Kijk jij ffquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
Hm, even kijken.
Moet ook voor windows XP kunnen vermoed ik, na wat getweak..
Nee joh, een extraatje voor de sukkels die wel Vista hebben........ het is 3 x nixquote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef RSie het volgende:
discriminatie jegens de XP-aanhangers.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, een extraatje voor de sukkels die wel Vista hebben........ het is 3 x nix
Nou het werkt hier perfect hoor(ziet er leuk uit)...Maar toch is het eigenlijk nix..quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, een extraatje voor de sukkels die wel Vista hebben........ het is 3 x nix
zo kan je het ook zien!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je er wel een setup bij zitten dan???quote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nou het werkt hier perfect hoor(ziet er leuk uit)...Maar toch is het eigenlijk nix..Kwas net afgekickt...
Je moet bij die eerste link ''koppeling opslaan als'' met je rechtermuisknop dan download je het bestand goudenkooi.gadget en die moet je installeren. ik moest hem wel opnieuw opstarten omdat hij na 1e installatie niet deed.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Had je er wel een setup bij zitten dan???
Dat zie ik ook net via taakbeheer/prestaties. Tussen de 50/60 procent.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:55 schreef soylent het volgende:
Coole gadget.Jammer dat ik die gadgets niet gebruik omdat ze je halve CPU innemen
Vista onder VM-ware installeren en dan alsnog die gadget draaien gaat dus niet al te florissant werken?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:55 schreef soylent het volgende:
Coole gadget.Jammer dat ik die gadgets niet gebruik omdat ze je halve CPU innemen
Ja want Tien dacht..Hey..Laten we die Vista gebruikers 1 maand gratis streams geven..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:43 schreef XTV het volgende:
Niet van Windows noch van Microsoft, maar wel van Tien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |