Wat zij zegt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Dubbeltje? Eerste rang? Sounds like a match made in heaven!
je kunt ook via mirror sites blijven kijken, hebben ze me verteldquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
Effe kijken hoe de streams er uit zien via hun site.
Hai, Ik open altijd de url van een van de 4 streams van jullie in mijn windows media player. Kan dat dan ook nog?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
je kunt ook via mirror sites blijven kijken, hebben ze me verteld![]()
Krijg je dan een pop-up of zo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi. Weten jullie dat er mensen zijn die niet meer kunnen kijken omdat mediaspeler versie 10 is vereist, die alleen vanaf XP draait?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Helemaal top!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Geen idee, je schijnt na in te loggen gewoon via mirror sites te kunnen kijken. Omdat het op IP adres gaat denk ik dat je 1x op talpa moet inloggen en dat je daarna via je mirror site kan kijken (cookie ziet IP adres, cookie zegt: "stream doorlaten"quote:
Tuurlijk, dat is precies hetzelfde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
Hai, Ik open altijd de url van een van de 4 streams van jullie in mijn windows media player. Kan dat dan ook nog?
Ja, inderdaad. Iedereen gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef elcastel het volgende:
Gefeliciteerd als je er voor in aanmerking komt, de rest ook gefeliciteerd trouwens.
t DGK-forum: de stats # 2quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Iedereen gefeliciteerd![]()
En voor volgend jaar ook alvast! En prettig pasen....![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee waar je die lijst van bezoekers kunt vinden? (Dan weet men ook of het überhaupt de moeite waard is een PM te sturen, dat scheelt weer wat sorteerwerk van PM's van mensen die tussen 100 en 21.789 staan)
KTHXquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leuke actie om streamers te behouden zover te krijgen dat ze na een maand niet meer zeuren en verder gewoon gaan betalen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
Dit is de totaallijst vanaf het begin
052. (065) 02378 (0957) uniekhoorn![]()
146. (119) 00678 (0021) DGK_REDACTIE, hup op de reservelijst jullie![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef Day het volgende:
Een ter verduidelijking: we gebruiken de top 100 allertijden.
Bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik weet niet of je het moet vermelden als je in de 100 staat en niet mee hoeft te doen? Ik moet sowieso kappen, kost me te veel tijd, dus iemand anders kan mijn maand krijgen
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
De redactie krijgt ook een maand gratis? Best netjes
t gaat om de eerste 100. . .pas als er 46 daarvan geen belangstelling hebben is redactie aan de beurtquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
De redactie krijgt ook een maand gratis? Best netjes
geluktquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
links van de quote knop zie je een envelopje, das de PM knop
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi. Weten jullie dat er mensen zijn die niet meer kunnen kijken omdat mediaspeler versie 10 is vereist, die alleen vanaf XP draait?
Ik vraag me af of je, nu blijkt dat we ook via andere servers kunnen kijken, die speler nog wel nodig hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja dat weet ik.
Ik sluit altijd mijn laptop(windows2000) aan op mijn TV, en kijk dan naar de streams.
Maar dat gaat nu niet meer.
Ik heb hetzelfde probleem ook met live voetbal kijken)
Als het met DRM via IP (oidquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of je, nu blijkt dat we ook via andere servers kunnen kijken, die speler nog wel nodig hebt.
Wist je dat er mensen zijn die niet kunnen websurfen omdat IE5 en IE6 niet draaien op Windows 3.11?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi. Weten jullie dat er mensen zijn die niet meer kunnen kijken omdat mediaspeler versie 10 is vereist, die alleen vanaf XP draait?
Het gaat via IP adres, schreef de redactie hierboven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als het met DRM via IP (oid) gaat wel denk ik.
Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
Het gaat via IP adres, schreef de redactie hierboven.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
Dit is de totaallijst vanaf het begin
004. (009) 08993 (4117) Ian_Nick
Denk dat er ook wel DRM op zit....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat via IP adres, schreef de redactie hierboven.
Maar mij is niet duidelijk of een mirror site dat ook per se gebruikt. Ik vind het jammer voor alle 2000 gebruikers (en die zijn er best nog veel).quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....
Ja ook voor het bekijken van de streams via een website heb je WMP nodig. Het enige wat zo'n website doet is je doorverwijzen naar de WMP-streams van Tien. Dat kun je ook eenvoudig zelf makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar mij is niet duidelijk of een mirror site dat ook per se gebruikt. Ik vind het jammer voor alle 2000 gebruikers (en die zijn er best nog veel).
Dat is duidelijk (zien jullie dat, redactie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja ook voor het bekijken van de streams via een website heb je WMP nodig. Het enige wat zo'n website doet is je doorverwijzen naar de WMP-streams van Tien. Dat kun je ook eenvoudig zelf maken
...een sigaar uit eigen doosquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Frasier het volgende:
Heel leuk hoor die actie. Ik lees dat je 't mail-adres moet sturen die je hebt gebruikt om je registreren op goudenkooi.tv. Maar is het niet zo dat je dan sowieso recht hebt op eem maand gratis streams? Kortom...
Wat betekent datquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
Overigens, als je meer dan 3 DGK-gerelateerde notes hebt, mag je niet meedoen.![]()
En waar kunnen we de ranglijst daarvan bekijken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
Overigens, als je meer dan 3 DGK-gerelateerde notes hebt, mag je niet meedoen.![]()
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Frasier het volgende:
Heel leuk hoor die actie. Ik lees dat je 't mail-adres moet sturen die je hebt gebruikt om je registreren op goudenkooi.tv. Maar is het niet zo dat je dan sowieso recht hebt op eem maand gratis streams? Kortom...
Je kan nog gewoon via mirror-sites kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil NIET in aanmerking komen voor een gratis maand DGK streams.
Als het straks alleen mogelijk is de streams via tien.tv te kijken, stop ik met kijken omdat ik niet overweg kan met die kutschermpjes, en al helemaal niet met die kutreclame-boodschappen.
En als er een normale Floris-achtige pagina met streams wordt gecreëerd (zonder reclameboodschappen vooraf), heb ik er geen enkel probleem mee 4 euro per maand te betalen.
Ach wat is nou 3.95...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
`kut ik val dus net buiten de bood door de laatste paar weken weinig tot geen tijd !!
Weeeeeeeheeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Kooknie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.
Je kunt zo'n pagina zelf maken door de URL's van de streams op te slaan als html-file (met nog een paar codes). Dan kun je 'm zelf enigszins aanpassenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
En als er een normale Floris-achtige pagina met streams wordt gecreëerd (zonder reclameboodschappen vooraf), heb ik er geen enkel probleem mee 4 euro per maand te betalen.
Positieve notes ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je kan nog gewoon via mirror-sites kijken.
Heb je daar infantiel cursusmateriaal van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kunt zo'n pagina zelf maken door de URL's van de streams op te slaan als html-file (met nog een paar codes). Dan kun je 'm zelf enigszins aanpassen
Ik ook niet, daarom ben ik erg blij met dit!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.
Save dit ding als html-file (rechts klikken -> save as) en open 'm met je browser. Als het goed is moet-ie het dan meteen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je daar infantiel cursusmateriaal van?
Ik snap het niet.![]()
Mijn plek mag ook aan iemand anders worden weggegeven voor wie dat wilquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik weet niet of je het moet vermelden als je in de 100 staat en niet mee hoeft te doen? Ik moet sowieso kappen, kost me te veel tijd, dus iemand anders kan mijn maand krijgen
![]()
Te druk met de Wii + afgekickt van DGKquote:012. (007) 05796 (0171) BONG4002
Vroeg of laat maakt vast wel iemand weer zo'n site. Anders doe ik het wel, want ik ga gewoon betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
De sites blijven gewoon functioneren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef soylent het volgende:
Vroeg of laat maakt vast wel iemand weer zo'n site. Anders doe ik het wel, want ik ga gewoon betalen
Dat is helemaal mooi.quote:
cupmaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef solara4 het volgende:
maar wat moet je er nu invullen dan op die PM????
het emailadres dat je gebruikt om op de tien-site in te loggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef solara4 het volgende:
maar wat moet je er nu invullen dan op die PM????
Een kinderhand is gauw omgekocht gevuld. Maar ik zeur d'r maar niet meer overquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
Het uberkritische Fok toont zich weer. De gratis maand actie die iedereen al kon krijgen wordt zomaar aan honderd fokkertjes uitgedeeld en hopla we zijn op de knietjes van dankbaarheid en werken graag mee aan de marketingactie.
Over een maand moeten de honderd 'gelukkigen' of iedereen die gewoon even via de Tien site geregistreerd heeft alsnog betalen, maar oh wat zijn we plots blij.
Bij wie moet ik zijn om mijn actie 'verzamel een gifje van alle nationale vlaggetjes a 3,95 per maand' te introduceren op Fok. Ik heb een speciale deal: Fokkers die weten in welk land Eemnes ligt krijgen het gifje van dat eerste land gratis!
Ja Ikke!!!!!!!!!!!!!! Belgie toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
Het uberkritische Fok toont zich weer. De gratis maand actie die iedereen al kon krijgen wordt zomaar aan honderd fokkertjes uitgedeeld en hopla we zijn op de knietjes van dankbaarheid en werken graag mee aan de marketingactie.
Over een maand moeten de honderd 'gelukkigen' of iedereen die gewoon even via de Tien site geregistreerd heeft alsnog betalen, maar oh wat zijn we plots blij.
Bij wie moet ik zijn om mijn actie 'verzamel een gifje van alle nationale vlaggetjes a 3,95 per maand' te introduceren op Fok. Ik heb een speciale deal: Fokkers die weten in welk land Eemnes ligt krijgen het gifje van dat eerste land gratis!
Nee het is maar voor 1 maand, die je waarschijnlijk toch al gratis kreeg. Leuk zoethoudertje toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
Dan heb ik blijkbaar iets niet goed begrepen. Ik dacht dat als je deze maand gratis via fok streams krijgt je de volgende ook weer in aanmekring komt?![]()
Fuck, ik heb echt mijn cupmaat gedaan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
het emailadres dat je gebruikt om op de tien-site in te loggen.
Dus éérst een account maken op Tien (als je dat nog niet hebt) , en dan het email adres naar Day sturen via PM
We hebben achter de schermen wel degelijk kritisch hier naar gekeken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
nou dat meen je niet. Die was toch al gratis voor mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee het is maar voor 1 maand, die je waarschijnlijk toch al gratis kreeg. Leuk zoethoudertje toch?
Als je al via mail een gratis maand hebt gekregen, heb je niks aan het FOK-aanbod.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
nou dat meen je nieat. Die was toch al gratis voor mij.![]()
avonne klopt dit?
zo ja dan heeft voyeur wel gelijk moet ik zeggen.![]()
Het is dus gewoon best een leuk aanbod.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je al via mail een gratis maand hebt gekregen, heb je niks aan het FOK-aanbod.
Je kunt je plaats dus afstaan.
Geen nadelen, maar ook geen noemenswaardige voordelen. Ik denk dat het voordeel voor Tien een stuk groter is (geen negatief gezeik meer over de betaalde streams, en grotere kans dat er volgende maand meer betaalde abonnementen verkocht gaan worden). Maar ik zou niet meer zeurenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
We hebben achter de schermen wel degelijk kritisch hier naar gekeken.
O.a. of er sprake is van automatisch er aan vast zitten en naar pivacy gegevens.
We zijn van mening dat het weliswaar een lokkertje is, maar dat er verder geen nadelen aan zitten.
Het emailadres dat je naar Day PM-t hoeft ook niet dezelfde tezijn als waarmee je bij Fok bent geregistreerd.
Nou bij deze.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je al via mail een gratis maand hebt gekregen, heb je niks aan het FOK-aanbod.
Je kunt je plaats dus afstaan.
Juist! Ik sta ook geregistreerd. Ik keek Lotte via de talpasite en dan moest ik steeds inloggen. Maar nu geen mailtje gekregen over dat maandje gratis stream terwijl ik wel de nieuwsbrief krijg. Dus vind het wel prettig om dat nu via FOK te kunnen krijgen. Het gaat me niet om die 4 euro...het is meer het idee er achter..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik erg blij met dit!!
Heb je mijn berichtje niet gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
Neemt niet weg dat Fok! zich voor het marketing-karretje van Talpa heeft laten spannen. Die gedachte post je trouwens zelf ook in het topic eerste maand gratis dat al vrij snel op slot ging.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
O.a. of er sprake is van automatisch er aan vast zitten en naar pivacy gegevens.
We zijn van mening dat het weliswaar een lokkertje is, maar dat er verder geen nadelen aan zitten.
Dat er voor de streams betaald moet worden is nu gewoon een feit, daar kunnen we nu niet meer omheen. Ik heb contact gehad met de redactie en zij hebben mij verteld dat alleen de geregisteerden die zich al geabonneerd hebben op de streams, deze de eerste maand gratis krijgen. Het klopt dus niet dat registratie op de tien-site automatisch leidt tot een gratis abbo van 1 maand op de streams. De registratie is algemeen en geeft je het recht op bvb. gemiste uitzendingen te bekijken, het is niet een registratie alleen voor de DGK-streams.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Geen nadelen, maar ook geen noemenswaardige voordelen. Ik denk dat het voordeel voor Tien een stuk groter is (geen negatief gezeik meer over de betaalde streams, en grotere kans dat er volgende maand meer betaalde abonnementen verkocht gaan worden). Maar ik zou niet meer zeuren
Dat topic ging alleen maar dicht, omdat er nog niks definitiefs was besloten, er zit verder niks achterquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Fok! zich voor het marketing-karretje van Talpa heeft laten spannen. Die gedachte post je trouwens zelf ook in het topic eerste maand gratis dat al vrij snel op slot ging.
Lieve Marrije,quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je mijn berichtje niet gezien?
Ik sta du sgeregistreerd bij Tien, log af en toe in om een gemiste uitzending te bekijken, maar heb dus geen email ontvangen dat ik een maand gratis kan kijken. En ik schijn niet de enige te zijn. Waarom zo negatief als Tien en Fok samenwerken zodat mensen zoals ik wél die kans krijgen?
Huldequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lieve Marrije,
Ik ben helemaal niet negatief en zou met genoegen 4 euro gedoneerd hebben om goede streamverslagen te lezen. Ik ben wel kritisch en in dit geval laat Fok zich gewoon voor een marketing campagne strikken. Talpa wil weten hoeveel streamers bereid zijn te betalen. Niet voor het geld nu, want dat stelt niets voor, maar als marketing informatie tbv de verkoop van het concept wereldwijd.
Fokkers zijn soms kritisch en als die allemaal gaan zeuren over betaalde streams werkt dat negatief. Daarom hadden ze die 'gratis' eerste maand al bedacht via Tien. Nu bleek dat dit niet goed werkte. Mensen willen niet allemaal geassocieerd met tien of zijn gewoon die registratie kwijt. Na even denken dus dit actietje om ook die mensen positief te krijgen.
Volgende maand herhaalt zich dit waarschijnlijk voor een dan echt select gezelschap namelijk de vaste streamers op de grote sites. Zelfde doel: geen kritische geluiden en al weer wat meer abonnee's. Als ze uitieindelijk 5000 streamers kunnen laten betalen en er 100 moeten weggeven om dit te bereiken hebben ze hun data binnen. X procent is bereid te betalen; meer hebben ze niet nodig. Die lousy 400E per maand die ze dan nog mislopen is nog niet het bedrag dat de redactie aan koffie wegwerkt.
Als je op login klikt, verschijnt in het kadertje ook het woord "aanmelden" waarop je kunt klikken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Nu nog ontdekken hoe ik me registreer bij Tien![]()
Ik zie slechts log-in gedoe...
Ik was sowieso al bereid om te betalen maar ben blij met deze maand gratis.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lieve Marrije,
Ik ben helemaal niet negatief en zou met genoegen 4 euro gedoneerd hebben om goede streamverslagen te lezen. Ik ben wel kritisch en in dit geval laat Fok zich gewoon voor een marketing campagne strikken. Talpa wil weten hoeveel streamers bereid zijn te betalen. Niet voor het geld nu, want dat stelt niets voor, maar als marketing informatie tbv de verkoop van het concept wereldwijd.
Fokkers zijn soms kritisch en als die allemaal gaan zeuren over betaalde streams werkt dat negatief. Daarom hadden ze die 'gratis' eerste maand al bedacht via Tien. Nu bleek dat dit niet goed werkte. Mensen willen niet allemaal geassocieerd met tien of zijn gewoon die registratie kwijt. Na even denken dus dit actietje om ook die mensen positief te krijgen.
Volgende maand herhaalt zich dit waarschijnlijk voor een dan echt select gezelschap namelijk de vaste streamers op de grote sites. Zelfde doel: geen kritische geluiden en al weer wat meer abonnee's. Als ze uitieindelijk 5000 streamers kunnen laten betalen en er 100 moeten weggeven om dit te bereiken hebben ze hun data binnen. X procent is bereid te betalen; meer hebben ze niet nodig. Die lousy 400E per maand die ze dan nog mislopen is nog niet het bedrag dat de redactie aan koffie wegwerkt.
heb ik niet gezegd, en slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef voyeur het volgende:
Avonne deed een mooie tip: je kan ook een ander mail adres opgeven dan bij Tien gebruikt! Sneaky wel. Dan kan je dus mooi heel mei op twee IP-adressen streams kijken. Laat Talpa het niet horen.
Day werkt niet bij Tien, en Tien weet niet welke mailadressen Fokusers hebben.quote:Ik heb een tip terug voor Day. Als je gillend gek wordt van de hele administratie per pm, registreer gewoon alle e-mail adressen die je nu krijgt op de Tien site. knip. Kan je er gewoon duizend 'weggeven'. Magistrale actie lijkt me.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
heb ik niet gezegd, en slaat ook nergens op.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Het emailadres dat je naar Day PM-t hoeft ook niet dezelfde tezijn als waarmee je bij Fok bent geregistreerd.
Voyeur heeft wel gelijk. (bedankt voor het plaatje. Ik ben er zo blij mee!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lieve Marrije,
Ik weet niet hoe je redeneert, maar er klopt niks van.quote:
Maar waarom slim dan? Ze vangen er toch geen geld voor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Voyeur heeft wel gelijk. (bedankt voor het plaatje. Ik ben er zo blij mee!!!)
De laatste weken las je overal dat de meeste Cossers hadden besloten te stoppen met kijken vanaf 4 mei. Ze gingen weer een leven leiden.en vonden dat het toch niet interessant genoeg was om te blijven kijken.
Nu denk ik dat er best wel wat van die mensen zich toch niet hadden kunnen inhouden maar geloof wel dat er veel zouden zijn gestopt.
Nu met deze actie is het allemaal anders. Ook al vinden de meeste kijkers het niet meer zo boeiend zeggen ze, nu zijn ze weer helemaal blij. dus ja deze actie van 10 is heel slim.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is dit weer een ontslagronde voor Jan Lul of zou Japio nu echt moeten vertrekken?
Was het een passief aanvaarden, of heeft de PR ook geprobeerd om er voor de Fokkers zoveel mogelijk profijt uit te slepen? Ofwel hebben jullie flink je tanden laten zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waarom slim dan? Ze vangen er toch geen geld voor?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel voor Tien een stuk groter is (geen negatief gezeik meer over de betaalde streams, en grotere kans dat er volgende maand meer betaalde abonnementen verkocht gaan worden). Maar ik zou niet meer zeuren
En ik betwijfel dat dus. Je wilt ervoor betalen of niet en daar doet dit maandje gratis kijken niks aan af, denk ik.quote:
Wow! Het 50-voudige aan abonnementen binnenhalen met 100 gratis accounts!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef voyeur het volgende:
Misschien is het handig om dit dan even duidelijker in de OP te zetten. Para ben ik niet ( zie email in de SC) , pammetjes genoeg in huis en misschien is , ondanks mn kritische uitlatingen, een bedankje omdat ik een andere user blij maak op zn plaats?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je redeneert, maar er klopt niks van.
Tien weet geen mailadressen van Fokkers, en Day weet niet welke mailadressen op Tien gebruikt worden.
Door PM wordt dat kort gesloten.
De enige die privacy gevoelige informatie heeft is dus Day, en die zal de gegevens niet gekoppeld doorgeven.
Tien krijgt een lijst met emailadressen, zonder usernamen of andere prive gegevens.
Je kunt dus in je fok profiel "pietje@hotmail.com" hebben staan, en op tien "jantje@home.nl"
Ik vraag alleen om een e-mailadres en heb in de tekst vermeld dat ik die, zonder usernaam, doormail aan Tien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dit dan even duidelijker in de OP te zetten. Para ben ik niet ( zie email in de SC) , pammetjes genoeg in huis en misschien is , ondanks mn kritische uitlatingen, een bedankje omdat ik een andere user blij maak op zn plaats?
Je hebt gelijk , dat had ik niet goed begrepenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om een e-mailadres en heb in de tekst vermeld dat ik die, zonder usernaam, doormail aan Tien.
Optimistquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:02 schreef F04 het volgende:
Is trouwens ook een jaar abbonement mogelijk?
Dank jequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je op login klikt, verschijnt in het kadertje ook het woord "aanmelden" waarop je kunt klikken.
Pessimist!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Straks lukt het niet om 100 deelnemers te vinden.
quote:
Too good to be truequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
Pessimist!
Jij weet zeker dat je je niet aanmeldt?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, ik ga ervoor betalen om mijn journalistieke onafhankelijkheid te bewaren.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
1 maand? Laat dan maar zitten. Die betaal ik zelf wel.
Ben je zo kwaad op de redactie dat je niks van ze aan wilt nemen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
1 maand? Laat dan maar zitten. Die betaal ik zelf wel.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo zo gratis iets en de hollanders laten t afweten????
kan ik ook 2 verzoeken indienen????
En dan via Marktplaats doorverkopen zeker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo zo gratis iets en de hollanders laten t afweten????
kan ik ook 2 verzoeken indienen????
Niet zo zuur jongen. Ik zei al dat het ze ongetwijfeld niet gaat om die lousy euro's van de Nederlandse markt gaat, maar om de marketing gegevens (lees anders gewoon even terug).quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow! Het 50-voudige aan abonnementen binnenhalen met 100 gratis accounts!![]()
Doen ze toch knap dan. Maar als je berekening klopt, zal John in zijn handjes wrijven. Want dat is dan wel mooi 20K per maand. Of tewel de waarde van een halve minuut reclame op TV. Je hebt ze genadeloos ontmaskerd. Hulde.![]()
Niets voor niets. Natuurlijk doet Tien dit met een reden. Maar dit neerzetten als een geniepig mechanisme waar argeloze FOK!-ertjes in trappen, wat een onzin zeg.![]()
Alsof ze hun ziel verkopen door een maand gratis te streamen.
Registreren moet sowieso. Of je je nu voor deze actie aanmeldt of als je de betaalde streams wil blijven volgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:
Dus ik MOET registreren op de tien site als ik streams zou willen blijven zien?
Of is dat alleen om in aanmerking te komen voor die gratis maand?
Nee hoor. Maar 1 maandje gratis slaat voor mij nergens op. Die 3.95 kan ik zelf ook nog wel betalen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je zo kwaad op de redactie dat je niks van ze aan wilt nemen?
Als je maar blijft kijken naar hun show
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
--->> doe es niet
dat wijf moet al de hele avond schreeuwen... knettergek wordt ik ervan!!!quote:
Jong, je zit NIET in de COS...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat wijf moet al de hele avond schreeuwen... knettergek wordt ik ervan!!!
ja, tenzij Handige Harries het (nog onbekende) systeem weten te krakenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:
Dus ik MOET registreren op de tien site als ik streams zou willen blijven zien?
je zit in elk geval in het verkeerde topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hey sinds waneer mogen we natasia niet meer dingen toewensen????
is dit nieuwe policy? WTF heb ik gemist??????
doodverwensingen zijn niet toegestaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hey sinds waneer mogen we natasia niet meer dingen toewensen????
is dit nieuwe policy? WTF heb ik gemist??????
Niet zo zuur jongen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef voyeur het volgende:
Het zijn niet de fokkertjes die ergens in trappen; het is de Fok organisatie die de weg kwijt is door enthousiast te gaan flyeren zonder enige tegenprestatie. Nogmaals waar kan ik me melden voor mijn fantastische 'krijg maandelijks een gifje van een vlag in je mailbox actie'. Normaal 4 Euro per maand, maar als ik genoeg publiciteit op Fok krijg is het de eerste maand gratis. Exclusieve actie die ik ook aan ga bieden aan Vol, maar verder echt uniek...
Voor allemaal.... mijn nederige excuses!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
je zit in elk geval in het verkeerde topic![]()
Dat is dan mooi kutquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef Day het volgende:
[..]
Registreren moet sowieso. Of je je nu voor deze actie aanmeldt of als je de betaalde streams wil blijven volgen.
ja das toch onderling..... ik mag publieke figuren toch wel naar t hiernamaals wensen?quote:
Lieverd, ik maak me daar helemaal geen zorgen over. Ze weten straks je IP-adres want dat is nodig voor de 'gratis' stream en minstens een van je mail adressen dus ze kunnen dat voor de gemiddelde gebruiker* zo koppelen aan dat andere mail adres. Pietje en jantje verschijnen in hun database dus als een persoon. Niks geen privacy, het tegendeel, maar daar ging het mij geheel niet om.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je redeneert, maar er klopt niks van.
Tien weet geen mailadressen van Fokkers, en Day weet niet welke mailadressen op Tien gebruikt worden.
Door PM wordt dat kort gesloten.
De enige die privacy gevoelige informatie heeft is dus Day, en die zal de gegevens niet gekoppeld doorgeven.
Tien krijgt een lijst met emailadressen, zonder usernamen of andere prive gegevens.
Je kunt dus in je fok profiel "pietje@hotmail.com" hebben staan, en op tien "jantje@home.nl"
Terechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien heeft nowlive niets gehad.
Ondanks die balonnenaktie.
Misschien werkt http://www.mailinator.com/ in zo'n geval. Maar die zul je vast al wel kennenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut
Ik heb een registratiefobie
Er is wel verwarring over idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:
Ik zie ze er nog voor in staat die gratis maand te verkopen
quote:annemiek schreef op 03-05-07 om 11:50:
Nee Annemiek, dit heeft niets met de streams te maken.
Maar met de kosten voor de server die sly iedere maand moet betalen,
(Bewerkt door yvonne op 03-05 om 16:57)
"Elite-Streamer account".. wedden dat je die voor 25 Euri kwijt komt op markplaats.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Terecht
Oplichtersbende![]()
Ik zie ze er nog voor in staat die gratis maand te verkopen
Goh, het lijkt FOK! wel. Pas maar op met posten hier, privacy-gevoelig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef voyeur het volgende:
Ze weten straks je IP-adres [...] en minstens een van je mail adressen
De streams zijn deze maand al gratis, alleen heeft niet iedereen die bij Tien geregistreerd staat een mail gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil graag gratis streams!
Selectief quoten is zo 1999.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, het lijkt Tien! wel. Pas maar op met posten daar, privacy-gevoelig.
Precies dat heb ik ook, sta geregistreerd kijk DGK filmpjes, maar geen mail gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Juist! Ik sta ook geregistreerd. Ik keek Lotte via de talpasite en dan moest ik steeds inloggen. Maar nu geen mailtje gekregen over dat maandje gratis stream terwijl ik wel de nieuwsbrief krijg. Dus vind het wel prettig om dat nu via FOK te kunnen krijgen. Het gaat me niet om die 4 euro...het is meer het idee er achter..![]()
Same here..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies dat heb ik ook, sta geregistreerd kijk DGK filmpjes, maar geen mail gehad.
kan ik op deze manier een ban omzeilen??quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef Day het volgende:
Tien heeft ons vandaag benaderd met het aanbod om aan 100 FOK!-users de gelegenheid te bieden om 1 maand gratis de DGK-streams te volgen.
Hieraan zijn de volgende voorwaarden gekoppeld:Om in aanmerking te komen dient men een e-mailadres op te geven, waarmee men zich reeds geregistreerd heeft op de Tien-site. Tien zal dit gebruiken als identifier. De adressen zullen niet gebruikt worden voor het versturen van spam! Het abonnement geldt voor 1 maand, daarna bepaal je zelf of je het wil verlengen, er zal geen sprake zijn van een automatische verlenging. Mocht je al abonnee zijn van de Tien-site, betekent dit niet dat je 2 maanden gratis streams krijgt, je kunt dus kiezen, of je maakt gebruik van de FOK/DGK-actie of je maakt gebruik van de actie die je ontvangen hebt, per mail, van Tien.
We hebben even nagedacht hoe we de 100 gratis abonnementen gaan verdelen en zijn tot de conclusie gekomen dat we ze eerst aanbieden aan de top 100 uit de DGK-stats. De nummers 101 t/m 150 kunnen zich ook aanmelden en komen op de reservelijst. Zo maken zij ook een kans als niet iedereen uit de top 100-lijst zich aanmeldt.
Wil je in aanmerking komen voor een gratis abonnement? Stuur dan een PM naar Day. Zij zal de adressen verzamelen en ze in 1 keer mailen (zonder usernamen) naar de DGK-redactie.
Let op! Stuur wel het e-mailadres waarmee je reeds geregistreerd bent op de Tien-site.
geniet van je vrijheidquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut
Ik heb een registratiefobie
There's a new moderator in townquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja das toch onderling..... ik mag publieke figuren toch wel naar t hiernamaals wensen?
gebeurt dagelijks hier
Pfffff heb helemaal geen mail van hun gehad, de etters!quote:Mocht je al abonnee zijn van de Tien-site, betekent dit niet dat je 2 maanden gratis streams krijgt, je kunt dus kiezen, of je maakt gebruik van de FOK/DGK-actie of je maakt gebruik van de actie die je ontvangen hebt, per mail, van Tien
Je kunt ook opnieuw de aanmelding op Tien invullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
Mijn account op de tien-site heeft nog een oud mailadres. Ik kan het zelf niet veranderen, dus heb Tien nu een mail gestuurd.
Hopenlijk zit ik er daarna nog bij, ik ben nr 113
Ik gebruik mediaplayer 9 maar kan wel deDRM filmpjes op tien site zien...heb je nu wel of niet de media palyer 10 nodig?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....
ken je dat adres nog? PM het me dan gewoon. Het gaat nl. om het adres waarmee je op Tien geregistreerd bent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
Mijn account op de tien-site heeft nog een oud mailadres. Ik kan het zelf niet veranderen, dus heb Tien nu een mail gestuurd.
Hopenlijk zit ik er daarna nog bij, ik ben nr 113
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het goed is kun je morgen om 12 uur bij Tien inloggen en kijken
Ik zou het even afwachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Ik gebruik mediaplayer 9 maar kan wel deDRM filmpjes op tien site zien...heb je nu wel of niet de media palyer 10 nodig?
quote:Welke software heeft mijn computer nodig om de live-streams te bekijken?
Als je een Windows-computer hebt, dan is de benodigde software vaak al aanwezig. De Windows Mediaplayer 10 is in ieder geval vereist. Als je over een oudere versie beschikt, dan kun je deze gratis upgraden op www.microsoft.nl.
Ik wil er nog wel eentje om op mijn werk te kunnen kijken.quote:
En terechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien heeft nowlive niets gehad.
Ondanks die balonnenaktie.
Zo'n deadline werkt niet als je hoofdzakelijk 's nachts online komtquote:
Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijtquote:
Bijna uitverkocht!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijt![]()
Ik zit al een tijdje te denken aan een carrière-switch, dus wie weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijt![]()
Ik heb geloof ik een PM, maar heb geen idee hoe het werktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te denken aan een carrière-switch, dus wie weet.
En Veulen, je bent erbij!![]()
Nog 5 stuks!!!
Volgens mij schend ik daarmee FOK!-regels. Weet niet of iedereen het wel leuk vind dat ik dat bekend maak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien is het tijd voor een lijstje van userts die erbij zijn?
Ben je nóg niet los!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij schend ik daarmee FOK!-regels. Weet niet of iedereen het wel leuk vind dat ik dat bekend maak.
Anyway, iedereen die mij een PM gestuurd heeft zit erbij!!!!![]()
(behalve de gebanden die onder hun kloons doorposten)
En ik heb nog 3 abbo's!!!
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef soylent het volgende:
Ik pas. Ik betaal voor de streams, uit principe. [afbeelding]
Leuke principe maar volgens mij kan je nog niet eens ECHT betalen de eerste maandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef soylent het volgende:
Ik pas. Ik betaal voor de streams, uit principe. [afbeelding]
Nee!quote:
Je doet het anders erg leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nee!![]()
Voorlopig toch maar niet van baan switchen, denk ik
Ik wel, want ik zit principieel niet op de nieuwsbrief!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuke principe maar volgens mij kan je nog niet eens ECHT betalen de eerste maand
Ik hoop dat je echt het woord "bewerkstelligen" gebruikt hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
OK, de mail met e-mailadressen gaat NU naar DGK_redactie. Ik heb nog een paar plekken over, maar wil dat de users die zich al aangemeld hebben, morgen om 12:00 uur gewoon verder kunnen streamen.
Ik heb overigens nog geen antwoord teruggekregen van DGK_redactie op mijn vraag hoe ze dat gaan bewerkstelligen. Ik neem aan men morgen gewoon in moet loggen bij Tien.
Zodra ik meer weet, post ik dat hier.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
OK, de mail met e-mailadressen gaat NU naar DGK_redactie. Ik heb nog een paar plekken over, maar wil dat de users die zich al aangemeld hebben, morgen om 12:00 uur gewoon verder kunnen streamen.
Fok! kritischquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:27 schreef voyeur het volgende:
Ik broed er nog op APK, maar ik denk dat ik ga voor aangifte wegens misleidng. Beetje doen alsof Fok heel kritiisch is en dan gratis waardebonnetjes uitdelen ter waarde van maar liefst vier virtuele Euro's. Kassa gaat daar vast helemaal op los.
Volgens mij was er toen wel heel veel gezeik over (ondermeer van ondergetekende), veel meer dan nu iig, maar dat zal ook wel iets met de prijs te maken hebben gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Tijdens BB3 moest er ook betaald worden voor de streams. Iets meer dan 1¤ per dag, dat zou uitkomen op een eurootje of dertig per maand. Die 3.95¤ is dus een koopje.
Ik kan mij nauwelijks gezeik herinneren tijdens BB3.
Oh ja, per twee uur!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:38 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij was er toen wel heel veel gezeik over (ondermeer van ondergetekende), veel meer dan nu iig, maar dat zal ook wel iets met de prijs te maken hebben gehad
Volgens mij was die prijs namelijk zelfs ongeveer een euro voor 2 uur.
D'r was idd. best veel gezeik. Maar een link wordt moeilijk, zie FBquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, per twee uur!![]()
Count your blessings.![]()
Geef eens een link naar dat gezeik tijdens BB3 dan.....
Ja ook 100. Maar daar zitten dan ook *alleen* maar streamersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Hebben die vriendjes online trouwens ook 100 invites gekregen
Valt geloof ik nog wel mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, per twee uur!![]()
Count your blessings.![]()
Geef eens een link naar dat gezeik tijdens BB3 dan.....
Natuurlijk heb je grotendeels gelijk met je bezwaren. Het verschil met jouw vlaggetjesactie is volgens mij dat je nu gewoon één maand gratis kunt kijken en daarna alsnog kunt bepalen wat je verder doet. Zoals het er nu naar uit ziet zit je niet aan een duur vervolgabonnement vast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef voyeur het volgende:
Het zijn niet de fokkertjes die ergens in trappen; het is de Fok organisatie die de weg kwijt is door enthousiast te gaan flyeren zonder enige tegenprestatie. Nogmaals waar kan ik me melden voor mijn fantastische 'krijg maandelijks een gifje van een vlag in je mailbox actie'. Normaal 4 Euro per maand, maar als ik genoeg publiciteit op Fok krijg is het de eerste maand gratis. Exclusieve actie die ik ook aan ga bieden aan Vol, maar verder echt uniek...
O God Ik lig gevouwen hier. Die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:35 schreef Armani XL het volgende:
D'r staat zelfs nog steeds een banner online
[afbeelding]
Met gebanden bedoel je Darklight? Diue was maar 48uur geband, die ban is opgeheven ongeveer een maand geledenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij schend ik daarmee FOK!-regels. Weet niet of iedereen het wel leuk vind dat ik dat bekend maak.
Anyway, iedereen die mij een PM gestuurd heeft zit erbij!!!!![]()
(behalve de gebanden die onder hun kloons doorposten)
En ik heb nog 3 abbo's!!!
Op het envelopje klikken wat bij Day's post staat. (rechterkant)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:17 schreef lillkiss het volgende:
ik wil ook wel maar weet niet hoe ik een pm moet sturen??
Joh, je hoeft je niet te excuseren hoor. Het is niet dat je gratis heroine staat uit te delen. Ik heb er zelf ook helemaal geen bezwaar tegen als ze geld vragen voor betaalde streams. Ik heb indertijd nog wel eens een streamertje gesponsord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je grotendeels gelijk met je bezwaren. Het verschil met jouw vlaggetjesactie is volgens mij dat je nu gewoon één maand gratis kunt kijken en daarna alsnog kunt bepalen wat je verder doet. Zoals het er nu naar uit ziet zit je niet aan een duur vervolgabonnement vast.
* Cynix ® stond een paar jaar geleden ook enthousiast te flyeren leuren om wekelijks een zwik "gratis" codes weg te krijgen.
Tsja, wie kan er bezwaar hebben tegen iets dat gratis is? TIEN hóeft natuurlijk niet tot in lengte van jaren kosteloos streams aan te bieden. Het is hun goed recht er een vergoeding voor te vragen. Of dat slim is, is ook al hun eigen zaak. Dat ik persoonlijk in geen 100 jaar ook maar 0,10 ¤ voor zoiets zou betalen is weer iets heel anders.
Sorry, geen plek meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben bekend met email adres: edit
Ook al lag het voro de hand dat ook jullie nog niets van tien hebben gehoord, toch fijn dat je het even laat weten, dankquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Day het volgende:
Nog ruim een half uur te gaan en ik heb nog geen antwoord van DGK_redactie.
Ik stel voor dat iedereen die zich aflopen nacht bij mij heeft aangemeld, straks inlogd op de TIen-site met het opgegeven e-mailadres.
Heerlijk weer, die organisatie bij DGKquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Day het volgende:
Nog ruim een half uur te gaan en ik heb nog geen antwoord van DGK_redactie.
Ik stel voor dat iedereen die zich aflopen nacht bij mij heeft aangemeld, straks inlogd op de TIen-site met het opgegeven e-mailadres.
Idem, voor http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
De streams van de site zelf zijn hier gewoon blijven lopen. Maar als ik hier wil kijken http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 dan krijg ik voortdurend een pop-up voor het ophalen van een licentie (betalen).
Het wordt steeds slechter, ik heb er nu nog maar 1. In de wallet zit geen geld, wat ik wel had verwacht (om de licentie pop-up weg te krijgen).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Idem, voor http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Hoewel alleen de eerste 2 streams.
bij mij niet, hoor. Ik kreeg te zien dat er 0 euro in zat en dat ik 3,95 moet afrekenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef Katewalker het volgende:
Om via dat walletgebeuren te kunnen betalen moet je een code hebben om te zien wat het saldo is. Dus we moeten nog een code krijgen waarna je kan zien dat erin de wallet 3,95 zit en daarmee betaal je dan de streams voor een maand.
Maar...wat is de code? Waar krijg je die?
Idem dito hier......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef avonne het volgende:
[..]
bij mij niet, hoor. Ik kreeg te zien dat er 0 euro in zat en dat ik 3,95 moet afrekenen
Na verloop van tijd gaat hij wel weg; hij lijkt aan stream 4 vast te zitten die op een gegeven moment op 'Gereed' komt te staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef avonne het volgende:
En nog iets irritants... ik krijg die pop-up niet weg, en kan dus niet eens de pagina sluiten of alleen stream1 kijken
serieus ! ik moet crtl-alt-delete doen
Same here. Maar Day heeft nog niks vernomen van Tien...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef Black_king het volgende:
Mijn wallet is niet gevuld......heb wel mijn account doorgegeven aan Day.....
Shoot.
Waar heb jij je wallet dan gevonden?IK begrijp er niets van,kan nieteens die wallet vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef Black_king het volgende:
Mijn wallet is niet gevuld......heb wel mijn account doorgegeven aan Day.....
Shoot.
Precies hetzelfde hier, kan wel mijn account invullen bij Wallet betaal methode alleen dan staat er dat mijn account nog niet gevuld is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Same here. Maar Day heeft nog niks vernomen van Tien...
Eerst de maand-optie kiezen, dan onderaan voor wallet, en dan zie je hoeveel er in je wallet zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Waar heb jij je wallet dan gevonden?IK begrijp er niets van,kan nieteens die wallet vinden.
Wel vergeven, Talpa doet er alleen verder niets mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Sanne het volgende:
Zijn er al honderd codes vergeven?
Laten we inderdaad nog even wachten. Ik heb de lijst best laat verstuurd (vannacht kwart voor 2), misschien zijn de adressen nog niet verwerkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef avonne het volgende:
Laten we er maar van uit gaan dat ze er mee bezig zijn bij Tien, en dat we het later nog eens kunnen proberen
Go Day !!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we inderdaad nog even wachten. Ik heb de lijst best laat verstuurd (vannacht kwart voor 2), misschien zijn de adressen nog niet verwerkt.
Zelf kan ik niet controleren, want ik krijg een beveiligingsmelding op de streampagina van Tien.
Ik wacht tot 13:00 uur, daarna word ik boos!
Formeel namens Fok! dan, he. Niet zelf over de rooie raken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Day het volgende:
[..]
ik las nu pas dat je je op kon geven, en nu ben ik zeker te laatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we inderdaad nog even wachten. Ik heb de lijst best laat verstuurd (vannacht kwart voor 2), misschien zijn de adressen nog niet verwerkt.
Zelf kan ik niet controleren, want ik krijg een beveiligingsmelding op de streampagina van Tien.
Als je hier http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html even iets naar beneden scrollt, zie je de betalingsmogelijkheden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Waar heb jij je wallet dan gevonden?IK begrijp er niets van,kan nieteens die wallet vinden.
OK !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Day het volgende:
OK, hold your horses allemaal!!!!!
Ik heb net met DGK_redactie gesproken. Binnen nu en een kwartier moeten de streams allemaal weer werken. Dus nog even geduld a.u.b.!!
Moeten we zelf ook nog iets ondernemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Day het volgende:
OK, hold your horses allemaal!!!!!
Ik heb net met DGK_redactie gesproken. Binnen nu en een kwartier moeten de streams allemaal weer werken. Dus nog even geduld a.u.b.!!
OK, edit op mijn vorige bericht: het gaat langer duren dan een kwartierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:53 schreef lillkiss het volgende:
maar hoe en wat moet je dan doen om ze te laten werken DAY>?
Misschien een stomme vraag maar kan je ook naar de streams van Hidiho gaan en van dat popup venster inloggen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
OK, edit op mijn vorige bericht: het gaat langer duren dan een kwartier, maar de users die zich op hebben gegeven: ga a.u.b. niet zelf die 3,95 betalen!
Als je e-mailadres geactiveerd is, moet je inloggen op de TIen-site en naar de streampagina gaan. Je krijgt dan een pop-upvenster waarin je e-mailadres + wachtwoord in moet voeren. Daarna moet je de streams kunnen bekijken.
Ik krijg helemaal geen pop-up venster.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
OK, edit op mijn vorige bericht: het gaat langer duren dan een kwartier, maar de users die zich op hebben gegeven: ga a.u.b. niet zelf die 3,95 betalen!
Als je e-mailadres geactiveerd is, moet je inloggen op de TIen-site en naar de streampagina gaan. Je krijgt dan een pop-upvenster waarin je e-mailadres + wachtwoord in moet voeren. Daarna moet je de streams kunnen bekijken. Oók via andere pagina's! Het is echter wel belangrijk dat je de 1e keer eerst inlogt op de TIen-site.
Onder 'Snel en makkelijk inloggen?' kun je aanvinken dat je logingegevens worden bewaard. Maar dit blijft niet geldig, hetgeen dus zou betekenen dat je elke keer langs de Tien site moet om je in te loggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
Daarna moet je de streams kunnen bekijken. Oók via andere pagina's! Het is echter wel belangrijk dat je de 1e keer eerst inlogt op de TIen-site.
Nee ik ook niet, ben wel ingelogd op de tiensite, maar voor de rest krijg ik niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Brici het volgende:
Ik krijg nergens een inlogscherm :S ook geen pop-up
Idd op de Tiensite kan ik de streams zien, maar ik kan echt niet naar een andere site zoals die van Hidiho want dan krijg ik weer dat ik moet betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
Als je e-mailadres geactiveerd is, moet je inloggen op de TIen-site en naar de streampagina gaan. Je krijgt dan een pop-upvenster waarin je e-mailadres + wachtwoord in moet voeren. Daarna moet je de streams kunnen bekijken. Oók via andere pagina's! Het is echter wel belangrijk dat je de 1e keer eerst inlogt op de TIen-site.
jAls je bent ingelogd op tien, dan moet je de streams kunnen zien, alleen 1 voor 1 en met reklame, naar een andere site gaan lukt nog niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ben wel ingelogd op de tiensite, maar voor de rest krijg ik niets.
Bij mij komt er een dikke vette pop-upquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:11 schreef Black_king het volgende:
Bij de Tien site krijg ik helemaal geen popup scherm; alleen maar die stomme reclame....
Video's kan ik wel gewoon zien, dus mijn account werkt wel.....
Op die site staat wel zon butten inloggen maar als ik erop klik ben ik wle ingelogd hoort dat er te blijven staan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ben wel ingelogd op de tiensite, maar voor de rest krijg ik niets.
Ik krijg nog steeds alleen reclamequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
[..]
jAls je bent ingelogd op tien, dan moet je de streams kunnen zien, alleen 1 voor 1 en met reklame, naar een andere site gaan lukt nog niet.
Ja ik nu ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds alleen reclameen daarna de betaal pop-up
Ik krijg wel reclame maar geen popup :Squote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds alleen reclameen daarna de betaal pop-up
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik nu ook![]()
edit: We zijn gelukkig niet verslaafd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |