En hoe zit het bij jullie? Blijf je kijken, of ben je het zat?
quote:Ik kijk zeker heb ook gesmuld van de bus vorig jaar met die gekke belg (ben beroerd met namen sorry) Het is toch een programma om ons te entertainen.
Op maandag 17 september 2001 07:36 schreef postinggirl het volgende:
Het is dit jaar nogal veranderd. Ik vind het eerlijk gezegd best leuk, al mag de montage wat minder snel, en de uitzendingen wat logischer en chronologischer. Ook had ik graag de eerste week 'gewoon' willen zien op TV, inplaats van die overhaaste samenvattingen van nu. Met graag aan het begin zo'n voorstelronde voor de camera, die uiteindelijk gisteren pas kwam. En die streams moeten weer gratis zijn. Ik kijk er zelf niet veel naar, maar duizenden anderen wèl.
Maar ik blijf toch een trouwe Big Brother-aanhanger. Ik vind die extremere types nou net leuk. En het komt vanaf vandaag tenslotte goed, als ze gewoon gaan uitzenden wat er de afgelopen dag gebeurd is.En hoe zit het bij jullie? Blijf je kijken, of ben je het zat?
Als het niet verbeterd dan haak ik waarschijnlijk wel af. Op dit moment vind ik het erg slecht.
Get a life!
quote:Goed, voor eens en voor altijd: Nee, ik heb niks beters te doen, anders deed ik dat toch wel?
Op maandag 17 september 2001 08:50 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die BB kijken (of de bus, of alle andere goedkope ripoffs) niets beters te doen hebben...Get a life!
Gun mij/ons nu dit pleziertje, we doen er niemand kwaad mee en het is altijd nog een stuk leerzamer en boeiender dan zinloos posten in het Onzinforum, al moet iedereen dat natuurlijk ook zelf weten.
quote:Ik heb ook niets beters te doen...
Op maandag 17 september 2001 10:45 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Goed, voor eens en voor altijd: Nee, ik heb niks beters te doen, anders deed ik dat toch wel?
Erg he?Gun mij/ons nu dit pleziertje, we doen er niemand kwaad mee en het is altijd nog een stuk leerzamer en boeiender dan zinloos posten in het Onzinforum, al moet iedereen dat natuurlijk ook zelf weten.
quote:Bep is blij om prettig gestoord te zijn.
Op maandag 17 september 2001 11:04 schreef cos-micV het volgende:[..]
Ik heb ook niets beters te doen...
En ja je moet wel een beetje gek zijn om dit leuk te vinden...
Gevolg: Vandaag een half verslag van de aflevering van gisteren op m'n site dat afgesloten wordt met de mededeling dat er iets mis was met de video.....(Kijk, daar herken je nou 'thuisbouw' aan.)
Afgezien nog van de deelnemers die nu in het huis zitten (en die er wat mij betreft allemaal even snel uit mogen gepleurd als Aldrico), vind ik de regie ook niets.
Maar goed, we houden nog even vol. Wie weet?
Volgend seizoen gaan een paar collega's van me zich opgeven, lachen..............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |