zomertijd-komkommertijd,quote:op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef pulu het volgende:
ik ben een kleine 2 a 3 weken afgekickt van dgk (het volgen van cossen en youtube/clipser filmpjes), maar ik heb het gevoel dat ik niet veel bijzonders is gebeurd de afgelopen tijd....ik lees af en toe de updates nog...maar het lijkt saaier en saaier te worden...of zijn er zaken die ik echt heb gemist?
quote:op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
zomertijd-komkommertijd,
yoga-juf op vakantie etc. , veel personeel van de redactie weg, overstap van tien naar rtl 5.
nieuwe regels. fons van westerloo die zegt: als er nog 1 keer te ver wordt gegaan,
stopt per direct het tv-programma.
als het weer donkerder en kouder buiten wordt, het zwembad dicht gaat vanwege de temperatuur, herfst,
de miljonairs het binnen moeten zien te redden met elkaar, er wat gast-miljonairs voor 1 tot 6 weken
komen logeren, die overigens niet mee mogen dingen met de hoofdprijs, dan kan het weer dolle boel worden.
p.s.: ik was zelf 3 weken op vakantie, maar ik denk dat ik weinig gemist heb zo te merken,
ik heb geen moeite om erin te komen.![]()
het spijt me,quote:op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef slagerkorrel het volgende:
ik verbaasde me er na mijn vakantie ook al over hoe weinig er gebeurt.
de bewoners lijken het zat, en de programmamakers laten het doodbloeden.
oh ja, want fons (rtl) heeft in de volkskrant gezegd dat het programma het eind van het jaar niet haalt.
-----
wat ik me afvroeg:
wat werd er in de chill besproken?
en wat werd er in de huiskamer besproken?
en hoe heeft jaap dat geinterpreteerd?
normaal gesproken krijg je dit te zien als het topic vol is. elk topic kan 300 berichten bevatten. bij de cossen zie je daarom dat er steeds nieuwe worden aangemaakt met een hoger nummer.quote:op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef coldstar het volgende:
kan iemand mij vertellen of ik soms iets fout doe. ik heb al een aantal malen gehad als ik reageer op een topic dat ik een error 35 kreeg. vervolgens staat er dan, je hebt niet het recht om te reageren. doe ik iets fout, of mag je daar niet reageren, ik ben me n.l. van geen kwaad bewust. misschien weet iemand hier een antwoord op?
quote:op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef coldstar het volgende:
beste disana, heel hartelijk bedank voor je uitleg. pffffff ik dacht echt dat ik iets verkeerds gedaan had, maar ik was me nergens van bewust. nogmaals bedankt.
voor zover ik weet, leeft hij nog steeds in onmin met de universiteit. hij was niet op komen dagen bij een collegecyclus, en heeft daardoor een vak niet gehaald.quote:op maandag 3 september 2007 09:56 schreef yvonne het volgende:
ik heb geloof ik gemist hoe het met de studie van jaap is?
studeert hij eigenlijk nog wel of is z'n carriere bij de erasmus afgelopen?
hoi m1sse,quote:op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef m1sse het volgende:
vorige week vertelde 'dierenliefhebber' brian stoer en lachend
dat hij wel eens 1 of ander dier aan het spit rijgt, voor de lol.
amanda vond dit ook hilarisch.
wat voor dier was dat ook al?
salamander of kameleon ofzo dacht ik.
bedoel je de google foto's?quote:op donderdag 13 september 2007 20:13 schreef lillkiss het volgende:
ff een vraag tussendoor: heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.quote:op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoel je de google foto's?
de meeste zijn verwijderd, helaas.
deze is er foto 1
en
foto 2
maar dit zijn oude foto's.
staat er op tien.tv niet een filmpje?
waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaaldquote:op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ik heb de foto's ff aangezet. zie gouden kooi op google earth voor diverse foto's van de villa.
kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.quote:op vrijdag 14 september 2007 00:55 schreef apk het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk alle foto's offline gehaald
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.quote:op vrijdag 14 september 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
kreeg alleen maar commentaar van een paar beroeps-zeurders in de cos. daarom maakt ik ook geen caps meer. die paar mensen hebben de cos een tijd lang helemaal verziekt.
is besproken met avonne in de sc, las ik later terugquote:op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:
[..]
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.![]()
nu heb ik geen idee of je een huub- of brianfan bent.
in de sc staan/stonden enkele berichten, avonne heeft (terecht) alle beschuldigingen die nacht uit de cos verwijderd. het had niets te maken met voorkeuren voor een miljonait of fan zijn.quote:op vrijdag 14 september 2007 02:39 schreef apk het volgende:
[..]
hmmz, dan heb ik dat gemist in het cos-discussietopic.![]()
nu heb ik geen idee of je een huub- of brianfan bent.
je kan een email sturen naar dreams of beauty en het hen vragen.quote:op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef poison-ivy het volgende:
ik zoek de naam van het potje gel/wax/of iets dergelijks
wat nadia gebryuikt voor haar haar...... wie weet het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |