Dit is al de 3de nacht dat ik hetzelfde filmpje zie.quote:
Da's Moeder Lieke, die geen spelletjes speelt.quote:Op maandag 24 december 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk weet ik nog steeds niet goed waarover het gaat.
Heilige moeder Maria, zegt Huub.
Ja, dat snapte ik nog wel. Maar voor de rest? Het was voor mij onduidelijk, misschien omdat we het begin niet hoorden.quote:Op maandag 24 december 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's Moeder Lieke, die geen spelletjes speelt.
Behalve dat ze met Brian&Amanda speelt. Ze doet alleen wat ze zelf wil.
Hee, bedankt voor de uitleg. Wat een onzin weer dat ze niet wil zeggen waarom het concreet gaat. Jaap zegt nu dat hij haar informatiebron snapt.quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:
lieke denkt plannen van jaap te weten die haar er in kunnen luizen en waar huub ook bij betrokken is. De mannen zijn boos want lieke insinueerd van alles, maar wil niet zeggen waar het over gaat en van wie ze de info heeft gekregen. Ze zegt dat ze aan het eind van de week erop terugkomt. Huub zegt tegen jaap dat lieke jaap wantrouwd en vraagt zich af of dat wel kan bij teammatties
precies dat....quote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
Enne.. Amanda en Brian slapen al weer lekker? Daar hoeft achter niet mee te sleutelen?
En Lieke geeft hem nog even mee dat hij nooit moeite heeft gedaan haar te leren kennen.quote:Op maandag 24 december 2007 02:13 schreef lorence1 het volgende:
huub verzint een smoes (imho) om weer even bij lieke en jaap binnen te vallen
quote:Op maandag 24 december 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En Lieke geeft hem nog even mee dat hij nooit moeite heeft gedaan haar te leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |