abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1656142
Het is dit jaar nogal veranderd. Ik vind het eerlijk gezegd best leuk, al mag de montage wat minder snel, en de uitzendingen wat logischer en chronologischer. Ook had ik graag de eerste week 'gewoon' willen zien op TV, inplaats van die overhaaste samenvattingen van nu. Met graag aan het begin zo'n voorstelronde voor de camera, die uiteindelijk gisteren pas kwam. En die streams moeten weer gratis zijn. Ik kijk er zelf niet veel naar, maar duizenden anderen wèl.
Maar ik blijf toch een trouwe Big Brother-aanhanger. Ik vind die extremere types nou net leuk. En het komt vanaf vandaag tenslotte goed, als ze gewoon gaan uitzenden wat er de afgelopen dag gebeurd is.

En hoe zit het bij jullie? Blijf je kijken, of ben je het zat?

maandag 17 september 2001 @ 07:54:24 #2
15527 Soena
Voer eendjes, geen oorlog
pi_1656158
quote:
Op maandag 17 september 2001 07:36 schreef postinggirl het volgende:
Het is dit jaar nogal veranderd. Ik vind het eerlijk gezegd best leuk, al mag de montage wat minder snel, en de uitzendingen wat logischer en chronologischer. Ook had ik graag de eerste week 'gewoon' willen zien op TV, inplaats van die overhaaste samenvattingen van nu. Met graag aan het begin zo'n voorstelronde voor de camera, die uiteindelijk gisteren pas kwam. En die streams moeten weer gratis zijn. Ik kijk er zelf niet veel naar, maar duizenden anderen wèl.
Maar ik blijf toch een trouwe Big Brother-aanhanger. Ik vind die extremere types nou net leuk. En het komt vanaf vandaag tenslotte goed, als ze gewoon gaan uitzenden wat er de afgelopen dag gebeurd is.

En hoe zit het bij jullie? Blijf je kijken, of ben je het zat?

Ik kijk zeker heb ook gesmuld van de bus vorig jaar met die gekke belg (ben beroerd met namen sorry) Het is toch een programma om ons te entertainen.
Het is heel vreemd als je een samenvatting op tv ziet terwijl je alles al wist en/ of gezien had in de streams;)
Hoebedoel je trouwens: <die streams moeten weer gratis zijn> ???
Ik betaal niks maar kan nog gewoon kijken hoor.
pi_1656167
Ik meende hier toch echt gelezen te hebben dat je nu 2,50 per half uur moet betalen om uiteindelijk de streams te kunnen zien.
  maandag 17 september 2001 @ 08:34:01 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1656197
Ik twijfel sterk op dit moment of dit wel is wat ik van BB wil.

Als het niet verbeterd dan haak ik waarschijnlijk wel af. Op dit moment vind ik het erg slecht.

pi_1656213
Ik vraag me af of de mensen die BB kijken (of de bus, of alle andere goedkope ripoffs) niets beters te doen hebben. Geplande nep-tv, bovendien met vreselijk lelijke mensen die ook nog eens niet kunnen acteren.

Get a life!

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_1656241
Vind je het niet leuk, real-life-soaps in zijn algemeenheid, kom hier dan ook niet en ga naar een subforum van Fok! van zogenaamd 'beter niveau.'
  maandag 17 september 2001 @ 09:12:52 #7
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1656259
Ik blijf gewoon kijken dus haak niet af!
Vind het tot nu wel redelijk om aan te zien!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  † In Memoriam † maandag 17 september 2001 @ 10:41:24 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1656755
Ik blijf kijken! Ik hou vol, mij krijgen ze niet!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2001 @ 10:45:12 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1656775
quote:
Op maandag 17 september 2001 08:50 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die BB kijken (of de bus, of alle andere goedkope ripoffs) niets beters te doen hebben...

Get a life!

Goed, voor eens en voor altijd: Nee, ik heb niks beters te doen, anders deed ik dat toch wel?
Erg he?

Gun mij/ons nu dit pleziertje, we doen er niemand kwaad mee en het is altijd nog een stuk leerzamer en boeiender dan zinloos posten in het Onzinforum, al moet iedereen dat natuurlijk ook zelf weten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1656873
quote:
Op maandag 17 september 2001 10:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Goed, voor eens en voor altijd: Nee, ik heb niks beters te doen, anders deed ik dat toch wel?
Erg he?

Gun mij/ons nu dit pleziertje, we doen er niemand kwaad mee en het is altijd nog een stuk leerzamer en boeiender dan zinloos posten in het Onzinforum, al moet iedereen dat natuurlijk ook zelf weten.

Ik heb ook niets beters te doen...
En ja je moet wel een beetje gek zijn om dit leuk te vinden...
  † In Memoriam † maandag 17 september 2001 @ 11:07:41 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1656891
Dat wel ja.
pi_1656941
quote:
Op maandag 17 september 2001 11:04 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Ik heb ook niets beters te doen...
En ja je moet wel een beetje gek zijn om dit leuk te vinden...

Bep is blij om prettig gestoord te zijn.
  maandag 17 september 2001 @ 11:24:40 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_1657001
Ik ben niet gek...ik ben een schemerlamp!
pi_1657022
ik ga elke dag kijken!!

*videobanden klaarzet*

dat is nog eens zonde van je tijd
pi_1657242
Zucht....Met m'n videoband ging het gisteren mis. Ik was niet thuis, en had bb geprogrammeerd, niet wetende dat er nog maar vijventwintig minuten op kon.

Gevolg: Vandaag een half verslag van de aflevering van gisteren op m'n site dat afgesloten wordt met de mededeling dat er iets mis was met de video.....(Kijk, daar herken je nou 'thuisbouw' aan.)

pi_1657750
Ik heb net de verslagen van vannacht gelezen en als het niveau van de volgende twee bewoners hetzelfde is Haak Ik Definitief Af!!
Ténenkrommend stóm gewoon!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1657790
Vooralsnog haak ik niet af, maar ben er wel vlakbij.
Ik vind het ook tenenkrommend. Nou gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik met BB1 en 2 natuurlijk ook met gekromde tenen zat, maar dat voelde toch anders.
Momenteel vind ik het ranzig en kan bijna niet kijken naar deze egocentrische misselijkmakende genante vertoning.

Afgezien nog van de deelnemers die nu in het huis zitten (en die er wat mij betreft allemaal even snel uit mogen gepleurd als Aldrico), vind ik de regie ook niets.

Maar goed, we houden nog even vol. Wie weet?

† In Memoriam † maandag 17 september 2001 @ 17:40:08 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1660454
Hummie?
pi_1661024
Vorig jaar keek ik om Kim die bij mij op school zat, en Hieke, omdat ik wat familieleden van haar ken. En dit jaar kijk ik gewoon voor de lol, en het wordt er leuker op omdat ik Andries ken........

Volgend seizoen gaan een paar collega's van me zich opgeven, lachen..............

pi_1661092
en ik blijf gewoon kijken al was het alleen maar om mee te blijven beppen hiero
pi_1661124
Ik ben afgehaakt door de ramp in Amerika... en ben niet meer gaan kijken omdat je maar één @#$@#-streampje heb... Misschien ga ik wel weer kijken als er genomineerd wordt of als Priscella erin zit
pi_1661163
Ik ga niet afhaken. Omdat ik er niet naar kijk gaat dat namelijk wat moeilijk
Volg alleen de Fake Pics
pi_1661431
Ik blijf zeker kijken, maar ga niet voor de streams betalen! Ik vind de opzet van dit jaar echt fantastisch en heb net ook weer met ontzettend veel plezier zitten kijken. Ik denk dat het voor mij een echte verslaving gaat worden dit keer. Of te wel als ik er niet ben, dan gaat de video er gewoon in. 1 ding kijk ik (nu) echter (nog) niet en dat zijn de donderdagavonduitzendingen met Patty , omdat ik daarvan in val...
  maandag 17 september 2001 @ 19:54:37 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1661539
Sinds de uitzending van vandaag zijn we weer een dag dichterbij afhaken
  maandag 17 september 2001 @ 20:09:12 #25
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1661642
Nee, sorry te hooked om af te haken..(grapje)
Nou doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')