eric en huub willen de andere bewoners doen geloven dat ze geen backup meer van elkaar zijn om verwarring te zaaien. het idee is dat de tegenstander je zwakke plek niet kan vinden als je een aantal "schijn-zwakke-plekken" hebt waar je je niet druk over maakt, en je dus enig gebash alleen maar grappig vindt.quote:op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef m-materazzi het volgende:
is de ruzie van eric en huub die vandaag in de uitzending plaatsvind maar tijdelijk ?
ik denk dat huub, lieke echt wel leuk vond als schoonmaakster... nu ze als bewoonster in het spel gekomen is ipv syl, is tie gaan twijfelen. ook zijn broer, joris, heeft uitgesproken dat tie huub liever zonder lieke ziet.. ik denk dat tie het zelf allemaal ff niet meer weet. iig ik weet zijn gevoelens voor lieke nietquote:op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef kimberleyy het volgende:
klopt het dat huub echt nooit verliefd op lieke is geweest, of is het een truuk om te zeggen dat hij geen seconde verliefd op lieke is geweest?
wat is er nou precies tussen amanda en huub gebeurt 'die nacht'?
zijn amanda en brian echt klaar ermee? of trekken ze weer langzaam naar elkaar toe?
gisteren hebben amanda en brian in de kapsalon zitten vozen tot dat de camera's reageerden.quote:op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef kimberleyy het volgende:
zijn amanda en brian echt klaar ermee? of trekken ze weer langzaam naar elkaar toe?
dat was van korte duur zo te zienquote:op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
gisteren hebben amanda en brian in de kapsalon zitten vozen tot dat de camera's reageerden.
toen wilde brian niet meer.
amanda vindt het hypocriet dat hij wel stiekem, maar niet voor de camera, iets met haar wil.
daar is ze op afgeknapt, en nu wil zij brian niet meer.
lustquote:op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef kimberleyy het volgende:
ik kan weer streamen de komende maand'
maar bedankt voor het beantwoorden van m'n vragen![]()
hier nog 1tje.. moesten de bewoners koppeltjes maken voor in de tentjes? hoe kwam amanda bij brian terecht?
volgens mij hebben eric en amanda samen een tentje en natasia en brian. amanda was even (3 minuten begreep ik) bij brian in zijn tentje gekropen.quote:op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef kimberleyy het volgende:
hier nog 1tje.. moesten de bewoners koppeltjes maken voor in de tentjes? hoe kwam amanda bij brian terecht?
man, we hebben nu pas even tijd om naar de wc te gaanquote:op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef apk het volgende:
brian en amanda hebben vanavond een discussie (amanda is boos) en er was iets tussen brian en eric?
er staat niets in het update-topic.![]()
quote:
[dgk] updates #3quote:op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef avonne het volgende:
ik las ergens dat er een foto is dat natasia met ton zoent
waar is die foto?
de plaats van angelique is nog open.quote:op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef slagerkorrel het volgende:
komt er nog een nieuwe miljonair?
omdat nicolaas eruit is gestemd, wordt hij toch niet vervangen, dacht ik. maar in de cossen vragen mensen zich wel af wie er in zal komen. hebben we er dan nog 1 tegoed? sylvia is toch vervangen door lieke?
volgens mij wel, zeker weten doe ik het niet:quote:op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
negeer me niet, streamers!
hebben brain en amanda nog seks gehad na het verbod hierop van natasia?
quote:op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
volgens mij wel, zeker weten doe ik het niet:
[afbeelding]
vanochtend
afgelopen nacht.quote:op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
negeer me niet, streamers!
hebben brain en amanda nog seks gehad na het verbod hierop van natasia?
quote:op vrijdag 18 mei 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
afgelopen nacht.
natasia weet er van en vind het goed, want dan heeft brian "dekking"
jammer, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |