abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:02:14 #101
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48979321
Voor itsme:
http://krant.telegraaf.nl(...)/reis.vlagbelgie.gif
De rest mag er evt ook naar kijken als ze maar 4 E / maand per paypal overboeken voor de hele serie.

Avonne deed een mooie tip: je kan ook een ander mail adres opgeven dan bij Tien gebruikt! Sneaky wel. Dan kan je dus mooi heel mei op twee IP-adressen streams kijken. Laat Talpa het niet horen.

Ik heb een tip terug voor Day. Als je gillend gek wordt van de hele administratie per pm, registreer gewoon alle e-mail adressen die je nu krijgt op de Tien site. Dan heeft iedereen recht op zijn gratis maandje en heb je helemaal geen gezeik van posters die vnden dat ze toch eigenlijk wel recht hebben etc. Kan je er gewoon duizend 'weggeven'. Magistrale actie lijkt me.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:06:55 #102
58921 Day
You can fly!
pi_48979540
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Geen nadelen, maar ook geen noemenswaardige voordelen. Ik denk dat het voordeel voor Tien een stuk groter is (geen negatief gezeik meer over de betaalde streams, en grotere kans dat er volgende maand meer betaalde abonnementen verkocht gaan worden). Maar ik zou niet meer zeuren
Dat er voor de streams betaald moet worden is nu gewoon een feit, daar kunnen we nu niet meer omheen. Ik heb contact gehad met de redactie en zij hebben mij verteld dat alleen de geregisteerden die zich al geabonneerd hebben op de streams, deze de eerste maand gratis krijgen. Het klopt dus niet dat registratie op de tien-site automatisch leidt tot een gratis abbo van 1 maand op de streams. De registratie is algemeen en geeft je het recht op bvb. gemiste uitzendingen te bekijken, het is niet een registratie alleen voor de DGK-streams.

In de OP staat dan ook duidelijk dat je moet kiezen tussen de acties die nu lopen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_48979605
080. (079) 01520 (0348) F04
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:10:14 #104
58921 Day
You can fly!
pi_48979693
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef Ifa het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat Fok! zich voor het marketing-karretje van Talpa heeft laten spannen. Die gedachte post je trouwens zelf ook in het topic eerste maand gratis dat al vrij snel op slot ging.
Dat topic ging alleen maar dicht, omdat er nog niks definitiefs was besloten, er zit verder niks achter
I am gonna shine
pi_48979702
Ik had niet eens een mail gehad van tien :S
pi_48979706
[/quote]114. (099) 01007 (0160) Brici
[quote]
Wat betekent die (009) 01007 (0160)????
pi_48979726
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Nu nog ondekken hoe ik een pm verstuur
Nu nog ontdekken hoe ik me registreer bij Tien

Ik zie slechts log-in gedoe...
pi_48979758
Moet ik nu een PM sturen naar avonne? :S
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:11:46 #109
130755 Kinga
versier hier
pi_48979763
*aangemeld*

donderdag 3 mei 2007 @ 21:12:09 #110
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48979775
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb je mijn berichtje niet gezien?
Ik sta du sgeregistreerd bij Tien, log af en toe in om een gemiste uitzending te bekijken, maar heb dus geen email ontvangen dat ik een maand gratis kan kijken. En ik schijn niet de enige te zijn. Waarom zo negatief als Tien en Fok samenwerken zodat mensen zoals ik wél die kans krijgen?
Lieve Marrije,
Ik ben helemaal niet negatief en zou met genoegen 4 euro gedoneerd hebben om goede streamverslagen te lezen. Ik ben wel kritisch en in dit geval laat Fok zich gewoon voor een marketing campagne strikken. Talpa wil weten hoeveel streamers bereid zijn te betalen. Niet voor het geld nu, want dat stelt niets voor, maar als marketing informatie tbv de verkoop van het concept wereldwijd.

Fokkers zijn soms kritisch en als die allemaal gaan zeuren over betaalde streams werkt dat negatief. Daarom hadden ze die 'gratis' eerste maand al bedacht via Tien. Nu bleek dat dit niet goed werkte. Mensen willen niet allemaal geassocieerd met tien of zijn gewoon die registratie kwijt. Na even denken dus dit actietje om ook die mensen positief te krijgen.

Volgende maand herhaalt zich dit waarschijnlijk voor een dan echt select gezelschap namelijk de vaste streamers op de grote sites. Zelfde doel: geen kritische geluiden en al weer wat meer abonnee's. Als ze uitieindelijk 5000 streamers kunnen laten betalen en er 100 moeten weggeven om dit te bereiken hebben ze hun data binnen. X procent is bereid te betalen; meer hebben ze niet nodig. Die lousy 400E per maand die ze dan nog mislopen is nog niet het bedrag dat de redactie aan koffie wegwerkt.
pi_48979865
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef voyeur het volgende:

[..]

Lieve Marrije,
Ik ben helemaal niet negatief en zou met genoegen 4 euro gedoneerd hebben om goede streamverslagen te lezen. Ik ben wel kritisch en in dit geval laat Fok zich gewoon voor een marketing campagne strikken. Talpa wil weten hoeveel streamers bereid zijn te betalen. Niet voor het geld nu, want dat stelt niets voor, maar als marketing informatie tbv de verkoop van het concept wereldwijd.

Fokkers zijn soms kritisch en als die allemaal gaan zeuren over betaalde streams werkt dat negatief. Daarom hadden ze die 'gratis' eerste maand al bedacht via Tien. Nu bleek dat dit niet goed werkte. Mensen willen niet allemaal geassocieerd met tien of zijn gewoon die registratie kwijt. Na even denken dus dit actietje om ook die mensen positief te krijgen.

Volgende maand herhaalt zich dit waarschijnlijk voor een dan echt select gezelschap namelijk de vaste streamers op de grote sites. Zelfde doel: geen kritische geluiden en al weer wat meer abonnee's. Als ze uitieindelijk 5000 streamers kunnen laten betalen en er 100 moeten weggeven om dit te bereiken hebben ze hun data binnen. X procent is bereid te betalen; meer hebben ze niet nodig. Die lousy 400E per maand die ze dan nog mislopen is nog niet het bedrag dat de redactie aan koffie wegwerkt.
Hulde
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_48980271
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef kissa het volgende:

[..]

Nu nog ontdekken hoe ik me registreer bij Tien

Ik zie slechts log-in gedoe...
Als je op login klikt, verschijnt in het kadertje ook het woord "aanmelden" waarop je kunt klikken.
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:22:20 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48980278
quote:

[..]

Lieve Marrije,

Ik was sowieso al bereid om te betalen maar ben blij met deze maand gratis.
Ik zie het niet zo negatief in dat Tien dit gebruikt als marketing onderzoek, mensen hoeven tenslotte niet mee te werken. De mensen die kritisch zijn zullen dat wel blijven, denk ik.
pi_48980326
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef voyeur het volgende:
Avonne deed een mooie tip: je kan ook een ander mail adres opgeven dan bij Tien gebruikt! Sneaky wel. Dan kan je dus mooi heel mei op twee IP-adressen streams kijken. Laat Talpa het niet horen.
heb ik niet gezegd, en slaat ook nergens op.
quote:
Ik heb een tip terug voor Day. Als je gillend gek wordt van de hele administratie per pm, registreer gewoon alle e-mail adressen die je nu krijgt op de Tien site. knip. Kan je er gewoon duizend 'weggeven'. Magistrale actie lijkt me.
Day werkt niet bij Tien, en Tien weet niet welke mailadressen Fokusers hebben.
Het lijkt me duidelijk dat we niet zó ver gaan met de symbiose.

[ Bericht 33% gewijzigd door avonne op 03-05-2007 21:29:00 ]
pi_48980484
Jaaaaaaaaaaaa PM verstuurd
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:28:23 #116
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48980554
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:23 schreef avonne het volgende:

[..]

heb ik niet gezegd, en slaat ook nergens op.
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:

[..]

We hebben achter de schermen wel degelijk kritisch hier naar gekeken.
O.a. of er sprake is van automatisch er aan vast zitten en naar pivacy gegevens.
We zijn van mening dat het weliswaar een lokkertje is, maar dat er verder geen nadelen aan zitten.
Het emailadres dat je naar Day PM-t hoeft ook niet dezelfde tezijn als waarmee je bij Fok bent geregistreerd.
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:31:08 #117
1585 itsme
Chaoot!
pi_48980692
quote:

[..]

Lieve Marrije,

Voyeur heeft wel gelijk. (bedankt voor het plaatje. Ik ben er zo blij mee!!! )

De laatste weken las je overal dat de meeste Cossers hadden besloten te stoppen met kijken vanaf 4 mei. Ze gingen weer een leven leiden. en vonden dat het toch niet interessant genoeg was om te blijven kijken.
Nu denk ik dat er best wel wat van die mensen zich toch niet hadden kunnen inhouden maar geloof wel dat er veel zouden zijn gestopt.

Nu met deze actie is het allemaal anders. Ook al vinden de meeste kijkers het niet meer zo boeiend zeggen ze, nu zijn ze weer helemaal blij. dus ja deze actie van 10 is heel slim.
pi_48980737
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef voyeur het volgende:

[..]

[..]
Ik weet niet hoe je redeneert, maar er klopt niks van.
Tien weet geen mailadressen van Fokkers, en Day weet niet welke mailadressen op Tien gebruikt worden.
Door PM wordt dat kort gesloten.
De enige die privacy gevoelige informatie heeft is dus Day, en die zal de gegevens niet gekoppeld doorgeven.
Tien krijgt een lijst met emailadressen, zonder usernamen of andere prive gegevens.

Je kunt dus in je fok profiel "pietje@hotmail.com" hebben staan, en op tien "jantje@home.nl"
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:33:38 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48980822
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef itsme het volgende:

[..]

Voyeur heeft wel gelijk. (bedankt voor het plaatje. Ik ben er zo blij mee!!! )

De laatste weken las je overal dat de meeste Cossers hadden besloten te stoppen met kijken vanaf 4 mei. Ze gingen weer een leven leiden. en vonden dat het toch niet interessant genoeg was om te blijven kijken.
Nu denk ik dat er best wel wat van die mensen zich toch niet hadden kunnen inhouden maar geloof wel dat er veel zouden zijn gestopt.

Nu met deze actie is het allemaal anders. Ook al vinden de meeste kijkers het niet meer zo boeiend zeggen ze, nu zijn ze weer helemaal blij. dus ja deze actie van 10 is heel slim.
Maar waarom slim dan? Ze vangen er toch geen geld voor?
pi_48981004
Is dit weer een ontslagronde voor Jan Lul of zou Japio nu echt moeten vertrekken?
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:38:33 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48981049
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is dit weer een ontslagronde voor Jan Lul of zou Japio nu echt moeten vertrekken?
Je zit in het verkeerde topic
pi_48981074
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Je zit in het verkeerde topic
oeps
  Forum Admin donderdag 3 mei 2007 @ 21:39:01 #123
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48981076
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:

[..]

We hebben achter de schermen wel degelijk kritisch hier naar gekeken.
O.a. of er sprake is van automatisch er aan vast zitten en naar pivacy gegevens.
We zijn van mening dat het weliswaar een lokkertje is, maar dat er verder geen nadelen aan zitten.
Het emailadres dat je naar Day PM-t hoeft ook niet dezelfde tezijn als waarmee je bij Fok bent geregistreerd.
Was het een passief aanvaarden, of heeft de PR ook geprobeerd om er voor de Fokkers zoveel mogelijk profijt uit te slepen? Ofwel hebben jullie flink je tanden laten zien
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_48981091
solly
  Forum Admin donderdag 3 mei 2007 @ 21:40:25 #125
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48981136
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar waarom slim dan? Ze vangen er toch geen geld voor?
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik denk dat het voordeel voor Tien een stuk groter is (geen negatief gezeik meer over de betaalde streams, en grotere kans dat er volgende maand meer betaalde abonnementen verkocht gaan worden). Maar ik zou niet meer zeuren
Wat wij kijken
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:41:50 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48981190
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Armani XL het volgende:

[..]

[..]
En ik betwijfel dat dus. Je wilt ervoor betalen of niet en daar doet dit maandje gratis kijken niks aan af, denk ik.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 21:41:55 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48981192
quote:

Wow! Het 50-voudige aan abonnementen binnenhalen met 100 gratis accounts!
Doen ze toch knap dan. Maar als je berekening klopt, zal John in zijn handjes wrijven. Want dat is dan wel mooi 20K per maand. Of tewel de waarde van een halve minuut reclame op TV. Je hebt ze genadeloos ontmaskerd. Hulde.

Niets voor niets. Natuurlijk doet Tien dit met een reden. Maar dit neerzetten als een geniepig mechanisme waar argeloze FOK!-ertjes in trappen, wat een onzin zeg.
Alsof ze hun ziel verkopen door een maand gratis te streamen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48981214
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:

[..]

Tien weet geen mailadressen van Fokkers, en Day weet niet welke mailadressen op Tien gebruikt worden.
De enige die privacy gevoelige informatie heeft is dus Day, en die zal de gegevens niet gekoppeld doorgeven.
Tien krijgt een lijst met emailadressen, zonder usernamen of andere prive gegevens.

Je kunt dus in je fok profiel "pietje@hotmail.com" hebben staan, en op tien "jantje@home.nl"
Misschien is het handig om dit dan even duidelijker in de OP te zetten. Para ben ik niet ( zie email in de SC) , pammetjes genoeg in huis en misschien is , ondanks mn kritische uitlatingen, een bedankje omdat ik een andere user blij maak op zn plaats?
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:45:02 #129
58921 Day
You can fly!
pi_48981342
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Misschien is het handig om dit dan even duidelijker in de OP te zetten. Para ben ik niet ( zie email in de SC) , pammetjes genoeg in huis en misschien is , ondanks mn kritische uitlatingen, een bedankje omdat ik een andere user blij maak op zn plaats?
Ik vraag alleen om een e-mailadres en heb in de tekst vermeld dat ik die, zonder usernaam, doormail aan Tien.
I am gonna shine
pi_48981410
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef Day het volgende:

[..]

Ik vraag alleen om een e-mailadres en heb in de tekst vermeld dat ik die, zonder usernaam, doormail aan Tien.
Je hebt gelijk , dat had ik niet goed begrepen

[ Bericht 7% gewijzigd door kleinzusje op 03-05-2007 22:23:20 ]
pi_48982276
PM verstuurd.

Is trouwens ook een jaar abbonement mogelijk?
  Forum Admin donderdag 3 mei 2007 @ 22:06:10 #132
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48982429
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:02 schreef F04 het volgende:
Is trouwens ook een jaar abbonement mogelijk?
Optimist
Wat wij kijken
pi_48982737
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef avonne het volgende:

[..]

Als je op login klikt, verschijnt in het kadertje ook het woord "aanmelden" waarop je kunt klikken.
Dank je

Bij nader inzien zie ik af van een gratis maand streamen. Mijn plek is voor iemand anders!
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:40:10 #134
58921 Day
You can fly!
pi_48984050
Allereerst, de users die hun plekje afstaan, bedankt daarvoor.

Ik heb inmiddels 50 aanmeldingen. De top 150 heeft genoeg tijd gehad om te reageren, dus ik laat die regel nu los. Het is nu weer het eerst komt, wie het eerst maalt!
I am gonna shine
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 22:41:37 #135
128220 Peter6000
pi_48984111
Straks lukt het niet om 100 deelnemers te vinden.
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:42:28 #136
2018 PC eend
relativist
pi_48984141
Dus ik MOET registreren op de tien site als ik streams zou willen blijven zien?
Of is dat alleen om in aanmerking te komen voor die gratis maand?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:42:32 #137
58921 Day
You can fly!
pi_48984143
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Straks lukt het niet om 100 deelnemers te vinden.
Pessimist!

Jij weet zeker dat je je niet aanmeldt?
I am gonna shine
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 22:44:03 #138
128220 Peter6000
pi_48984219
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Day het volgende:

Ik ben nu eenmaal een enorm sociaal mens, dus ik sta mijn plekje graag af aan iemand die heel erg graag voor 3 euro 95 gratis wil streamen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:44:19 #139
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48984233
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Day het volgende:

[..]

Pessimist!

Too good to be true
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:44:53 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48984259
1 maand? Laat dan maar zitten. Die betaal ik zelf wel.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 22:45:05 #141
128220 Peter6000
pi_48984267
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Too good to be true
Neehee, ik ga ervoor betalen om mijn journalistieke onafhankelijkheid te bewaren.
pi_48984287
Mwaoh, ik wil ook wel een maandje gratis, Day je hebt PM
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:45:42 #143
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48984289
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Neehee, ik ga ervoor betalen om mijn journalistieke onafhankelijkheid te bewaren.
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
  Forum Admin donderdag 3 mei 2007 @ 22:45:50 #144
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48984294
Nou vooruit. Voor 5 euro wil ik me wel aanmelden
Wat wij kijken
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:46:53 #145
2018 PC eend
relativist
pi_48984334
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ben je zo kwaad op de redactie dat je niks van ze aan wilt nemen?

Als je maar blijft kijken naar hun show
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:47:42 #146
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_48984372
zo zo gratis iets en de hollanders laten t afweten????
kan ik ook 2 verzoeken indienen????
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:48:42 #147
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48984415
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:

als je 2 emailadressen bij tien hebt
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 22:49:32 #148
128220 Peter6000
pi_48984447
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
En dan via Marktplaats doorverkopen zeker.
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:51:25 #149
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_48984538
--->> doe es niet

[ Bericht 91% gewijzigd door avonne op 03-05-2007 22:53:06 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:51:29 #150
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48984542
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Wow! Het 50-voudige aan abonnementen binnenhalen met 100 gratis accounts!
Doen ze toch knap dan. Maar als je berekening klopt, zal John in zijn handjes wrijven. Want dat is dan wel mooi 20K per maand. Of tewel de waarde van een halve minuut reclame op TV. Je hebt ze genadeloos ontmaskerd. Hulde.

Niets voor niets. Natuurlijk doet Tien dit met een reden. Maar dit neerzetten als een geniepig mechanisme waar argeloze FOK!-ertjes in trappen, wat een onzin zeg.
Alsof ze hun ziel verkopen door een maand gratis te streamen.
Niet zo zuur jongen. Ik zei al dat het ze ongetwijfeld niet gaat om die lousy euro's van de Nederlandse markt gaat, maar om de marketing gegevens (lees anders gewoon even terug).

En ja, het is een heel 'geniepig', lees slim marketing plannetje om de pijn en ergo de anti-reclame via fok uit dat betaalde streamen te halen. Fok heeft de gouden deal gescoord en mag nu ook gratis proefmonsters wasmiddel uitdelen. Hulde!

Het zijn niet de fokkertjes die ergens in trappen; het is de Fok organisatie die de weg kwijt is door enthousiast te gaan flyeren zonder enige tegenprestatie. Nogmaals waar kan ik me melden voor mijn fantastische 'krijg maandelijks een gifje van een vlag in je mailbox actie'. Normaal 4 Euro per maand, maar als ik genoeg publiciteit op Fok krijg is het de eerste maand gratis. Exclusieve actie die ik ook aan ga bieden aan Vol, maar verder echt uniek...

[/quote]
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:52:09 #151
58921 Day
You can fly!
pi_48984574
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:
Of is dat alleen om in aanmerking te komen voor die gratis maand?
Registreren moet sowieso. Of je je nu voor deze actie aanmeldt of als je de betaalde streams wil blijven volgen.
I am gonna shine
  FOK!Babe donderdag 3 mei 2007 @ 22:53:02 #152
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48984613
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
natasia ...... S.T.E.R.F
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:53:20 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48984625
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ben je zo kwaad op de redactie dat je niks van ze aan wilt nemen?

Als je maar blijft kijken naar hun show
Nee hoor. Maar 1 maandje gratis slaat voor mij nergens op. Die 3.95 kan ik zelf ook nog wel betalen.
Geef het dan maar aan iemand die 3.95 wel veel geld vindt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:55:08 #154
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_48984722
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
--->> doe es niet

hey sinds waneer mogen we natasia niet meer dingen toewensen????

is dit nieuwe policy? WTF heb ik gemist??????
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:55:09 #155
159011 Sug4r
& Spice
pi_48984724
Ik sta op nr 23 zie ik
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:55:58 #156
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_48984765
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

dat wijf moet al de hele avond schreeuwen... knettergek wordt ik ervan!!!
  FOK!Babe donderdag 3 mei 2007 @ 22:56:31 #157
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48984789
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

dat wijf moet al de hele avond schreeuwen... knettergek wordt ik ervan!!!
Jong, je zit NIET in de COS...
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:56:37 #158
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_48984794
kut ik zit niet in de cos......... LOL
pi_48984795
Ik wil graag gratis streams!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48984803
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:
ja, tenzij Handige Harries het (nog onbekende) systeem weten te kraken
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:57:11 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48984825
quote:

[..]

je zit in elk geval in het verkeerde topic
pi_48984833
quote:

[..]

doodverwensingen zijn niet toegestaan
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 22:57:32 #163
128220 Peter6000
pi_48984835
Zo te zien heeft nowlive niets gehad.

Ondanks die balonnenaktie.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 22:57:53 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48984849
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef voyeur het volgende:
Het zijn niet de fokkertjes die ergens in trappen; het is de Fok organisatie die de weg kwijt is door enthousiast te gaan flyeren zonder enige tegenprestatie. Nogmaals waar kan ik me melden voor mijn fantastische 'krijg maandelijks een gifje van een vlag in je mailbox actie'. Normaal 4 Euro per maand, maar als ik genoeg publiciteit op Fok krijg is het de eerste maand gratis. Exclusieve actie die ik ook aan ga bieden aan Vol, maar verder echt uniek...
Niet zo zuur jongen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:57:58 #165
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_48984855
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

je zit in elk geval in het verkeerde topic
Voor allemaal.... mijn nederige excuses!!!

donderdag 3 mei 2007 @ 22:58:17 #166
2018 PC eend
relativist
pi_48984873
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef Day het volgende:

[..]

Registreren moet sowieso. Of je je nu voor deze actie aanmeldt of als je de betaalde streams wil blijven volgen.
Dat is dan mooi kut
Ik heb een registratiefobie
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:58:52 #167
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_48984910
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef avonne het volgende:

[..]

doodverwensingen zijn niet toegestaan
ja das toch onderling..... ik mag publieke figuren toch wel naar t hiernamaals wensen?
gebeurt dagelijks hier
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:59:01 #168
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48984924
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:

[..]

Lieverd, ik maak me daar helemaal geen zorgen over. Ze weten straks je IP-adres want dat is nodig voor de 'gratis' stream en minstens een van je mail adressen dus ze kunnen dat voor de gemiddelde gebruiker* zo koppelen aan dat andere mail adres. Pietje en jantje verschijnen in hun database dus als een persoon. Niks geen privacy, het tegendeel, maar daar ging het mij geheel niet om.

Ik wees er eigenlijk alleen maar op dat je dus twee gratis accounts kon krijgen voor Mei en ik nam aan dat jij daar sneaky toe aanspoorde. Zo te zien aan je reacties kwam het niet in je hoofd op, maar het kan dus wel. Kan zelfs handig zijn als je op je werk en thuis streams wil zijn; suggereer ik dan maar.

* ja, ik weet hoe je met proxies etc je privacy kan handhaven. Vandaar het 'gemiddelde gebruiker'.
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:59:44 #169
2018 PC eend
relativist
pi_48984953
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:

Terecht
Oplichtersbende

Ik zie ze er nog voor in staat die gratis maand door te verkopen
pi_48984956

[ Bericht 100% gewijzigd door TiNo_Flo op 03-05-2007 23:00:06 ]
  Forum Admin donderdag 3 mei 2007 @ 23:01:10 #171
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48985010
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat is dan mooi kut
Misschien werkt http://www.mailinator.com/ in zo'n geval. Maar die zul je vast al wel kennen
Wat wij kijken
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:01:41 #172
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48985035
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet zo zuur jongen.
Je papagaait

(blijft een mooi woord)
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 23:03:05 #173
128220 Peter6000
pi_48985089
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:

Ik zie ze er nog voor in staat die gratis maand te verkopen
Er is wel verwarring over idd.
Dat geld is NIET voor de streams, maar voor de serverkosten die Sly iedere maand moet betalen.
quote:
annemiek schreef op 03-05-07 om 11:50:

Nee Annemiek, dit heeft niets met de streams te maken.
Maar met de kosten voor de server die sly iedere maand moet betalen,

(Bewerkt door yvonne op 03-05 om 16:57)
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:03:23 #174
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_48985108
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Terecht
Oplichtersbende

Ik zie ze er nog voor in staat die gratis maand te verkopen
"Elite-Streamer account".. wedden dat je die voor 25 Euri kwijt komt op markplaats.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 23:03:30 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48985113
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef voyeur het volgende:
Ze weten straks je IP-adres [...] en minstens een van je mail adressen
Goh, het lijkt FOK! wel. Pas maar op met posten hier, privacy-gevoelig.
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:06:58 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_48985244
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil graag gratis streams!
De streams zijn deze maand al gratis, alleen heeft niet iedereen die bij Tien geregistreerd staat een mail gehad.
Dus deze "actie" is alleen handig voor degene die wel geregistreerd staan (of het gaan registreren) die voor de rest geen mail hebben gehad.
Zo wordt het voor deze mensen (incl. ikke) handig opgelost.
Anders even de OP goed lezen

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 03-05-2007 23:13:28 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:08:27 #177
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48985310
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Goh, het lijkt Tien! wel. Pas maar op met posten daar, privacy-gevoelig.
Selectief quoten is zo 1999.
pi_48985351
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Juist! Ik sta ook geregistreerd. Ik keek Lotte via de talpasite en dan moest ik steeds inloggen. Maar nu geen mailtje gekregen over dat maandje gratis stream terwijl ik wel de nieuwsbrief krijg. Dus vind het wel prettig om dat nu via FOK te kunnen krijgen. Het gaat me niet om die 4 euro...het is meer het idee er achter..
Precies dat heb ik ook, sta geregistreerd kijk DGK filmpjes, maar geen mail gehad.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:11:18 #179
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48985412
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:

[..]

Precies dat heb ik ook, sta geregistreerd kijk DGK filmpjes, maar geen mail gehad.
Same here..
I've got more game than Monopoly.
pi_48985561
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef Day het volgende:
Tien heeft ons vandaag benaderd met het aanbod om aan 100 FOK!-users de gelegenheid te bieden om 1 maand gratis de DGK-streams te volgen.
Hieraan zijn de volgende voorwaarden gekoppeld:

• Om in aanmerking te komen dient men een e-mailadres op te geven, waarmee men zich reeds geregistreerd heeft op de Tien-site. Tien zal dit gebruiken als identifier. De adressen zullen niet gebruikt worden voor het versturen van spam!
  • Het abonnement geldt voor 1 maand, daarna bepaal je zelf of je het wil verlengen, er zal geen sprake zijn van een automatische verlenging.
  • Mocht je al abonnee zijn van de Tien-site, betekent dit niet dat je 2 maanden gratis streams krijgt, je kunt dus kiezen, of je maakt gebruik van de FOK/DGK-actie of je maakt gebruik van de actie die je ontvangen hebt, per mail, van Tien.

We hebben even nagedacht hoe we de 100 gratis abonnementen gaan verdelen en zijn tot de conclusie gekomen dat we ze eerst aanbieden aan de top 100 uit de DGK-stats. De nummers 101 t/m 150 kunnen zich ook aanmelden en komen op de reservelijst. Zo maken zij ook een kans als niet iedereen uit de top 100-lijst zich aanmeldt.

Wil je in aanmerking komen voor een gratis abonnement? Stuur dan een PM naar Day. Zij zal de adressen verzamelen en ze in 1 keer mailen (zonder usernamen) naar de DGK-redactie.
    Let op! Stuur wel het e-mailadres waarmee je reeds geregistreerd bent op de Tien-site.
  • kan ik op deze manier een ban omzeilen??
    pi_48985582
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat is dan mooi kut
    geniet van je vrijheid
    pi_48985611
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja das toch onderling..... ik mag publieke figuren toch wel naar t hiernamaals wensen?
    gebeurt dagelijks hier
    There's a new moderator in town
      donderdag 3 mei 2007 @ 23:17:08 #183
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_48985641
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef avonne het volgende:

[..]

There's a new moderator in town
    I've got more game than Monopoly.
      donderdag 3 mei 2007 @ 23:26:42 #184
    94120 sjerren
    Koetsjie koetsjie koe
    pi_48986022
    quote:
    Mocht je al abonnee zijn van de Tien-site, betekent dit niet dat je 2 maanden gratis streams krijgt, je kunt dus kiezen, of je maakt gebruik van de FOK/DGK-actie of je maakt gebruik van de actie die je ontvangen hebt, per mail, van Tien
    Pfffff heb helemaal geen mail van hun gehad, de etters!

(maar hun nu wel een boos mailtje van moi )

[ Bericht 15% gewijzigd door sjerren op 03-05-2007 23:31:31 (toevoeging) ]
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
    ~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
    pi_48986229
    Mijn account op de tien-site heeft nog een oud mailadres. Ik kan het zelf niet veranderen, dus heb Tien nu een mail gestuurd.

Hopenlijk zit ik er daarna nog bij, ik ben nr 113
    pi_48986337
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
    Mijn account op de tien-site heeft nog een oud mailadres. Ik kan het zelf niet veranderen, dus heb Tien nu een mail gestuurd.

Je kunt ook opnieuw de aanmelding op Tien invullen.

Vanaf nu kan iedereen zich bij Day melden. De 100 zijn nog niet op.
      donderdag 3 mei 2007 @ 23:35:36 #187
    2018 PC eend
    relativist
    pi_48986398
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef avonne het volgende:

[..]

geniet van je vrijheid
    De groeten aan je zuster
    pi_48986541
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef APK het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....
    Ik gebruik mediaplayer 9 maar kan wel deDRM filmpjes op tien site zien...heb je nu wel of niet de media palyer 10 nodig?
    En wanneer krijg je bericht over de PM?
      donderdag 3 mei 2007 @ 23:41:45 #189
    58921 Day
    You can fly!
    pi_48986619
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef My_ het volgende:

ken je dat adres nog? PM het me dan gewoon. Het gaat nl. om het adres waarmee je op Tien geregistreerd bent.
    I am gonna shine
      donderdag 3 mei 2007 @ 23:45:21 #190
    138563 bright_side_of_life_
    bright side of life
    pi_48986761
    TER INFO : Op mijn vraag
    Hoe verloopt het verder ? Krijgen wij een mail met een code van Tien ? Of FOK ? of een PM van Day ?

Stuurde Avonne deze reactie:
    .
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef avonne het volgende:

[..]

Als het goed is kun je morgen om 12 uur bij Tien inloggen en kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 03-05-2007 23:51:45 ]
    Keep the Sunny Side Up
    pi_48987017
    nou vooruit, nog 1 klein maandje extra dan! please
      † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 00:31:03 #192
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_48988440
    Goeie actie van Pearle Tien.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 00:34:15 #193
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_48988539
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef farceman het volgende:

Ik gebruik mediaplayer 9 maar kan wel deDRM filmpjes op tien site zien...heb je nu wel of niet de media palyer 10 nodig?
    Ik zou het even afwachten.
    Voor zover ik op de microsoft site kan lezen heeft media player 9 idd ook DRM, maar op de Tien site staat dit:
    quote:
    Welke software heeft mijn computer nodig om de live-streams te bekijken?

Als je een Windows-computer hebt, dan is de benodigde software vaak al aanwezig. De Windows Mediaplayer 10 is in ieder geval vereist. Als je over een oudere versie beschikt, dan kun je deze gratis upgraden op www.microsoft.nl.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      vrijdag 4 mei 2007 @ 00:36:18 #194
    58921 Day
    You can fly!
    pi_48988601
    Ik heb nog 10 abbo's! Wie maakt me los?!
    I am gonna shine
      FOK!Babe vrijdag 4 mei 2007 @ 00:37:22 #195
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_48988629
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef Day het volgende:
    Heb je al in de COS gekeken? Daar lopen nog wat verdwaalde userts rond...
      vrijdag 4 mei 2007 @ 00:38:30 #196
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_48988670
    quote:

Ik wil er nog wel eentje om op mijn werk te kunnen kijken.
    Mag ik het emailadres van karn geven, die ligt al te pitten.

zij kijkt ook graag tijdens het werk.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      vrijdag 4 mei 2007 @ 00:49:55 #197
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_48989021
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:

En terecht
      vrijdag 4 mei 2007 @ 00:53:48 #198
    143001 Prospera
    Verfrissend
    pi_48989144
    quote:
    Zo'n deadline werkt niet als je hoofdzakelijk 's nachts online komt
    Wie weet ben ik nog op tijd
    Alles wordt tussen de regels bepaald.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 00:54:59 #199
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_48989176
    quote:
    Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijt
      Moderator vrijdag 4 mei 2007 @ 00:57:33 #200
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_48989269
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijt
    Bijna uitverkocht!

De vriendin van mijn broers zus heeft nog geen account op haar werk, Day!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')