quote:op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef uccella het volgende:
misschien niet zo interessante vraag maar ik vroeg me af: of natyasia nog wel eens de 'kindjes van nederland en haar eigen kindjes' voorleest.
* we gaan er van uit dat ze dat wel heeft gedaan.quote:op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
heeft lieke ook 10.000 moeten betalen? zo ja, is er bekend hoe ze daar in hemelsnaam aan komt?
en hoe komt amanda aan die 10.000?
huh?quote:op maandag 21 mei 2007 21:50 schreef day het volgende:
* we gaan er van uit dat ze dat wel heeft gedaan.
ja... kan je zien op de site van 10 (datum 1 mei 2007)quote:op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
is er al een afscheidsvideo boodschap van sylvia geweest ?
quote:op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
we![]()
niet die lieve vogel maar wel een jap en een bankstel![]()
quote:op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef desii het volgende:
[..]
ja... kan je zien op de site van 10 (datum 1 mei 2007)
bij het woordje "we" ga ik altijd even op zoek naar personen. er zijn wat mensen die een bepaalde mening hebben, die schaar ik dan onder we. moest even zoeken, maar dat vind je ook wat. schrok alleen dat ik in de link een lief vogeltje zag, tuinfluitertje. en wilde duidelijk maken dat jij misschien niet onder de noemer "we"valt in dit verhaal. helder ?quote:
helder, duidelijk en goedbedoeld.quote:
thanx! lijkt me trouwens dat huub dat wel leuk doet...quote:op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
helaas, vaak minder dan 3 minuten of niet zichtbaar. soms overgenomen door huub
ja, maar volgens mij niet achter het stuurquote:op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
en zijn ze nog naar de snackbar geweest?![]()
lieke vertelt net dat haar vader het bedrag heeft betaald.quote:op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef karrel_laaglawaai het volgende:
heeft lieke ook 10.000 moeten betalen? zo ja, is er bekend hoe ze daar in hemelsnaam aan komt?
hij klaagde vanmiddag nog dat hij onderhand al 6 weken geleden motorrijlessen toegezegd had gekregen en nog steeds niet kon beginnen. hij lag met lieke en jaap op bed te kletsen toen hij dat zei.quote:op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
huub had toch rijlessen toegezegd gekregen
waar zijn die gebleven?
alles is gratis voor natasia... en de 'buren' zijn de makers van het programma.quote:op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef kimberleyy het volgende:
hoe zit het met de operaties die natasia heeft laten doen en gaat doen.. is dit allemaal incl. haar millionairsleven? of moet ze zelf dokken..
en rijlessen enzo??
o ja.. en wie zijn 'de buren' ??
alvast bedankt
klopt fluitertjequote:op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
is de ontslagronde van 1 keer per 2 weken
naar 1 keer per maand gegaan?
en wanneer is de ontslagronde?
de ontslagrondes hebben nooit zoveel mensen laten vertrekken,
ik dacht maar 2 keren ?
maar ik zie deze ronde toch graag tegemoet en dat eric snel vertrekt.
ja, ontslagronde is nu 1x per 4 weken. een beetje opmerkelijk, vroeger was de regel "laatste donderdag van de maand". dat is net een beetje verschil ......quote:op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
is de ontslagronde van 1 keer per 2 weken
naar 1 keer per maand gegaan?
en wanneer is de ontslagronde?
de ontslagrondes hebben nooit zoveel mensen laten vertrekken,
ik dacht maar 2 keren ?
maar ik zie deze ronde toch graag tegemoet en dat eric snel vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |