Laat zuursletje toch asjeblief opkrassenquote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Lieke denkt dat ze deze maand niet kan worden weggestemd. Ze wil ook niet weg.
Huub afzeikt? Welke streams kijk jij?quote:Op maandag 24 december 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat dan: Lieke die haar ding doet ?
Ik zie alleen maar dat ze Huub afzeikt....
Als je het tegen mij hebt:quote:Op maandag 24 december 2007 02:17 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat verdraaid Lieke dan geachte Huub fan?
En de aap komt weeer uit de mouw, het is weer een "showelement".... Ze mogen er niet over praten van achter en Lieke zegt "laat het dan laat het dan"quote:Op maandag 24 december 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is Lieke met een negatief vermoeden over Jaap en Huub gekomen, maar mogen zij het er vervolgens niet over hebben. 'Laat het dan, laat het dan', zegt ze ook steeds.
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3 tegen erlkaar, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is Lieke met een negatief vermoeden over Jaap en Huub gekomen, maar mogen zij het er vervolgens niet over hebben. 'Laat het dan, laat het dan', zegt ze ook steeds.
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat zuursletje toch asjeblief opkrassen
Maar een balletje opgooien om Huub nog slechter te laten lijken en hem op te fokken was natuurlijk wel weer leukquote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebben
Dat is nou weer echt Lieke. Eerst zegt ze het. Dan zegt ze Laat maar!, En dan is Huub ineens weer heel erg achterdochtig.quote:Op maandag 24 december 2007 02:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het was volgens mij wel de bedoeling van achter dat ze het erover zou hebben om weer eens wat achterdocht te kweken in het groepje van 3, maar ze heeft geen zin in gezeik en gaat eerst verifieren of achter wel de waarheid heeft verteld aan lieke. Ze had dus beter helemaal haar mond kunnen houden als ze geen gezeik tussen haar h en jaap wilde hebben
quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.
laat de zwakste speler van dit moment vertrekken: hij heet Huub.quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft inderdaad. Jaap en Huub samen verder en eindelijk scheurtjes in de relasie tussen Amanda en Brian. Daarna kan het feest van de finale beginnen.
Zullen B&A ooit nog aan bod komen. Ik verwacht van niet. Die hebben het afgelopen jaar vakantie gehad.quote:Op maandag 24 december 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
dat balletje gooide ze op bij jaap in de slaapkamer. jaap is toen huub gaan informeren en toen kwamen ze met zijn tweeen verhaal bij haar halen en toen wilde ze er niets over kwijt omdat ze niet weet of het echt waar isquote:Op maandag 24 december 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een balletje opgooien om Huub nog slechter te laten lijken en hem op te fokken was natuurlijk wel weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |