quote:op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef #ANONIEM het volgende:
vraag: heeft huub misschien homofiele gevoelens voor jaap?
ditjes en datjes en iets privé wat huub niet voorlas (over hedda of nena, geen idee)quote:op zondag 30 september 2007 00:34 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb de thuiskomst gemist... en ik lees dat huub een brief heeft gehad van nena... maar wat stond er in?
amanda heeft deze week in een woordenwisseling brian een zak hooi genoemd. brian werd toen heel erg boos. nu stond er dus gisteren op de fanclubdag van vol allemaal hooi klaar voor brian. tijdens het karten had iemand hem ook zak hooi genoemd.quote:op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat dat nou is met die zak hooi en brian?
het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
amanda zei dat brian er als een zak hooi bijzat. daarna volgde nog een hele discussie tussen amanda en brian waarbij brian bleef herhalen dat ie geen zak hooi was en amanda steeds zei dat ie erbij zat als een zak hooi, daar was brian het dus niet mee eens.quote:op zondag 30 september 2007 16:20 schreef markeerstift het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat dat nou is met die zak hooi en brian?
het schijnt nogal grappig te zijn, maar ik heb het of gemist, of ben het vergeten. bedankt !
wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoondquote:op dinsdag 2 oktober 2007 21:52 schreef vipergts het volgende:
hoe krijgt de winnaar de villa
het lijkt mij dat er na het spel en het verwijderen van alle apperatuur
best wel wat moet gebeuren aan het huis.
betaalt de zender dit of krijgt de winnaar de sleutel en veel plezier ermee
waarschijnlijk zullen ook de aangebouwde camera-hokken weggehaald worden, hier met rood aangegeven.quote:op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen is dat je minimaal 2 jaar in de villa gewoond
moet hebben om de villa te kunnen winnen.
nu dat het programma waarschijnlijk korter gaat duren,
is de vraag : is de villa nog wel te winnen?
maar als de villa dan toch naar iemand toe gaat ?
verwacht ik wel dat de productie,
de productie/ redactie bijgebouwen verwijderd
regie-kamer leeg wordt achtergelaten,
honderden camera's van de muren worden geschroefd
wat moet je met een kapsalon in je huis? ja, er wordt nu wel gebruik van gemaakt..
kortom als de villa nog te winnen is,
het grotendeels woon- klaar wordt gemaakt voor de winnaar.
quote:op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
amanda tegen brian: je moet niet meer over amerika beginnen. wil je daarmee stoppen.
meteen is brian enorm op zijn tenen getrapt....
zo hee, ze mag ook niks zeggen
quote:op zaterdag 6 oktober 2007 20:16 schreef varen het volgende:
wat is dat met amerika?
5 ton volgens onze tellerquote:op zondag 14 oktober 2007 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
hoi,
weet iemand hoeveel huub aan boetes heeft?
huub zei in een gesprek met butler melissa dat
hij aan 1 ton aan boetes heeft staan,
maar ik dacht zelf aan veel hoger?
verkeerd verstaan?
ik heb bij streamverslagen dit getikt,
maar klopt het wel of niet?
dank je wel soylent,quote:
dank je, helaas heb ik niet meer zoveel tijd als voorheen.. heb een nieuwe baan en ben weer begonnen met studerenquote:op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
dank je wel soylent,
ik mis je af en toe op dit dgk-forum.
probeer even op de streams te klikken en dan de / (slash) toets indrukken.quote:op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef grazygirl het volgende:
goedemmorgen
van alles al geprobeerd maar ik heb een probleem waar ik niet uitkom. als ik mijn streams wil laden zie ik alleen het huis en krijg ik de tekst erop dat de server niet geladen kan worden nu heeft mijn lieve zoontje van 2 met zijn lieftalige handjes de laptop even te pakken weten te krijgen en zat heel mans met de muis te klikken maar ik kan nu geen streams meer kijken misschien een heel slim iemand die mij kan helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |