prima aanvullingen en ik kan me beslist vinden in je slot-konklusie.quote:op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet niet.
het begon mis te gaan toen ......
en huub houdt niet van "afvalligen" die hun eigen gang gaan (dat zie je ook in de ruzies met lieke).
de vriendschap is dus eigenlijk nooit sterk genoeg geweest om een storm te doorstaan.
als iemand vrijwillig de villa wil verlaten, vraag hij/zij zijn "24 uur" aan. dat is een soort 'bedenktijd', je kunt de vertrek-aanvraag alsnog intrekken. de procedure is :quote:op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef zapper het volgende:
ik lees overal dat huub zijn "24 uur" had aangevraagd. maar wat houdt dat nu exact in?
dat heeft geholpenquote:op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
je moet de overlays uitschakelen :
- muis op het videobeeld van de stream zetten
- rechter muisklik
- kies opties (options)
- kies de knop advanced
- in het hoofdstuk video acceleration :
-- vinkje weghalen bij use overlays
- druk op ok, venster sluit
- druk nogmaals ok op het eerste venster
heb je hier al gekeken?quote:op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef noizekick het volgende:
iemand?
of is er een bepaald mail adres van tien die voor dit soort vragen bedoeld is?
jep, heeft niets geholpen.quote:op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je hier al gekeken?
1 maand gratis streams van windows vista
problemen met streams en abonnement # 2
globaal 16.473 momenten dat ze ruzie kregen. welke ruzie bedoel je ?quote:op vrijdag 22 juni 2007 15:58 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
waarom hadden huub en brian nu weer ruzie?
amanda had kwark over huub gegooid, huub wilde daarom amanda in het zwembad gooien. de nobele ridder brian werd daarop enorm agressief en ging zijn liefste prinses te redden uit de klauwen van de boosaard. op het filmpje zie je hoe hij z'n hemd opscheurt alsof hij de hulk himself is ......quote:op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
waarbij brian huub in het water gooit nadat jaap een emmer water over hem heen gooit.
er was gisteravond weer duw-en-trek-werk waarbij dennis huub een zet gaf en huub over een poef viel. daarbij brak (waarschijnlijk) 1 of 2 vingers.quote:op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef droomkoningin het volgende:
wat is er gebeurd met huub z'n arm/hand?
die zou ze in augustus krijgenquote:op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef rens_wilders het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met amanda's nieuwe bontvrije jasje?
hoe bedoel je precies ?quote:op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef frau.pfeffertopf het volgende:
jaap's moeder is nu in de kooi, las ik hier.
iemand enig idee wat er nu gebeurt nu rondom dat cora schandaal?
ik weet het niet. snap er weinig van.quote:op dinsdag 3 juli 2007 08:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies ?
de trouwerij wordt afgelast en jaap heeft cora gesproken, maar meer weet ik niet. ik denk dat het nu moet blijken of het criminele groepje stopt met afpersen en dat er een onderzoek komt naar deze mensen icl. jaap.
quote:als je dat filmpje ziet (luistert) van gisteravond van jaap en cora bij de buren, dan zie je helemaal duidelijk wat voor toneel er hier gespeeld wordt! ze liggen helemaal in een deuk om een glas sinas! onzin van die chantage! lijkt me toch dat als je verloofde je zo'n streek levert je echt geen zin hebt om grapjes met haar te maken!!! of zie ik dat nu helemaal verkeerd? het is overduidelijk de stem van cora, heel herkenbaar door haar accent. zou dat gedrag van jelte bij het bootcamp dan ook toneel zijn geweest? om de kijkers te laten zien wie jelte is, de zogenaamde raadsman van cora? wat dom van tien dat ze jaap zijn zender niet uit hebben gezet! nu vallen ze door de mand. en ik blijf erbij, jaap is een slechte acteur................aldus een betrouwbare bron
het is een mysterie of we dat afpersingsverhaal nu wel of niet serieus moeten nemen. of dat het half verteld wordt.quote:op dinsdag 3 juli 2007 09:33 schreef frau.pfeffertopf het volgende:
[..]
ik weet het niet. snap er weinig van.
op talpa schreef iemand dit n.a.v. het jaap gebeuren:
.
[..]
omdat ze zwart is. anders is het discriminatie.quote:op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
waarom zit natasia nog in de kooi?
ze wordt geopereerd aan haar stembanden.quote:op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef f04 het volgende:
waarom is palma d'r niet?
welke schop?quote:op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef flubberdewups het volgende:
waarom heeft huub geen boete gekregen voor zijn schop?
al sinds kerst is het duidelijk dat natasia een voorkeurs positie heeft.quote:op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
waarom zit natasia nog in de kooi?
dat zal denk ik de kapster zijn geweest die zei dat je kunt frituren in het haar van amanda.quote:op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef ikreageer het volgende:
waar amanda de kapper een stoephoer noemt@
heeft iemand een filmpje van deze uitspraak van breezahsltje?
dan maak ik een utube filmpje met de ontkenning
tnx
wie is hetty?quote:op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
heeft iemand een pic van hetty?wanneer komt ze trouwens weer? moet altijd lachen als ze er is.
hetty? en een pic van haar?quote:op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
heeft iemand een pic van hetty?
wanneer komt ze trouwens weer?
moet altijd lachen als ze er is.
die vraag kun je ook altijd stellen in hetquote:op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef sponkie63 het volgende:
heeft iedereen zo,n haperende stream
of is er bij mij gewoon wat mis?
hier .. [dgk] centraal dgk youtube e.a. filmtopic #2quote:op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef miljonairliekecom het volgende:
heeft iemand toevallig stream 1 opgenomen rond 19u15? dat elly vertelt aan lieke over haar website miljonairlieke.com?
zo ja, zou je het ergens willen uploaden zodat ik kan downloaden?
de eerste 3 zijn fakes, inderdaad.quote:op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef virtualpom het volgende:
door wie worden de hieropvolgende, 3 exemplarische, weblogs van de bewoners eigenlijk gemaakt?
dank voor de reactie, leek me ook al erg waarschijnlijk. brian wordt als een zwakbegaafde neergezet en ook huub is talig veel beter dan uit die blog was op te maken. gelukkig staat die waarschuwing betreffende de fake persoon er nog op, maar ik vind dat soort 'initiatieven' wat minder. als het nou 1 hele fanblog over de gouden kooi was waarin iemand stelt dat ie een hekel heeft aan een bepaalde persoon in plaats van deze als een achterlijke neer te zetten....quote:op woensdag 18 juli 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
[..]
de eerste 3 zijn fakes, inderdaad.
huub heeft een aantal keren gezegd dat het gemaakt wordt door iemand die hij kent. huub kwam daar pas achter in de week dat hij weggestuurd was.
verder weet ik dat iedereen die dat wil een stukje kan schrijven en insturen. heb je ambities?
ik weet niets wie die voor natanaël schreef, maar die vond ik ongelovelijk goed.
vroeg ik me ook al af. ik vond deze passage op tien.tv, vanochtend geplaatst.quote:op zaterdag 21 juli 2007 14:21 schreef apk het volgende:
ik las ergens dat natasia 2 augustus naar huis gaat.
klopt dat
quote:op zaterdag 21 juli 2007 14:21 schreef apk het volgende:
ik las ergens dat natasia 2 augustus naar huis gaat.
klopt dat
en wie heeft die naam verzonnenquote:op dinsdag 17 juli 2007 14:41 schreef gert het volgende:
met febo wordt bedoeld: de redactie. de bewoners worden regelmatig naar achteren geroepen voor overleg buiten het camerabereik. ze noemden dit eerst simpelweg "achter", en later "de snackbar". op dit forum werd het op een gegeven moment "febo".
beequeen toch?quote:
je wordt alleen uit de vila gezet als je elkaar vermoordquote:op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef caphex het volgende:
er stond iets in een nieuwsbericht van nowlive dat er bij een ruzie een exit volgd. maar ik neem aan dat dit niet zo bedoeld wordt?
als er geen ruzie meer in de kooi mag dan is er niet veel maar aan lijkt me.
geen idee en geen idee.quote:op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef blaze07 het volgende:
nadia haar moeder belde om te zeggen dat ze naar huis moest komen, wat heeft haar overtuigd om toch te blijven aangezien ze er nog steeds zit? en hoe reageerde haar moeder erop?
alvast bedankt!
haar moeder werd aangesproken door mensen op straat,quote:op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef blaze07 het volgende:
nadia haar moeder belde om te zeggen dat ze naar huis moest komen, wat heeft haar overtuigd om toch te blijven aangezien ze er nog steeds zit? en hoe reageerde haar moeder erop?
alvast bedankt!
je kunt misschien het beste deze filmpjes even bekijken:quote:op woensdag 25 juli 2007 01:05 schreef blaze07 het volgende:
oke thanks nog 1 vraagje wat is ongeveer wel weet maar niet het volledige verhaal
wat is er precies gebeurd met de vriendin van jaap(cora volgens mij) waardoor de bruiloft niet doorging?
quote:lieke is nogal fan geworden van de hondjes van amanda, maar laatstgenoemde is daar niet zo van gediend. tijdens het eten ziet amanda dat lieke een elastiek om de nek van nicky heeft geknoopt, en dan knapt er iets bij de 19-jarige. “je wil m’n hond vermoorden! ziek wijf!”, schreeuwt ze ineens. “jij verwaarloost die beesten!”, werpt lieke tegen. “zorg eens voor je eigen honden!”, roept ze er achteraan.
wat is er nou precies gebeurd want ik kan me eigelijk niet voorstellen dat lieke die beestjes echt wat aan zou doen. was ze alleen aan het provoceren of was er echt wat aan de hand ?quote:de aantijgingen van lieke richting nicky en juicy hebben hun sporen nagelaten en uit veiligheidsoverwegingen wordt besloten de honden uit de villa te halen. “dag schatjes!”, roept amanda een aantal keer. waarschijnlijk beseft ze zich dat de beesten buiten de villa een stuk veiliger af zijn.
het zijn hele lieve beestjes, en amanda kijkt niet naar ze om.quote:op vrijdag 10 augustus 2007 11:44 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
[..]
wat is er nou precies gebeurd want ik kan me eigelijk niet voorstellen dat lieke die beestjes echt wat aan zou doen. was ze alleen aan het provoceren of was er echt wat aan de hand ?
ja dimitri is blijven slapen, ze sliepen in de masterbedroom en behalve praten is er niks gebeurd tussen die twee.quote:op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef marrije het volgende:
ik zag in een filmpje dat dmv een stemming dimitri mocht blijven slapen op verzoek van nadia. weet iemand of dat ook echt is gebeurd en zo ja, is er ook wat gebeurd?
thanks!quote:op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef maria44 het volgende:
[..]
ja dimitri is blijven slapen, ze sliepen in de masterbedroom en behalve praten is er niks gebeurd tussen die twee.
wat werd er in de chill besproken?quote:op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[ wat huub zegt klopt wel hoor. jaap dacht eerst dat huub de initiator was van het gesprek en huub heeft jaap doen geloven dat brian de initiator was. huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij brian als initiator heeft genoemd. maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover brian. ]
het blijft ingewikkeld omdat het om 2 verhalen gaat: het verhaal in de chill en later in de huiskamer.![]()
zomertijd-komkommertijd,quote:op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef pulu het volgende:
ik ben een kleine 2 a 3 weken afgekickt van dgk (het volgen van cossen en youtube/clipser filmpjes), maar ik heb het gevoel dat ik niet veel bijzonders is gebeurd de afgelopen tijd....ik lees af en toe de updates nog...maar het lijkt saaier en saaier te worden...of zijn er zaken die ik echt heb gemist?
quote:op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
zomertijd-komkommertijd,
yoga-juf op vakantie etc. , veel personeel van de redactie weg, overstap van tien naar rtl 5.
nieuwe regels. fons van westerloo die zegt: als er nog 1 keer te ver wordt gegaan,
stopt per direct het tv-programma.
als het weer donkerder en kouder buiten wordt, het zwembad dicht gaat vanwege de temperatuur, herfst,
de miljonairs het binnen moeten zien te redden met elkaar, er wat gast-miljonairs voor 1 tot 6 weken
komen logeren, die overigens niet mee mogen dingen met de hoofdprijs, dan kan het weer dolle boel worden.
p.s.: ik was zelf 3 weken op vakantie, maar ik denk dat ik weinig gemist heb zo te merken,
ik heb geen moeite om erin te komen.![]()
het spijt me,quote:op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef slagerkorrel het volgende:
ik verbaasde me er na mijn vakantie ook al over hoe weinig er gebeurt.
de bewoners lijken het zat, en de programmamakers laten het doodbloeden.
oh ja, want fons (rtl) heeft in de volkskrant gezegd dat het programma het eind van het jaar niet haalt.
-----
wat ik me afvroeg:
wat werd er in de chill besproken?
en wat werd er in de huiskamer besproken?
en hoe heeft jaap dat geinterpreteerd?
normaal gesproken krijg je dit te zien als het topic vol is. elk topic kan 300 berichten bevatten. bij de cossen zie je daarom dat er steeds nieuwe worden aangemaakt met een hoger nummer.quote:op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef coldstar het volgende:
kan iemand mij vertellen of ik soms iets fout doe. ik heb al een aantal malen gehad als ik reageer op een topic dat ik een error 35 kreeg. vervolgens staat er dan, je hebt niet het recht om te reageren. doe ik iets fout, of mag je daar niet reageren, ik ben me n.l. van geen kwaad bewust. misschien weet iemand hier een antwoord op?
quote:op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef coldstar het volgende:
beste disana, heel hartelijk bedank voor je uitleg. pffffff ik dacht echt dat ik iets verkeerds gedaan had, maar ik was me nergens van bewust. nogmaals bedankt.
voor zover ik weet, leeft hij nog steeds in onmin met de universiteit. hij was niet op komen dagen bij een collegecyclus, en heeft daardoor een vak niet gehaald.quote:op maandag 3 september 2007 09:56 schreef yvonne het volgende:
ik heb geloof ik gemist hoe het met de studie van jaap is?
studeert hij eigenlijk nog wel of is z'n carriere bij de erasmus afgelopen?
hoi m1sse,quote:op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef m1sse het volgende:
vorige week vertelde 'dierenliefhebber' brian stoer en lachend
dat hij wel eens 1 of ander dier aan het spit rijgt, voor de lol.
amanda vond dit ook hilarisch.
wat voor dier was dat ook al?
salamander of kameleon ofzo dacht ik.
bedoel je de google foto's?quote:op donderdag 13 september 2007 20:13 schreef lillkiss het volgende:
ff een vraag tussendoor: heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.quote:op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoel je de google foto's?
de meeste zijn verwijderd, helaas.
deze is er foto 1
en
foto 2
maar dit zijn oude foto's.
staat er op tien.tv niet een filmpje?
waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaaldquote:op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.
kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.quote:op vrijdag 14 september 2007 00:55 schreef apk het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaald
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.quote:op vrijdag 14 september 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.
is besproken met avonne in de sc, las ik later terugquote:op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:
[..]
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.![]()
nu heb ik geen idee of je een huub- of brianfan bent.
in de sc staan/stonden enkele berichten, avonne heeft (terecht) alle beschuldigingen die nacht uit de cos verwijderd. het had niets te maken met voorkeuren voor een miljonait of fan zijn.quote:op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:
[..]
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.![]()
nu heb ik geen idee of je een huub- of brianfan bent.
je kan een email sturen naar dreams of beauty en het hen vragen.quote:op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef poison-ivy het volgende:
ik zoek de naam van het potje gel/wax/of iets dergelijks
wat nadia gebryuikt voor haar haar...... wie weet het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |