Ik zit al een tijdje te denken aan een carrière-switch, dus wie weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij moet op de markt gaan staan, dan ben je zo alles kwijt![]()
Ik heb geloof ik een PM, maar heb geen idee hoe het werktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te denken aan een carrière-switch, dus wie weet.
En Veulen, je bent erbij!![]()
Nog 5 stuks!!!
Volgens mij schend ik daarmee FOK!-regels. Weet niet of iedereen het wel leuk vind dat ik dat bekend maak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien is het tijd voor een lijstje van userts die erbij zijn?
Ben je nóg niet los!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij schend ik daarmee FOK!-regels. Weet niet of iedereen het wel leuk vind dat ik dat bekend maak.
Anyway, iedereen die mij een PM gestuurd heeft zit erbij!!!!![]()
(behalve de gebanden die onder hun kloons doorposten)
En ik heb nog 3 abbo's!!!
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef soylent het volgende:
Ik pas. Ik betaal voor de streams, uit principe. [afbeelding]
Leuke principe maar volgens mij kan je nog niet eens ECHT betalen de eerste maandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef soylent het volgende:
Ik pas. Ik betaal voor de streams, uit principe. [afbeelding]
Nee!quote:
Je doet het anders erg leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nee!![]()
Voorlopig toch maar niet van baan switchen, denk ik
Ik wel, want ik zit principieel niet op de nieuwsbrief!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuke principe maar volgens mij kan je nog niet eens ECHT betalen de eerste maand
Ik hoop dat je echt het woord "bewerkstelligen" gebruikt hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
OK, de mail met e-mailadressen gaat NU naar DGK_redactie. Ik heb nog een paar plekken over, maar wil dat de users die zich al aangemeld hebben, morgen om 12:00 uur gewoon verder kunnen streamen.
Ik heb overigens nog geen antwoord teruggekregen van DGK_redactie op mijn vraag hoe ze dat gaan bewerkstelligen. Ik neem aan men morgen gewoon in moet loggen bij Tien.
Zodra ik meer weet, post ik dat hier.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
OK, de mail met e-mailadressen gaat NU naar DGK_redactie. Ik heb nog een paar plekken over, maar wil dat de users die zich al aangemeld hebben, morgen om 12:00 uur gewoon verder kunnen streamen.
Fok! kritischquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:27 schreef voyeur het volgende:
Ik broed er nog op APK, maar ik denk dat ik ga voor aangifte wegens misleidng. Beetje doen alsof Fok heel kritiisch is en dan gratis waardebonnetjes uitdelen ter waarde van maar liefst vier virtuele Euro's. Kassa gaat daar vast helemaal op los.
Volgens mij was er toen wel heel veel gezeik over (ondermeer van ondergetekende), veel meer dan nu iig, maar dat zal ook wel iets met de prijs te maken hebben gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Tijdens BB3 moest er ook betaald worden voor de streams. Iets meer dan 1¤ per dag, dat zou uitkomen op een eurootje of dertig per maand. Die 3.95¤ is dus een koopje.
Ik kan mij nauwelijks gezeik herinneren tijdens BB3.
Oh ja, per twee uur!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:38 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij was er toen wel heel veel gezeik over (ondermeer van ondergetekende), veel meer dan nu iig, maar dat zal ook wel iets met de prijs te maken hebben gehad
Volgens mij was die prijs namelijk zelfs ongeveer een euro voor 2 uur.
D'r was idd. best veel gezeik. Maar een link wordt moeilijk, zie FBquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, per twee uur!![]()
Count your blessings.![]()
Geef eens een link naar dat gezeik tijdens BB3 dan.....
Ja ook 100. Maar daar zitten dan ook *alleen* maar streamersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef APK het volgende:
Hebben die vriendjes online trouwens ook 100 invites gekregen
Valt geloof ik nog wel mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, per twee uur!![]()
Count your blessings.![]()
Geef eens een link naar dat gezeik tijdens BB3 dan.....
Natuurlijk heb je grotendeels gelijk met je bezwaren. Het verschil met jouw vlaggetjesactie is volgens mij dat je nu gewoon één maand gratis kunt kijken en daarna alsnog kunt bepalen wat je verder doet. Zoals het er nu naar uit ziet zit je niet aan een duur vervolgabonnement vast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef voyeur het volgende:
Het zijn niet de fokkertjes die ergens in trappen; het is de Fok organisatie die de weg kwijt is door enthousiast te gaan flyeren zonder enige tegenprestatie. Nogmaals waar kan ik me melden voor mijn fantastische 'krijg maandelijks een gifje van een vlag in je mailbox actie'. Normaal 4 Euro per maand, maar als ik genoeg publiciteit op Fok krijg is het de eerste maand gratis. Exclusieve actie die ik ook aan ga bieden aan Vol, maar verder echt uniek...
O God Ik lig gevouwen hier. Die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:35 schreef Armani XL het volgende:
D'r staat zelfs nog steeds een banner online
[afbeelding]
Met gebanden bedoel je Darklight? Diue was maar 48uur geband, die ban is opgeheven ongeveer een maand geledenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij schend ik daarmee FOK!-regels. Weet niet of iedereen het wel leuk vind dat ik dat bekend maak.
Anyway, iedereen die mij een PM gestuurd heeft zit erbij!!!!![]()
(behalve de gebanden die onder hun kloons doorposten)
En ik heb nog 3 abbo's!!!
Op het envelopje klikken wat bij Day's post staat. (rechterkant)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:17 schreef lillkiss het volgende:
ik wil ook wel maar weet niet hoe ik een pm moet sturen??
Joh, je hoeft je niet te excuseren hoor. Het is niet dat je gratis heroine staat uit te delen. Ik heb er zelf ook helemaal geen bezwaar tegen als ze geld vragen voor betaalde streams. Ik heb indertijd nog wel eens een streamertje gesponsord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je grotendeels gelijk met je bezwaren. Het verschil met jouw vlaggetjesactie is volgens mij dat je nu gewoon één maand gratis kunt kijken en daarna alsnog kunt bepalen wat je verder doet. Zoals het er nu naar uit ziet zit je niet aan een duur vervolgabonnement vast.
* Cynix ® stond een paar jaar geleden ook enthousiast te flyeren leuren om wekelijks een zwik "gratis" codes weg te krijgen.
Tsja, wie kan er bezwaar hebben tegen iets dat gratis is? TIEN hóeft natuurlijk niet tot in lengte van jaren kosteloos streams aan te bieden. Het is hun goed recht er een vergoeding voor te vragen. Of dat slim is, is ook al hun eigen zaak. Dat ik persoonlijk in geen 100 jaar ook maar 0,10 ¤ voor zoiets zou betalen is weer iets heel anders.
Sorry, geen plek meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben bekend met email adres: edit
Ook al lag het voro de hand dat ook jullie nog niets van tien hebben gehoord, toch fijn dat je het even laat weten, dankquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Day het volgende:
Nog ruim een half uur te gaan en ik heb nog geen antwoord van DGK_redactie.
Ik stel voor dat iedereen die zich aflopen nacht bij mij heeft aangemeld, straks inlogd op de TIen-site met het opgegeven e-mailadres.
Heerlijk weer, die organisatie bij DGKquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:31 schreef Day het volgende:
Nog ruim een half uur te gaan en ik heb nog geen antwoord van DGK_redactie.
Ik stel voor dat iedereen die zich aflopen nacht bij mij heeft aangemeld, straks inlogd op de TIen-site met het opgegeven e-mailadres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |