prima aanvullingen en ik kan me beslist vinden in je slot-konklusie.quote:op donderdag 14 juni 2007 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet niet.
het begon mis te gaan toen ......
en huub houdt niet van "afvalligen" die hun eigen gang gaan (dat zie je ook in de ruzies met lieke).
de vriendschap is dus eigenlijk nooit sterk genoeg geweest om een storm te doorstaan.
als iemand vrijwillig de villa wil verlaten, vraag hij/zij zijn "24 uur" aan. dat is een soort 'bedenktijd', je kunt de vertrek-aanvraag alsnog intrekken. de procedure is :quote:op zaterdag 16 juni 2007 20:24 schreef zapper het volgende:
ik lees overal dat huub zijn "24 uur" had aangevraagd. maar wat houdt dat nu exact in?
dat heeft geholpenquote:op dinsdag 12 juni 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
je moet de overlays uitschakelen :
- muis op het videobeeld van de stream zetten
- rechter muisklik
- kies opties (options)
- kies de knop advanced
- in het hoofdstuk video acceleration :
-- vinkje weghalen bij use overlays
- druk op ok, venster sluit
- druk nogmaals ok op het eerste venster
heb je hier al gekeken?quote:op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef noizekick het volgende:
iemand?
of is er een bepaald mail adres van tien die voor dit soort vragen bedoeld is?
jep, heeft niets geholpen.quote:op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je hier al gekeken?
1 maand gratis streams van windows vista
problemen met streams en abonnement # 2
globaal 16.473 momenten dat ze ruzie kregen. welke ruzie bedoel je ?quote:op vrijdag 22 juni 2007 15:58 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
waarom hadden huub en brian nu weer ruzie?
amanda had kwark over huub gegooid, huub wilde daarom amanda in het zwembad gooien. de nobele ridder brian werd daarop enorm agressief en ging zijn liefste prinses te redden uit de klauwen van de boosaard. op het filmpje zie je hoe hij z'n hemd opscheurt alsof hij de hulk himself is ......quote:op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
waarbij brian huub in het water gooit nadat jaap een emmer water over hem heen gooit.
er was gisteravond weer duw-en-trek-werk waarbij dennis huub een zet gaf en huub over een poef viel. daarbij brak (waarschijnlijk) 1 of 2 vingers.quote:op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef droomkoningin het volgende:
wat is er gebeurd met huub z'n arm/hand?
die zou ze in augustus krijgenquote:op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef rens_wilders het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met amanda's nieuwe bontvrije jasje?
hoe bedoel je precies ?quote:op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef frau.pfeffertopf het volgende:
jaap's moeder is nu in de kooi, las ik hier.
iemand enig idee wat er nu gebeurt nu rondom dat cora schandaal?
ik weet het niet. snap er weinig van.quote:op dinsdag 3 juli 2007 08:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies ?
de trouwerij wordt afgelast en jaap heeft cora gesproken, maar meer weet ik niet. ik denk dat het nu moet blijken of het criminele groepje stopt met afpersen en dat er een onderzoek komt naar deze mensen icl. jaap.
quote:als je dat filmpje ziet (luistert) van gisteravond van jaap en cora bij de buren, dan zie je helemaal duidelijk wat voor toneel er hier gespeeld wordt! ze liggen helemaal in een deuk om een glas sinas! onzin van die chantage! lijkt me toch dat als je verloofde je zo'n streek levert je echt geen zin hebt om grapjes met haar te maken!!! of zie ik dat nu helemaal verkeerd? het is overduidelijk de stem van cora, heel herkenbaar door haar accent. zou dat gedrag van jelte bij het bootcamp dan ook toneel zijn geweest? om de kijkers te laten zien wie jelte is, de zogenaamde raadsman van cora? wat dom van tien dat ze jaap zijn zender niet uit hebben gezet! nu vallen ze door de mand. en ik blijf erbij, jaap is een slechte acteur................aldus een betrouwbare bron
het is een mysterie of we dat afpersingsverhaal nu wel of niet serieus moeten nemen. of dat het half verteld wordt.quote:op dinsdag 3 juli 2007 09:33 schreef frau.pfeffertopf het volgende:
[..]
ik weet het niet. snap er weinig van.
op talpa schreef iemand dit n.a.v. het jaap gebeuren:
.
[..]
omdat ze zwart is. anders is het discriminatie.quote:op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
waarom zit natasia nog in de kooi?
ze wordt geopereerd aan haar stembanden.quote:op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef f04 het volgende:
waarom is palma d'r niet?
welke schop?quote:op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef flubberdewups het volgende:
waarom heeft huub geen boete gekregen voor zijn schop?
al sinds kerst is het duidelijk dat natasia een voorkeurs positie heeft.quote:op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef do0fusz het volgende:
waarom zit natasia nog in de kooi?
dat zal denk ik de kapster zijn geweest die zei dat je kunt frituren in het haar van amanda.quote:op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef ikreageer het volgende:
waar amanda de kapper een stoephoer noemt@
heeft iemand een filmpje van deze uitspraak van breezahsltje?
dan maak ik een utube filmpje met de ontkenning
tnx
wie is hetty?quote:op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
heeft iemand een pic van hetty?wanneer komt ze trouwens weer? moet altijd lachen als ze er is.
hetty? en een pic van haar?quote:op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef f04 het volgende:
heeft iemand een pic van hetty?
wanneer komt ze trouwens weer?
moet altijd lachen als ze er is.
die vraag kun je ook altijd stellen in hetquote:op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef sponkie63 het volgende:
heeft iedereen zo,n haperende stream
of is er bij mij gewoon wat mis?
hier .. [dgk] centraal dgk youtube e.a. filmtopic #2quote:op woensdag 18 juli 2007 19:52 schreef miljonairliekecom het volgende:
heeft iemand toevallig stream 1 opgenomen rond 19u15? dat elly vertelt aan lieke over haar website miljonairlieke.com?
zo ja, zou je het ergens willen uploaden zodat ik kan downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |