Wat zij zegt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Dubbeltje? Eerste rang? Sounds like a match made in heaven!
je kunt ook via mirror sites blijven kijken, hebben ze me verteldquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
Effe kijken hoe de streams er uit zien via hun site.
Hai, Ik open altijd de url van een van de 4 streams van jullie in mijn windows media player. Kan dat dan ook nog?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
je kunt ook via mirror sites blijven kijken, hebben ze me verteld![]()
Krijg je dan een pop-up of zo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi. Weten jullie dat er mensen zijn die niet meer kunnen kijken omdat mediaspeler versie 10 is vereist, die alleen vanaf XP draait?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Helemaal top!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Geen idee, je schijnt na in te loggen gewoon via mirror sites te kunnen kijken. Omdat het op IP adres gaat denk ik dat je 1x op talpa moet inloggen en dat je daarna via je mirror site kan kijken (cookie ziet IP adres, cookie zegt: "stream doorlaten"quote:
Tuurlijk, dat is precies hetzelfde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
Hai, Ik open altijd de url van een van de 4 streams van jullie in mijn windows media player. Kan dat dan ook nog?
Ja, inderdaad. Iedereen gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef elcastel het volgende:
Gefeliciteerd als je er voor in aanmerking komt, de rest ook gefeliciteerd trouwens.
t DGK-forum: de stats # 2quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Iedereen gefeliciteerd![]()
En voor volgend jaar ook alvast! En prettig pasen....![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee waar je die lijst van bezoekers kunt vinden? (Dan weet men ook of het überhaupt de moeite waard is een PM te sturen, dat scheelt weer wat sorteerwerk van PM's van mensen die tussen 100 en 21.789 staan)
KTHXquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leuke actie om streamers te behouden zover te krijgen dat ze na een maand niet meer zeuren en verder gewoon gaan betalen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
Dit is de totaallijst vanaf het begin
052. (065) 02378 (0957) uniekhoorn![]()
146. (119) 00678 (0021) DGK_REDACTIE, hup op de reservelijst jullie![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef Day het volgende:
Een ter verduidelijking: we gebruiken de top 100 allertijden.
Bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik weet niet of je het moet vermelden als je in de 100 staat en niet mee hoeft te doen? Ik moet sowieso kappen, kost me te veel tijd, dus iemand anders kan mijn maand krijgen
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
De redactie krijgt ook een maand gratis? Best netjes
t gaat om de eerste 100. . .pas als er 46 daarvan geen belangstelling hebben is redactie aan de beurtquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
De redactie krijgt ook een maand gratis? Best netjes
geluktquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
links van de quote knop zie je een envelopje, das de PM knop
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi. Weten jullie dat er mensen zijn die niet meer kunnen kijken omdat mediaspeler versie 10 is vereist, die alleen vanaf XP draait?
Ik vraag me af of je, nu blijkt dat we ook via andere servers kunnen kijken, die speler nog wel nodig hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja dat weet ik.
Ik sluit altijd mijn laptop(windows2000) aan op mijn TV, en kijk dan naar de streams.
Maar dat gaat nu niet meer.
Ik heb hetzelfde probleem ook met live voetbal kijken)
Als het met DRM via IP (oidquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of je, nu blijkt dat we ook via andere servers kunnen kijken, die speler nog wel nodig hebt.
Wist je dat er mensen zijn die niet kunnen websurfen omdat IE5 en IE6 niet draaien op Windows 3.11?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi. Weten jullie dat er mensen zijn die niet meer kunnen kijken omdat mediaspeler versie 10 is vereist, die alleen vanaf XP draait?
Het gaat via IP adres, schreef de redactie hierboven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als het met DRM via IP (oid) gaat wel denk ik.
Dat heb ik gelezen, maar DRM zit in Media Player 10 en hoger.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
Het gaat via IP adres, schreef de redactie hierboven.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
Dit is de totaallijst vanaf het begin
004. (009) 08993 (4117) Ian_Nick
Denk dat er ook wel DRM op zit....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat via IP adres, schreef de redactie hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |