geniet van je vrijheidquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut
Ik heb een registratiefobie
There's a new moderator in townquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja das toch onderling..... ik mag publieke figuren toch wel naar t hiernamaals wensen?
gebeurt dagelijks hier
Pfffff heb helemaal geen mail van hun gehad, de etters!quote:Mocht je al abonnee zijn van de Tien-site, betekent dit niet dat je 2 maanden gratis streams krijgt, je kunt dus kiezen, of je maakt gebruik van de FOK/DGK-actie of je maakt gebruik van de actie die je ontvangen hebt, per mail, van Tien
Je kunt ook opnieuw de aanmelding op Tien invullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
Mijn account op de tien-site heeft nog een oud mailadres. Ik kan het zelf niet veranderen, dus heb Tien nu een mail gestuurd.
Hopenlijk zit ik er daarna nog bij, ik ben nr 113
Ik gebruik mediaplayer 9 maar kan wel deDRM filmpjes op tien site zien...heb je nu wel of niet de media palyer 10 nodig?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....
ken je dat adres nog? PM het me dan gewoon. Het gaat nl. om het adres waarmee je op Tien geregistreerd bent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
Mijn account op de tien-site heeft nog een oud mailadres. Ik kan het zelf niet veranderen, dus heb Tien nu een mail gestuurd.
Hopenlijk zit ik er daarna nog bij, ik ben nr 113
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het goed is kun je morgen om 12 uur bij Tien inloggen en kijken
Ik zou het even afwachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef farceman het volgende:
Ik gebruik mediaplayer 9 maar kan wel deDRM filmpjes op tien site zien...heb je nu wel of niet de media palyer 10 nodig?
quote:Welke software heeft mijn computer nodig om de live-streams te bekijken?
Als je een Windows-computer hebt, dan is de benodigde software vaak al aanwezig. De Windows Mediaplayer 10 is in ieder geval vereist. Als je over een oudere versie beschikt, dan kun je deze gratis upgraden op www.microsoft.nl.
Ik wil er nog wel eentje om op mijn werk te kunnen kijken.quote:
En terechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien heeft nowlive niets gehad.
Ondanks die balonnenaktie.
Zo'n deadline werkt niet als je hoofdzakelijk 's nachts online komtquote:
Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijtquote:
Bijna uitverkocht!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |