quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, ik ga ervoor betalen om mijn journalistieke onafhankelijkheid te bewaren.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
1 maand? Laat dan maar zitten. Die betaal ik zelf wel.
Ben je zo kwaad op de redactie dat je niks van ze aan wilt nemen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
1 maand? Laat dan maar zitten. Die betaal ik zelf wel.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo zo gratis iets en de hollanders laten t afweten????
kan ik ook 2 verzoeken indienen????
En dan via Marktplaats doorverkopen zeker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo zo gratis iets en de hollanders laten t afweten????
kan ik ook 2 verzoeken indienen????
Niet zo zuur jongen. Ik zei al dat het ze ongetwijfeld niet gaat om die lousy euro's van de Nederlandse markt gaat, maar om de marketing gegevens (lees anders gewoon even terug).quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow! Het 50-voudige aan abonnementen binnenhalen met 100 gratis accounts!![]()
Doen ze toch knap dan. Maar als je berekening klopt, zal John in zijn handjes wrijven. Want dat is dan wel mooi 20K per maand. Of tewel de waarde van een halve minuut reclame op TV. Je hebt ze genadeloos ontmaskerd. Hulde.![]()
Niets voor niets. Natuurlijk doet Tien dit met een reden. Maar dit neerzetten als een geniepig mechanisme waar argeloze FOK!-ertjes in trappen, wat een onzin zeg.![]()
Alsof ze hun ziel verkopen door een maand gratis te streamen.
Registreren moet sowieso. Of je je nu voor deze actie aanmeldt of als je de betaalde streams wil blijven volgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:
Dus ik MOET registreren op de tien site als ik streams zou willen blijven zien?
Of is dat alleen om in aanmerking te komen voor die gratis maand?
Nee hoor. Maar 1 maandje gratis slaat voor mij nergens op. Die 3.95 kan ik zelf ook nog wel betalen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je zo kwaad op de redactie dat je niks van ze aan wilt nemen?
Als je maar blijft kijken naar hun show
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
--->> doe es niet
dat wijf moet al de hele avond schreeuwen... knettergek wordt ik ervan!!!quote:
Jong, je zit NIET in de COS...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat wijf moet al de hele avond schreeuwen... knettergek wordt ik ervan!!!
ja, tenzij Handige Harries het (nog onbekende) systeem weten te krakenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:
Dus ik MOET registreren op de tien site als ik streams zou willen blijven zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |