Maar mij is niet duidelijk of een mirror site dat ook per se gebruikt. Ik vind het jammer voor alle 2000 gebruikers (en die zijn er best nog veel).quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....
Ja ook voor het bekijken van de streams via een website heb je WMP nodig. Het enige wat zo'n website doet is je doorverwijzen naar de WMP-streams van Tien. Dat kun je ook eenvoudig zelf makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar mij is niet duidelijk of een mirror site dat ook per se gebruikt. Ik vind het jammer voor alle 2000 gebruikers (en die zijn er best nog veel).
Dat is duidelijk (zien jullie dat, redactie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja ook voor het bekijken van de streams via een website heb je WMP nodig. Het enige wat zo'n website doet is je doorverwijzen naar de WMP-streams van Tien. Dat kun je ook eenvoudig zelf maken
...een sigaar uit eigen doosquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Frasier het volgende:
Heel leuk hoor die actie. Ik lees dat je 't mail-adres moet sturen die je hebt gebruikt om je registreren op goudenkooi.tv. Maar is het niet zo dat je dan sowieso recht hebt op eem maand gratis streams? Kortom...
Wat betekent datquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
Overigens, als je meer dan 3 DGK-gerelateerde notes hebt, mag je niet meedoen.![]()
En waar kunnen we de ranglijst daarvan bekijken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
Overigens, als je meer dan 3 DGK-gerelateerde notes hebt, mag je niet meedoen.![]()
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef Frasier het volgende:
Heel leuk hoor die actie. Ik lees dat je 't mail-adres moet sturen die je hebt gebruikt om je registreren op goudenkooi.tv. Maar is het niet zo dat je dan sowieso recht hebt op eem maand gratis streams? Kortom...
Je kan nog gewoon via mirror-sites kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil NIET in aanmerking komen voor een gratis maand DGK streams.
Als het straks alleen mogelijk is de streams via tien.tv te kijken, stop ik met kijken omdat ik niet overweg kan met die kutschermpjes, en al helemaal niet met die kutreclame-boodschappen.
En als er een normale Floris-achtige pagina met streams wordt gecreëerd (zonder reclameboodschappen vooraf), heb ik er geen enkel probleem mee 4 euro per maand te betalen.
Ach wat is nou 3.95...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
`kut ik val dus net buiten de bood door de laatste paar weken weinig tot geen tijd !!
Weeeeeeeheeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Kooknie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.
Je kunt zo'n pagina zelf maken door de URL's van de streams op te slaan als html-file (met nog een paar codes). Dan kun je 'm zelf enigszins aanpassenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
En als er een normale Floris-achtige pagina met streams wordt gecreëerd (zonder reclameboodschappen vooraf), heb ik er geen enkel probleem mee 4 euro per maand te betalen.
Positieve notes ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je kan nog gewoon via mirror-sites kijken.
Heb je daar infantiel cursusmateriaal van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kunt zo'n pagina zelf maken door de URL's van de streams op te slaan als html-file (met nog een paar codes). Dan kun je 'm zelf enigszins aanpassen
Ik ook niet, daarom ben ik erg blij met dit!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar geregistreerd maar heb nooit die email ontvangen waar anderen het over hebben.
Save dit ding als html-file (rechts klikken -> save as) en open 'm met je browser. Als het goed is moet-ie het dan meteen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je daar infantiel cursusmateriaal van?
Ik snap het niet.![]()
Mijn plek mag ook aan iemand anders worden weggegeven voor wie dat wilquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik weet niet of je het moet vermelden als je in de 100 staat en niet mee hoeft te doen? Ik moet sowieso kappen, kost me te veel tijd, dus iemand anders kan mijn maand krijgen
![]()
Te druk met de Wii + afgekickt van DGKquote:012. (007) 05796 (0171) BONG4002
Vroeg of laat maakt vast wel iemand weer zo'n site. Anders doe ik het wel, want ik ga gewoon betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
De sites blijven gewoon functioneren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef soylent het volgende:
Vroeg of laat maakt vast wel iemand weer zo'n site. Anders doe ik het wel, want ik ga gewoon betalen
Dat is helemaal mooi.quote:
cupmaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef solara4 het volgende:
maar wat moet je er nu invullen dan op die PM????
het emailadres dat je gebruikt om op de tien-site in te loggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:14 schreef solara4 het volgende:
maar wat moet je er nu invullen dan op die PM????
Een kinderhand is gauw omgekocht gevuld. Maar ik zeur d'r maar niet meer overquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
Het uberkritische Fok toont zich weer. De gratis maand actie die iedereen al kon krijgen wordt zomaar aan honderd fokkertjes uitgedeeld en hopla we zijn op de knietjes van dankbaarheid en werken graag mee aan de marketingactie.
Over een maand moeten de honderd 'gelukkigen' of iedereen die gewoon even via de Tien site geregistreerd heeft alsnog betalen, maar oh wat zijn we plots blij.
Bij wie moet ik zijn om mijn actie 'verzamel een gifje van alle nationale vlaggetjes a 3,95 per maand' te introduceren op Fok. Ik heb een speciale deal: Fokkers die weten in welk land Eemnes ligt krijgen het gifje van dat eerste land gratis!
Ja Ikke!!!!!!!!!!!!!! Belgie toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
Het uberkritische Fok toont zich weer. De gratis maand actie die iedereen al kon krijgen wordt zomaar aan honderd fokkertjes uitgedeeld en hopla we zijn op de knietjes van dankbaarheid en werken graag mee aan de marketingactie.
Over een maand moeten de honderd 'gelukkigen' of iedereen die gewoon even via de Tien site geregistreerd heeft alsnog betalen, maar oh wat zijn we plots blij.
Bij wie moet ik zijn om mijn actie 'verzamel een gifje van alle nationale vlaggetjes a 3,95 per maand' te introduceren op Fok. Ik heb een speciale deal: Fokkers die weten in welk land Eemnes ligt krijgen het gifje van dat eerste land gratis!
Nee het is maar voor 1 maand, die je waarschijnlijk toch al gratis kreeg. Leuk zoethoudertje toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
Dan heb ik blijkbaar iets niet goed begrepen. Ik dacht dat als je deze maand gratis via fok streams krijgt je de volgende ook weer in aanmekring komt?![]()
Fuck, ik heb echt mijn cupmaat gedaan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
het emailadres dat je gebruikt om op de tien-site in te loggen.
Dus éérst een account maken op Tien (als je dat nog niet hebt) , en dan het email adres naar Day sturen via PM
We hebben achter de schermen wel degelijk kritisch hier naar gekeken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
nou dat meen je niet. Die was toch al gratis voor mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee het is maar voor 1 maand, die je waarschijnlijk toch al gratis kreeg. Leuk zoethoudertje toch?
Als je al via mail een gratis maand hebt gekregen, heb je niks aan het FOK-aanbod.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
nou dat meen je nieat. Die was toch al gratis voor mij.![]()
avonne klopt dit?
zo ja dan heeft voyeur wel gelijk moet ik zeggen.![]()
Het is dus gewoon best een leuk aanbod.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je al via mail een gratis maand hebt gekregen, heb je niks aan het FOK-aanbod.
Je kunt je plaats dus afstaan.
Geen nadelen, maar ook geen noemenswaardige voordelen. Ik denk dat het voordeel voor Tien een stuk groter is (geen negatief gezeik meer over de betaalde streams, en grotere kans dat er volgende maand meer betaalde abonnementen verkocht gaan worden). Maar ik zou niet meer zeurenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
We hebben achter de schermen wel degelijk kritisch hier naar gekeken.
O.a. of er sprake is van automatisch er aan vast zitten en naar pivacy gegevens.
We zijn van mening dat het weliswaar een lokkertje is, maar dat er verder geen nadelen aan zitten.
Het emailadres dat je naar Day PM-t hoeft ook niet dezelfde tezijn als waarmee je bij Fok bent geregistreerd.
Nou bij deze.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je al via mail een gratis maand hebt gekregen, heb je niks aan het FOK-aanbod.
Je kunt je plaats dus afstaan.
Juist! Ik sta ook geregistreerd. Ik keek Lotte via de talpasite en dan moest ik steeds inloggen. Maar nu geen mailtje gekregen over dat maandje gratis stream terwijl ik wel de nieuwsbrief krijg. Dus vind het wel prettig om dat nu via FOK te kunnen krijgen. Het gaat me niet om die 4 euro...het is meer het idee er achter..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik erg blij met dit!!
Heb je mijn berichtje niet gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef voyeur het volgende:
Neemt niet weg dat Fok! zich voor het marketing-karretje van Talpa heeft laten spannen. Die gedachte post je trouwens zelf ook in het topic eerste maand gratis dat al vrij snel op slot ging.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
We hebben achter de schermen wel degelijk kritisch hier naar gekeken.
O.a. of er sprake is van automatisch er aan vast zitten en naar pivacy gegevens.
We zijn van mening dat het weliswaar een lokkertje is, maar dat er verder geen nadelen aan zitten.
Dat er voor de streams betaald moet worden is nu gewoon een feit, daar kunnen we nu niet meer omheen. Ik heb contact gehad met de redactie en zij hebben mij verteld dat alleen de geregisteerden die zich al geabonneerd hebben op de streams, deze de eerste maand gratis krijgen. Het klopt dus niet dat registratie op de tien-site automatisch leidt tot een gratis abbo van 1 maand op de streams. De registratie is algemeen en geeft je het recht op bvb. gemiste uitzendingen te bekijken, het is niet een registratie alleen voor de DGK-streams.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Geen nadelen, maar ook geen noemenswaardige voordelen. Ik denk dat het voordeel voor Tien een stuk groter is (geen negatief gezeik meer over de betaalde streams, en grotere kans dat er volgende maand meer betaalde abonnementen verkocht gaan worden). Maar ik zou niet meer zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |