Denk dat er ook wel DRM op zit....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat via IP adres, schreef de redactie hierboven.
Maar mij is niet duidelijk of een mirror site dat ook per se gebruikt. Ik vind het jammer voor alle 2000 gebruikers (en die zijn er best nog veel).quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....
Ja ook voor het bekijken van de streams via een website heb je WMP nodig. Het enige wat zo'n website doet is je doorverwijzen naar de WMP-streams van Tien. Dat kun je ook eenvoudig zelf makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar mij is niet duidelijk of een mirror site dat ook per se gebruikt. Ik vind het jammer voor alle 2000 gebruikers (en die zijn er best nog veel).
Dat is duidelijk (zien jullie dat, redactie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja ook voor het bekijken van de streams via een website heb je WMP nodig. Het enige wat zo'n website doet is je doorverwijzen naar de WMP-streams van Tien. Dat kun je ook eenvoudig zelf maken
...een sigaar uit eigen doosquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Frasier het volgende:
Heel leuk hoor die actie. Ik lees dat je 't mail-adres moet sturen die je hebt gebruikt om je registreren op goudenkooi.tv. Maar is het niet zo dat je dan sowieso recht hebt op eem maand gratis streams? Kortom...
Wat betekent datquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
Overigens, als je meer dan 3 DGK-gerelateerde notes hebt, mag je niet meedoen.![]()
En waar kunnen we de ranglijst daarvan bekijken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
Overigens, als je meer dan 3 DGK-gerelateerde notes hebt, mag je niet meedoen.![]()
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Frasier het volgende:
Heel leuk hoor die actie. Ik lees dat je 't mail-adres moet sturen die je hebt gebruikt om je registreren op goudenkooi.tv. Maar is het niet zo dat je dan sowieso recht hebt op eem maand gratis streams? Kortom...
Je kan nog gewoon via mirror-sites kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil NIET in aanmerking komen voor een gratis maand DGK streams.
Als het straks alleen mogelijk is de streams via tien.tv te kijken, stop ik met kijken omdat ik niet overweg kan met die kutschermpjes, en al helemaal niet met die kutreclame-boodschappen.
En als er een normale Floris-achtige pagina met streams wordt gecreëerd (zonder reclameboodschappen vooraf), heb ik er geen enkel probleem mee 4 euro per maand te betalen.
Ach wat is nou 3.95...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
`kut ik val dus net buiten de bood door de laatste paar weken weinig tot geen tijd !!
Weeeeeeeheeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Kooknie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.
Je kunt zo'n pagina zelf maken door de URL's van de streams op te slaan als html-file (met nog een paar codes). Dan kun je 'm zelf enigszins aanpassenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
En als er een normale Floris-achtige pagina met streams wordt gecreëerd (zonder reclameboodschappen vooraf), heb ik er geen enkel probleem mee 4 euro per maand te betalen.
Positieve notes ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je kan nog gewoon via mirror-sites kijken.
Heb je daar infantiel cursusmateriaal van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kunt zo'n pagina zelf maken door de URL's van de streams op te slaan als html-file (met nog een paar codes). Dan kun je 'm zelf enigszins aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |