.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef Gert het volgende:
Ik laat hem toch nog even open, om aandacht te vestigen op het volgende: Tien heeft laten weten dat aan trouwe FOK!-streamers de mogelijkheid wordt geboden om gratis naar de streams te kijken, in ieder geval komende maand. Meer nieuws volgt vanmiddag, maar wacht nog even met het aanschaffen van een abo!
ik weet het.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik voel mijzelf een beetje lullig,
er zijn nog tientallen streamers die ik ben vergeten op te schrijven,
die ook wat melden in de Cossen, updates en streamverslagen.
Want Bright_side_of life ben ik vergeten, Bright_side schrijft letterlijk alles op en met mooie caps.
Peter6000 , Voyeur, Noekje, PC-eend, Scanman, Futile, Demens, Itsme, Mootie en Blomst, Black King..........
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik voel mijzelf een beetje lullig,
er zijn nog tientallen streamers die ik ben vergeten op te schrijven,
die ook wat melden in de Cossen, updates en streamverslagen.
Want Bright_side_of life ben ik vergeten, Bright_side schrijft letterlijk alles op en met mooie caps.
Peter6000 , Voyeur, Noekje, PC-eend, Scanman, Futile, Demens, Itsme, Mootie en Blomst, Black King..........
Je kunt als Fok! zijnde natuurlijk ook er voor kiezen je niet te laten gebruiken door Talpa in haar poging betaalde streams te introducerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet het.
Het probleem is dat Tien zelf nogal laat komt met het aanbod, en we willen eerst eens bekijken hoe het precies geregeld wordt.
We gaan niet privégegevens van users weggeven, in ieder geval, dus over hoe het in zijn werk gaat moeten afspraken gemaakt worden.
Een paar mensen zijn er mee bezig, en proberen contact te krijgen met Tien.
Het is inderdaad de vraag in hoeverre Fok zich moet lenen voor marketing van een anderquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je kunt als Fok! zijnde natuurlijk ook er voor kiezen je niet te laten gebruiken door Talpa in haar poging betaalde streams te introduceren![]()
Je kunt daar ook als user voor kiezen, dat je commercie bah vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je kunt als Fok! zijnde natuurlijk ook er voor kiezen je niet te laten gebruiken door Talpa in haar poging betaalde streams te introduceren![]()
Was die keuze al niet gemaakt tijdens BB ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is inderdaad de vraag in hoeverre Fok zich moet lenen voor marketing van een ander
Uiteraard. Maar vertel, Fok! heeft commerciële belangen in deze?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt daar ook als user voor kiezen, dat je commercie bah vindt.
Het belang van FOK! is, dat ze iedere gebruiker individueel in staat kan stellen te weigeren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar vertel, Fok! heeft commerciële belangen in deze?
Het lot van een miljoenen kostend programma, met honderden werknemers, dat wereldwijd verkocht moet gaan worden, in de handen van zo'n 50 forumbezoekers. John de Mol kan ons maar beter te vriend houdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Black_king het volgende:
Zonder ons is DGK binnen een paar weken over de kop.
Ik zou het risico maar niet nemenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
Is dit zo'n actie waarbij je 1 maand gratis krijgt als je 3 maanden vooruit betaald?
Jij heet in het echt Viola, hè....quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:27 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het lot van een miljoenen kostend programma, met honderden werknemers, dat wereldwijd verkocht moet gaan worden, in de handen van zo'n 50 forumbezoekers. John de Mol kan ons maar beter te vriend houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |