quote:op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef #ANONIEM het volgende:
vraag: heeft huub misschien homofiele gevoelens voor jaap?
ditjes en datjes en iets privé wat huub niet voorlas (over hedda of nena, geen idee)quote:op zondag 30 september 2007 00:34 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb de thuiskomst gemist... en ik lees dat huub een brief heeft gehad van nena... maar wat stond er in?
amanda heeft deze week in een woordenwisseling brian een zak hooi genoemd. brian werd toen heel erg boos. nu stond er dus gisteren op de fanclubdag van vol allemaal hooi klaar voor brian. tijdens het karten had iemand hem ook zak hooi genoemd.quote:op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat dat nou is met die zak hooi en brian?
het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
amanda zei dat brian er als een zak hooi bijzat. daarna volgde nog een hele discussie tussen amanda en brian waarbij brian bleef herhalen dat ie geen zak hooi was en amanda steeds zei dat ie erbij zat als een zak hooi, daar was brian het dus niet mee eens.quote:op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat dat nou is met die zak hooi en brian?
het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoondquote:op dinsdag 2 oktober 2007 21:52 schreef vipergts het volgende:
hoe krijgt de winnaar de villa
het lijkt mij dat er na het spel en het verwijderen van alle apperatuur
best wel wat moet gebeuren aan het huis.
betaalt de zender dit of krijgt de winnaar de sleutel en veel plezier ermee
waarschijnlijk zullen ook de aangebouwde camera-hokken weggehaald worden, hier met rood aangegeven.quote:op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoond
moet hebben om de villa te kunnen winnen.
nu dat het programma waarschijnlijk korter gaat duren,
is de vraag : is de villa nog wel te winnen?
maar als de villa dan toch naar iemand toe gaat ?
verwacht ik wel dat de productie,
de productie/ redactie bijgebouwen verwijderd
regie-kamer leeg wordt achtergelaten,
honderden camera's van de muren worden geschroefd
wat moet je met een kapsalon in je huis? ja, er wordt nu wel gebruik van gemaakt..
kortom als de villa nog te winnen is,
het grotendeels woon- klaar wordt gemaakt voor de winnaar.
quote:op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
amanda tegen brian: je moet niet meer over amerika beginnen. wil je daarmee stoppen.
meteen is brian enorm op zijn tenen getrapt....
zo hee, ze mag ook niks zeggen
quote:op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef varen het volgende:
wat is dat met amerika?
5 ton volgens onze tellerquote:op zondag 14 oktober 2007 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
hoi,
weet iemand hoeveel huub aan boetes heeft?
huub zei in een gesprek met butler melissa dat
hij aan 1 ton aan boetes heeft staan,
maar ik dacht zelf aan veel hoger?
verkeerd verstaan?
ik heb bij streamverslagen dit getikt,
maar klopt het wel of niet?
dank je wel soylent,quote:
dank je, helaas heb ik niet meer zoveel tijd als voorheen.. heb een nieuwe baan en ben weer begonnen met studerenquote:op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
dank je wel soylent,
ik mis je af en toe op dit dgk-forum.
probeer even op de streams te klikken en dan de / (slash) toets indrukken.quote:op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef grazygirl het volgende:
goedemmorgen
van alles al geprobeerd maar ik heb een probleem waar ik niet uitkom. als ik mijn streams wil laden zie ik alleen het huis en krijg ik de tekst erop dat de server niet geladen kan worden nu heeft mijn lieve zoontje van 2 met zijn lieftalige handjes de laptop even te pakken weten te krijgen en zat heel mans met de muis te klikken maar ik kan nu geen streams meer kijken misschien een heel slim iemand die mij kan helpen?
10 dagen.quote:op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef remzz het volgende:
hoeveel dagen lopen ze nu achter op tv? als ik dit gedoe met dennis op tv wil zien wanneer moet ik dan ongeveer kijken?
hoi beroepslurker,quote:op vrijdag 2 november 2007 19:23 schreef beroepslurker het volgende:
heb als newby een vraagje, het lukt me niet zo goed om te quoten, kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen? alvast bedankt.
kijk even hier dgk in de mediaquote:op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef rene90 het volgende:
even een vraagje, ik hoorde dat er 30 oktober op een dinsdag een parachute-stunt is geweest, met darkraver of iets? wie kan me daar misschien iets meer over vertellen?
gisteren een stemming:quote:op donderdag 8 november 2007 18:37 schreef tessie het volgende:
ik las in de villa vandaag iets van dat jaap misschien weg gaat voor een koffer met geld en dat ze moeten stemmen ofzo? hoe zit dit precies?
vrijdagavond/nacht hebben amanda en nadia lieke zo'n twee uur lang zitten treiteren. nadia raakt lieke daarbij ook steeds vaker aan. lieke vraagt haar dat niet te doen en huub zegt er dan ook iets van (ze zitten op de bank naar een film te kijken). nadia provoceert, steekt haar hand uit richting huub, huub maakt een beweging terug:quote:op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
nee er is morgen geen ontslagronde. morgen gaat er gesproken worden over het geweld in de kooi. en een heleboel streamers vinden dat brian de kooi moet verlatenquote:op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
je gaat door voor de koelkastquote:op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:
ja, van dat geweld wist ik.
okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.![]()
eh... niet helemaal. brian geeft plotseling weer een overvloed van punten uit.quote:op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:
ja, van dat geweld wist ik.
okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.![]()
vrijdagavond grote mat partij (niks van te zien, weinig over bekend). daarna rustig weekend.quote:op maandag 12 november 2007 13:27 schreef yvonne het volgende:
ik ben terug van een weekend weg, en heb blijkbaar veel gemist en in de updates kan ik niet veel terugvinden,
kan iemand me op weg helpen, hoeft niet uitgebreid, beetje de grote lijnen.
mijn dank alvast.
toen hadden ze het er niet meer over.quote:op maandag 12 november 2007 21:17 schreef my_ het volgende:
wat heeft jaap nou gedaan m.b.t. het koffertje met geld?
in eerste instantie vroeg hij zijn 24 uur aan. daarna heeft hij hem ingetrokken en gelijk weer aangevraagd. amanda confronteerde hem hiermee... en toen?
amanda heeft hem toen geblockt ofzo?
nou, de algemene indruk is dat het niet kan.quote:op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef sloppy_joe het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat dennis ineens zo'n hoog % van de stemmen krijgt in de poll?
problemen met streams en abonnement # 2quote:op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef chedjuh het volgende:
misschien kan iemand me helpen ?
ik heb al eerder via sms betaald om een maand lang te kijken, vandaag weer via het 0900 nummer en nog steeds kan ik geen stream bekijken .. kan iemand me helpen wat nu te doen ?
sorry apk .. ik had het inderdaad gezien, maar net iets te laat .. mijn excusesquote:op woensdag 28 november 2007 16:04 schreef apk het volgende:
[..]
problemen met streams en abonnement # 2
er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.quote:op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef marrije het volgende:
ik ben er ff uit geweest en ik zie net een filmpje van dennis die een camera kapot gooit met een stoel. een hoop heibel in de tent en brian die gilt naar dennis dat ie zijn kindje heeft vermoord?
was nadia zwanger van dennis en heeft ze een abortus gedaan oid?
alvast bedankt!
ik denk dat niemand dat weet. je hebt de vraag al vaker gesteld, he?quote:op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef poison-ivy het volgende:
beste streamers,
iemand die mij exact kan vertellen welke dagcreme en/of nacht nadia gebruikt & welke foundation?
alvast hartelijk bedankt voor het uitzoeken, dat maakt me blij!
thanks bsolquote:op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.
zeker is wel dat er zwangerschapstesten zijn geweest, 'n echo is gemaakt. nadia had (fake ?) klachten zoals hoofdpijn, misselijkheid (kotsen) en pijnlijk gezwollen borsten. op mysterieuze wijze werd ze plotseling heel ziek, werd afgevoerd per ambulance en twee uur later kwam ze vrolijk de villa weer binnenwandelen. het verhaal was 'buikgriep' en alle klachten waren ineens verdwenen.
misschien weet je na 1 dag,quote:op maandag 10 december 2007 22:01 schreef blaze07 het volgende:
weet iemand hoe de film heet die ze nu aan het kijken zijn?
justin timberlake speelt in de flim ben benieuwd naar de titel.
quote:op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
misschien weet je na 1 dag,
al welke film het was?
agua dock![]()
zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.quote:op zondag 16 december 2007 13:59 schreef coldstar het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een avatar onder mijn naam kan zetten?
hartelijk bedankt, ik ben er uit.quote:op zondag 16 december 2007 14:03 schreef disana het volgende:
[..]
zie menu boven, wijzig profiel. in je profiel ga je naar usericon manager. daar kun je een avatar uploaden naar de fok server, en aangeven dat je hem wilt gebruiken.
laatst was er een vergadering met bewoners en productiemensen in het kantoor, dat niet op de streams was.quote:op maandag 17 december 2007 21:30 schreef rens_wilders het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met oliebollen (codewoord??) en waarom dit niet meer gezegd mag worden?
ja, vandaag is het zogenaamd kerst in de villa. de tv-uitzending loopt ongeveer 5 dagen achter (tijd voor verhaallijn, montage en uitzendgereed maken). door nu kerst te vieren komt het uiteindelijk rond 25 december op tv.quote:op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef tessie het volgende:
zijn ze nu vandaag echt kerst aan het vieren? (las zoiets in de villa vandaag).. en waarom dan??
misschien weet iemand hier problemen met streams en abonnement # 2 hetquote:op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef sponkie63 het volgende:
wie kan mij helpen ik heb net magentic gedownload en nu krijg ik mijn kooi niet meer,ik heb al systeemherstel gedaan tot 2 keer toe maar dat helpt niet. nu krijg ik steeds te zien dat mijn proxyinstellingen niet goed zijn.ik heb vista.b.v.d claudia
gediscussieerd wordt er in de cos. momenteel zitten we hier [cos#3072] serious request.quote:op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
er wordt bijzonder gelet op capslocks mag niet gebruikt worden.
over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
kijk ik soms niet goed?
de vraag is dus waar vind ik leuke discussies over de gouden kooi
en wat is de mening hier over nowlive
nou zat discussies hier hoor.quote:op maandag 24 december 2007 01:04 schreef berma het volgende:
ik kom vaker op nowlive maar daar bevalt het me niet meer zo, je mag geen kritiek spuien zeker niet naar sly
er wordt bijzonder gelet op capslocks mag niet gebruikt worden.
over het algemeen veel stomme reacties maar hier zijn de antwoorden zo kort en zakelijk.
ik zit sporadisch op fok de antwoorden en het commentaar zijn in het algemeen heel kort een fijne discussie over de gouden kooi heb ik nog niet gezien.
kijk ik soms niet goed?
de vraag is dus waar vind ik leuke discussies over de gouden kooi
en wat is de mening hier over nowlive
zij heet rachelquote:op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef lindadepinda het volgende:
ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is in dit topic...![]()
maar hoe heet de "vrouwelijke kant" van ricardo de butler ookal weer??
nou, op die link klikken, lijkt me, en de update installeren?quote:op maandag 14 januari 2008 17:09 schreef yasminn het volgende:
tien tv website systeemcheck
om sommige livestreams op de tien tv website te kunnen bekijken heb je een update voor windows media player nodig.
gebruik de link hieronder om de update op te halen en te installeren.
> download de update
hoe kan ik dit downloaden? want ik kan sinds kort niet meer streamen. (ik heb een nieuwe computer)
weet iemand misschien wat ik moet doen?
dat lukt dus niet! op de link klikken.quote:op maandag 14 januari 2008 17:22 schreef gert het volgende:
[..]
nou, op die link klikken, lijkt me, en de update installeren?![]()
en dan weer opnieuw betalen, want je eventuele tegoed is verdwenen, samen met je oude pjoeter.
er worden vooral cos op's als update gepost... omdat er regelmatig geen of weinig updates werden gedaan en de op's af en toe zeer uitgebreid zijn.quote:op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef soylent het volgende:
waarom post iedereen opeens de hele tijd updates?
nee, huub had er meer plannen mee maar amanda wordt beschermd door de regie dus voorlopig zien we nog niets bungelenquote:op maandag 11 februari 2008 00:00 schreef okkie_ het volgende:
heeft huub nou z'n plannetje uitgevoerd om amanda te zieken en heeft hij een pluche knuffel, die op dat hondje van amanda lijkt, boven de ontbijttafel opgehangen aan een touwtje?
hedda is de exvriendin van huub van voor de gouden kooi, hedda is een paar keer op bezoek geweest in dgk en heeft ook daar nog het bed met hem gedeeld (vanuit huub was dat een wraakactie naar lieke toe omdat zij tijdens zijn afwezigheid tegen iemand had gezegd dat ze huub er uit zou stemmen als hij op de bank zou komen te zitten). herma is een hulp in de huishouding die onder palma (ook wel jose genoemd) de hoofd huishouding valt. melissa is één van de butlers die af en toe worden ingezet. mitch was ook zo'n butler (die heeft met amanda gezoend), dimitri komt daar af en toe nog wel en ricardo ook.quote:op vrijdag 15 februari 2008 03:44 schreef stranger het volgende:
feedback is ook voor tips/requests he?
is het misschien mogelijk dat er een overzichtstopic komt met alle hoofd- en bijrolspelers in de gouden kooi? ik lees dit forum altijd even voor het slapengaan maar er zijn zo ontzettend veel personages dat ik niet meer weet wie wie is en wat doet.. dan lees ik weer iets over hedda of herma of nicky of melissa en dan begrijp ik het allemaal niet meer.. is er geen trouwe gouden-kooi-kijker die eventjes alle personages op een rijtje kan zetten? bij voorbaat dank.
hij heeft niet getongzoentquote:op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef roburt het volgende:
wat ik niet helemaal volgde.
liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd?
en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
dgk--> vragen aan de mensen die het volgenquote:op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef roburt het volgende:
wat ik niet helemaal volgde.
liegt huub nou over het niet zoenen in het zwembad of was dat echt niet gebeurd?
en als hij liegt waarom zeggen die ouders dat dan niet, die zien dat toch op tv!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |