het dan, laat het dan', zegt ze ook steeds.
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat zuursletje toch asjeblief opkrassen
Maar een balletje opgooien om Huub nog slechter te laten lijken en hem op te fokken was natuurlijk wel weer leukquote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebben
Dat is nou weer echt Lieke. Eerst zegt ze het. Dan zegt ze Laat maar!, En dan is Huub ineens weer heel erg achterdochtig.quote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebben
quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.
laat de zwakste speler van dit moment vertrekken: hij heet Huub.quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.
Zullen B&A ooit nog aan bod komen. Ik verwacht van niet. Die hebben het afgelopen jaar vakantie gehad.quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
dat balletje gooide ze op bij jaap in de slaapkamer. jaap is toen huub gaan informeren en toen kwamen ze met zijn tweeen verhaal bij haar halen en toen wilde ze er niets over kwijt omdat ze niet weet of het echt waar isquote:Op maandag 24 december 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een balletje opgooien om Huub nog slechter te laten lijken en hem op te fokken was natuurlijk wel weer leuk
wat is er met 7 januari?quote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
Jaap snapt hem nou wel, over die oliebollen en 7 januari.
Goed van Jaap om Huub erbij te halen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat balletje gooide ze op bij jaap in de slaapkamer. jaap is toen huub gaan informeren en toen kwamen ze met zijn tweeen verhaal bij haar halen en toen wilde ze er niets over kwijt omdat ze niet weet of het echt waar is
Daar moeten we dus zelf achter zien te komen, want dat zei hij niet. Lieke zei daarop wel dat ze genoeg had gedaan door zichzelf te zijn sinds haar 24-uur aanvraag. Dus kennelijk is er een soort deadline voor het een of ander.quote:
Ik heb Huub horen zeggen dat ze geen stelletje de finale in laten gaan. Nou geloof ik niet alles wat hij zegt, maar dit wil ik graag gelovenquote:Op maandag 24 december 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen B&A ooit nog aan bod komen. Ik verwacht van niet. Die hebben het afgelopen jaar vakantie gehad.
ok thanxquote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moeten we dus zelf achter zien te komen, want dat zei hij niet. Lieke zei daarop wel dat ze genoeg had gedaan door zichzelf te zijn sinds haar 24-uur aanvraag. Dus kennelijk is er een soort deadline voor het een of ander.
Zou me niets verbazen dat ze kertst en oud en nieuw moeten doorkomen met tv maken en dat er dan een nieuwe in zal komen. Zo ver ik begrepen heb mag er ook niemand ontslagen worden. Zou ook vreemd voor de nieuwe zijn om in een 2 + 2 + 1 terecht te komen.... dan is ie bij voorbaat al kansloos.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Huub horen zeggen dat ze geen stelletjes de finale in laten gaan. Nou geloof ik niet alles wat hij zegt, maar dit wil ik graag geloven
De stekker eruit als de kijkcijfers nog droeviger zijn dan de afglopen maand. De target van 800.000 is de afgelopen maand niet 1 x gehaald de hoogste was 282.000 ... kijkers.quote:
Dat klinkt heel redelijk, maar zal vast niet zo uitgevoerd wordenquote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb Huub horen zeggen dat ze geen stelletje de finale in laten gaan. Nou geloof ik niet alles wat hij zegt, maar dit wil ik graag geloven
Ik zeg, Lieke eruit, kan er weer eens losjes televee gemaakt worden zonder dat zuursletje mooie momenten blokkeertquote:Op maandag 24 december 2007 02:34 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De stekker eruit als de kijkcijfers nog droeviger zijn dan de afglopen maand. De target van 800.000 is de afgelopen maand niet 1 x gehaald de hoogste was 282.000 ... kijkers.
Daarom oliebollen bullshit = alles of niets verhaal ...pompen of verzuipen voor de bewoners in DGK
Vrees toch voor je dat Huub de eerst volgende is. Optreed agenda is klaar... en daarna mag Huubie exit. Niet deze maand want daarin heeft iedereen card blanche.quote:Op maandag 24 december 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zeg, Lieke eruit, kan er weer eens losjes televee gemaakt worden zonder dat zuursletje mooie momenten blokkeert
Ze zeikt alleen maar en wil inderdaad niet het spel meer spelen. Niet met Huub, niet met Brian en Amanda. Eigenlijk alleen maar met Jaap, maar dan wel zodanig dat het niet haar principes overschrijdt. Tja, lijkt me niet dat dit in DGK past. Lieke dus naar buiten. Ik gun het haar dan wel weer om lekker de kerst met haar familie te vierenquote:Op maandag 24 december 2007 02:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zeg, Lieke eruit, kan er weer eens losjes televee gemaakt worden zonder dat zuursletje mooie momenten blokkeert
gaat tie eruit dan hebben we een computerende jaap (want ja lieke heeft geen zin in spelletjes, dus wat moet die jongen dan nog anders) een reikende ilieke een pruikkappende amanda en een in bedliggende brian om ons de hele dag mee te vermaken op de streams..... lijkt me voor het programma geen reden om door te gaan.quote:Op maandag 24 december 2007 02:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Vrees toch voor je dat Huub de eerst volgende is. Optreed agenda is klaar... en daarna mag Huubie exit. Niet deze maand want daarin heeft iedereen card blanche.
Tijd voor eens wat dolle dwaze acties, liefst gericht tegen B&A. Dat is al weer zo lang geleden. Vraag me vaak af waarom ik dit nog zou volgen. Het is een humorloos ongeïnspireerd kutzooitje gewordenquote:Op maandag 24 december 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zeikt alleen maar en wil inderdaad niet het spel meer spelen. Niet met Huub, niet met Brian en Amanda. Eigenlijk alleen maar met Jaap, maar dan wel zodanig dat het niet haar principes overschrijdt. Tja, lijkt me niet dat dit in DGK past. Lieke dus naar buiten. Ik gun het haar dan wel weer om lekker de kerst met haar familie te vieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |